Topic: Ikarus 415T
1714 posts, 567885 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dr2005
E de vină lipsa de piese... cele ,,casate" sunt donatoare de piese pentru altele. Să nu uităm că nu s-a mai făcut niciun RK de vreo 2 ani, ba chiar cele crăpate sunt exact cele în care şi-a băgat URAC-ul coada.
Nu prea se ,,pupă" la partea tehnică Ikarus 415T de la noi cu cele din Ungaria. Ale noastre au componente româneşti (motor de UMEB şi sursă de SAERP, dar au computer de bord Ganz). Caroseriile da, sunt identice.
E de vină lipsa de piese... cele ,,casate" sunt donatoare de piese pentru altele. Să nu uităm că nu s-a mai făcut niciun RK de vreo 2 ani, ba chiar cele crăpate sunt exact cele în care şi-a băgat URAC-ul coada.
Nu prea se ,,pupă" la partea tehnică Ikarus 415T de la noi cu cele din Ungaria. Ale noastre au componente româneşti (motor de UMEB şi sursă de SAERP, dar au computer de bord Ganz). Caroseriile da, sunt identice.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dominatrix
Legat de piese de schimb, din ce vad in SEAP, de curand s-a mai facut o licitatie cat de cat consistenta pentru piese...dupa ce ultima a fost in februarie 2010, adica acum aproape 2 ani!
Gabi23 wrote:5201 are si un sistem de ventilatie in spate diferit de restul troleibuzelor Ikarus. Cred ca s-a dorit a fi un experiment.
Apare si "dovada" ca 5201 a fost de fapt la inceput cu calatori pe linia 69...
Legat de piese de schimb, din ce vad in SEAP, de curand s-a mai facut o licitatie cat de cat consistenta pentru piese...dupa ce ultima a fost in februarie 2010, adica acum aproape 2 ani!
- autob368
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
autob368
In sfarsit s-a confirmat faptul ca 5201 nu a fost troleibuz scoala de lainceput... Am spus-o si eu pe undeva pe forum, dar fusesem contrazis... din pacate nu aveam dovada, pentru ca la vremea aceea nu aveam aparat foto digital compact si nu eram chiar atat de pasionat ca acum...
In alta ordine de idei, vreau sa mentionez ca toate cele 5 troleibuze sosite la Bujoreni (5201-5205) au fost titulare pe linia 69 in anul 1999, apoi din anul 2000, venind inca 6 bucati (5206-5211), au fost repartizate si in linia 91. Pana venea lotul mare de troleibuze la Bujoreni, Ikarusurile nu au circulat decat pe liniile 69 si 91. Parca incepand cu anul 2001 (?) 5201 a devenit troleibuz de scoala, alaturi de suratele mai vechi 5132, 5135. Troleibuze DAC si Saurer au inceput sa fie repartizate de la Bujoreni spre Berceni si Bucurestii Noi abia prin anul 2001 (spre sfarsitul anului) si 2002. Imi amintesc ca mergeam prin anul 2002 in Berceni si vedeam Saurer pe liniile 73 si 74. Linia 76 si-a pastrat mult timp articulatele, fiind si cea mai solicitata linie a depoului Berceni.
Daca am gresit cumva datele, va rog sa ma corectati.... dar "istoria" de la depoul Bujoreni o stiu, circuland foarte mult cu 69 si locuind in Drumul Taberei aveam "sub control" liniile 69,71,90,91,93
In sfarsit s-a confirmat faptul ca 5201 nu a fost troleibuz scoala de lainceput... Am spus-o si eu pe undeva pe forum, dar fusesem contrazis... din pacate nu aveam dovada, pentru ca la vremea aceea nu aveam aparat foto digital compact si nu eram chiar atat de pasionat ca acum...
In alta ordine de idei, vreau sa mentionez ca toate cele 5 troleibuze sosite la Bujoreni (5201-5205) au fost titulare pe linia 69 in anul 1999, apoi din anul 2000, venind inca 6 bucati (5206-5211), au fost repartizate si in linia 91. Pana venea lotul mare de troleibuze la Bujoreni, Ikarusurile nu au circulat decat pe liniile 69 si 91. Parca incepand cu anul 2001 (?) 5201 a devenit troleibuz de scoala, alaturi de suratele mai vechi 5132, 5135. Troleibuze DAC si Saurer au inceput sa fie repartizate de la Bujoreni spre Berceni si Bucurestii Noi abia prin anul 2001 (spre sfarsitul anului) si 2002. Imi amintesc ca mergeam prin anul 2002 in Berceni si vedeam Saurer pe liniile 73 si 74. Linia 76 si-a pastrat mult timp articulatele, fiind si cea mai solicitata linie a depoului Berceni.
Daca am gresit cumva datele, va rog sa ma corectati.... dar "istoria" de la depoul Bujoreni o stiu, circuland foarte mult cu 69 si locuind in Drumul Taberei aveam "sub control" liniile 69,71,90,91,93
- Axel
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
SprinterXP
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
5252 a revenit la traseu. Il gasiti titular pe linia 93. Mai lipsesc doar 5254 si 5272 ca sa fie complet parcul de troleibuze titulare pe aceasta linie...
5252 a revenit la traseu. Il gasiti titular pe linia 93. Mai lipsesc doar 5254 si 5272 ca sa fie complet parcul de troleibuze titulare pe aceasta linie...
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
adrian buda
Marti, 20.12.2011, 5117 de la Berceni a revenit pe traseu, dupa mai bine de un an de pauza!!
Marti, 20.12.2011, 5117 de la Berceni a revenit pe traseu, dupa mai bine de un an de pauza!!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Inseamna ca a picat altceva mai grav si a fost facut asta. Era propus pentru casare... E bine totusi, dar nu se stie pentru cat timp .
Inseamna ca a picat altceva mai grav si a fost facut asta. Era propus pentru casare... E bine totusi, dar nu se stie pentru cat timp .
- RBC92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
RBC92
Pe 23 ianuarie 2010, într-o zi cu o ninsoare strașnică, am circulat eu ultima dată cu 5165 între Barajul Dunării și Universitate, pe 92.
În fine, păcat de ele...
Gabi23 wrote:
N-a ajuns efectiv, dar 100% nu va mai circula, fiind practic casat in acte. A fost retras definitiv din circulatie in anul 2009, cu probleme tehnice majore.
Pe 23 ianuarie 2010, într-o zi cu o ninsoare strașnică, am circulat eu ultima dată cu 5165 între Barajul Dunării și Universitate, pe 92.
În fine, păcat de ele...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Atunci asa sa fie, eu stiam de la depou de la unul din fostii sai titulari, ca prin 2009,"ii pusesera cruce". A fost un troleibuz bun la vremea lui, in primii 6-7 ani, dupa au aparut problemele, i-a venit si RK-ul... Nu mai conteaza, e istorie.
Atunci asa sa fie, eu stiam de la depou de la unul din fostii sai titulari, ca prin 2009,"ii pusesera cruce". A fost un troleibuz bun la vremea lui, in primii 6-7 ani, dupa au aparut problemele, i-a venit si RK-ul... Nu mai conteaza, e istorie.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
SprinterXP
5146, 5158, 5159, 5165, 5172, 5192 si 5203 care asteapta zile mai bune, respectiv casarea
5146 - 70 - 29.01.2010 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5158 - 66 - 27.02.2011 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5159 - 66 - 5.03.2011 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
M3393M-1011 by SprinterXP, on Flickr
5172 - 92 - 6.07.2010 (2) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5192 - 66 - 29.01.2010 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5203 - 76 - 17.08.2010 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5146, 5158, 5159, 5165, 5172, 5192 si 5203 care asteapta zile mai bune, respectiv casarea
5146 - 70 - 29.01.2010 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5158 - 66 - 27.02.2011 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5159 - 66 - 5.03.2011 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
M3393M-1011 by SprinterXP, on Flickr
5172 - 92 - 6.07.2010 (2) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5192 - 66 - 29.01.2010 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
5203 - 76 - 17.08.2010 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
03.01.2012.
5117,5125,5206,5229 in '' fieful '' lor.
5117-73,03.01.2012 by axel4955, on Flickr
5125-77,03.01.2012 by axel4955, on Flickr
5206-77,03.01.2012 by axel4955, on Flickr
5229=74,03.01.2012 by axel4955, on Flickr
03.01.2012.
5117,5125,5206,5229 in '' fieful '' lor.
5117-73,03.01.2012 by axel4955, on Flickr
5125-77,03.01.2012 by axel4955, on Flickr
5206-77,03.01.2012 by axel4955, on Flickr
5229=74,03.01.2012 by axel4955, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
5288 si 5292 la Autogara Militari.
5288-61,4.01.2012. by axel4955, on Flickr
5292-62,4.01.2012. by axel4955, on Flickr
5288 si 5292 la Autogara Militari.
5288-61,4.01.2012. by axel4955, on Flickr
5292-62,4.01.2012. by axel4955, on Flickr
📖 Pagination options