Topic: V3A-93M-FAUR
1168 posts, 402356 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
SprinterXP
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
176 si 233
176 si 233
DSC08899.JPG (239.28 KB; downloaded 2790 times)
DSC09009.JPG (256.14 KB; downloaded 2791 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
In alte locuri, la alte ore
176 - 11 - 26.01.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
233 - 8 - 26.01.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Utilizator anonim wrote:
176 si 233
In alte locuri, la alte ore
176 - 11 - 26.01.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
233 - 8 - 26.01.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
&#%^@*@^$@(*!#^$@!$!%^!*&@
&#%^@*@^$@(*!#^$@!$!%^!*&@
005 - 41 - 30.01.2012.JPG (497.29 KB; downloaded 2668 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
E mai bun ca 336 care topeste sigurante si crapa, ca 299 care patineaza ca naiba, ca 197 care e cu bandajele pe limita, ca 282 care e lentu lentilor...
E mai bun ca 336 care topeste sigurante si crapa, ca 299 care patineaza ca naiba, ca 197 care e cu bandajele pe limita, ca 282 care e lentu lentilor...
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
SprinterXP
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
Vara 2006, linia 12.
Vara 2006, linia 12.
005-012-02.JPG (212.93 KB; downloaded 3259 times)
139-012-01.JPG (220.57 KB; downloaded 3266 times)
268-012-02.JPG (193.61 KB; downloaded 3257 times)
322-012-01.JPG (203.43 KB; downloaded 3261 times)
329-012-01.JPG (255.79 KB; downloaded 3259 times)
- Gabi
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
024, 139, 176, 219, 231 pe linia 41
024 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
139 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
176 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
219 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
231 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
024, 139, 176, 219, 231 pe linia 41
024 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
139 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
176 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
219 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
231 - 41 - 04.02.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
282, 231, 223, 139, 295, 299, 024, 176 spre Ghencea. De mentionat ca lui 231 nu ii mai mergea firma frontala...
282, 231, 223, 139, 295, 299, 024, 176 spre Ghencea. De mentionat ca lui 231 nu ii mai mergea firma frontala...
IMG_1487.JPG (262.82 KB; downloaded 3117 times)
IMG_1499.JPG (263.34 KB; downloaded 3118 times)
IMG_1504.JPG (262.29 KB; downloaded 3121 times)
IMG_1509.JPG (267.23 KB; downloaded 3118 times)
IMG_1517.JPG (259.12 KB; downloaded 3118 times)
IMG_1522.JPG (261.53 KB; downloaded 3116 times)
IMG_1527.JPG (251.52 KB; downloaded 3118 times)
IMG_1532.JPG (247.9 KB; downloaded 3126 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
Astazi am avut (ne)placerea sa merg pe linia 41 cu vagonul219. Ca vagon strict tehnic, merge cat de cat rezonabil (am vazut altele mai praf si pulbere boghiuri impilate, pus la masa reteaua, rupt reteaua, bubuit sigurante etc). Dar estetic arata jalnic e uzat bine de tot pe linia 32, vazandu-se anii de exploatare in conditii dificile . Ma uitam in spate geamurile alea ridicole montate in perioada 1998-2000 de FAUR, EPC si URAC abia se mai inchid/deschid. Pe ultimul din spate atat am putut sa il inchid pentru ca era deschis... Mai mult nu se mai poate pentru ca e deformat. 6-7 din capacele de la sistemul de iluminat erau deschise, inclusiv cele cu neoane functionale. Si acolo unde ar fi trebuit sa fie butonul de .. frana de urgenta se afla un servetel . In plus vagonul e plin de mazgalituri infecte.
Astazi am avut (ne)placerea sa merg pe linia 41 cu vagonul219. Ca vagon strict tehnic, merge cat de cat rezonabil (am vazut altele mai praf si pulbere boghiuri impilate, pus la masa reteaua, rupt reteaua, bubuit sigurante etc). Dar estetic arata jalnic e uzat bine de tot pe linia 32, vazandu-se anii de exploatare in conditii dificile . Ma uitam in spate geamurile alea ridicole montate in perioada 1998-2000 de FAUR, EPC si URAC abia se mai inchid/deschid. Pe ultimul din spate atat am putut sa il inchid pentru ca era deschis... Mai mult nu se mai poate pentru ca e deformat. 6-7 din capacele de la sistemul de iluminat erau deschise, inclusiv cele cu neoane functionale. Si acolo unde ar fi trebuit sa fie butonul de .. frana de urgenta se afla un servetel . In plus vagonul e plin de mazgalituri infecte.
219 - 41 - 04.02.2012 (3).JPG (311.99 KB; downloaded 2994 times)
219 - 41 - 04.02.2012 (4).JPG (369.06 KB; downloaded 2992 times)
219 - 41 - 04.02.2012 (5).JPG (361.83 KB; downloaded 3001 times)
219 - 41 - 04.02.2012 (6).JPG (466.25 KB; downloaded 2996 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
📖 Pagination options