Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 438179 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
@Cristy: Fac probele in special in acele zone deoarece, cum am mai mentionat pe aici pe la tramvaie recent, de cand a fost inchis Bd. Timisoara - Cet Vest, probele se fac acum in zona Pasaj Victoria, zona 11 Iunie - Filaret sau Sos. Petricani. Sigur se poate lua decizia sa se faca probe pe orice alt traseu din Bucuresti. Pe traseul linia 41, este un caz special, si nu fac orice vagoane probe aici si "cand vor" determinate de mai multi factori.
@Cristy: Fac probele in special in acele zone deoarece, cum am mai mentionat pe aici pe la tramvaie recent, de cand a fost inchis Bd. Timisoara - Cet Vest, probele se fac acum in zona Pasaj Victoria, zona 11 Iunie - Filaret sau Sos. Petricani. Sigur se poate lua decizia sa se faca probe pe orice alt traseu din Bucuresti. Pe traseul linia 41, este un caz special, si nu fac orice vagoane probe aici si "cand vor" determinate de mai multi factori.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Opriri în pantă se mai fac? Că după incidentul cu #4033 care a luat-o la vale pe Şerban Vodă... aia ar trebui să fie linia de probe.
Opriri în pantă se mai fac? Că după incidentul cu #4033 care a luat-o la vale pe Şerban Vodă... aia ar trebui să fie linia de probe.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Vezi ca esti intr-o mare eroare de cativa ani si spui o prostie pe care nu vrei sa o corectezi . Si da se fac opriri in panta de ce naiba crezi ca se fac in Pasajul Victoria / Pasajul Marasesti / Filaret?!
Vezi ca esti intr-o mare eroare de cativa ani si spui o prostie pe care nu vrei sa o corectezi . Si da se fac opriri in panta de ce naiba crezi ca se fac in Pasajul Victoria / Pasajul Marasesti / Filaret?!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Da, mi-am dat acum seama de eroare, era #4014, nu #4033.
Sunt curios care e declivitatea pe Şerban Vodă, am impresia că e mai mare decât pe rampele pasajelor sau pe Filaret.
Da, mi-am dat acum seama de eroare, era #4014, nu #4033.
Sunt curios care e declivitatea pe Şerban Vodă, am impresia că e mai mare decât pe rampele pasajelor sau pe Filaret.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Si ca sa mai mentionez ceva: 4014 e unul dintre cele mai fiabile vagoane CH-PPC produse de URAC. Nu a crapat niciodata in acesti ani cu reductor/sursa sau alta problema tehnica majora. A stat o scurta perioada parca din cauza unei tamponari frontale. Asa ca restul sunt povesti... Probele sunt probe, adevarata performanta tehnica se vede in cursul anilor de exploatare. . Asa ca sa le vedem pe 076 si 204 la testul final al liniei 41. 205 si-a dovedit fiabilitatea care ar trebui sa impuna modernizarea in regim de urgenta macar a celor 2 H-uri din Colentina, sa nu zic asa direct si a celoralte 10 vagoane, cum se dorea prin 2008-2009.
Si ca sa mai mentionez ceva: 4014 e unul dintre cele mai fiabile vagoane CH-PPC produse de URAC. Nu a crapat niciodata in acesti ani cu reductor/sursa sau alta problema tehnica majora. A stat o scurta perioada parca din cauza unei tamponari frontale. Asa ca restul sunt povesti... Probele sunt probe, adevarata performanta tehnica se vede in cursul anilor de exploatare. . Asa ca sa le vedem pe 076 si 204 la testul final al liniei 41. 205 si-a dovedit fiabilitatea care ar trebui sa impuna modernizarea in regim de urgenta macar a celor 2 H-uri din Colentina, sa nu zic asa direct si a celoralte 10 vagoane, cum se dorea prin 2008-2009.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 isi continua probele pentru spatii de franare, acestea se realizeaza in depoul Alexandria care este singurul unde se pot face aceste probe. Zilele acestea vor continua probele iar spre sfarsitul saptamanii sau saptamana viitoare il vom avea pe linia 41. 076 este si el echipat si pregatit de probe.
204 isi continua probele pentru spatii de franare, acestea se realizeaza in depoul Alexandria care este singurul unde se pot face aceste probe. Zilele acestea vor continua probele iar spre sfarsitul saptamanii sau saptamana viitoare il vom avea pe linia 41. 076 este si el echipat si pregatit de probe.
IMG_0145.JPG (332.03 KB; downloaded 4154 times)
IMG_0144.JPG (352 KB; downloaded 4157 times)
IMG_0140.JPG (344.89 KB; downloaded 4156 times)
IMG_0138.JPG (356.79 KB; downloaded 4157 times)
IMG_0122.JPG (270.74 KB; downloaded 4154 times)
IMG_0116.JPG (357.27 KB; downloaded 4155 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 a avut astazi probele de apa, totul a fost ok. Saptamana viitoare va ajunge la depou. 076 este pregatit de probe, la acesta vor dura ceva mai putin.
204 a avut astazi probele de apa, totul a fost ok. Saptamana viitoare va ajunge la depou. 076 este pregatit de probe, la acesta vor dura ceva mai putin.
DSC08775.JPG (335.31 KB; downloaded 4008 times)
DSC08777.JPG (386.27 KB; downloaded 4008 times)
DSC08779.JPG (221.77 KB; downloaded 4008 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Aron
Hmmm...in ultima poza...cumva eroare la vopsitorie??
Hmmm...in ultima poza...cumva eroare la vopsitorie??
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Ti se pare de la pozitia pozei. Tramvaiu e vopsit bine
Ti se pare de la pozitia pozei. Tramvaiu e vopsit bine
- TsE
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
TsE
Primul canat al usii 1 (vatman) fiind deschis, este po iluzie optica privind cele 2 usi- par a nu fi la fel.
Primul canat al usii 1 (vatman) fiind deschis, este po iluzie optica privind cele 2 usi- par a nu fi la fel.
- Tudor Radu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Tudor Radu
Un model destul de reusit! Felicitari celor de la URAC!!
Un model destul de reusit! Felicitari celor de la URAC!!
- TsE
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 se afla in depoul Alexandria unde este in curs de pregatire de traseu, maine, linia 41. Astazi se monteaza transponder si se actualizeaza afisajul.
204 se afla in depoul Alexandria unde este in curs de pregatire de traseu, maine, linia 41. Astazi se monteaza transponder si se actualizeaza afisajul.
DSC08798.JPG (394.55 KB; downloaded 3549 times)
DSC08794.JPG (399.11 KB; downloaded 3552 times)
DSC08792.JPG (383.02 KB; downloaded 3549 times)
DSC08789.JPG (395.13 KB; downloaded 3548 times)
DSC08788.JPG (396.32 KB; downloaded 3548 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
076 se afla in probele de spatii de franare si va fi predat depoului alexandria cel tarziu la sfarsitul saptamanii viitoare. De weekendul urmator il avem si pe acesta pe linia 41.
In functie de bugetul alocat vor fi programate pentru transformare inca 10 vagoane, dar totul depinde de ce bani primeste RATBul de la primarie.
076 se afla in probele de spatii de franare si va fi predat depoului alexandria cel tarziu la sfarsitul saptamanii viitoare. De weekendul urmator il avem si pe acesta pe linia 41.
In functie de bugetul alocat vor fi programate pentru transformare inca 10 vagoane, dar totul depinde de ce bani primeste RATBul de la primarie.
IMG_0646.JPG (349.9 KB; downloaded 3531 times)
IMG_0699.JPG (352.33 KB; downloaded 3533 times)
IMG_0700.JPG (358.76 KB; downloaded 3532 times)
IMG_0713.JPG (148.16 KB; downloaded 3536 times)
📖 Pagination options