Topic: Știri, noutăți, perspective
656 posts, 287303 views
📖 Pagination options
- DeC
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DeC
Știe cineva dacă cele 15 autobuze au ajuns în posesia RAT Brașov . Și dacă da , pe ce traseu? Presupun 17 sau 5.
Știe cineva dacă cele 15 autobuze au ajuns în posesia RAT Brașov . Și dacă da , pe ce traseu? Presupun 17 sau 5.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Au ajuns câteva.
Vor circula pe traseele pe care vor vrea dispecerii să le trimită din cele ale coloanei de care vor aparţine. Dacă vor ajunge la ,,secţia transport mixt" vor circula pe traseele deservite de troleibuze până în 2006. Dacă vor ajunge în partea cealaltă, vor circula pe restul traseelor.
Au ajuns câteva.
Vor circula pe traseele pe care vor vrea dispecerii să le trimită din cele ale coloanei de care vor aparţine. Dacă vor ajunge la ,,secţia transport mixt" vor circula pe traseele deservite de troleibuze până în 2006. Dacă vor ajunge în partea cealaltă, vor circula pe restul traseelor.
- DeC
-
Posted:
-
- Citelis
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Citelis
Probabil ca le vor impartii intre depoul Rulmentul si autobaza Harmanului. Astfel ca vor circula pe linile 6 si 17 in locul Mercedesurilor 305G, poate si pe 20, pe 5 pentru a se suplimenta cursele, probabil pe 31 si 32 pentru ca autobuzele MAZ intampina dificultati la urcarea in Racadau.
Probabil ca le vor impartii intre depoul Rulmentul si autobaza Harmanului. Astfel ca vor circula pe linile 6 si 17 in locul Mercedesurilor 305G, poate si pe 20, pe 5 pentru a se suplimenta cursele, probabil pe 31 si 32 pentru ca autobuzele MAZ intampina dificultati la urcarea in Racadau.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
O305G pe 6? Nu cred până nu văd, era şi timpul să intre articulate aici. Dar scurte pe 17... e bătaie de joc.
O305G pe 6? Nu cred până nu văd, era şi timpul să intre articulate aici. Dar scurte pe 17... e bătaie de joc.
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
SPA29
Ma vad nevoit sa fac cateva precizari:
1) cel mai probabil, O305G-urile vor fi retrase, deci nu au ce cauta pe linia 6, asa cum nici un articulat nu are ce cauta pe aceasta linie (ordin de sus);
2) sectia de transport mixt asigura vehicule pentru liniile 2, 9 barat, 36, iar in cazuri deosebite pentru liniile 16 si 23 barat. Autobuze sunt destule, deci nu vor fi repartizate pe aceasta coloana;
3) nu se pune problema suplimentarii niciunei linii;
4) or avea MAZ-urile caroseria de toata jena si sute de alte defecte, dar au motoare destul de bune si urca fara nici o problema Valea Cetatii; de ce mama ei de treaba ar pune MAZ-uri pe 31 si 32 daca nu pot urca sau "intampina dificultati" pana in Racadau? Sa nu fim naivi!
Vor circula acolo unde este necesar, desi nu era nevoie de acesta infuzie de autobuze, dar afacerile sunt afaceri.
Ma vad nevoit sa fac cateva precizari:
1) cel mai probabil, O305G-urile vor fi retrase, deci nu au ce cauta pe linia 6, asa cum nici un articulat nu are ce cauta pe aceasta linie (ordin de sus);
2) sectia de transport mixt asigura vehicule pentru liniile 2, 9 barat, 36, iar in cazuri deosebite pentru liniile 16 si 23 barat. Autobuze sunt destule, deci nu vor fi repartizate pe aceasta coloana;
3) nu se pune problema suplimentarii niciunei linii;
4) or avea MAZ-urile caroseria de toata jena si sute de alte defecte, dar au motoare destul de bune si urca fara nici o problema Valea Cetatii; de ce mama ei de treaba ar pune MAZ-uri pe 31 si 32 daca nu pot urca sau "intampina dificultati" pana in Racadau? Sa nu fim naivi!
Vor circula acolo unde este necesar, desi nu era nevoie de acesta infuzie de autobuze, dar afacerile sunt afaceri.
- Citelis
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Citelis
Tocmai ca pe 31 si 32 circula mai mult autobuze MAN decat MAZ. Autobuze MAZ circula mai mult pe 5, 16, 23b si 44.
Pe 17 am vazut multe autobuze MAN SL 283, deci nu ar fi ceva iesit din comun.
Tocmai ca pe 31 si 32 circula mai mult autobuze MAN decat MAZ. Autobuze MAZ circula mai mult pe 5, 16, 23b si 44.
Pe 17 am vazut multe autobuze MAN SL 283, deci nu ar fi ceva iesit din comun.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
In mod normal, sectia mixta de la Rulmentul asigura MAN-uri pentru liniile 2 (toate turele), 5 (1 maxim 3 ture), 9B (singurul tur), 16 (un tur Luni-Sambata, 2 ture Duminica), 31 (1-2 ture), 36 (toate turele) si 44 (1 tur). Pe 32 intra rar de tot autobuze din seria 754 - 768; altfel, e deservita doar cu MAZ-uri.
In mod normal, sectia mixta de la Rulmentul asigura MAN-uri pentru liniile 2 (toate turele), 5 (1 maxim 3 ture), 9B (singurul tur), 16 (un tur Luni-Sambata, 2 ture Duminica), 31 (1-2 ture), 36 (toate turele) si 44 (1 tur). Pe 32 intra rar de tot autobuze din seria 754 - 768; altfel, e deservita doar cu MAZ-uri.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
RAT Brasov schimba orarele de circulatie din 16 ianuarie a.c.
12/01/2012
Program extins de circulatie
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov revine din data de 16 ianuarie 2012 la programul extins de circulatie. Astfel va creste frecventa mijloacelor de transport în comun pe 18 dintre cele 43 de trasee, ajungându-se ca la orele de vârf RAT Brasov sa aiba în circulatie minim 135 de autovehicule. Vor fi modificate orarele liniilor 1, 5, 6, 8, 10, 16, 17, 21, 23, 23 barat, 31, 32, 33, 34, 36, 50, 51 si 52. RAT Brasov îsi continua demersurile pentru a oferi calatorilor conditii cât mai bune de siguranta si confort, astfel ca pe acele trasee pe care se înregistreaza un flux mare de calatori va suplimenta de la data amintita numarul de autovehicule. În acest fel, în timpul orelor de vârf, pe liniile 5 si 6 frecventa de circulatie a autobuzelor va fi de cinci minute, iar pe liniile 8 si 17, de exemplu, frecventa sosirii în statii va fi de sase minute. Noul program de circulatie al mijloacelor de transport în comun va putea fi consultat pe site-ul www.ratbv.ro, pe sectiunea "Trasee si orare", începând din cursul zilei de sâmbata, 14 ianuarie a.c. De asemenea, vor fi actualizate si tabelele afisate în toate statiile, pâna în cursul zilei de duminica, 15.01.2012. Toate tabelele ce contin noile orare de circulatie vor contine mentiunea "Valabil din data de 16.01.2012".
www.ratbv.ro
RAT Brasov schimba orarele de circulatie din 16 ianuarie a.c.
12/01/2012
Program extins de circulatie
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov revine din data de 16 ianuarie 2012 la programul extins de circulatie. Astfel va creste frecventa mijloacelor de transport în comun pe 18 dintre cele 43 de trasee, ajungându-se ca la orele de vârf RAT Brasov sa aiba în circulatie minim 135 de autovehicule. Vor fi modificate orarele liniilor 1, 5, 6, 8, 10, 16, 17, 21, 23, 23 barat, 31, 32, 33, 34, 36, 50, 51 si 52. RAT Brasov îsi continua demersurile pentru a oferi calatorilor conditii cât mai bune de siguranta si confort, astfel ca pe acele trasee pe care se înregistreaza un flux mare de calatori va suplimenta de la data amintita numarul de autovehicule. În acest fel, în timpul orelor de vârf, pe liniile 5 si 6 frecventa de circulatie a autobuzelor va fi de cinci minute, iar pe liniile 8 si 17, de exemplu, frecventa sosirii în statii va fi de sase minute. Noul program de circulatie al mijloacelor de transport în comun va putea fi consultat pe site-ul www.ratbv.ro, pe sectiunea "Trasee si orare", începând din cursul zilei de sâmbata, 14 ianuarie a.c. De asemenea, vor fi actualizate si tabelele afisate în toate statiile, pâna în cursul zilei de duminica, 15.01.2012. Toate tabelele ce contin noile orare de circulatie vor contine mentiunea "Valabil din data de 16.01.2012".
www.ratbv.ro
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
SPA29
Surpriza sau nu, incepand de luni, mai nou sectia mixta asigura MAN-uri pentru:
- linia 2 - 2 ture, a treia tura fiind luata in primire de un MAZ
- linia 36 - 2 ture sunt asigurate de MAZ-uri
- linia 32 (supriza) a intrat cel putin un MAN care asigura o tura zilnic
- linia 44 - astazi au fost doua MAN-uri, in loc de unul.
- linia 9B - la ore de varf apar doua MAN-uri, in doua ture
Restul au ramas la fel, pe moment.
Hoffmeister wrote:
In mod normal, sectia mixta de la Rulmentul asigura MAN-uri pentru liniile 2 (toate turele), 5 (1 maxim 3 ture), 9B (singurul tur), 16 (un tur Luni-Sambata, 2 ture Duminica), 31 (1-2 ture), 36 (toate turele) si 44 (1 tur). Pe 32 intra rar de tot autobuze din seria 754 - 768; altfel, e deservita doar cu MAZ-uri.
Surpriza sau nu, incepand de luni, mai nou sectia mixta asigura MAN-uri pentru:
- linia 2 - 2 ture, a treia tura fiind luata in primire de un MAZ
- linia 36 - 2 ture sunt asigurate de MAZ-uri
- linia 32 (supriza) a intrat cel putin un MAN care asigura o tura zilnic
- linia 44 - astazi au fost doua MAN-uri, in loc de unul.
- linia 9B - la ore de varf apar doua MAN-uri, in doua ture
Restul au ramas la fel, pe moment.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
25 - o noua linie (fantoma) de la Gusti Pulpea cu "dragoste". Bineinteles, nu putem pune la indoiala numarul mare de cereri pentru infiintarea acestui traseu. Ma rog, nu vad cat de util e acel interval de 60 de secunde. Dar totusi recunosc, sunt rau intentionat si nu reusesc sa intrezaresc succesul fenomenal pe care il va avea aceasta linie.
Infiintare linia 25
03/05/2012
Traseul este cuprins intre Avantgarden si Gara CFR Brasov
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov va înfiinta, începând de luni, 07.05.2012, o noua linie de transport în comun, între capetele de linie Avantgarden (Strada Lebedei) si Gara CFR Brasov. Noua linie va purta numarul 25, iar frecventa trecerilor prin statii urmeaza a fi de 60 de minute. Înfiintarea acestei linii este determinata de cererile unui numar mare de cetateni si reprezentanti ai agentilor economici ce-si desfasoara activitatea în cartierul Bartolomeu.
Traseul liniei 25 va fi urmatorul: Strada Lebedei - Strada Albatrosului - Strada Spicului - Strada Lanurilor - Strada Agricultorilor - Strada Gheorghe Doja - Strada Lunga - Strada Stadionului - Bulevardul Grivitei - Strada Aurel Vlaicu - Bulevardul Garii si retur. Programul de circulatie este cuprins între orele 6.20 si 23.30, în zilele lucratoare, respectiv 6.30 si 22.30, în zilele nelucratoare. Prima plecare va avea loc din capatul de linie de pe Strada Lebedei. Pentru plata calatoriei se vor folosi biletele obisnuite, în valoare de 1,5 lei/calatorie.
Persoanele interesate îsi vor putea achizitiona abonamente pentru aceasta linie începând cu data de 07.05.2012, pretul unui abonament lunar pentru aceasta linie fiind de 35 de lei.
Traseul complet si orarul liniei 25 va fi afisat în statiile RAT de pe traseu, precum si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare".
25 - o noua linie (fantoma) de la Gusti Pulpea cu "dragoste". Bineinteles, nu putem pune la indoiala numarul mare de cereri pentru infiintarea acestui traseu. Ma rog, nu vad cat de util e acel interval de 60 de secunde. Dar totusi recunosc, sunt rau intentionat si nu reusesc sa intrezaresc succesul fenomenal pe care il va avea aceasta linie.
Infiintare linia 25
03/05/2012
Traseul este cuprins intre Avantgarden si Gara CFR Brasov
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov va înfiinta, începând de luni, 07.05.2012, o noua linie de transport în comun, între capetele de linie Avantgarden (Strada Lebedei) si Gara CFR Brasov. Noua linie va purta numarul 25, iar frecventa trecerilor prin statii urmeaza a fi de 60 de minute. Înfiintarea acestei linii este determinata de cererile unui numar mare de cetateni si reprezentanti ai agentilor economici ce-si desfasoara activitatea în cartierul Bartolomeu.
Traseul liniei 25 va fi urmatorul: Strada Lebedei - Strada Albatrosului - Strada Spicului - Strada Lanurilor - Strada Agricultorilor - Strada Gheorghe Doja - Strada Lunga - Strada Stadionului - Bulevardul Grivitei - Strada Aurel Vlaicu - Bulevardul Garii si retur. Programul de circulatie este cuprins între orele 6.20 si 23.30, în zilele lucratoare, respectiv 6.30 si 22.30, în zilele nelucratoare. Prima plecare va avea loc din capatul de linie de pe Strada Lebedei. Pentru plata calatoriei se vor folosi biletele obisnuite, în valoare de 1,5 lei/calatorie.
Persoanele interesate îsi vor putea achizitiona abonamente pentru aceasta linie începând cu data de 07.05.2012, pretul unui abonament lunar pentru aceasta linie fiind de 35 de lei.
Traseul complet si orarul liniei 25 va fi afisat în statiile RAT de pe traseu, precum si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare".
- wilhelm ciprian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
wilhelm ciprian
Poliţiştii braşoveni au destructurat o reţea de falsificatori de bilete de transport în comun.
Un întreg arsenal pentru falsificarea biletelor de transport în comun. Asta au găsit poliţiştii Secţiei nr. 1 din Braşov, în urma unei percheziţii efectuate într-o locuinţă din oraş. Anchetatorii au ridicat şi mii de bilete contrafăcute. Până să fie prinşi, cei 5 suspecţi au reuşit să valorifice documente de călătorie atât pentru rute din interiorul oraşului, cât şi pentru curse interjudeţene. Prejudiciul estimat în acest caz este de 5 milioane de lei noi. Printre membri reţelei se numără şi patronul unui important club din Braşov.
Percheziţia a fost efectuată de poliţiştii Secţiei nr. 1, într-o locuinţă din centrul vechi al Braşovului. Era vizat un bărbat de 42 de ani, din casa căruia s-au ridicat peste 100 de ştampile, o maşină de tipărit care avea în curs de procesare bilete de transport auto, 4 imprimante, dar şi 3 500 de documente de transport contrafăcute. În locuinţa suspectului, aflat de mai bine de 3 luni în arest, s-au mai găsit şi 5 diplome, cu foi matricole, pentru profesia de inginer, 5 permise auto, dar şi cărţi de indentitate auto. Bărbatul în vârstă de 42 de ani, arestat în martie, era capul unei reţele de falsificatori din care făceau parte alte 4 persoane. Una dintre ele, încătuşată în urmă cu câteva zile, deţine un important club în Braşov. Poliţiştii spun că vor continua ancheta în acest caz, pentru stabilirea întregii activităţi infracţionale a celor implicaţi. Suspecţii vor suporta rigorile legii. (A.V.
http://www.brasovultau.ro
Poliţiştii braşoveni au destructurat o reţea de falsificatori de bilete de transport în comun.
Un întreg arsenal pentru falsificarea biletelor de transport în comun. Asta au găsit poliţiştii Secţiei nr. 1 din Braşov, în urma unei percheziţii efectuate într-o locuinţă din oraş. Anchetatorii au ridicat şi mii de bilete contrafăcute. Până să fie prinşi, cei 5 suspecţi au reuşit să valorifice documente de călătorie atât pentru rute din interiorul oraşului, cât şi pentru curse interjudeţene. Prejudiciul estimat în acest caz este de 5 milioane de lei noi. Printre membri reţelei se numără şi patronul unui important club din Braşov.
Percheziţia a fost efectuată de poliţiştii Secţiei nr. 1, într-o locuinţă din centrul vechi al Braşovului. Era vizat un bărbat de 42 de ani, din casa căruia s-au ridicat peste 100 de ştampile, o maşină de tipărit care avea în curs de procesare bilete de transport auto, 4 imprimante, dar şi 3 500 de documente de transport contrafăcute. În locuinţa suspectului, aflat de mai bine de 3 luni în arest, s-au mai găsit şi 5 diplome, cu foi matricole, pentru profesia de inginer, 5 permise auto, dar şi cărţi de indentitate auto. Bărbatul în vârstă de 42 de ani, arestat în martie, era capul unei reţele de falsificatori din care făceau parte alte 4 persoane. Una dintre ele, încătuşată în urmă cu câteva zile, deţine un important club în Braşov. Poliţiştii spun că vor continua ancheta în acest caz, pentru stabilirea întregii activităţi infracţionale a celor implicaţi. Suspecţii vor suporta rigorile legii. (A.V.
http://www.brasovultau.ro
- wilhelm ciprian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
wilhelm ciprian
O data cu finalizarea noului giratoriu din Centru Civic, ocazie cu care a primit si o noua retea, linia 10 va deveni in viitor linie de troleibuz. Nu va mai ocoli pe Onix, ci va merge direct pe Mihal Kogalniceanu apoi prin giratoriu pe 15 Noiembrie.
Mare pacat ca nu va opri si in statie la Hidro A.
O data cu finalizarea noului giratoriu din Centru Civic, ocazie cu care a primit si o noua retea, linia 10 va deveni in viitor linie de troleibuz. Nu va mai ocoli pe Onix, ci va merge direct pe Mihal Kogalniceanu apoi prin giratoriu pe 15 Noiembrie.
Mare pacat ca nu va opri si in statie la Hidro A.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Eu nu înțeleg de ce a fost de la bun început deviată pe la Onix, având în vedere că se folosesc autobuze. În fine, sunt curios de când intenționează să introducă troleibuze pe 10. Cel mai probabil din 17 septembrie. Mă frapează faptul că, nici acum și nici în viitor, linia asta nu va opri la Hidro A. Nu pot, totuși, să stau să mă întreb care ar fi logica ascunsă a unei asemenea decizii, pentru că RATBv e paralel cu așa ceva.
wilhelm ciprian wrote:
O data cu finalizarea noului giratoriu din Centru Civic, ocazie cu care a primit si o noua retea, linia 10 va deveni in viitor linie de troleibuz. Nu va mai ocoli pe Onix, ci va merge direct pe Mihal Kogalniceanu apoi prin giratoriu pe 15 Noiembrie.
Mare pacat ca nu va opri si in statie la Hidro A.
Eu nu înțeleg de ce a fost de la bun început deviată pe la Onix, având în vedere că se folosesc autobuze. În fine, sunt curios de când intenționează să introducă troleibuze pe 10. Cel mai probabil din 17 septembrie. Mă frapează faptul că, nici acum și nici în viitor, linia asta nu va opri la Hidro A. Nu pot, totuși, să stau să mă întreb care ar fi logica ascunsă a unei asemenea decizii, pentru că RATBv e paralel cu așa ceva.
📖 Pagination options