Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1689 posts, 498585 views
📖 Pagination options
- fider
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
fider
Domnule Cos ati prezentat competent situatia si este de apreciat acest lucru.
Revenind la discutia despre troleibuze si transportul electric in general ramane insa o mare enigma: cum se vor acoperi traseele si, in planul secund: chiar il iubeste sindicatul asa de tare pe nea Crita de nu mai poate organiza o greva pentru ca cineva sa paraseasca fotoliul lui comod?
Domnule Cos ati prezentat competent situatia si este de apreciat acest lucru.
Revenind la discutia despre troleibuze si transportul electric in general ramane insa o mare enigma: cum se vor acoperi traseele si, in planul secund: chiar il iubeste sindicatul asa de tare pe nea Crita de nu mai poate organiza o greva pentru ca cineva sa paraseasca fotoliul lui comod?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Costin
La numirea in functie a noului director, toti cei care au avut un interes au incercat sa pupe unde trebuie... de exemplu, actualul director de la Vatra Luminoasa, retrogradat pentru incompetenta in serviciu prin 2009 parca, a fost repus in functie de Critz. Si atunci chiar s'a ales praful... ma uitam in perioada 2009-2010 ca incepusera chiar sa se miste unele lucruri prin acel depou, sub conducerea dlui Mandreanu. Acum... ciuciu, fiecare face acolo ce'l taie capul. Cat despre sindicat, e clar ca ori trebuie sa fie bine cu conducerea (probabil cazul la RATB), ori sa aiba sustinere mai sus decat conducerea (cazul la Metrorex). Nimeni nu e avantajat de statutul de Gica Contra (contra tuturor), la ce afaceri invart sindicatele in general...
fider wrote:
Revenind la discutia despre troleibuze si transportul electric in general ramane insa o mare enigma: cum se vor acoperi traseele si, in planul secund: chiar il iubeste sindicatul asa de tare pe nea Crita de nu mai poate organiza o greva pentru ca cineva sa paraseasca fotoliul lui comod?
La numirea in functie a noului director, toti cei care au avut un interes au incercat sa pupe unde trebuie... de exemplu, actualul director de la Vatra Luminoasa, retrogradat pentru incompetenta in serviciu prin 2009 parca, a fost repus in functie de Critz. Si atunci chiar s'a ales praful... ma uitam in perioada 2009-2010 ca incepusera chiar sa se miste unele lucruri prin acel depou, sub conducerea dlui Mandreanu. Acum... ciuciu, fiecare face acolo ce'l taie capul. Cat despre sindicat, e clar ca ori trebuie sa fie bine cu conducerea (probabil cazul la RATB), ori sa aiba sustinere mai sus decat conducerea (cazul la Metrorex). Nimeni nu e avantajat de statutul de Gica Contra (contra tuturor), la ce afaceri invart sindicatele in general...
- fider
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
fider
Probabil discutia este mai delicata si ar fi mai bine sa fie continuata mai discret. Informatiile sunt fara indoiala insa valoroase.
Atingand doar partial problema conducerii ramane insa interesant cum de s-a zgaltait fotoliul lui Gheorghe Aron la greva "spontana" din 1 Aprilie 2010. Tot asa este interesant cum primarul general a aprobat hotararea CGMB prin care a fost infiltrat nea Crita in consiliul de administratie in 2009. Probabil ca toata treaba cu greva a fost abil manipulata dar probabil nu are sens sa intram in detalii.
Probabil discutia este mai delicata si ar fi mai bine sa fie continuata mai discret. Informatiile sunt fara indoiala insa valoroase.
Atingand doar partial problema conducerii ramane insa interesant cum de s-a zgaltait fotoliul lui Gheorghe Aron la greva "spontana" din 1 Aprilie 2010. Tot asa este interesant cum primarul general a aprobat hotararea CGMB prin care a fost infiltrat nea Crita in consiliul de administratie in 2009. Probabil ca toata treaba cu greva a fost abil manipulata dar probabil nu are sens sa intram in detalii.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Victor92
A fost reparat si azi la ora 7:05 l-am surprins la traseu pe Drumul Sarii, evident pe linia 96.
ionescu63 wrote:
Azi a cazut la datorie 5290 la Academia Militara.
A fost reparat si azi la ora 7:05 l-am surprins la traseu pe Drumul Sarii, evident pe linia 96.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Dr2005
#5293 tras de Krazul B-25-XCP... ori a crăpat prin centru (venea de pe Str. Răzoare), ori a fost adus de la Berceni via Şos. Panduri pentru a se putea încadra mai uşor în intersecţie:
#5293 tras de Krazul B-25-XCP... ori a crăpat prin centru (venea de pe Str. Răzoare), ori a fost adus de la Berceni via Şos. Panduri pentru a se putea încadra mai uşor în intersecţie:
B-25-XCP+5293-1.jpg (457.83 KB; downloaded 5481 times)
B-25-XCP+5293-2.jpg (415.83 KB; downloaded 5485 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
rosetti61
Unele Ikarusuri 415 prezinta un puternic miros de cauciuc incins sau de la ceva substanta/chit/adeziv folosita la imbinarea furtunelor; la un 71 se simtea puternic, cand a oprit in statie, a mai fost unul acum doua zile tot pe o linie de gara. La un 66 cu care am mers, damful se simtea slab dupa ce pleca din statie, curentul de aer il impingea prin ferestre. Cred ca vine de la sistemul de aer comprimat, ceva elemente ori se incing ori sunt noi si asa miroase materialul respectiv pana se mai invecheste.
Altfel, tot la unele 415, am vazut ca ornamentul de plastic exterior de sub geamuri este uneori curbat, de parca ar fi fost topit si intins.
Unele Ikarusuri 415 prezinta un puternic miros de cauciuc incins sau de la ceva substanta/chit/adeziv folosita la imbinarea furtunelor; la un 71 se simtea puternic, cand a oprit in statie, a mai fost unul acum doua zile tot pe o linie de gara. La un 66 cu care am mers, damful se simtea slab dupa ce pleca din statie, curentul de aer il impingea prin ferestre. Cred ca vine de la sistemul de aer comprimat, ceva elemente ori se incing ori sunt noi si asa miroase materialul respectiv pana se mai invecheste.
Altfel, tot la unele 415, am vazut ca ornamentul de plastic exterior de sub geamuri este uneori curbat, de parca ar fi fost topit si intins.
- Tom
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
rosetti61
Nu, e mai dizgratios, un "pic mai aromat", nu e mirosul de priza incinsa. Initial am crezut ca e de la vreun calator, dar pentru ca s-a repetat... (a doua oara eram la Witting, la 3 m de troleibuz - linia 71, n-am retinut numarul de parc - si se simtea).
Nu, e mai dizgratios, un "pic mai aromat", nu e mirosul de priza incinsa. Initial am crezut ca e de la vreun calator, dar pentru ca s-a repetat... (a doua oara eram la Witting, la 3 m de troleibuz - linia 71, n-am retinut numarul de parc - si se simtea).
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Tom
Off-topic legat de mirosul din troleibuz: daca va e dor de mirosul de troleibuz DAC, incercati pastilele de tantari Spira Mat galbene
Pentru ambianta, puneti pastila in timp ce vizionati filmele lui Richard Lomas
Off-topic legat de mirosul din troleibuz: daca va e dor de mirosul de troleibuz DAC, incercati pastilele de tantari Spira Mat galbene
Pentru ambianta, puneti pastila in timp ce vizionati filmele lui Richard Lomas
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Dominatrix
Vad ca se intentioneaza achizitia de piese pentru troleibuze Ikarus. Stie cineva mai exact despre ce este vorba?
http://www.ratb.ro/licitatie_new.php
Repere componente pt sistemele de rulare troleibuze ASTRA IKARUS
Procedură aplicată: Cerere de ofertă
Criteriu de selecţionare: Preţul cel mai mic
Data limită: Miercuri, 09 Noiembrie 2011 ora: 08:30
Dată selecţionare: Miercuri, 09 Noiembrie 2011 ora: 09:00
Cod CPV: 34300000-0
Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
Vad ca se intentioneaza achizitia de piese pentru troleibuze Ikarus. Stie cineva mai exact despre ce este vorba?
http://www.ratb.ro/licitatie_new.php
Repere componente pt sistemele de rulare troleibuze ASTRA IKARUS
Procedură aplicată: Cerere de ofertă
Criteriu de selecţionare: Preţul cel mai mic
Data limită: Miercuri, 09 Noiembrie 2011 ora: 08:30
Dată selecţionare: Miercuri, 09 Noiembrie 2011 ora: 09:00
Cod CPV: 34300000-0
Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
bercenicity
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=399467
Furnizare / achizitie repere componente pentru sistemele de rulare si suspensie troleibuze astra ikarus 415 t.Valoarea estimata totala: 7.312,22EURO sau 31443 lei garantia de participare totala:144 euro sau 617,80 lei.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=399467
Furnizare / achizitie repere componente pentru sistemele de rulare si suspensie troleibuze astra ikarus 415 t.Valoarea estimata totala: 7.312,22EURO sau 31443 lei garantia de participare totala:144 euro sau 617,80 lei.
caiet sarcini piese ikarus 415t - 2011-10.png (11.07 KB; downloaded 5725 times)
caiet sarcini piese ikarus 415t - 2011-10b.png (6.85 KB; downloaded 5721 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
Minune destul de mare la Bujoreni: a reaparut in circulatie 5297, care era aproape de casare, fiind in vara acestui an intr-o stare avansata de descompletare (anvelope, sursa, captatori, usi si multe alte piese reutilizabile). Era pacat sa fi fost retras definitiv pentru casare, deoarece sasiul si aspectul estetic interior este unul destul de bun, dupa cei 9 ani de la fabricatie. Totul pornise initial de la un geam lateral spart. Bineinteles ca a revenit pe linia sa "traditionala" , 62.
Minune destul de mare la Bujoreni: a reaparut in circulatie 5297, care era aproape de casare, fiind in vara acestui an intr-o stare avansata de descompletare (anvelope, sursa, captatori, usi si multe alte piese reutilizabile). Era pacat sa fi fost retras definitiv pentru casare, deoarece sasiul si aspectul estetic interior este unul destul de bun, dupa cei 9 ani de la fabricatie. Totul pornise initial de la un geam lateral spart. Bineinteles ca a revenit pe linia sa "traditionala" , 62.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Axel
03.01.2012.
5117 circula din nou dupa foarte mult timp tinut pe dreapta.
5117-73,03.01.2012. by axel4955, on Flickr
5268 a obtinut I.T.P-ul si mergea catre Depoul Bujoreni.
03.01.2012.
5117 circula din nou dupa foarte mult timp tinut pe dreapta.
5117-73,03.01.2012. by axel4955, on Flickr
5268 a obtinut I.T.P-ul si mergea catre Depoul Bujoreni.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Axel
4.01.2012.
5294 a luat si el I.T.P.-ul si a fost adus tractat de un Camion Kraz pana la Baba Novac de unde a plecat spre Depoul Bujoreni.
5294-Probe,4.01.2012. by axel4955, on Flickr
5297 dupa o perioada de absenta.
5297-62,4.01.2012. by axel4955, on Flickr
4.01.2012.
5294 a luat si el I.T.P.-ul si a fost adus tractat de un Camion Kraz pana la Baba Novac de unde a plecat spre Depoul Bujoreni.
5294-Probe,4.01.2012. by axel4955, on Flickr
5297 dupa o perioada de absenta.
5297-62,4.01.2012. by axel4955, on Flickr
📖 Pagination options