Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 270470 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
andrei11
Nu invers, de fapt avem amandoi dreptate. De fapt va fi şi, şi !! Ce sa spun, rationament "beton" de primar cu carnet de conducere luat la Pitesti.
Nu invers, de fapt avem amandoi dreptate. De fapt va fi şi, şi !! Ce sa spun, rationament "beton" de primar cu carnet de conducere luat la Pitesti.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Lucrările la piaţa cu parcare pe acoperiş au intrat în linie dreaptă. VEZI IMAGINI DE PE ŞANTIER
Piatra de temelie a celei mai mari pieţe din Sectorul 4 al Capitalei a fost turnată, astăzi, de primarul Cristian Popescu Piedone în cartierul Progresul. Noul complex agro-alimentar din Şoseaua Giurgiului nr.9A va fi dotat cu parcare pe acoperişul clădirii unde vor putea închiria locuri şoferii din blocurile adiacente.
Lucrările de construcţie a pieţei Progresul din Sectorul 4 au început cu o întârziere de două luni din cauza reţelelor edilitare descoprite pe şantier.
“Fac apel la Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi la primarul general Sorin Oprescu să fie făcut un cadastru al reţelelor edilitare din Bucureşti pentru că noi am luat acest teren ca fiind liber de sarcini şi am găsit tot felul de ţevi şi conducte de alimentare care au încetitnit lucrările de demolare şi curăţare a imobilului”, a declarat vineri, primarul Cristian Popescu Piedone care a adăugat că noua piaţă Progresul ar urma să fie finalizată până la începutul lunii septembrie 2012.
După cum a precizat Gabriel Iancu, şeful de şantier, noua piaţă Progresul va fi dotată cu parcare pe acoperişul clădirii, cu 228 de locuri. Aceasta va putea fi utilizată, gratuit, pe timpul nopţii, de şoferii care locuiesc în blocurile adiacente. Există însă posibilitatea să fie introdusă doar o taxă pentru acoperirea serviciilor de pază, a punctat edilul Sectorului 4. “Intrarea în parcare se va face printr-o arteră cu sens unic, sub formă de melc, într-un capăt al clădirii (n.r. – dinspre magazinul Mega Image) şi va coborî pe o pantă continuă în celălalt capăt”, a explicat Iancu.
La parterul noului complex agro-alimentar, în suprafaţă totală de 11.000 mp, va fi amenajat un spaţiu destinat comercializării legumelor şi fructelor, în special de către producători, în care vor fi amplasate 500 de tarabe. Prin compartimentare, tot la parter vor fi amenajate spaţii comerciale alimentare, o hală de carne, o hală de brânzeturi, o hală de peşte, cât şi grupuri sanitare.
Etajul clădirii va găzdui 100 de spaţii destinate comercializării produselor nealimentare, precum îmbrăcăminte, încălţăminte, obiecte de uz casnic şi birouri în care îşi vor desfăşura activitatea reprezentanţii Direcţiei de Administrare a Pieţelor Sector 4.
De asemenea, tot la etaj va fi amenajată o zonă de relaxare, în care vor funcţiona restaurante tip fast food şi o cafenea.
Valoarea totală a investiţiei se ridică la aproximativ 30 milioane de lei cu TVA, suma fiind asigurată dintr-un împrumut bancar care va fi rambursat din încasările Direcţiei Pieţelor Sector 4.
Odată cu finalizarea lucrărilor la noua clădire, în septembrie 2012, piaţa Progresul va deveni cea mai mare piaţă din Sectorul 4.
http://b365.ro/news/lucrari ... e-santier/
Lucrările la piaţa cu parcare pe acoperiş au intrat în linie dreaptă. VEZI IMAGINI DE PE ŞANTIER
Piatra de temelie a celei mai mari pieţe din Sectorul 4 al Capitalei a fost turnată, astăzi, de primarul Cristian Popescu Piedone în cartierul Progresul. Noul complex agro-alimentar din Şoseaua Giurgiului nr.9A va fi dotat cu parcare pe acoperişul clădirii unde vor putea închiria locuri şoferii din blocurile adiacente.
Lucrările de construcţie a pieţei Progresul din Sectorul 4 au început cu o întârziere de două luni din cauza reţelelor edilitare descoprite pe şantier.
“Fac apel la Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi la primarul general Sorin Oprescu să fie făcut un cadastru al reţelelor edilitare din Bucureşti pentru că noi am luat acest teren ca fiind liber de sarcini şi am găsit tot felul de ţevi şi conducte de alimentare care au încetitnit lucrările de demolare şi curăţare a imobilului”, a declarat vineri, primarul Cristian Popescu Piedone care a adăugat că noua piaţă Progresul ar urma să fie finalizată până la începutul lunii septembrie 2012.
După cum a precizat Gabriel Iancu, şeful de şantier, noua piaţă Progresul va fi dotată cu parcare pe acoperişul clădirii, cu 228 de locuri. Aceasta va putea fi utilizată, gratuit, pe timpul nopţii, de şoferii care locuiesc în blocurile adiacente. Există însă posibilitatea să fie introdusă doar o taxă pentru acoperirea serviciilor de pază, a punctat edilul Sectorului 4. “Intrarea în parcare se va face printr-o arteră cu sens unic, sub formă de melc, într-un capăt al clădirii (n.r. – dinspre magazinul Mega Image) şi va coborî pe o pantă continuă în celălalt capăt”, a explicat Iancu.
La parterul noului complex agro-alimentar, în suprafaţă totală de 11.000 mp, va fi amenajat un spaţiu destinat comercializării legumelor şi fructelor, în special de către producători, în care vor fi amplasate 500 de tarabe. Prin compartimentare, tot la parter vor fi amenajate spaţii comerciale alimentare, o hală de carne, o hală de brânzeturi, o hală de peşte, cât şi grupuri sanitare.
Etajul clădirii va găzdui 100 de spaţii destinate comercializării produselor nealimentare, precum îmbrăcăminte, încălţăminte, obiecte de uz casnic şi birouri în care îşi vor desfăşura activitatea reprezentanţii Direcţiei de Administrare a Pieţelor Sector 4.
De asemenea, tot la etaj va fi amenajată o zonă de relaxare, în care vor funcţiona restaurante tip fast food şi o cafenea.
Valoarea totală a investiţiei se ridică la aproximativ 30 milioane de lei cu TVA, suma fiind asigurată dintr-un împrumut bancar care va fi rambursat din încasările Direcţiei Pieţelor Sector 4.
Odată cu finalizarea lucrărilor la noua clădire, în septembrie 2012, piaţa Progresul va deveni cea mai mare piaţă din Sectorul 4.
http://b365.ro/news/lucrari ... e-santier/
- telvanni
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Parcarea cu plata prin SMS, amânată
Proiectul pilot care ar pemite plata parcării cu un simplu SMS şi care ar fi trebuit să înceapă de la 1 ianuarie mai are de aşteptat până să fie pus în practică în Capitală.
Administraţia Străzilor a decis să organizeze o achiziţie directă pentru alegerea firmei care va fi partener în derularea proiectului. Astfel, acesta „va fi pus în aplicare imediat după deschiderea ofertelor trimise de cei interesaţi de implementarea acestui proiect pilot“, după cum se arată într-un răspuns care ne-a fost transmis de instituţie. Un număr de cinci firme au transmis oferte.
Proiect pilot
Proiectul a fost lansat de Primăria Capitalei la sfârşitul lunii noiembrie 2011. Partenerul iniţial al proiectului era compania de telefonie mobilă Vodafone, care de altfel a şi avut iniţiativa derulării acestuia.
Pentru început, proiectul va fi implementat la parcarea din Piaţa George Enescu, în care sunt amenajate aproape 100 de locuri, urmând ca, în funcţie de rezultatele obţinute, să fie extins şi în celelalte parcări publice administrate de Primăria Capitalei. Proiectul pilot va dura trei luni.
Pentru a plăti parcarea, şoferii vor trebui să trimită un SMS cu numărul de înmatriculare a autovehiculului, iar ulterior vor primi un mesaj de confirmare prin care vor fi informaţi cu privire la contravaloarea taxei pe care o au de achitat şi a timpului până la care este permisă staţionarea. Cu cinci minute înainte de expirarea timpului de parcare, ei vor primi, de asemenea, un SMS prin care vor fi atenţionaţi cu privire la aceasta. Preţul unui tichet de parcare prin SMS va fi anunţat după desemnarea câştigătorului achiziţiei directe.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 36955.html
Parcarea cu plata prin SMS, amânată
Proiectul pilot care ar pemite plata parcării cu un simplu SMS şi care ar fi trebuit să înceapă de la 1 ianuarie mai are de aşteptat până să fie pus în practică în Capitală.
Administraţia Străzilor a decis să organizeze o achiziţie directă pentru alegerea firmei care va fi partener în derularea proiectului. Astfel, acesta „va fi pus în aplicare imediat după deschiderea ofertelor trimise de cei interesaţi de implementarea acestui proiect pilot“, după cum se arată într-un răspuns care ne-a fost transmis de instituţie. Un număr de cinci firme au transmis oferte.
Proiect pilot
Proiectul a fost lansat de Primăria Capitalei la sfârşitul lunii noiembrie 2011. Partenerul iniţial al proiectului era compania de telefonie mobilă Vodafone, care de altfel a şi avut iniţiativa derulării acestuia.
Pentru început, proiectul va fi implementat la parcarea din Piaţa George Enescu, în care sunt amenajate aproape 100 de locuri, urmând ca, în funcţie de rezultatele obţinute, să fie extins şi în celelalte parcări publice administrate de Primăria Capitalei. Proiectul pilot va dura trei luni.
Pentru a plăti parcarea, şoferii vor trebui să trimită un SMS cu numărul de înmatriculare a autovehiculului, iar ulterior vor primi un mesaj de confirmare prin care vor fi informaţi cu privire la contravaloarea taxei pe care o au de achitat şi a timpului până la care este permisă staţionarea. Cu cinci minute înainte de expirarea timpului de parcare, ei vor primi, de asemenea, un SMS prin care vor fi atenţionaţi cu privire la aceasta. Preţul unui tichet de parcare prin SMS va fi anunţat după desemnarea câştigătorului achiziţiei directe.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 36955.html
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
telvanni
Si verficarea, la fata locului ca ti-ai platit parcarea, cum se va face?
Si verficarea, la fata locului ca ti-ai platit parcarea, cum se va face?
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
mihai_atanasiu
Destul de simplu: va exista un singur angajat care va avea un telefon cu ecran mare si conexiune la net si va accesa o pagina web speciala unde va vedea lista cu platile si nr de masina si intervalul pt care s-a platit; va confrunta aceasta lista cu masinile din parcare;
similar se face acum cu automatele de parcare: platesti la automat, ala da o chitanta pe care o pui in bordul masinii; angajatul trece periodic si verifica daca bonul mai e valabil.
ce mi-ar placea sa lucrez la o asemnea aplicatie informatica...
telvanni wrote:
Si verficarea, la fata locului ca ti-ai platit parcarea, cum se va face?
Destul de simplu: va exista un singur angajat care va avea un telefon cu ecran mare si conexiune la net si va accesa o pagina web speciala unde va vedea lista cu platile si nr de masina si intervalul pt care s-a platit; va confrunta aceasta lista cu masinile din parcare;
similar se face acum cu automatele de parcare: platesti la automat, ala da o chitanta pe care o pui in bordul masinii; angajatul trece periodic si verifica daca bonul mai e valabil.
ce mi-ar placea sa lucrez la o asemnea aplicatie informatica...
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Mircea G
Plata unei banale parcari sa depinda de plata altui serviciu , la o companie de telefonie mobila , seamana a hotie .
De ce trebuie sa am telefon pt a plati parcarea ? Asta seamana a vinzare conditionata !
Plata unei banale parcari sa depinda de plata altui serviciu , la o companie de telefonie mobila , seamana a hotie .
De ce trebuie sa am telefon pt a plati parcarea ? Asta seamana a vinzare conditionata !
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
telvanni
Ca sa eliminam si acel angajat, totul fiind 100% automat si imposibil de "furat", la iesirea cu bariera, in loc sa bagi ca acum jetonul, varianta ar fi sa tastezi un cod simplu (3 sau 4 litere/cifre), cod pe care l-ai primit prin sms si e valabil doar in intervalul orar pentru care ai platit (plus o marja de cca 5-10min pentru situatii neprevazute (aglomeratie, introducere gresita samd)).
Daca ridicarea barierei la iesire se va face de catre un angajat in urma verificarii pe ecran atunci se lasa loc de practici neortodoxe sau situatii conflictuale pe cine stie ce motiv.
Nu stiu cu cat va spori costurile un asemenea sistem, dar luand cazul parcarii de la Unirea, pe fiecare etaj exista o casierie iar soferul trebuie sa coboare din masina, sa plateasca, apoi sa urce iar. Cu sms-ul e foarte comod, doar deschizi geamul la iesira ca sa tastezi 3 cifre. Asta e tot. Nu grija jetonului, nu coborat din masina special ptr plata. Eu sunt de acord cu metoda atata timp cat nu platesc in plus pentru asta, adica sms-ul in sine sa gratuit.
Politica furnizorilor de telefonie e PUTIN de la FOARTE MULTI. Cred ca nu vor fi costuri astronomice.
Ca sa eliminam si acel angajat, totul fiind 100% automat si imposibil de "furat", la iesirea cu bariera, in loc sa bagi ca acum jetonul, varianta ar fi sa tastezi un cod simplu (3 sau 4 litere/cifre), cod pe care l-ai primit prin sms si e valabil doar in intervalul orar pentru care ai platit (plus o marja de cca 5-10min pentru situatii neprevazute (aglomeratie, introducere gresita samd)).
Daca ridicarea barierei la iesire se va face de catre un angajat in urma verificarii pe ecran atunci se lasa loc de practici neortodoxe sau situatii conflictuale pe cine stie ce motiv.
Nu stiu cu cat va spori costurile un asemenea sistem, dar luand cazul parcarii de la Unirea, pe fiecare etaj exista o casierie iar soferul trebuie sa coboare din masina, sa plateasca, apoi sa urce iar. Cu sms-ul e foarte comod, doar deschizi geamul la iesira ca sa tastezi 3 cifre. Asta e tot. Nu grija jetonului, nu coborat din masina special ptr plata. Eu sunt de acord cu metoda atata timp cat nu platesc in plus pentru asta, adica sms-ul in sine sa gratuit.
Politica furnizorilor de telefonie e PUTIN de la FOARTE MULTI. Cred ca nu vor fi costuri astronomice.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Mircea G
Nici nu ma intereseaza ca este gratuit SMS-ul . Politica este SA AI telefon , sa folosesti acest serviciu moca si de restul au ei grija .
De timp scurt nu poate fi vorba , si tastarea unui SMS necesita timp , iar de foarte multe ori nu se transmit in timp real . Daca vreau pot fi si ecologist ; nu este logic ca eu , din parcare , sa dau un SMS , sa plece apelul prin x relee si echipamente , sa se intoarca , pt a rezolva ceva local . Radiatii nocive , consum de curent ...
Trebuie gasita alta metoda .
Ideea de baza este ca pt a folosi parcarea , prima oara trebuie sa cumpar un serviciu de telefonie . Asta nu este legal si se cheama vinzare conditionata . Daca nu am telefon ce fac ?
Nici nu ma intereseaza ca este gratuit SMS-ul . Politica este SA AI telefon , sa folosesti acest serviciu moca si de restul au ei grija .
De timp scurt nu poate fi vorba , si tastarea unui SMS necesita timp , iar de foarte multe ori nu se transmit in timp real . Daca vreau pot fi si ecologist ; nu este logic ca eu , din parcare , sa dau un SMS , sa plece apelul prin x relee si echipamente , sa se intoarca , pt a rezolva ceva local . Radiatii nocive , consum de curent ...
Trebuie gasita alta metoda .
Ideea de baza este ca pt a folosi parcarea , prima oara trebuie sa cumpar un serviciu de telefonie . Asta nu este legal si se cheama vinzare conditionata . Daca nu am telefon ce fac ?
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
telvanni
M-am mai gandit...si ai dreptate in unele privinte, dar poate fi o varianta paralela cu una clasica. Eu unul as folosi-o, daca ai un mesaj predefinit cu numarul masinii, dureaza chiar foarte putin.
M-am mai gandit...si ai dreptate in unele privinte, dar poate fi o varianta paralela cu una clasica. Eu unul as folosi-o, daca ai un mesaj predefinit cu numarul masinii, dureaza chiar foarte putin.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
danielstan
Corect, varianta asta ar fi bine sa fie in paralel cu cea clasica, pentru ca se pot ivi situatii cand am telefon, dar mi s-a terminat bateria etc.
Inteleg ca plata prin SMS reduce costurile administarii parcarii (mai putini casieri care incaseaza cash) si reduce timpul de stat la bariera etc.
Ca sa se incurajeze plata prin SMS ( = sa se descurajeze plata cash ) ar fi nevoie de preturi diferite, care sa acopere si cheltuiala facuta cu compania de telefonie:
pret trimis SMS + pret parcare prin SMS < pret parcare la casier
Probabil ca 90% din soferi vor prefera plata prin SMS.
Este acelasi principiu ca la plata cu card la supermarket comparativ cu plata cu cash:
- ca sa ai cash in buzunar platesti comision la extragerea cash din bancomat.
Corect, varianta asta ar fi bine sa fie in paralel cu cea clasica, pentru ca se pot ivi situatii cand am telefon, dar mi s-a terminat bateria etc.
Inteleg ca plata prin SMS reduce costurile administarii parcarii (mai putini casieri care incaseaza cash) si reduce timpul de stat la bariera etc.
Ca sa se incurajeze plata prin SMS ( = sa se descurajeze plata cash ) ar fi nevoie de preturi diferite, care sa acopere si cheltuiala facuta cu compania de telefonie:
pret trimis SMS + pret parcare prin SMS < pret parcare la casier
Probabil ca 90% din soferi vor prefera plata prin SMS.
Este acelasi principiu ca la plata cu card la supermarket comparativ cu plata cu cash:
- ca sa ai cash in buzunar platesti comision la extragerea cash din bancomat.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
realistul
In spatele spitalului Coltea era vorba sa se construiasca o parcare supraterana pe locul fostei policlinici. Dar nu sa mai auzit nimic au demolat-o si atat.
In spatele spitalului Coltea era vorba sa se construiasca o parcare supraterana pe locul fostei policlinici. Dar nu sa mai auzit nimic au demolat-o si atat.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
telvanni
Prima oara am crezut ca ai uitat sa pui cratima.
A doua oara m-am prins ca nu uitasei.
Pentru nelinisti ortografice iti recomand: http://diacritica.wordpress.com/2009/09/20/sa-s-a/
realistul wrote:
Dar nu sa mai auzit nimic au demolat-o si atat.
realistul wrote:
Dupa ce sa lucrat aproape non stop la acest pasaj, nu ma asteptam la o pauza brusca si asa de lunga.
Prima oara am crezut ca ai uitat sa pui cratima.
A doua oara m-am prins ca nu uitasei.
Pentru nelinisti ortografice iti recomand: http://diacritica.wordpress.com/2009/09/20/sa-s-a/
- realistul
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
realistul
Multumesc pentru lectia de gramatica. Crezi ca esti in masura sa arunci primul cu cu piatra? Cred ca importanta era intrebarea. Dar la asta ne pricepem noi romanii cel mai bine ( in a da peste nas aratand cat de destepti suntem noi). Corect era sa spui daca stii sau nu stii ceva de aceasta parcare nu sa te legi de o amarata de cratima.
Multumesc pentru lectia de gramatica. Crezi ca esti in masura sa arunci primul cu cu piatra? Cred ca importanta era intrebarea. Dar la asta ne pricepem noi romanii cel mai bine ( in a da peste nas aratand cat de destepti suntem noi). Corect era sa spui daca stii sau nu stii ceva de aceasta parcare nu sa te legi de o amarata de cratima.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination