Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 270042 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Cine este “regele” parcărilor private din Bucureşti
Când locurile de parcare amenajate în Capitală sunt în număr mult mai mic decât cel al maşinilor aflate în circulaţie, unii investitori scot bani frumoşi din buzunarele şoferilor bucureşteni. Investițiile de acest gen aduc profituri garantate, spun proprietarii.
Continuarea aici.
Cine este “regele” parcărilor private din Bucureşti
Când locurile de parcare amenajate în Capitală sunt în număr mult mai mic decât cel al maşinilor aflate în circulaţie, unii investitori scot bani frumoşi din buzunarele şoferilor bucureşteni. Investițiile de acest gen aduc profituri garantate, spun proprietarii.
Continuarea aici.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
subway guru
@Domix:
Hai sa va mai dau si eu o 'informatie', desi e de data mai veche, de prin anii '90 cand faceam naveta Bucuresti-Tel Aviv, in ideea de a participa la 'conceperea' metroului israelian (si am fost la un milimetru de a intra impreuna cu PB si SYSTRA la facerea SF-ului...)
Dar nu despre asta vroiam sa va spun, ci despre politica municipalitatii Tel Aviv in privinta 'maidanelor'...
Daca terenul maidanului respectiv era 'nefolosit' (tinut in pastrare pt speculatii imobiliare viitoare), taxele municipale erau 'ingrozitoare', mai bine vindeai...
daca insa amenajai o parcare 'cu plata' pe maidan, nu numai ca erai scutit de taxe, dar mai primeai si 'bonusuri', in afara incasarilor directe...
exista si 'reversul', daca parcai in locuri nepermise...ramaneai 'student somer' fara drept de apel, iar 'hingherii' care dadeau amenzile alea 'monstruoase' erau ai primariei si cale de scapare nu aveai...nu ca la noi!
@Domix:
Hai sa va mai dau si eu o 'informatie', desi e de data mai veche, de prin anii '90 cand faceam naveta Bucuresti-Tel Aviv, in ideea de a participa la 'conceperea' metroului israelian (si am fost la un milimetru de a intra impreuna cu PB si SYSTRA la facerea SF-ului...)
Dar nu despre asta vroiam sa va spun, ci despre politica municipalitatii Tel Aviv in privinta 'maidanelor'...
Daca terenul maidanului respectiv era 'nefolosit' (tinut in pastrare pt speculatii imobiliare viitoare), taxele municipale erau 'ingrozitoare', mai bine vindeai...
daca insa amenajai o parcare 'cu plata' pe maidan, nu numai ca erai scutit de taxe, dar mai primeai si 'bonusuri', in afara incasarilor directe...
exista si 'reversul', daca parcai in locuri nepermise...ramaneai 'student somer' fara drept de apel, iar 'hingherii' care dadeau amenzile alea 'monstruoase' erau ai primariei si cale de scapare nu aveai...nu ca la noi!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Goldmund
S.guru,
Tel-Aviv si in general toate localitatile din Israel sufera de...prea putin spatiu liber. Nu e cazul Bucurestiului si campia inconjuratoare, practic 'fara obstacole', 'pana la orizont'(daca nu s-ar ingramadi edilii in granitele din anul 1948 plus cativa km/p de atunci...München cu cei 1,34 milioane loc. se intinde pe 310km/p, iar Bucuresti cu cei aproape 2 milioane loc. pe 228km/p...)Edili ne trebuie, mai mult chiar decat constructori...
PS
imi pare rau ca nu ai 'prins' contractul ala ...
PPS
daca nu tu si Dominatrix, cine sa stie? E vreun proiect pe masa pentru un tren interurban pt. Bucuresti si imprejurimi?!
S.guru,
Tel-Aviv si in general toate localitatile din Israel sufera de...prea putin spatiu liber. Nu e cazul Bucurestiului si campia inconjuratoare, practic 'fara obstacole', 'pana la orizont'(daca nu s-ar ingramadi edilii in granitele din anul 1948 plus cativa km/p de atunci...München cu cei 1,34 milioane loc. se intinde pe 310km/p, iar Bucuresti cu cei aproape 2 milioane loc. pe 228km/p...)Edili ne trebuie, mai mult chiar decat constructori...
PS
imi pare rau ca nu ai 'prins' contractul ala ...
PPS
daca nu tu si Dominatrix, cine sa stie? E vreun proiect pe masa pentru un tren interurban pt. Bucuresti si imprejurimi?!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Trenul interurban "de masa" in jurul Capitalei = povesti. Cel putin deocamdata. Pana si putinele cai ferate care au mai ramas si care ar putea fi folosite pentru acest scop dispar pe zi ce trece.
Problema in practica este ca "reactivarea" acestor linii pentru tren suburban este din start o idee proasta si neviabila economic si iata de ce: populatia orasului (adica a zonei urbane Bucuresti) scade, dar zona "metropolitana" se extinde pe masura dezvoltarii zonelor periferice,deci densitatea populatiei descreste. In plus este o diferenta foarte mare dintre densitatea "urbana" si cea "metropolitana", cuprinzand localitatile suburbane. Toate suburbiile capitalei (in judetul Ilfov) totalizeaza cel mult 250000 locuitori. Ca o aproximatie cruda, aceasta potentiala cerere se distribuie pe circa 10 axe principale de transport spre/dinspre oras (axe dictate de configuratia drumurilor principale), adica 25000 locuitori pe fiecare axa. Aceasta potentiala cerere este insuficienta chiar pentru a justifica macar tramvai sau metrou, cu atat mai putin trenuri suburbane.
Concluzia e valabila si daca presupunem prin absurd ca toti cei 25000 de locuitori s-ar plimba zilnic cu transportul public pana in Bucuresti si inapoi, ceea ce evident nu se intampla in realitate.
Chiar si presupunand ca populatia Ilfovului va "exploda", daca ne uitam la tendintele de migratie a populatiei, vom constata ca majoritatea celor care parasesc orasul Bucuresti pentru a se muta in vila de neam prost in Ilfov au in general o situatie materiala buna, si ma indoiesc ca vor renunta prea usor la confortul masinii proprii ca sa se inghesuie in maretele dube sau autobuze ale viitoarei AMTB. Deci de aici rezulta o cerere si mai scazuta pentru transport in comun.
Daca la toate astea adaugam si faptul ca liniile de cale ferata si garile sunt amplasate prea "descentrat" fata de punctele de interes ale localitatilor, iar in unele locuri nu ajung deloc, cu atat mai mult ajungem la concluzia ca trenurile suburbane care sa functioneze eficient[/i:2rc6k80u], in contextul orasului Bucuresti = vise umede.
Trenul interurban "de masa" in jurul Capitalei = povesti. Cel putin deocamdata. Pana si putinele cai ferate care au mai ramas si care ar putea fi folosite pentru acest scop dispar pe zi ce trece.
Problema in practica este ca "reactivarea" acestor linii pentru tren suburban este din start o idee proasta si neviabila economic si iata de ce: populatia orasului (adica a zonei urbane Bucuresti) scade, dar zona "metropolitana" se extinde pe masura dezvoltarii zonelor periferice,deci densitatea populatiei descreste. In plus este o diferenta foarte mare dintre densitatea "urbana" si cea "metropolitana", cuprinzand localitatile suburbane. Toate suburbiile capitalei (in judetul Ilfov) totalizeaza cel mult 250000 locuitori. Ca o aproximatie cruda, aceasta potentiala cerere se distribuie pe circa 10 axe principale de transport spre/dinspre oras (axe dictate de configuratia drumurilor principale), adica 25000 locuitori pe fiecare axa. Aceasta potentiala cerere este insuficienta chiar pentru a justifica macar tramvai sau metrou, cu atat mai putin trenuri suburbane.
Concluzia e valabila si daca presupunem prin absurd ca toti cei 25000 de locuitori s-ar plimba zilnic cu transportul public pana in Bucuresti si inapoi, ceea ce evident nu se intampla in realitate.
Chiar si presupunand ca populatia Ilfovului va "exploda", daca ne uitam la tendintele de migratie a populatiei, vom constata ca majoritatea celor care parasesc orasul Bucuresti pentru a se muta in vila de neam prost in Ilfov au in general o situatie materiala buna, si ma indoiesc ca vor renunta prea usor la confortul masinii proprii ca sa se inghesuie in maretele dube sau autobuze ale viitoarei AMTB. Deci de aici rezulta o cerere si mai scazuta pentru transport in comun.
Daca la toate astea adaugam si faptul ca liniile de cale ferata si garile sunt amplasate prea "descentrat" fata de punctele de interes ale localitatilor, iar in unele locuri nu ajung deloc, cu atat mai mult ajungem la concluzia ca trenurile suburbane care sa functioneze eficient[/i:2rc6k80u], in contextul orasului Bucuresti = vise umede.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Goldmund
Dominatrix wrote:
Trenul interurban "de masa" in jurul Capitalei = povesti. Cel putin deocamdata. Pana si putinele cai ferate care au mai ramas si care ar putea fi folosite pentru acest scop dispar pe zi ce trece.
Problema in practica este ca "reactivarea" acestor linii pentru tren suburban este din start o idee proasta si neviabila economic si iata de ce: populatia orasului (adica a zonei urbane Bucuresti) scade, dar zona "metropolitana" se extinde pe masura dezvoltarii zonelor periferice,deci densitatea populatiei descreste. In plus este o diferenta foarte mare dintre densitatea "urbana" si cea "metropolitana", cuprinzand localitatile suburbane. Toate suburbiile capitalei (in judetul Ilfov) totalizeaza cel mult 250000 locuitori. Impartind aceasta populatie la circa 10 axe principale de transport spre/dinspre oras (axe dictate de configuratia drumurilor principale) rezulta circa 25000 locuitori pe fiecare directie de transport. Aceasta potentiala cerere este insuficienta chiar pentru a justifica macar tramvai sau metrou, cu atat mai putin trenuri suburbane.
Concluzia e valabila si daca presupunem prin absurd ca toti cei 25000 de locuitori s-ar plimba zilnic cu transportul public pana in Bucuresti si inapoi, ceea ce evident nu se intampla in realitate.
Chiar si presupunand ca populatia Ilfovului va "exploda", daca ne uitam la tendintele de migratie a populatiei, vom constata ca majoritatea celor care parasesc orasul Bucuresti pentru a se muta in vila de neam prost in Ilfov au in general o situatie materiala buna, si ma indoiesc ca vor renunta prea usor la confortul masinii proprii ca sa se inghesuie in maretele dube sau autobuze ale viitoarei AMTB. Deci de aici rezulta o cerere si mai scazuta pentru transport in comun.
Daca la toate astea adaugam si faptul ca liniile de cale ferata si garile sunt amplasate prea "descentrat" fata de punctele de interes ale localitatilor, iar in unele locuri nu ajung deloc, cu atat mai mult ajungem la concluzia ca trenurile suburbane care sa functioneze eficient[/i:3cec2g56], in contextul orasului Bucuresti = vise umede.[/quote:3cec2g56]
Trebuie sa recunosc ca nu sunt un expert in materie, insa din observatiile mele de pana acum pot spune urmatoarele pe marginea unui proiect de tren interurban, deocamdata fictiv:
luam de ex. T1, intre Oras Buftea si Bucuresti. Statiile intre Buftea si Gara de Nord nu le pun la socoteala(cu oras Chitila,Triaj/Cartier Chitila samd) dar de la statia Gara de Nord(care ar putea incepe in dreptul Pasajului Basarab, cu o iesire la 'coloanele' de la GdeN ) iar traseul ar putea urma(tunel, desigur) Golescu-Berzei(la intretaierea acestor strazi ar fi inca o statie)-Grigore Cobalcescu-Parc Cismigiu-Regina Elisabeta. La Universitate ar fi urmatoarea statie...apoi traseul ar putea continua Bulevardul Carol-Piata Iancului cu un capat acolo. Eu zic ca avantajul trenului interurban este rapiditatea de a ajunge dintr-o parte a orasului in alta!(intre G.deN. si Piata Iancului ar fi doar trei statii!) E valabil pt. München sau Stuttgart dar si pt. Bucuresti, un oras mult mai populat decat cele doua orase germane la un loc - care au multe linii de S-Bahn...)In acest fel si MB va primi o mica concurenta si desigur nu va mai fi atat de aglomerat la orele de varf... Ai zis bine, orasele care vor avea acces la trenul interurban se vor dezvolta altfel decat cele care nu vor avea...
Acum despre 'cine va calatori cu un metrou rapid' eu nu mi-as face griji: toti copiii care vor studia la o scoala mai buna decat cea din cartierul/orasul lor, oameni de birou care nu vor sa mai stea in ambuteiaje, claxoane si injuraturi dimineata si seara, muncitorii care fac naveta oricum spre locul de munca, studentii care au facultatile in Bucuresti, etc.,etc..Cu timpul vor descoperi avantajele T.urilor chiar si inversunatii automobilisti - totul tine de timp si calitatea transporului in comun pe care o primesc. Eu citesc de ex. un roman pe luna tot mergand la servici comod cu U-Bahn-ul din Stuttgart, in conditii decente, cald iarna, racoare vara, fara urma de stress. Americanii care merg cate o ora si mai mult cu trenurile interurbane spun ca sunt singurele momente de 'relax' ale zilei, unde efectiv se decupleaza de toate grijiile obisnuite, aceleasi peste tot...
Dar daca e vorba de bani si vointa politica locala, asta e altceva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
shoppy
Care Buftea daca e doar pe centura?
Daca se vrea se pot face lucruri bune cu trenurile deja existente.
- Dragonu Rosu Expres : Bucuresti Nord - Bucuresti Est: adaugate opriri Halta Pasarela Basarab, PO Carpati, Calea Grivitei, Bd Poligrafiei, Bd Aerogari, Soseaua Pipera, Soseaua Petricani, Soseaua Andronache, Soseaua Fundeni, Bd Chisinau
- Henri Coanda Expres : Bucuresti Nord - PO Aeroport: adaugate opriri Halta Pasarela Basarab, PO Carpati, Bucurestii Noi, Strada Racordarii, Halta Bucuresti Triaj, Chitila DN7, Mogosoaia DN1A
- Ramura Otopeni: introdus pe traseul Gara Mogosoaia - Gara Otopeni ca ramura a Heri Coanda Express(adica vin din Nord doua automotoare si acolo se despart, dupa care se raintalnesc si se intorc in Nord impreuna), cu opririle intermediare Soseaua de Centura, Odai Strada Tudor Vladimirescu, DN1
Trebuie refacuta electrificarea pe tronsonul Halta Bucuresti Triaj - Gara Mogosoaia si apoi electrificat tronsonul Gara Mogosoaia - PO Aeroport.
Restul cu centura de sud, dublata si electrificata, sunt povesti...
Care Buftea daca e doar pe centura?
Daca se vrea se pot face lucruri bune cu trenurile deja existente.
- Dragonu Rosu Expres : Bucuresti Nord - Bucuresti Est: adaugate opriri Halta Pasarela Basarab, PO Carpati, Calea Grivitei, Bd Poligrafiei, Bd Aerogari, Soseaua Pipera, Soseaua Petricani, Soseaua Andronache, Soseaua Fundeni, Bd Chisinau
- Henri Coanda Expres : Bucuresti Nord - PO Aeroport: adaugate opriri Halta Pasarela Basarab, PO Carpati, Bucurestii Noi, Strada Racordarii, Halta Bucuresti Triaj, Chitila DN7, Mogosoaia DN1A
- Ramura Otopeni: introdus pe traseul Gara Mogosoaia - Gara Otopeni ca ramura a Heri Coanda Express(adica vin din Nord doua automotoare si acolo se despart, dupa care se raintalnesc si se intorc in Nord impreuna), cu opririle intermediare Soseaua de Centura, Odai Strada Tudor Vladimirescu, DN1
Trebuie refacuta electrificarea pe tronsonul Halta Bucuresti Triaj - Gara Mogosoaia si apoi electrificat tronsonul Gara Mogosoaia - PO Aeroport.
Restul cu centura de sud, dublata si electrificata, sunt povesti...
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
danielstan
Despre Israel si problema purificarii etnice impotriva arabilor palestinieni:
- locuitorii arabi din Israel, cati au mai ramas, nu primesc autorizatie de constructie pe terenurile lor pentru ca municipalitatea le declara terenurile drept 'zona verde'
- daca insa un arab isi vinde terenul unui evreu, acesta primeste imediat autorizatie de constructie si in cartierul lui raportul de populatie se schimba
- reversul medaliei este ca arabul respectiv este considerat tradator de catre organizatiile ilegale palestiniene si risca sa fie el impuscat de arabi
Tot pe linia asta, in Ierusalim unde exista cartiere arabe si cartiere evreiesti, arabii au reusit sa isi imbunatateasca procentul de populatie de la razboiul din 1967 si pana azi prin natalitate foarte mare.
Ca reactie, statul evreu a inventat o chichita legislativa prin care un cetatean al unui oras isi poate pierde dreptul de a locui acolo daca nu are mijloace de subzistenta legale si este declarat vagabond. Nu e greu de ghicit cum isi gasesc de lucru palestinienii la firmele evreiesti din Ierusalim.
Despre Israel si problema purificarii etnice impotriva arabilor palestinieni:
- locuitorii arabi din Israel, cati au mai ramas, nu primesc autorizatie de constructie pe terenurile lor pentru ca municipalitatea le declara terenurile drept 'zona verde'
- daca insa un arab isi vinde terenul unui evreu, acesta primeste imediat autorizatie de constructie si in cartierul lui raportul de populatie se schimba
- reversul medaliei este ca arabul respectiv este considerat tradator de catre organizatiile ilegale palestiniene si risca sa fie el impuscat de arabi
Tot pe linia asta, in Ierusalim unde exista cartiere arabe si cartiere evreiesti, arabii au reusit sa isi imbunatateasca procentul de populatie de la razboiul din 1967 si pana azi prin natalitate foarte mare.
Ca reactie, statul evreu a inventat o chichita legislativa prin care un cetatean al unui oras isi poate pierde dreptul de a locui acolo daca nu are mijloace de subzistenta legale si este declarat vagabond. Nu e greu de ghicit cum isi gasesc de lucru palestinienii la firmele evreiesti din Ierusalim.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Goldmund
Danielstan, tu poate esti vreun convertit la religia lui Mahomed, dar ce are asta cu parcarile din Bucuresti?
In fond pe cine intereseaza de 'razboiul intre prieteni' de acolo? Daca ai fi vreun crestin adevarat, te-ar interesa 100% mai degraba de soarta coptilor din Egipt care sunt masacrati de 'fiii pacii' lui Mohamed!
danielstan wrote:
Despre Israel si problema purificarii etnice impotriva arabilor palestinieni:
- locuitorii arabi din Israel, cati au mai ramas, nu primesc autorizatie de constructie pe terenurile lor pentru ca municipalitatea le declara terenurile drept 'zona verde'
- daca insa un arab isi vinde terenul unui evreu, acesta primeste imediat autorizatie de constructie si in cartierul lui raportul de populatie se schimba
- reversul medaliei este ca arabul respectiv este considerat tradator de catre organizatiile ilegale palestiniene si risca sa fie el impuscat de arabi
Tot pe linia asta, in Ierusalim unde exista cartiere arabe si cartiere evreiesti, arabii au reusit sa isi imbunatateasca procentul de populatie de la razboiul din 1967 si pana azi prin natalitate foarte mare.
Ca reactie, statul evreu a inventat o chichita legislativa prin care un cetatean al unui oras isi poate pierde dreptul de a locui acolo daca nu are mijloace de subzistenta legale si este declarat vagabond. Nu e greu de ghicit cum isi gasesc de lucru palestinienii la firmele evreiesti din Ierusalim.
Danielstan, tu poate esti vreun convertit la religia lui Mahomed, dar ce are asta cu parcarile din Bucuresti?
In fond pe cine intereseaza de 'razboiul intre prieteni' de acolo? Daca ai fi vreun crestin adevarat, te-ar interesa 100% mai degraba de soarta coptilor din Egipt care sunt masacrati de 'fiii pacii' lui Mohamed!
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
danielstan
Sunt ateu.
Scuze de off-topic, m-a luat valul comentariilor anterioare despre Israel.
Sunt ateu.
Scuze de off-topic, m-a luat valul comentariilor anterioare despre Israel.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Goldmund
Nici o problema, eu vreau sa vad cat mai multe parcari in Bucuresti...
danielstan wrote:
Sunt ateu.
Scuze de off-topic, m-a luat valul comentariilor anterioare despre Israel.
Nici o problema, eu vreau sa vad cat mai multe parcari in Bucuresti...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Căutaţi loc de parcare? Urcaţi maşina pe acoperiş la Piaţa Progresul. FOTO
Primarul Sectorului 4, Cristian Popescu Piedone a anunţat că mâine va pune piatra de temelie a noii pieţe Progresul. Noul complex agro-alimentar va fi dotat cu o parcare de 250 de locuri, pe acoperişul construcţiei.
Parcarea de pe acoperişul pieţei Progresul va putea fi utilizată, pe timpul nopţii, de şoferii care locuiesc în zonă.
“Pe acoperişul clădirii vor fi amenajate 250 de locuri de parcare, care, pe timpul zilei vor deservi piaţa, iar, pe timpul nopţii, vor funcţiona ca parcaje de reşedinţă pentru cetăţenii – rezidenţi ai zonei”, a anunţat administraţia locală.
La parterul noului complex, în suprafaţă totală de 11.000 mp, va fi amenajat un spaţiu destinat comercializării legumelor şi fructelor, în special de către producători, în care vor fi amplasate 500 de tarabe. Prin compartimentare, tot la parter vor fi amenajate spaţii comerciale alimentare, o hală de carne, o hală de brânzeturi, o hală de peşte, cât şi grupuri sanitare.
Etajul clădirii va găzdui 100 de spaţii destinate comercializării produselor nealimentare, precum îmbrăcăminte, încălţăminte, obiecte de uz casnic şi birouri în care îşi vor desfăşura activitatea reprezentanţii Direcţiei de Administrare a Pieţelor Sector 4.
De asemenea, tot la etaj va fi amenajată o zonă de relaxare, în care vor funcţiona restaurante tip fast food şi o cafenea.
Valoarea de investiţie este de aproximativ 24,7 milioane de lei, fără TVA, suma provenind dintr-un împrumut bancar care va fi rambursat din încasările Direcţiei Pieţelor Sector 4.
Odată cu finalizarea lucrărilor la noua clădire, în iunie 2012, piaţa Progresul va deveni cea mai mare piaţă din Sectorul 4.
http://b365.ro/news/nu-avet ... riei-foto/
Căutaţi loc de parcare? Urcaţi maşina pe acoperiş la Piaţa Progresul. FOTO
Primarul Sectorului 4, Cristian Popescu Piedone a anunţat că mâine va pune piatra de temelie a noii pieţe Progresul. Noul complex agro-alimentar va fi dotat cu o parcare de 250 de locuri, pe acoperişul construcţiei.
Parcarea de pe acoperişul pieţei Progresul va putea fi utilizată, pe timpul nopţii, de şoferii care locuiesc în zonă.
“Pe acoperişul clădirii vor fi amenajate 250 de locuri de parcare, care, pe timpul zilei vor deservi piaţa, iar, pe timpul nopţii, vor funcţiona ca parcaje de reşedinţă pentru cetăţenii – rezidenţi ai zonei”, a anunţat administraţia locală.
La parterul noului complex, în suprafaţă totală de 11.000 mp, va fi amenajat un spaţiu destinat comercializării legumelor şi fructelor, în special de către producători, în care vor fi amplasate 500 de tarabe. Prin compartimentare, tot la parter vor fi amenajate spaţii comerciale alimentare, o hală de carne, o hală de brânzeturi, o hală de peşte, cât şi grupuri sanitare.
Etajul clădirii va găzdui 100 de spaţii destinate comercializării produselor nealimentare, precum îmbrăcăminte, încălţăminte, obiecte de uz casnic şi birouri în care îşi vor desfăşura activitatea reprezentanţii Direcţiei de Administrare a Pieţelor Sector 4.
De asemenea, tot la etaj va fi amenajată o zonă de relaxare, în care vor funcţiona restaurante tip fast food şi o cafenea.
Valoarea de investiţie este de aproximativ 24,7 milioane de lei, fără TVA, suma provenind dintr-un împrumut bancar care va fi rambursat din încasările Direcţiei Pieţelor Sector 4.
Odată cu finalizarea lucrărilor la noua clădire, în iunie 2012, piaţa Progresul va deveni cea mai mare piaţă din Sectorul 4.
http://b365.ro/news/nu-avet ... riei-foto/
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
andrei11
Adica teoretic vorbind, noaptea pot parca 250 auto ale cetatenilor din zona care dimineata vor pleca toate ? Ha ! Ha ! Ha !
Adica teoretic vorbind, noaptea pot parca 250 auto ale cetatenilor din zona care dimineata vor pleca toate ? Ha ! Ha ! Ha !
- misterr
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
misterr
Nu, invers.
Seara, cînd vii acasă cu mașina, trebuie să dai ture și să aștepți pînă ți se eliberează locul, ca să poți parca... Genial!
Nu, invers.
Seara, cînd vii acasă cu mașina, trebuie să dai ture și să aștepți pînă ți se eliberează locul, ca să poți parca... Genial!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination