Topic: Parcajul subteran si pasajul Razoare
109 posts, 61193 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
Parere proprie, neavizata : Raman amandoua, ca altfel nu se poate. Cand se vor realiza, nimeni nu stie. Oricum, constructia actuala a statiei de metrou de la Razoare le include pe ambele.
Parere proprie, neavizata : Raman amandoua, ca altfel nu se poate. Cand se vor realiza, nimeni nu stie. Oricum, constructia actuala a statiei de metrou de la Razoare le include pe ambele.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
subway guru
Constructia actuala a statiei de metrou nu include nimic, le ocoleste pe toate si-i lasa cu 'ochii in soare', in plata Domnului, sa faca ce-or sti si cand o vrea 'mushchii lor'...Haram, Bairam, Halal!
Allah e Mare!
andrei11 wrote:
Parere proprie, neavizata : Raman amandoua, ca altfel nu se poate. Cand se vor realiza, nimeni nu stie. Oricum, constructia actuala a statiei de metrou de la Razoare le include pe ambele.
Constructia actuala a statiei de metrou nu include nimic, le ocoleste pe toate si-i lasa cu 'ochii in soare', in plata Domnului, sa faca ce-or sti si cand o vrea 'mushchii lor'...Haram, Bairam, Halal!
Allah e Mare!
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
George
Pai Bairam si Halal avem si nu cred ca include un record de lungime si in ce priveste...un pasaj rutier subteran
Pai Bairam si Halal avem si nu cred ca include un record de lungime si in ce priveste...un pasaj rutier subteran
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
subway guru
De GuinessBook...nici-o sansa...au avut altii grija sa faca 'ce trebuie' la ei acasa...
Daca tot am dat chix cu cel mai lung carnat...poate incearca cineva cu cel mai scurt...sau cel mai lat...sau cel mai 'ciudat'...
Domeniul 'competitiei inutile' ramane deschis...ca si cel al incompetentei 'absolute'...
Haram, Bairam, Halal!
Allah e Mare!
si mare e si gradina Domnului...
De GuinessBook...nici-o sansa...au avut altii grija sa faca 'ce trebuie' la ei acasa...
Daca tot am dat chix cu cel mai lung carnat...poate incearca cineva cu cel mai scurt...sau cel mai lat...sau cel mai 'ciudat'...
Domeniul 'competitiei inutile' ramane deschis...ca si cel al incompetentei 'absolute'...
Haram, Bairam, Halal!
Allah e Mare!
si mare e si gradina Domnului...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
Deci daca o sa vrea sa faca vreodata Dr. Taberei - Eroilor, pasajul o sa treaca pe langa statie ? Cumva cum trece actualul pasaj Unirii pe langa statie ? Cat priveste celalalt pasaj, Leu - 13 Septembrie, imposibil, cred cao gaura ( ) de 20 metri tot trebuie sa le lasati. Macar atat, nu se poate ? O simpla gaura. Sunt sigur ca e lasata, altfel nu se poate..
Mi-am revazut logica, si desi am ajuns la alta concluzie, o sa las si primul aliniat. Se poate si fara gaura de 20 metri. Singura conditie care trebuie sa le indeplineasca tunelele de metrou sunt adancimea. Si cred ca adancimea este respecata, incap cele 2 ( viitoare ) pasaje rutiere.
Deci daca o sa vrea sa faca vreodata Dr. Taberei - Eroilor, pasajul o sa treaca pe langa statie ? Cumva cum trece actualul pasaj Unirii pe langa statie ? Cat priveste celalalt pasaj, Leu - 13 Septembrie, imposibil, cred cao gaura ( ) de 20 metri tot trebuie sa le lasati. Macar atat, nu se poate ? O simpla gaura. Sunt sigur ca e lasata, altfel nu se poate..
Mi-am revazut logica, si desi am ajuns la alta concluzie, o sa las si primul aliniat. Se poate si fara gaura de 20 metri. Singura conditie care trebuie sa le indeplineasca tunelele de metrou sunt adancimea. Si cred ca adancimea este respecata, incap cele 2 ( viitoare ) pasaje rutiere.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
subway guru
Normal si elementar, draga Watson!
Le-am lasat 'cale libera', sa se 'desfasoare' cand or vrea, cum or vrea si pe unde or vrea...daca or vrea...
Normal si elementar, draga Watson!
Le-am lasat 'cale libera', sa se 'desfasoare' cand or vrea, cum or vrea si pe unde or vrea...daca or vrea...
- realistul
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
realistul
Dupa ce o perioada dupa reconfigurarea intersectiei de la Razoare sa circulat foarte bine, de ceva vreme este dezastru in trafic.Or fi de vina politistii care dirijeaza sau craterele din asfalt
Dupa ce o perioada dupa reconfigurarea intersectiei de la Razoare sa circulat foarte bine, de ceva vreme este dezastru in trafic.Or fi de vina politistii care dirijeaza sau craterele din asfalt
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Goldmund
poate pune cineva proiectul acesta si la dispozitia 'publicului'? Nici nu mai stiu cum arata...
poate pune cineva proiectul acesta si la dispozitia 'publicului'? Nici nu mai stiu cum arata...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Dominatrix
Nici Primaria nu stie prea bine ce, cum si cand se va face. Planuri si "materiale de studiu" au fost puse in pagina 5 a topicului.
Nici Primaria nu stie prea bine ce, cum si cand se va face. Planuri si "materiale de studiu" au fost puse in pagina 5 a topicului.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
subway guru
Vezi proiectul de buget pe 2012, ca sa nu mai ocupam inutil spatiul pe server...
Vezi proiectul de buget pe 2012, ca sa nu mai ocupam inutil spatiul pe server...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Dominatrix
Se construiește doar unul din cele două pasaje rutiere de la Răzoare. VEZI TRASEUL
Nervi întinși la maxim și ambuteiaje în trafic. Prin asta trec șoferii bucureșteni care au drum prin zona Răzoare. În 2007, Primăria Capitalei a găsit o soluție: un proiect pentru construirea a două pasaje subterane. Soluția a rămas însă doar pe hârtie, și, pentru început, va fi aplicată doar pe jumătate: doar unul dintre pasaje va fi realizat.
Intersecția de la Răzoare este una dintre cele mai aglomerate din București, iar începerea lucrărilor la magistrala M5 de metrou nu a făcu decât să aglomereze și mai tare zona.
Problema ambuteiajelor de la Răzoare e însă veche. În 2007, Primăria Capitalei a găsit și o soluție: două pasaje subterane. Unul dintre ele era proiectat pe direcția Drumul Taberei – Eroilor, iar cel de-al doilea pe sensul strada Progresul – Bd. Geniului spre Pasajul Basarab. În 2011, s-a mai făcut un pas înainte. Consiliul General al Municipiului București a aprobat un Acord de Cooperare între primărie și Metrorex pentru realizarea pasajelor subterane de la Răzoare. Acordul a fost necesar în condițiile în care pasajul subteran se intersectează în zona Academiei Militare cu Magistrala 5 de metrou ce urmează a fi construită în Capitală. Astfel, unul dintre cele două pasaje, cel pe direcția Drumul Taberei – Eroilor va trece chiar pe deasupra liniei de metrou.
Între timp Metrorex a început săpăturile în zona Academiei Militare, unde se toarnă deja pereții mulați ai stației de metrou. Primăria Capitalei s-a reorientat însă. “Pentru început va fi realizat doar unul dintre cele două pasaje, cel de pe direcția inelului principal de circulație (n.r. pe sensul Strada Progresul – Bd. Geniului spre Grozăvești și Pasajul Basarab). Primăria are proiecte de sute de milioane de euro, însă bugetul anual nu ne permite să realizăm toate proiectele pe care le avem în plan”, au precizat pentru B365.ro surse din cadrul Primăriei Capitalei.
Conform Planului Urbanistic Zonal Nod intermodal Răzoare, în cazul acestui pasaj se va intra în subteran de la intersecția străzii Progresul cu Calea 13 Septembrie și se va ieși la intersecția Bd. Geniului cu Șos. Cotroceni. Practic, pasajul ar urma să fie construit pe sub strada Progresul și Bd. Geniului.
Lucrările la acest pasaj nu vor începe însă prea curând. Cel puțin nu în acest an. Astfel, în proiectul de buget pentru 2012, pentru pasajul de la Nod Răzoare sunt alocați doar 10.000 lei (2.200 euro). Prioritare în buget sunt lucrările deja începute în oraș.
Cât privește al doilea pasaj, pe direcția Drumul Taberei – Eroilor, acesta nu se află în planurile municipalității pentru perioada imediat următoare. Conform PUZ-ului acest pasaj ar urma să fie construit între Bd. Drumul Taberei (din zona intersecției cu str. Gheorghe Caranda) și Bd. Eroilor, imediat după Piața Eroilor.
Costul investiției Nod Intermodal Răzoare se ridică la 677 milioane lei (aproximativ 155 milioane euro), potrivit inidcatorilor tehnico-economici, aprobați de Consiliul General al Municipiului București în 2007.
http://b365.ro/news/solutia ... roiectate/
Se construiește doar unul din cele două pasaje rutiere de la Răzoare. VEZI TRASEUL
Nervi întinși la maxim și ambuteiaje în trafic. Prin asta trec șoferii bucureșteni care au drum prin zona Răzoare. În 2007, Primăria Capitalei a găsit o soluție: un proiect pentru construirea a două pasaje subterane. Soluția a rămas însă doar pe hârtie, și, pentru început, va fi aplicată doar pe jumătate: doar unul dintre pasaje va fi realizat.
Intersecția de la Răzoare este una dintre cele mai aglomerate din București, iar începerea lucrărilor la magistrala M5 de metrou nu a făcu decât să aglomereze și mai tare zona.
Problema ambuteiajelor de la Răzoare e însă veche. În 2007, Primăria Capitalei a găsit și o soluție: două pasaje subterane. Unul dintre ele era proiectat pe direcția Drumul Taberei – Eroilor, iar cel de-al doilea pe sensul strada Progresul – Bd. Geniului spre Pasajul Basarab. În 2011, s-a mai făcut un pas înainte. Consiliul General al Municipiului București a aprobat un Acord de Cooperare între primărie și Metrorex pentru realizarea pasajelor subterane de la Răzoare. Acordul a fost necesar în condițiile în care pasajul subteran se intersectează în zona Academiei Militare cu Magistrala 5 de metrou ce urmează a fi construită în Capitală. Astfel, unul dintre cele două pasaje, cel pe direcția Drumul Taberei – Eroilor va trece chiar pe deasupra liniei de metrou.
Între timp Metrorex a început săpăturile în zona Academiei Militare, unde se toarnă deja pereții mulați ai stației de metrou. Primăria Capitalei s-a reorientat însă. “Pentru început va fi realizat doar unul dintre cele două pasaje, cel de pe direcția inelului principal de circulație (n.r. pe sensul Strada Progresul – Bd. Geniului spre Grozăvești și Pasajul Basarab). Primăria are proiecte de sute de milioane de euro, însă bugetul anual nu ne permite să realizăm toate proiectele pe care le avem în plan”, au precizat pentru B365.ro surse din cadrul Primăriei Capitalei.
Conform Planului Urbanistic Zonal Nod intermodal Răzoare, în cazul acestui pasaj se va intra în subteran de la intersecția străzii Progresul cu Calea 13 Septembrie și se va ieși la intersecția Bd. Geniului cu Șos. Cotroceni. Practic, pasajul ar urma să fie construit pe sub strada Progresul și Bd. Geniului.
Lucrările la acest pasaj nu vor începe însă prea curând. Cel puțin nu în acest an. Astfel, în proiectul de buget pentru 2012, pentru pasajul de la Nod Răzoare sunt alocați doar 10.000 lei (2.200 euro). Prioritare în buget sunt lucrările deja începute în oraș.
Cât privește al doilea pasaj, pe direcția Drumul Taberei – Eroilor, acesta nu se află în planurile municipalității pentru perioada imediat următoare. Conform PUZ-ului acest pasaj ar urma să fie construit între Bd. Drumul Taberei (din zona intersecției cu str. Gheorghe Caranda) și Bd. Eroilor, imediat după Piața Eroilor.
Costul investiției Nod Intermodal Răzoare se ridică la 677 milioane lei (aproximativ 155 milioane euro), potrivit inidcatorilor tehnico-economici, aprobați de Consiliul General al Municipiului București în 2007.
http://b365.ro/news/solutia ... roiectate/
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
George
Da, de ce sa construim pasajul cu adevarat necesar, pe axa de circulatie intensa (vest - est), ca ne doare undeva de aia din Drumul Taberei, noi facem pasaj pe "inelul central", unde deocamdata cel putin se circula chiar decent.
Chipurile, pentru a descuraja traficul in centru, dar in acelasi timp facem pasaje aiurea la Piata Charles de Gaulle si la Piata Presei Libere
Sunt niste (...)! Oricum si pasajul ala de zic ei ca vor sa-l faca e o fantasmagorie, cred ca anul asta n-au bani nici macar de un pilon nou la Mihai Bravu.
Da, de ce sa construim pasajul cu adevarat necesar, pe axa de circulatie intensa (vest - est), ca ne doare undeva de aia din Drumul Taberei, noi facem pasaj pe "inelul central", unde deocamdata cel putin se circula chiar decent.
Chipurile, pentru a descuraja traficul in centru, dar in acelasi timp facem pasaje aiurea la Piata Charles de Gaulle si la Piata Presei Libere
Sunt niste (...)! Oricum si pasajul ala de zic ei ca vor sa-l faca e o fantasmagorie, cred ca anul asta n-au bani nici macar de un pilon nou la Mihai Bravu.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
aztec
Pai avem in lucru Pta Victoriei-Uranus..
Mai facem si acest pasaj.
Nu e cam mult? Problema mare in acest moment este pe Centru-Vest, si mai putin acest pasaj ...
Dar probabil aici sunt interesele. Nu zic ca nu este util si asta, dar conteaza prioritatile...
Pai avem in lucru Pta Victoriei-Uranus..
Mai facem si acest pasaj.
Nu e cam mult? Problema mare in acest moment este pe Centru-Vest, si mai putin acest pasaj ...
Dar probabil aici sunt interesele. Nu zic ca nu este util si asta, dar conteaza prioritatile...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Dominatrix
Ideea prioritizarii pasajului pe directia inelului central in detrimentul celui pe axa Drumul Taberei - Eroilor a aparut datorita constructiei M5, pentru a incuraja in perspectiva folosirea metroului. Asta in teorie. Ramane de vazut cum va evolua traficul E-V dupa ce se va deschide metroul...
Ideea prioritizarii pasajului pe directia inelului central in detrimentul celui pe axa Drumul Taberei - Eroilor a aparut datorita constructiei M5, pentru a incuraja in perspectiva folosirea metroului. Asta in teorie. Ramane de vazut cum va evolua traficul E-V dupa ce se va deschide metroul...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate
•
Choose destination