Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 307402 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dr2005
Pe site-ul primăriei şi pe acte e CaraMfil, pentru că a fost tinichigiu ăla care a făcut baza de date acum mulţi ani
Pe site-ul primăriei şi pe acte e CaraMfil, pentru că a fost tinichigiu ăla care a făcut baza de date acum mulţi ani
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
In completarea studiului de fezabilitate pentru pasaj, asa cum este uzual, a fost realizat si un studiu de trafic. Il am pe undeva, dar nu il gasesc acum in cele 15 unitati de disk de pe PC'ul meu. Daca il gasesc totusi, vi-l pun. Oricum, ideea de baza este ca s-a luat in considerare si realizarea unui giratoriu la intersectia cu Caranfil, dar conform simularilor nu ar fi facut fata nici macar la raza maxima posibila a giratoriului in configuratia stradala. Pentru ca fluxul principal va fi dinspre Pipera, la stanga pe Caranfil spre Aviatorilor, si un giratoriu functioneaza cel mai eficient cand fluxurile de pe arterele care se intersecteaza in el sunt aproximativ egale. Nu e cazul aici. Plus ca s-ar fi creat niste conflicte tampite daca giratoriul ar fi avut mai multe benzi. Solutia corecta este schimbarea temporizarii semafoarelor in acea intersectie, pentru adaptarea la noile conditii de trafic.
fbsoft wrote:Cu ideea unei rampe de urcare dinspre Floreasca a venit si Dr. Oetker - dar nu initial asa cum era normal, ci dupa ce proeictarea era finalizata si lucrarile incepute, de parca poti sa muti rampele pasajului asa cum muti mobila prin sufragerie, dar asta e alta discutie - dar s-a renuntat din cauza lipsei fondurilor pentru exproprieri si a complicatiilor "logistice" (terenul vizat era cel al benzinariei Lukoil).
Prin 2 variante,
In prezent din floreasca puteau incerca cu urcarea unei maneci, eventual daca aveau loc si exproprierile nu costau cat un nou pod , desi ar fi avut loc pentru o bretea de o banda prin sacrificarea unei benzi de circulatie si alipirea acesteia in configuratia podului... ori una extrem de ieftina...
le ofereau posibilitatea descarii prin stanga spre Nicolae Caramfil, iar la Nicolae Caramfil un sens giratoriu de 2 sau 3 benzi de descarcare simultana a celor 3 artere...
In completarea studiului de fezabilitate pentru pasaj, asa cum este uzual, a fost realizat si un studiu de trafic. Il am pe undeva, dar nu il gasesc acum in cele 15 unitati de disk de pe PC'ul meu. Daca il gasesc totusi, vi-l pun. Oricum, ideea de baza este ca s-a luat in considerare si realizarea unui giratoriu la intersectia cu Caranfil, dar conform simularilor nu ar fi facut fata nici macar la raza maxima posibila a giratoriului in configuratia stradala. Pentru ca fluxul principal va fi dinspre Pipera, la stanga pe Caranfil spre Aviatorilor, si un giratoriu functioneaza cel mai eficient cand fluxurile de pe arterele care se intersecteaza in el sunt aproximativ egale. Nu e cazul aici. Plus ca s-ar fi creat niste conflicte tampite daca giratoriul ar fi avut mai multe benzi. Solutia corecta este schimbarea temporizarii semafoarelor in acea intersectie, pentru adaptarea la noile conditii de trafic.
fbsoft wrote:Nope, neither is doable...
either 1 is good
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alex230ro
hmmm + 2 benzi la virajul de stanga ?acum avem 2 benzi venind dinspre Pipera la intersectie avem:
-daca faci dreapta 2 benzi spre pod Baneasa\
-daca faci stanga o banda spe ambasada Chinei
-macar in teorie o mare parte din trafic va face stanga ?
hmmm + 2 benzi la virajul de stanga ?acum avem 2 benzi venind dinspre Pipera la intersectie avem:
-daca faci dreapta 2 benzi spre pod Baneasa\
-daca faci stanga o banda spe ambasada Chinei
-macar in teorie o mare parte din trafic va face stanga ?
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Asa e, Alex, majoritatea vor face(sau au dorit pana acum... cel putin) sa faca stanga, spre Ambasada RPChina. Acolo am vazut si eu o mare gatuire de cum s-a deschis acest mare santier al pasajului...(aceste mari proiecte nu trebuie privite singular, niciodata! Un astfel de proiect trebuie conceput impreuna cu alte doua-trei proiecte care creaza o fluidizare generala a circulatiei. Daca de la podul peste CF si in continuare cu Pasajul Vacarescu avem o portiune destul de buna 'fara intersectii', dar catastrofa este si intr-o parte, spre oras Voluntari, cartier Pipera(unde primarul e vai-si-amar-de-noi)si spre Nicolae Caramfil, unde intersectia ramane precum pe vremurile lui Caragea(http://ro.wikipedia.org/wiki/Ciuma_lui_Caragea)
Asa e, Alex, majoritatea vor face(sau au dorit pana acum... cel putin) sa faca stanga, spre Ambasada RPChina. Acolo am vazut si eu o mare gatuire de cum s-a deschis acest mare santier al pasajului...(aceste mari proiecte nu trebuie privite singular, niciodata! Un astfel de proiect trebuie conceput impreuna cu alte doua-trei proiecte care creaza o fluidizare generala a circulatiei. Daca de la podul peste CF si in continuare cu Pasajul Vacarescu avem o portiune destul de buna 'fara intersectii', dar catastrofa este si intr-o parte, spre oras Voluntari, cartier Pipera(unde primarul e vai-si-amar-de-noi)si spre Nicolae Caramfil, unde intersectia ramane precum pe vremurile lui Caragea(http://ro.wikipedia.org/wiki/Ciuma_lui_Caragea)
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
DocOctavius
Picul de zăpadă de astăzi ne arată clar cât de bine știu muncitorii de pe acest șantier ce au de făcut și unde... sau toate urmele aleatoare pot fi doar un efect secundar al sistemului de încălzire propriu pe bază de "Unirea".
Picul de zăpadă de astăzi ne arată clar cât de bine știu muncitorii de pe acest șantier ce au de făcut și unde... sau toate urmele aleatoare pot fi doar un efect secundar al sistemului de încălzire propriu pe bază de "Unirea".
Drumul cel mai drept între două puncte.
betie.jpg (83.25 KB; downloaded 2542 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rosetti61
Nu neaparat urme de muncitori, ceva vizitatori sa-si fi lasat "amprenta", fara trafic pe el e un loc ideal de plimbare cu bicicleta sau perpedes, pentru sedinte foto & distractie.
Nu neaparat urme de muncitori, ceva vizitatori sa-si fi lasat "amprenta", fara trafic pe el e un loc ideal de plimbare cu bicicleta sau perpedes, pentru sedinte foto & distractie.
- neaguionutu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
neaguionutu
Cand se va da drumul la pasaj ? Cand va fi inaugurarea ?
Cand se va da drumul la pasaj ? Cand va fi inaugurarea ?
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
In noiembrie 2011
neaguionutu wrote:
Cand se va da drumul la pasaj ? Cand va fi inaugurarea ?
In noiembrie 2011
- neaguionutu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
neaguionutu
A trecut termenul de inaugurare ! Cu cat se amana deschirea podului si darea in folosinta ?
A trecut termenul de inaugurare ! Cu cat se amana deschirea podului si darea in folosinta ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Sa-l intrebe pe oprescu aia de-o sa-l voteze, ca parca s-a intors din concediu.
Sa-l intrebe pe oprescu aia de-o sa-l voteze, ca parca s-a intors din concediu.
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alex1968
Mai e Oprescu primar?!? Ca nu se mai vede pe nicaieri. Inainte era foarte vocal.
Mai e Oprescu primar?!? Ca nu se mai vede pe nicaieri. Inainte era foarte vocal.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Este ca azi a declarat ca vea sa concesioneze o lucrare pe 6 ani de schimbare a tuturor corpurilor de iluminat public pe leduri, adica aia 5 ani jumate sa fie platiti degeaba si in ultimele 6 luni sa concesioneze la altii sa le schimbe pe toate odata, chit ca unele o sa aiba doar cateva luni, ca asa e la noi. Si mai vrea sa schimbe si sistemele de incalzire centrala din toate spitalele cu unele ecologice, o asemenea enormitate ca sistem de incalzire centrala ecologic doar el putea sa spuna, se pare ca cine trebuie si-a facut firma de electrice, da ne indepartam de la subiect...
Este ca azi a declarat ca vea sa concesioneze o lucrare pe 6 ani de schimbare a tuturor corpurilor de iluminat public pe leduri, adica aia 5 ani jumate sa fie platiti degeaba si in ultimele 6 luni sa concesioneze la altii sa le schimbe pe toate odata, chit ca unele o sa aiba doar cateva luni, ca asa e la noi. Si mai vrea sa schimbe si sistemele de incalzire centrala din toate spitalele cu unele ecologice, o asemenea enormitate ca sistem de incalzire centrala ecologic doar el putea sa spuna, se pare ca cine trebuie si-a facut firma de electrice, da ne indepartam de la subiect...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
S-a mai spus .... AM mai spus ... AU mai spus ... nu se va inaugura pana cand nu se va repara ce e sub el .. si cum iarna-i luuuungaaa....
neaguionutu wrote:
A trecut termenul de inaugurare ! Cu cat se amana deschirea podului si darea in folosinta ?
S-a mai spus .... AM mai spus ... AU mai spus ... nu se va inaugura pana cand nu se va repara ce e sub el .. si cum iarna-i luuuungaaa....
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
fbsoft
Sper sa fie asa, iar macar semaforizarea sa fie cu verde intermitent spre dreapta... la toate intersectiile ce cuprind acest mare proiect
Dominatrix wrote:
Cu ideea unei rampe de urcare dinspre Floreasca a venit si Dr. Oetker - dar nu initial asa cum era normal, ci dupa ce proeictarea era finalizata si lucrarile incepute, de parca poti sa muti rampele pasajului asa cum muti mobila prin sufragerie, dar asta e alta discutie - dar s-a renuntat din cauza lipsei fondurilor pentru exproprieri si a complicatiilor "logistice" (terenul vizat era cel al benzinariei Lukoil).
In completarea studiului de fezabilitate pentru pasaj, asa cum este uzual, a fost realizat si un studiu de trafic. Il am pe undeva, dar nu il gasesc acum in cele 15 unitati de disk de pe PC'ul meu. Daca il gasesc totusi, vi-l pun. Oricum, ideea de baza este ca s-a luat in considerare si realizarea unui giratoriu la intersectia cu Caranfil, dar conform simularilor nu ar fi facut fata nici macar la raza maxima posibila a giratoriului in configuratia stradala. Pentru ca fluxul principal va fi dinspre Pipera, la stanga pe Caranfil spre Aviatorilor, si un giratoriu functioneaza cel mai eficient cand fluxurile de pe arterele care se intersecteaza in el sunt aproximativ egale. Nu e cazul aici. Plus ca s-ar fi creat niste conflicte tampite daca giratoriul ar fi avut mai multe benzi. Solutia corecta este schimbarea temporizarii semafoarelor in acea intersectie, pentru adaptarea la noile conditii de trafic.
Sper sa fie asa, iar macar semaforizarea sa fie cu verde intermitent spre dreapta... la toate intersectiile ce cuprind acest mare proiect
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination