Topic: Autoritatea Metropolitană de Transport Bucuresti (AMTB)
102 posts, 64506 views
📖 Pagination options
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
alchimistul
Montarea validatoarelor pe dube va face ca actualul blatism de pe mijloacele de transport RATB sa devina si mai evident decat este in prezent. S-ar putea ca unora dintre calatorii care fac naveta din Ilfov in oras (si care nu valideaza pe RATB, dar platesc "cash" la duba ca n-au de ales) sa li se para nefiresc sa valideze in duba. Duba care in continuare va apartine unei companii private care nu primeste subventii si la care pierderile datorate neplatei calatoriei nu sunt tolerate. Cum toate societatile de transport vor fi sub "umbrela" AMTB, calatorii vor avea impresia ca se poate face blatul si pe dube. Sa vedem atunci circ
Montarea validatoarelor pe dube va face ca actualul blatism de pe mijloacele de transport RATB sa devina si mai evident decat este in prezent. S-ar putea ca unora dintre calatorii care fac naveta din Ilfov in oras (si care nu valideaza pe RATB, dar platesc "cash" la duba ca n-au de ales) sa li se para nefiresc sa valideze in duba. Duba care in continuare va apartine unei companii private care nu primeste subventii si la care pierderile datorate neplatei calatoriei nu sunt tolerate. Cum toate societatile de transport vor fi sub "umbrela" AMTB, calatorii vor avea impresia ca se poate face blatul si pe dube. Sa vedem atunci circ
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
Dr2005
Nu cred că validatoarele de pe dube vor avea succes... mulţi vor prefera să dea bani şoferului, care şofer nu va mai putea da decât carduri multiple, care oricum sunt la supra-preţ. Practic, se va creşte evaziunea. Fericiţi vor fi cei cu abonamente, deşi parcă văd că mulţi dubari vor spune că ,,nu merge echipamentu', tre' să luaţi bilet".
Nu cred că validatoarele de pe dube vor avea succes... mulţi vor prefera să dea bani şoferului, care şofer nu va mai putea da decât carduri multiple, care oricum sunt la supra-preţ. Practic, se va creşte evaziunea. Fericiţi vor fi cei cu abonamente, deşi parcă văd că mulţi dubari vor spune că ,,nu merge echipamentu', tre' să luaţi bilet".
- serafim
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
serafim
In legatura cu abonamentele pentru dube, ele exista si acum. Am vazut in 505 (Mihailesti-13 Septembrie) un afis prin care calatorii sunt informati ca nu accepta decat „maxim 5 abonamente” si doar daca posesorii se urca „de la cap de linie”. Deci exista abonamente si la dube. Banuiesc insa ca sunt abonamente eliberate de firma respectiva. Cat despre tichetul unic, probabil ca daca se va ajunge la introducerea sistemului, va exista si un abonament all inclusive (valabil si pe dube) si se vor gasi solutii si pentru despagubirea dubarilor (o subventie in functie de numarul de posesori de abonamente transportati, ceva de genul asta)
In legatura cu abonamentele pentru dube, ele exista si acum. Am vazut in 505 (Mihailesti-13 Septembrie) un afis prin care calatorii sunt informati ca nu accepta decat „maxim 5 abonamente” si doar daca posesorii se urca „de la cap de linie”. Deci exista abonamente si la dube. Banuiesc insa ca sunt abonamente eliberate de firma respectiva. Cat despre tichetul unic, probabil ca daca se va ajunge la introducerea sistemului, va exista si un abonament all inclusive (valabil si pe dube) si se vor gasi solutii si pentru despagubirea dubarilor (o subventie in functie de numarul de posesori de abonamente transportati, ceva de genul asta)
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
alchimistul
Abonamente exista si pe dubele cu punct de plecare Piata Presei si destinatia cuprinsa intre Otopeni si Fierbinti. Nu am retinut preturile cu exactitate (afisate in microbuz), insa pana la Otopeni abonamentul costa undeva la 90-100 RON iar pana la Fierbinti crestea gradual, functie de destinatie, pana la 220 RON
Abonamente exista si pe dubele cu punct de plecare Piata Presei si destinatia cuprinsa intre Otopeni si Fierbinti. Nu am retinut preturile cu exactitate (afisate in microbuz), insa pana la Otopeni abonamentul costa undeva la 90-100 RON iar pana la Fierbinti crestea gradual, functie de destinatie, pana la 220 RON
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
Mircea G
serafim wrote:
Am vazut in 505 (Mihailesti-13 Septembrie) un afis prin care calatorii sunt informati ca nu accepta decat „maxim 5 abonamente” si doar daca posesorii se urca „de la cap de linie”.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
andrei11
Eu am facut 17 ani naveta cu Stefanestiul ( Stefanestiul de langa Tunari, ca sa fie clar ). De cand s-au infiintat dubele / respectiv abonamentele pentru dube, le-am folosit din plin. Erau la 75 % din valoarea unui bilet. nu era limitat numarul de abonamente / duba.
Practic la inceput de luna ti se dadea un cupon care continea 30 file, pe fiecare fila fiind tiparite 2 bilete. puteai sa treci si luna cu ele, nu era nici o problema. Eu ducandu-ma numai 21 - 25 zile la munca si deseori folosind si masinile societatii la un moment dat acumulasem foarte multe bilete / abonament ( la nivelul a 45 bilete "duble" ) pe care le-am dat pe de-a moca la "amarasteni".
Daca se marea pretul biletului normal, s-ar fi marit si pretul biletelor abonament si nu ar mai fi fost valabile. Am uitat sa va spun ca pe biletele astea abonament era trecut si pretul . Nu mai stiu, parca 1,10 lei - la nivelul la care pe un bilet normal era trecut 1,5 lei. Nu mai stiu precis ca a fost de mult timp. Maxi taxi asta si acum circula pe relatia Cora - Stefanesti, parca e 417.
Nu am intampinat niciodata nici un fel de dificultate in a da soferului biletul abonament, nu s-a uita niciodata urat la mine, nu a comentat niciodata, de fiecare data oprea, eu practic luand maxi din camp. La un moment dat ma si stiau baietii, pentru ca de unde luam eu maxi nu mai il lua nimeni, si nu erau chiar prea multe ture pe linia asta.
Pe la sfarsitul lunii, cum ar veni, ti se dadea un nou carnet pentru luna viitoare. La achizitionarea carnetului, trebuia sa platesti integral cele 60 bilete. Pentru achizitionarea acestor bilete societatea respectiva trebuia sa faca dovada ca isi are punctul de lucru in Stefanesti iar salariatul respectiv locuieste in Bucuresti. Abonamentele le achizitionam numai de la capul de linie de la Stefanesti, numai de cateva ori la cel din Bucuresti.
Eu am facut 17 ani naveta cu Stefanestiul ( Stefanestiul de langa Tunari, ca sa fie clar ). De cand s-au infiintat dubele / respectiv abonamentele pentru dube, le-am folosit din plin. Erau la 75 % din valoarea unui bilet. nu era limitat numarul de abonamente / duba.
Practic la inceput de luna ti se dadea un cupon care continea 30 file, pe fiecare fila fiind tiparite 2 bilete. puteai sa treci si luna cu ele, nu era nici o problema. Eu ducandu-ma numai 21 - 25 zile la munca si deseori folosind si masinile societatii la un moment dat acumulasem foarte multe bilete / abonament ( la nivelul a 45 bilete "duble" ) pe care le-am dat pe de-a moca la "amarasteni".
Daca se marea pretul biletului normal, s-ar fi marit si pretul biletelor abonament si nu ar mai fi fost valabile. Am uitat sa va spun ca pe biletele astea abonament era trecut si pretul . Nu mai stiu, parca 1,10 lei - la nivelul la care pe un bilet normal era trecut 1,5 lei. Nu mai stiu precis ca a fost de mult timp. Maxi taxi asta si acum circula pe relatia Cora - Stefanesti, parca e 417.
Nu am intampinat niciodata nici un fel de dificultate in a da soferului biletul abonament, nu s-a uita niciodata urat la mine, nu a comentat niciodata, de fiecare data oprea, eu practic luand maxi din camp. La un moment dat ma si stiau baietii, pentru ca de unde luam eu maxi nu mai il lua nimeni, si nu erau chiar prea multe ture pe linia asta.
Pe la sfarsitul lunii, cum ar veni, ti se dadea un nou carnet pentru luna viitoare. La achizitionarea carnetului, trebuia sa platesti integral cele 60 bilete. Pentru achizitionarea acestor bilete societatea respectiva trebuia sa faca dovada ca isi are punctul de lucru in Stefanesti iar salariatul respectiv locuieste in Bucuresti. Abonamentele le achizitionam numai de la capul de linie de la Stefanesti, numai de cateva ori la cel din Bucuresti.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
Dominatrix
Legea privind infiintarea AMTB a fost publicata in Monitorul Oficial:
http://www.dreptonline.ro/legislatie/le ... uresti.php
Legea privind infiintarea AMTB a fost publicata in Monitorul Oficial:
http://www.dreptonline.ro/legislatie/le ... uresti.php
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 20 din 10 ianuarie 2012
Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.
Art. I
Se aproba Ordonanta Guvernului nr. 21 din 30 august 2011 privind infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti, adoptata in temeiul art. 1 pct.III.7 din Legea nr. 131/2011 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante, si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 623 din 1 septembrie 2011, cu urmatoarele modificari si completari:
1. Articolul 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 3
A.M.T.B. este ordonator secundar de credite si se finanteaza de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, din venituri proprii, din fonduri externe si din alte surse legal constituite."
2. La articolul 6 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:
"(2) Modificarea structurii organizatorice a A.M.T.B. se aproba prin ordin al ministrului transporturilor si infrastructurii."
3. Articolul 7 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 7
(1) A.M.T.B. are urmatoarele atributii principale:
a) coordonarea unitara a serviciului de transport public de calatori in zona metropolitana;
b) elaboreaza Strategia de dezvoltare a transportului public de calatori si Planul de transport public pentru zona metropolitana pe termen mediu si lung;
c) colaboreaza cu structurile administratiei publice centrale si locale la realizarea programelor de investitii si prioritizarea obiectivelor din cadrul acestor programe;
d) stabileste politica tarifara unica si de taxare in domeniul transportului public de calatori pentru zona metropolitana;
e) monitorizeaza modul de informare a calatorilor, imaginea si marketingul transportului public de calatori, precum si calitatea serviciilor de transport, initiaza masuri de imbunatatire a acestora;
f) realizeaza cercetari de piata privind, cererea, oferta si calitatea serviciilor de transport si, in functie de aceste criterii, stabileste/actualizeaza Programul de transport public local valabil pentru zona metropolitana;
g) face propuneri legislative de reglementare in domeniul transportului public de calatori, cu consultarea administratiilor publice locale aflate in zona metropolitana Bucuresti, concepe norme de aplicare a acestor reglementari in raza de activitate;
h) colaboreaza cu administratorii infrastructurii de transport si cu operatorii de transport la intocmirea programelor de investitii in infrastructura de transport public de calatori si isi exprima avizul consultativ in legatura cu traseele de transport public de calatori;
i) colaboreaza cu structurile de planificare urbana si teritoriala din cadrul autoritatilor administratiei publice centrale si locale pentru corelarea dezvoltarii si planificarii sistemului de transport public de calatori din raza de activitate, cu prevederile documentatiilor de urbanism si amenajarea teritoriului;
j) initiaza masuri pentru promovarea transportului public de calatori in comun;
k) colaboreaza la intocmirea de catre administratiile ce detin infrastructura de management al traficului a programelor de investitii in infrastructura de management al traficului si avizarea acestora, pentru partea privind transportul public de calatori.
(2) A.M.T.B. exercita atributiile ce revin potrivit Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatilor administratiei publice locale, respectiv Consiliului General al Municipiului Bucuresti si Consiliului Judetean Ilfov, referitoare la infiintarea, autorizarea, organizarea, exploatarea, gestionarea si controlul functionarii serviciilor de transport public de persoane prin servicii regulate si servicii regulate speciale intre unitatile administrativ-teritoriale in zona metropolitana.
(3) In realizarea atributiilor prevazute la alin. (2), A.M.T.B. este autoritate de autorizare."
4. Dupa articolul 11 se introduc doua noi articole, articolele 11^1 si 11^2, cu urmatorul cuprins:
"
Art. 11^1
A.M.T.B. realizeaza venituri proprii si din activitati de asistenta tehnica, avizare, autorizare, consultanta si alte activitati economice in domeniul transportului public de calatori. Tarifele aferente prestarii acestor activitati se aproba prin ordin al ministrului transporturilor si infrastructurii.
Art. 11^2
Programul de transport public local prin curse regulate aplicabil pe raza municipiului Bucuresti si a judetului Ilfov, aprobat potrivit legii pana la data intrarii in vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonante, isi mentine valabilitatea."
Art. II
Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 262 din 19 aprilie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
1. La articolul 4 alineatul (1), literele b), c) si g) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"b) se efectueaza pe raza teritorial-administrativa a unei localitati, respectiv pe raza administrativ-teritoriala a zonei metropolitane, sau numai intre localitatile unui judet, in functie de tipul de transport stabilit potrivit legii. In cazul in care traseul transportului pe sina depaseste limita localitatii, acesta va fi considerat transport public local;
c) se executa pe rute si cu programe de circulatie prestabilite de catre autoritatile competente desemnate potrivit legii;
.......................................................
g) transportul cu autobuzele se efectueaza numai pe baza de licente de traseu si caiete de sarcini, elaborate si eliberate in conditiile stabilite prin normele de aplicare elaborate si aprobate prin ordin comun al ministrului administratiei si internelor si ministrului transporturilor si infrastructurii, denumite in continuare Norme."
2. La articolul 4, alineatul (1^1) se abroga.
3. La articolul 5, alineatul (3) se abroga.
4. La articolul 16, alineatul (6) se abroga.
5. La articolul 37, alineatul (11) se abroga.
6. La articolul 45 alineatul (7), litera b) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"b) nerespectarea prevederilor art. 5 alin. (2) si ale lit. d) a alin. (4) privind conditiile in care se executa transportul public local de persoane prin curse regulate speciale;"
Art. III
La data intrarii in vigoare a prezentei legi, Ordonanta Guvernului nr. 4/2011 pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 78 din 31 ianuarie 2010, se abroga."
Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romaniei, republicata.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
subway guru
# 29-02-2012
#
Semnarea proiectului cu finanțare europeană prin care MTI va beneficia de asistența Băncii Mondiale în introducerea managementului privat la companiile din subordine
Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Alexandru Nazare, a semnat astăzi contractul de finanțare din fonduri europene nerambursabile pentru proiectul prin care Banca Mondială va acorda asistență tehnică MTI în derularea politicilor de eficentizare și de creștere a capacității administrative. Valoarea proiectului care a fost depus de MTI în cadrul Programului Operațional Dezvoltarea Capacității Administrative este de 16.730.140,41 lei (fara TVA), din care finanțarea nerambursabilă din Fondul Social European este de 14.220.619,35 lei.
”Activitățile incluse în cadrul proiectului precum consolidarea guvernanței corporative a întreprinderilor de stat prin introducerea managementului privat, standardizarea costurilor, coordonarea politicii privind transportul urban sunt fundamentale pentru asigurarea eficienței în companiile care gestionează infrastructura de transport. Asistența Băncii Mondiale este o garanție pentru introducerea în cel mai scurt timp posibil a unui management performant în companiile de stat din domeniul transporturilor”, a precizat ministrul Alexandru Nazare.
Proiectul „Suport pentru punerea în aplicare a unei strategii generale în sectorul de transport și infrastructură”, are ca scop îmbunătăţirea capacității instituţionale a MTI pentru a elabora şi implementa o strategie generală integrată a sectorului transporturi și infrastructură și de a elabora planuri strategice pe termen lung prin care să planifice utilizarea resurselor comunitare şi naţionale în vederea atingerii obiectivelor asumate în relația cu instituțiile internaționale, și în primul rând cu Uniunea Europeană. În cadrul proiectului care va fi derulat cu asistența Băncii Mondiale, au fost propuse următoarele activități:
1. Sprijin pentru elaborarea si punerea în aplicare a unei strategii generale, integrate, ce va acoperi toate modurile de transport. În cadrul acestei activităţi este inclusă şi subactivitatea privind consolidarea guvernanței corporative a întreprinderilor publice (de stat), respectiv introducerea managementului privat în companiile aflate sub autoritatea MTI.
2. Sprijin în activitatile de comunicare ale ministerului privind implementarea strategiei.
3. Îmbunătăţirea evaluării procesului de recuperare a costurilor privind infrastructura rutieră şi feroviară şi fundamentarea cerinţelor de finanţare din sectorul transporturilor în conformitate cu principiile directivelor europene.
4. Creşterea capacităţii MTI pentru evaluarea eficienţei costurilor proiectelor de investiţii.
5. Sprijin pentru buna functionare a Autorităţi Metropolitane de Transport.
# 29-02-2012
#
Semnarea proiectului cu finanțare europeană prin care MTI va beneficia de asistența Băncii Mondiale în introducerea managementului privat la companiile din subordine
Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Alexandru Nazare, a semnat astăzi contractul de finanțare din fonduri europene nerambursabile pentru proiectul prin care Banca Mondială va acorda asistență tehnică MTI în derularea politicilor de eficentizare și de creștere a capacității administrative. Valoarea proiectului care a fost depus de MTI în cadrul Programului Operațional Dezvoltarea Capacității Administrative este de 16.730.140,41 lei (fara TVA), din care finanțarea nerambursabilă din Fondul Social European este de 14.220.619,35 lei.
”Activitățile incluse în cadrul proiectului precum consolidarea guvernanței corporative a întreprinderilor de stat prin introducerea managementului privat, standardizarea costurilor, coordonarea politicii privind transportul urban sunt fundamentale pentru asigurarea eficienței în companiile care gestionează infrastructura de transport. Asistența Băncii Mondiale este o garanție pentru introducerea în cel mai scurt timp posibil a unui management performant în companiile de stat din domeniul transporturilor”, a precizat ministrul Alexandru Nazare.
Proiectul „Suport pentru punerea în aplicare a unei strategii generale în sectorul de transport și infrastructură”, are ca scop îmbunătăţirea capacității instituţionale a MTI pentru a elabora şi implementa o strategie generală integrată a sectorului transporturi și infrastructură și de a elabora planuri strategice pe termen lung prin care să planifice utilizarea resurselor comunitare şi naţionale în vederea atingerii obiectivelor asumate în relația cu instituțiile internaționale, și în primul rând cu Uniunea Europeană. În cadrul proiectului care va fi derulat cu asistența Băncii Mondiale, au fost propuse următoarele activități:
1. Sprijin pentru elaborarea si punerea în aplicare a unei strategii generale, integrate, ce va acoperi toate modurile de transport. În cadrul acestei activităţi este inclusă şi subactivitatea privind consolidarea guvernanței corporative a întreprinderilor publice (de stat), respectiv introducerea managementului privat în companiile aflate sub autoritatea MTI.
2. Sprijin în activitatile de comunicare ale ministerului privind implementarea strategiei.
3. Îmbunătăţirea evaluării procesului de recuperare a costurilor privind infrastructura rutieră şi feroviară şi fundamentarea cerinţelor de finanţare din sectorul transporturilor în conformitate cu principiile directivelor europene.
4. Creşterea capacităţii MTI pentru evaluarea eficienţei costurilor proiectelor de investiţii.
5. Sprijin pentru buna functionare a Autorităţi Metropolitane de Transport.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
subway guru
Autobuze ecologice pe traseele din zona metropolitană București
04 May, 16:26 / Nicoleta Vieru
Autoritatea Metropolitană de Transport București vrea autobuze ecologice pe traseele din zona metropolitană. Astfel, la licitația de atribuire a traseelor vor fi punctate suplimentar firmele care au în dotare autobuze ecologice.
http://b365.ro/news/autobuz ... bucuresti/
Asociatiile patronale din transporturile rutiere au discutat, joi, cu reprezentantii Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti pe tema despre normele de efectuare a transportului public cu autobuzele din zona metropolitana Bucuresti.
Astfel, pentru prima oara licitatia de atribuire a traseelor va tine cont de cerinte clare de confort si siguranta, pe care trebuie sa le aiba vehiculele cu care operatorii de transport vor participa la licitatie. Printre cerintele impuse de catre AMTB se afla si obligativitatea dotarii cu sisteme de validare electronice ale autobuzelor, respectiv sisteme de monitorizare prin GPS a tuturor vehiculelor, pentru o mai buna respectare a cerintelor din programul de transport. Vor fi punctate suplimentar vehiculele ce au emisii poluante scazute, şi se va lua in considerare si capacitatea de transport a vehiculelor.
“Dorim pe aceasta cale sa venim in sprijinul calatorilor, prin imbunatatirea tuturor conditiilor de transport. Ne dorim pe aceste trasee vehicule ecologice, de mare capacitate, care asigura un grad de siguranta si confort ridicat astfel incat sa creem un model de transport public pentru intreaga tara. Apreciem deasemenea, deschiderea spre dialog a partenerilor nostri sociali care au inteles necesitatea introducerii mijloacelor de transport public urban pe traseele din zona metropolitana Bucuresti” a declarat directorul general al AMTB, Adrian Criț.
Autoritatea Metropolitană este instituţia publică desemnată să asigure politica privind planificarea strategică, monitorizarea şi avizarea activităţilor privind autorizarea, organizarea şi controlul funcţionării serviciilor de transport public de călători în zona metropolitană Bucureşti, pentru transportul cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze și trenuri regionale.
Autobuze ecologice pe traseele din zona metropolitană București
04 May, 16:26 / Nicoleta Vieru
Autoritatea Metropolitană de Transport București vrea autobuze ecologice pe traseele din zona metropolitană. Astfel, la licitația de atribuire a traseelor vor fi punctate suplimentar firmele care au în dotare autobuze ecologice.
http://b365.ro/news/autobuz ... bucuresti/
Asociatiile patronale din transporturile rutiere au discutat, joi, cu reprezentantii Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti pe tema despre normele de efectuare a transportului public cu autobuzele din zona metropolitana Bucuresti.
Astfel, pentru prima oara licitatia de atribuire a traseelor va tine cont de cerinte clare de confort si siguranta, pe care trebuie sa le aiba vehiculele cu care operatorii de transport vor participa la licitatie. Printre cerintele impuse de catre AMTB se afla si obligativitatea dotarii cu sisteme de validare electronice ale autobuzelor, respectiv sisteme de monitorizare prin GPS a tuturor vehiculelor, pentru o mai buna respectare a cerintelor din programul de transport. Vor fi punctate suplimentar vehiculele ce au emisii poluante scazute, şi se va lua in considerare si capacitatea de transport a vehiculelor.
“Dorim pe aceasta cale sa venim in sprijinul calatorilor, prin imbunatatirea tuturor conditiilor de transport. Ne dorim pe aceste trasee vehicule ecologice, de mare capacitate, care asigura un grad de siguranta si confort ridicat astfel incat sa creem un model de transport public pentru intreaga tara. Apreciem deasemenea, deschiderea spre dialog a partenerilor nostri sociali care au inteles necesitatea introducerii mijloacelor de transport public urban pe traseele din zona metropolitana Bucuresti” a declarat directorul general al AMTB, Adrian Criț.
Autoritatea Metropolitană este instituţia publică desemnată să asigure politica privind planificarea strategică, monitorizarea şi avizarea activităţilor privind autorizarea, organizarea şi controlul funcţionării serviciilor de transport public de călători în zona metropolitană Bucureşti, pentru transportul cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze și trenuri regionale.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
Aron
O initiativa foarte buna...Daca se va face acest lucru, nu m-ar surprinde daca autobuzele o sa fie mai bune si mai confortabile decat mertanurile din Bucuresti....Adica nu prea stiu vre-un autobuz cu specificatii: Euro 4 sau mai sus(banuiesc ca la asta se refera cand zice ecologic); Gps; capacitate mare(poate baga articulate)...care sa fie mai proaste decat Citaro.
O initiativa foarte buna...Daca se va face acest lucru, nu m-ar surprinde daca autobuzele o sa fie mai bune si mai confortabile decat mertanurile din Bucuresti....Adica nu prea stiu vre-un autobuz cu specificatii: Euro 4 sau mai sus(banuiesc ca la asta se refera cand zice ecologic); Gps; capacitate mare(poate baga articulate)...care sa fie mai proaste decat Citaro.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
Dr2005
Nu ai văzut MAZ-urile
dj_exemplar wrote:
Adica nu prea stiu vre-un autobuz cu specificatii: Euro 4 sau mai sus[...]care sa fie mai proaste decat Citaro.
Nu ai văzut MAZ-urile
- ByOnu
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
Dr2005
Şi pe Rădoi la fel... ca să rămână Metrorexul în continuare pe pierdere, să mai curgă nişte subvenţii.
Şi pe Rădoi la fel... ca să rămână Metrorexul în continuare pe pierdere, să mai curgă nişte subvenţii.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination