Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1043 posts, 336872 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
Motoarele lui 3001 sunt la 3393, chiar zilele trecute am mers cu acesta Tatra pe linia 47. In orice caz nu o mai duc mult fiind bandajele aproape la limita.
3001 a fost un prototip, din pacate nu a fost ceva foarte reusit, precum cele din seria 3003>>3011. Am inteles de la o sursa, ca 3001 ar fi "pregatit" pentru o ultima cursa .
Motoarele lui 3001 sunt la 3393, chiar zilele trecute am mers cu acesta Tatra pe linia 47. In orice caz nu o mai duc mult fiind bandajele aproape la limita.
3001 a fost un prototip, din pacate nu a fost ceva foarte reusit, precum cele din seria 3003>>3011. Am inteles de la o sursa, ca 3001 ar fi "pregatit" pentru o ultima cursa .
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ByOnu
Ar trebui pastrat pentru muzeu, ca spatiu este destul.
Gabi23 wrote:
...3001 ar fi "pregatit" pentru o ultima cursa...
Ar trebui pastrat pentru muzeu, ca spatiu este destul.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
SprinterXP
Si ca sa fie pastrat pentru muzeu, trebuie facut dinou functional.
Si ca sa fie pastrat pentru muzeu, trebuie facut dinou functional.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dominatrix
Care muzeu? Poate Muzeul Prostiei, ca acolo se potriveste cel mai bine. Stau si ma intreb: cu banii care s-au bagat in fabricarea si reparatiile ulterioare la aceste 11 vagoane, cate vagoane Tatra ar fi putut fi modernizate "ca la mama lor", asa cum au propus cehii cand au venit in anii '90...
Care muzeu? Poate Muzeul Prostiei, ca acolo se potriveste cel mai bine. Stau si ma intreb: cu banii care s-au bagat in fabricarea si reparatiile ulterioare la aceste 11 vagoane, cate vagoane Tatra ar fi putut fi modernizate "ca la mama lor", asa cum au propus cehii cand au venit in anii '90...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ByOnu
@Domi, oricum ar fi, nu moare nimeni daca-l pastreaza uitat printr-un colt al URAC-ului sau pe unde vor ei. Ca ne place sau nu, ca functioneaza sau nu, este totusi un pion in istoria URAC-ului, RATB-ului, si a ce mai vreti voi. Acum poate nu dam 2 bani pe el, asa cum n-am dat pe nici un vehicul STBist, toate fiind casate pana la ultima remorcasa ruginita, dar intr-un viitor poate nu prea indepartat, cand vom zbura pe sine numai cu LF-uri, vom vorbi despre el "uite bai, asta a facut URACu' inainte sa faca Bucur LF sau Imperio".
Dati-mi un argument pentru care unicatul asta trebuie condus pe ultimul drum, ca unii aveti pica mare pe el.
@Domi, oricum ar fi, nu moare nimeni daca-l pastreaza uitat printr-un colt al URAC-ului sau pe unde vor ei. Ca ne place sau nu, ca functioneaza sau nu, este totusi un pion in istoria URAC-ului, RATB-ului, si a ce mai vreti voi. Acum poate nu dam 2 bani pe el, asa cum n-am dat pe nici un vehicul STBist, toate fiind casate pana la ultima remorcasa ruginita, dar intr-un viitor poate nu prea indepartat, cand vom zbura pe sine numai cu LF-uri, vom vorbi despre el "uite bai, asta a facut URACu' inainte sa faca Bucur LF sau Imperio".
Dati-mi un argument pentru care unicatul asta trebuie condus pe ultimul drum, ca unii aveti pica mare pe el.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dominatrix
Problema este foarte simpla: conform HG 964/1998, modificata si actualizata prin HG 2139/2004, vagonul 3001 va fi amortizat – coincidenta sau nu – la sfarsitul acestei luni. Deci baza legala pentru a il casa exista.
Sunt de acord ca este primul vagon cu actionare moderna fabricat de URAC, dar eu personal, inainte de asa-zisa “valoare istorica”, vad in el prostia si dezinteresul autoritatilor din acei ani, care in loc sa economiseasca bani, asa cum au pretins la acel moment, au tocat bani in niste rebuturi. Chiar as fi curioasa sa stiu ce crede domnul Cazan despre acest vagon, ca doar i-a fost "si mama si tata". Cat despre istorie, ea “nu ne tine de foame” (copyright Tapul).
Vagonul din punct de vedere structural nu cred sa aiba ceva, caroseria fiind din aluminiu, dar problema este la echipamentele de tractiune “unice”, iar unicitatea nu este altceva decat o povara bugetara intr-o regie de transport. Problema s-ar putea rezolva printr-o modernizare cu electronica noua, la fel ca pe restul seriei Bucur, sau poate chiar o modernizare in curent alternativ. Nu stiu insa daca este cineva dispus sa investeasca atat. Si daca nu este, atunci trebuie facuta o curatenie in depouri si aruncate toate fiarele care nu mai folosesc la nimic.
Problema este foarte simpla: conform HG 964/1998, modificata si actualizata prin HG 2139/2004, vagonul 3001 va fi amortizat – coincidenta sau nu – la sfarsitul acestei luni. Deci baza legala pentru a il casa exista.
Sunt de acord ca este primul vagon cu actionare moderna fabricat de URAC, dar eu personal, inainte de asa-zisa “valoare istorica”, vad in el prostia si dezinteresul autoritatilor din acei ani, care in loc sa economiseasca bani, asa cum au pretins la acel moment, au tocat bani in niste rebuturi. Chiar as fi curioasa sa stiu ce crede domnul Cazan despre acest vagon, ca doar i-a fost "si mama si tata". Cat despre istorie, ea “nu ne tine de foame” (copyright Tapul).
Vagonul din punct de vedere structural nu cred sa aiba ceva, caroseria fiind din aluminiu, dar problema este la echipamentele de tractiune “unice”, iar unicitatea nu este altceva decat o povara bugetara intr-o regie de transport. Problema s-ar putea rezolva printr-o modernizare cu electronica noua, la fel ca pe restul seriei Bucur, sau poate chiar o modernizare in curent alternativ. Nu stiu insa daca este cineva dispus sa investeasca atat. Si daca nu este, atunci trebuie facuta o curatenie in depouri si aruncate toate fiarele care nu mai folosesc la nimic.
- sss
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
sss
Acum, daca acceptati parerea unui admirator ( de la distanta ) al Bucurelelor, baza mecanica a unui tramvai poate fi viabila 50 ani linistit, ceeace nu se va intampla pururi cu partea de actionare electrica si de comanda, imi pare aberant sa alegem sa le taiem si sa le dam la topit ca tiganii, cand am putea sa mai reducem din deficitul de capacitate de transport cu ele. Totusi, un tramvai nou costa minim 1,5 milioane de iepuroi, cu banii astia Urac le pune si aripi!
Acum, daca acceptati parerea unui admirator ( de la distanta ) al Bucurelelor, baza mecanica a unui tramvai poate fi viabila 50 ani linistit, ceeace nu se va intampla pururi cu partea de actionare electrica si de comanda, imi pare aberant sa alegem sa le taiem si sa le dam la topit ca tiganii, cand am putea sa mai reducem din deficitul de capacitate de transport cu ele. Totusi, un tramvai nou costa minim 1,5 milioane de iepuroi, cu banii astia Urac le pune si aripi!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ByOnu
Eu nu vreau sa fie raparat, ci doar pastrat minim in starea actuala undeva. Asa cum se pastreza si s-au pastrat toate epavele prin Colentina si Titan, pot sa-l inghesuie pe undeva, ca doar nu cere de mancare.
Nici nu vad rostul pentru care sa-l faca funtional pentru muzeu, ca oricum le fac functionale degeaba, o zi... o ora la 5 ani nu inseamna nimic.
Nu uitati ca tot ceea ce avem noi azi ca parc 'muzeal' (V56, Thompson, Rathgeber si chiar si Lohnerul si EP-ul) au fost intr-o stare de 10 ori mai proasta uitate prin depouri. Intelegeti unde bat?
Eu nu vreau sa fie raparat, ci doar pastrat minim in starea actuala undeva. Asa cum se pastreza si s-au pastrat toate epavele prin Colentina si Titan, pot sa-l inghesuie pe undeva, ca doar nu cere de mancare.
Nici nu vad rostul pentru care sa-l faca funtional pentru muzeu, ca oricum le fac functionale degeaba, o zi... o ora la 5 ani nu inseamna nimic.
Nu uitati ca tot ceea ce avem noi azi ca parc 'muzeal' (V56, Thompson, Rathgeber si chiar si Lohnerul si EP-ul) au fost intr-o stare de 10 ori mai proasta uitate prin depouri. Intelegeti unde bat?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Tom
Mi se pare absurd sa investeasca o caruta de bani in Lohner, care n'are nimic in comun cu STB/ITB/RATB si sa nu repare un vagon care mai poate circula. Sau macar daca il taie sa-l foloseasca pentru crash test , iar inainte sa pictam pe el cu graffiti: "victima a ghildusiilor din RATB"
Mi se pare absurd sa investeasca o caruta de bani in Lohner, care n'are nimic in comun cu STB/ITB/RATB si sa nu repare un vagon care mai poate circula. Sau macar daca il taie sa-l foloseasca pentru crash test , iar inainte sa pictam pe el cu graffiti: "victima a ghildusiilor din RATB"
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
La ora actuala sunt imobilizate vagoanele 3004, 3005, 3007 din cauza lipsei pieselor pentru sistemele de franare. Situatia se va remedia deoarece in data de 27 decembrie a fost atribuit contractul pentru piesele necesare de la H&K. Mai este imobilizat 3008 cu probleme la rulmentii unui boghiu dar acesta se rezolva din URAC.
3001 si 3002 sunt imobilizate definitiv, 3001 fiind pe lista de casari alaturi de 35 vagoane Tatra iar 3002 practic nu mai are nicio sansa sa mai circule cu echipamentele actuale.
La ora actuala sunt imobilizate vagoanele 3004, 3005, 3007 din cauza lipsei pieselor pentru sistemele de franare. Situatia se va remedia deoarece in data de 27 decembrie a fost atribuit contractul pentru piesele necesare de la H&K. Mai este imobilizat 3008 cu probleme la rulmentii unui boghiu dar acesta se rezolva din URAC.
3001 si 3002 sunt imobilizate definitiv, 3001 fiind pe lista de casari alaturi de 35 vagoane Tatra iar 3002 practic nu mai are nicio sansa sa mai circule cu echipamentele actuale.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
electricianu
cine spune ca 3001 este pe lista de casari, ca nu se stie daca mai caseaza tatrele,3001 este din 1999 a fuctionat prea putin,nu se poate modifica si sa devina nu bucur cu un capat
cine spune ca 3001 este pe lista de casari, ca nu se stie daca mai caseaza tatrele,3001 este din 1999 a fuctionat prea putin,nu se poate modifica si sa devina nu bucur cu un capat
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Oficial sunt 35 tatre + 3001 pe lista de casari, nu stiu daca s-a schimbat ceva de acum cateva zile cand am vorbit de treaba asta.
Oficial sunt 35 tatre + 3001 pe lista de casari, nu stiu daca s-a schimbat ceva de acum cateva zile cand am vorbit de treaba asta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
Eu din 3 surse diferite am inteles de 3001 ca s-a luat "tot ce se mai putea refolosi de pe el" si e pregatit de casare... si ca e muuult destul de schimbat fata de cum arata in vara anului trecut. Si Tatre pentru casare sunt toate cele cu interior alb rosu + unele care oricum nu mai circula de ceva timp...
Ar trebui sa se insiste mai mult pentru repunerea in traseu a vagoanelor 3004, 3005, 3007 si 3008 (ca asta am inteles ca s-a defectat in urma cu cateva zile saptamana) si deasemenea s-ar solicita sa se aduca vagoane V3A functionale de la depourile care au exces de parc gen Dudesti, Alexandria, Colentina...
Eu din 3 surse diferite am inteles de 3001 ca s-a luat "tot ce se mai putea refolosi de pe el" si e pregatit de casare... si ca e muuult destul de schimbat fata de cum arata in vara anului trecut. Si Tatre pentru casare sunt toate cele cu interior alb rosu + unele care oricum nu mai circula de ceva timp...
Ar trebui sa se insiste mai mult pentru repunerea in traseu a vagoanelor 3004, 3005, 3007 si 3008 (ca asta am inteles ca s-a defectat in urma cu cateva zile saptamana) si deasemenea s-ar solicita sa se aduca vagoane V3A functionale de la depourile care au exces de parc gen Dudesti, Alexandria, Colentina...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dominatrix
Daca intr-adevar 3001 e pe lista de casari, pot pune mana in foc ca peste un an in aceeasi situatie va fi si 3002, care la acel moment va fi amortizat. Dl. Cazan cred ca se zgaraie pe ochi...Chiar nu vede nimeni ca la caroserie/structura de rezistenta vagoanele astea nu au nimic? Oare s-a luat in calcul refacerea lor cu actionare clasica reostatica (din 1900 toamna), cum s-a facut si cu vagonul 246, dupa experimentul esuat cu chopperul montat de ETE Dudesti?
Daca intr-adevar 3001 e pe lista de casari, pot pune mana in foc ca peste un an in aceeasi situatie va fi si 3002, care la acel moment va fi amortizat. Dl. Cazan cred ca se zgaraie pe ochi...Chiar nu vede nimeni ca la caroserie/structura de rezistenta vagoanele astea nu au nimic? Oare s-a luat in calcul refacerea lor cu actionare clasica reostatica (din 1900 toamna), cum s-a facut si cu vagonul 246, dupa experimentul esuat cu chopperul montat de ETE Dudesti?
📖 Pagination options