Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4579 posts, 939719 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Mircea G
Este clar ca sintem RUSI ! Rusii , orice ansambleaza , iese mitraliera ...noi , indiferent cum privim intersectia Sud-ului , ne da cu virgula si raminem cu o strada pe dinafara , pe care ulterior o botezam , inutila .
http://www.trilulilu.ro/razvan05/b08ddf4053b890 .
Acum , daca proiectantii s-au scos si au rezolvat situatia , cum va arata intersectia Oltenitei cu potecuta de iesire de pe sos Berceni ? Se va moderniza , semaforiza , ce se va intimpla acolo ? va deveni o strada principala acea poteca si se va transforma in " prelungirea " sos Berceni , strada de trafic sau ramine o poteca din fata unui bloc ???
Este clar ca sintem RUSI ! Rusii , orice ansambleaza , iese mitraliera ...noi , indiferent cum privim intersectia Sud-ului , ne da cu virgula si raminem cu o strada pe dinafara , pe care ulterior o botezam , inutila .
http://www.trilulilu.ro/razvan05/b08ddf4053b890 .
Acum , daca proiectantii s-au scos si au rezolvat situatia , cum va arata intersectia Oltenitei cu potecuta de iesire de pe sos Berceni ? Se va moderniza , semaforiza , ce se va intimpla acolo ? va deveni o strada principala acea poteca si se va transforma in " prelungirea " sos Berceni , strada de trafic sau ramine o poteca din fata unui bloc ???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
andrei11
Mircea G wrote:E logic sa se puna acolo un semafor, daca nu este deja montat ! Nu mai tin minte, nu prea folosesc zona.
... Se va moderniza , semaforiza , ce se va intimpla acolo ?
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
danutzu_2910
Mircea G
Nu inteleg de ce definesti acea bucata de drum "poteca". E strada in toata regula...
Are 2 benzi ca Berceniul? Are... (e strada cu sens unic cu 2 benzi)
Are denumire? Are...
E asfaltata? este.. (inainte era doar platforma betonata..)
Pentru informarea ta iti spun ca e intersectie semaforizata la Oltenitei (verde intermitent pentru dreapta pe Oltenitei, normal pentru stanga)
Las-o in pui masi de "potecuta" ca nu face obiectul pasajului..... ti s-a casunat pe "potecuta" asta....
Mircea G
Nu inteleg de ce definesti acea bucata de drum "poteca". E strada in toata regula...
Are 2 benzi ca Berceniul? Are... (e strada cu sens unic cu 2 benzi)
Are denumire? Are...
E asfaltata? este.. (inainte era doar platforma betonata..)
Pentru informarea ta iti spun ca e intersectie semaforizata la Oltenitei (verde intermitent pentru dreapta pe Oltenitei, normal pentru stanga)
Las-o in pui masi de "potecuta" ca nu face obiectul pasajului..... ti s-a casunat pe "potecuta" asta....
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Dominatrix
@MirceaG: Marturisesc ca nu iti inteleg argumentatia. Aduci Sos. Berceni in intersectia de la Sudului, ca sa faci...ce? Sa strangulezi si mai rau traficul? Cum ai sistematiza traficul in intersectie, tinand cont de pasaj si de fluxurile prognozate de trafic pe directia N-S?
danutzu_2910 wrote:Cel mai probabil nu apare fiindca este "la limita", in afara zonei de studiu din PUZ.
Nu prea e loc de statie acolo, dupa Secuilor....
Ar fi trebuit sa fie un refugiu ceva..
@MirceaG: Marturisesc ca nu iti inteleg argumentatia. Aduci Sos. Berceni in intersectia de la Sudului, ca sa faci...ce? Sa strangulezi si mai rau traficul? Cum ai sistematiza traficul in intersectie, tinand cont de pasaj si de fluxurile prognozate de trafic pe directia N-S?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Mircea G
Verde intermitent dreapta ? poate pentru rataciti ca oamenii normali nu merg pe o strada sa se intoarca pe cealalta ...
" Nu face obiectul pasajului " ? da , pasajul este una , organizarea traficului de suprafata alta , dar impreuna fac si rezolva traficul din zona .
" Aduc " sos Berceni in intersectie deoarece de acolo a fost gindita nu pentru a strangula traficul . Strangulat este acum . Nu pot da eu solutii de trafic , au dat altii , pe milioane de euro cind au facut planuri si proiecte , studii si parastudii . Traficul N-S care nu prea inteleg eu care ar fi , este de fapt traficul spre cartierul Berceni , in prezent , si el trebuia rezolvat asa cum scria in PUG , prin impartirea si distribuirea lui de la Splai pe Vacaresti si Brincoveanu . Inteligentii au dirijat TOT traficul in Sudului si acum se trezesc ca se blocheaza acolo ? Sos Vacaresti , nu ca este o artera N-S ar fi problema ci faptul ca este o cale de ocolit Tineretului , o mare zona blocata cu parcul . Pt asta ar fi trebui gasite cai de " strapungere " ...
Acum , nu pot eu sa ma " pun " cu ginditorii proiectanti de elita , faptul este consumat .
danutzu_2910 wrote:
Mircea G
Nu inteleg de ce definesti acea bucata de drum "poteca". E strada in toata regula...
Are 2 benzi ca Berceniul? Are... (e strada cu sens unic cu 2 benzi)
Are denumire? Are...
E asfaltata? este.. (inainte era doar platforma betonata..)
Pentru informarea ta iti spun ca e intersectie semaforizata la Oltenitei (verde intermitent pentru dreapta pe Oltenitei, normal pentru stanga)
Las-o in pui masi de "potecuta" ca nu face obiectul pasajului..... ti s-a casunat pe "potecuta" asta....
Verde intermitent dreapta ? poate pentru rataciti ca oamenii normali nu merg pe o strada sa se intoarca pe cealalta ...
" Nu face obiectul pasajului " ? da , pasajul este una , organizarea traficului de suprafata alta , dar impreuna fac si rezolva traficul din zona .
Dominatrix wrote:
@MirceaG: Marturisesc ca nu iti inteleg argumentatia. Aduci Sos. Berceni in intersectia de la Sudului, ca sa faci...ce? Sa strangulezi si mai rau traficul? Cum ai sistematiza traficul in intersectie, tinand cont de pasaj si de fluxurile prognozate de trafic pe directia N-S?
" Aduc " sos Berceni in intersectie deoarece de acolo a fost gindita nu pentru a strangula traficul . Strangulat este acum . Nu pot da eu solutii de trafic , au dat altii , pe milioane de euro cind au facut planuri si proiecte , studii si parastudii . Traficul N-S care nu prea inteleg eu care ar fi , este de fapt traficul spre cartierul Berceni , in prezent , si el trebuia rezolvat asa cum scria in PUG , prin impartirea si distribuirea lui de la Splai pe Vacaresti si Brincoveanu . Inteligentii au dirijat TOT traficul in Sudului si acum se trezesc ca se blocheaza acolo ? Sos Vacaresti , nu ca este o artera N-S ar fi problema ci faptul ca este o cale de ocolit Tineretului , o mare zona blocata cu parcul . Pt asta ar fi trebui gasite cai de " strapungere " ...
Acum , nu pot eu sa ma " pun " cu ginditorii proiectanti de elita , faptul este consumat .
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
bekxy
De fapt eu nu prea îţi înţeleg "supărarea"...
Sunt şofer şi din când în când trec pe acolo. Dpmdv este mai bine aşa cum e acum faţă de cum era înainte.
Dacă ar semaforiza şi trecerea aia de la Cristim, ar corela toate semafoarele şi ar zbura taximetriştii care fooooot breteaua de defluire dinspre Romprim spre Văcăreşti (în gura Aleii Castanilor), lucrurile ar fi şi mai bune.
De fapt eu nu prea îţi înţeleg "supărarea"...
Sunt şofer şi din când în când trec pe acolo. Dpmdv este mai bine aşa cum e acum faţă de cum era înainte.
Dacă ar semaforiza şi trecerea aia de la Cristim, ar corela toate semafoarele şi ar zbura taximetriştii care fooooot breteaua de defluire dinspre Romprim spre Văcăreşti (în gura Aleii Castanilor), lucrurile ar fi şi mai bune.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
cornel001
In mod normal, pentru incurajarea ocolirii centrului pe inele cu trafic rapid, se fac pasaje de-a lungul inelelor. Aici vad ca s-a ajuns la o solutie de compromis. Banuiesc ca au facut deja niste calcule de au zis ca e mai bine asa.
In mod normal, pentru incurajarea ocolirii centrului pe inele cu trafic rapid, se fac pasaje de-a lungul inelelor. Aici vad ca s-a ajuns la o solutie de compromis. Banuiesc ca au facut deja niste calcule de au zis ca e mai bine asa.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Robert24
Cel mai mare flux de trafic este pe directia pasajului. Deci, solutia aleasa este cea corecta.
Cel mai mare flux de trafic este pe directia pasajului. Deci, solutia aleasa este cea corecta.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
cornel001
Depinde cum gandesti, la nivel local (capra mea) sau general (capra satului). Acum e adevarat ca in alte intersectii fluxul pe inel e cel putin la fel de mare ca cel ce se varsa in inel. Insa hai sa presupunem ca ar fi fost ca aici. Te-ar fi ajutat mai mult ca intri rapid in inel daca la toate celelalte pasaje in loc sa mergi cursiv ai da in semafoare ? La asta adaugam ca o data realizat pasajul pe inel, timpii celor ce vor sa intre pe inel se pot imbunatati prin realocarea verdelui, ceea ce X(ori) nr de verde intr-o perioada mai mare de timp pot duce la cozi sensibil mai mici (daca nu creste traficul). Oricum tot e ceva ca exceptia in acest caz este cea dinspre exterior si nu cea spre centru (care nici nu exista aici).
Depinde cum gandesti, la nivel local (capra mea) sau general (capra satului). Acum e adevarat ca in alte intersectii fluxul pe inel e cel putin la fel de mare ca cel ce se varsa in inel. Insa hai sa presupunem ca ar fi fost ca aici. Te-ar fi ajutat mai mult ca intri rapid in inel daca la toate celelalte pasaje in loc sa mergi cursiv ai da in semafoare ? La asta adaugam ca o data realizat pasajul pe inel, timpii celor ce vor sa intre pe inel se pot imbunatati prin realocarea verdelui, ceea ce X(ori) nr de verde intr-o perioada mai mare de timp pot duce la cozi sensibil mai mici (daca nu creste traficul). Oricum tot e ceva ca exceptia in acest caz este cea dinspre exterior si nu cea spre centru (care nici nu exista aici).
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Robert24
Intamplator am studiat acum vreo 4 ani si acum un an situatia fluxurilor in intersectie.
Locul 1 - directia Nitu Vasile - Vacaresti
Locul 2 - directia Oltenitei - Oltenitiei
Locul 3 - directia Oltenitei (est) - Vacaresti
Locul 4 - directia Oltenitei (vest) - Vacaresti.
Deci fluxul pe inel e abia pe locul 4. Poate mai ales ca in aceasta intersectie inelul are un unghi ascutit si multi aleg alte cai.
Intamplator am studiat acum vreo 4 ani si acum un an situatia fluxurilor in intersectie.
Locul 1 - directia Nitu Vasile - Vacaresti
Locul 2 - directia Oltenitei - Oltenitiei
Locul 3 - directia Oltenitei (est) - Vacaresti
Locul 4 - directia Oltenitei (vest) - Vacaresti.
Deci fluxul pe inel e abia pe locul 4. Poate mai ales ca in aceasta intersectie inelul are un unghi ascutit si multi aleg alte cai.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Mircea G
Mor de inima ! Care inel , ce inel ? Poate in viitorii 130 de ani se poate discuta de inel . Acum este o fundatura !!!!
Robert24 wrote:
Deci fluxul pe inel e abia pe locul 4. Poate mai ales ca in aceasta intersectie inelul are un unghi ascutit si multi aleg alte cai.
Mor de inima ! Care inel , ce inel ? Poate in viitorii 130 de ani se poate discuta de inel . Acum este o fundatura !!!!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Dominatrix
Despre PUG, am explicat "cu ce se mananca" si cum trebuie interpretat ce scrie acolo. Pentru cine doreste, (re)cititi aici: viewtopic.php?f=16&t=656&start=56
Mircea G wrote:Am inteles. Deci de fapt propunem o solutie care nici macar noi nu stim cum sa o implementam si ce efect va avea asupra traficului din intersectia de la Sudului. Atunci bine!
" Aduc " sos Berceni in intersectie deoarece de acolo a fost gindita nu pentru a strangula traficul . Strangulat este acum . Nu pot da eu solutii de trafic , au dat altii , pe milioane de euro cind au facut planuri si proiecte , studii si parastudii . Traficul N-S care nu prea inteleg eu care ar fi , este de fapt traficul spre cartierul Berceni , in prezent , si el trebuia rezolvat asa cum scria in PUG , prin impartirea si distribuirea lui de la Splai pe Vacaresti si Brincoveanu.
Despre PUG, am explicat "cu ce se mananca" si cum trebuie interpretat ce scrie acolo. Pentru cine doreste, (re)cititi aici: viewtopic.php?f=16&t=656&start=56
Mircea G wrote:Deci, ce propui? Sa "reinviem" un proiect de pe vremea lui Dej, evident mult mai scump si mai greu de realizat, ca sa nu mai facem pasaj la Sudului, in conditiile in care traficul majoritar in intersectie nu este "pe inel" ci pe axa N-S (adica Vacaresti - Nitu Vasile), conform observatiilor subiective ale oricui are (ne)norocul sa mearga des pe acolo, cat si a unui studiu de trafic realizat dupa cu o metodologie moderna si universal acceptata? Poate ne pui la dispozitie si un studiu "tehnico-economic" din care sa rezulte de ce varianta propusa cu strapungere spre Brancoveanu este mai buna.
Inteligentii au dirijat TOT traficul in Sudului si acum se trezesc ca se blocheaza acolo ? Sos Vacaresti , nu ca este o artera N-S ar fi problema ci faptul ca este o cale de ocolit Tineretului , o mare zona blocata cu parcul . Pt asta ar fi trebui gasite cai de " strapungere " ...
Acum , nu pot eu sa ma " pun " cu ginditorii proiectanti de elita , faptul este consumat .
Mircea G wrote:Robert24 s-a referit la inelul principal de circulatie, nu la cel median, daca nu cumva este evident.Robert24 wrote:
Deci fluxul pe inel e abia pe locul 4. Poate mai ales ca in aceasta intersectie inelul are un unghi ascutit si multi aleg alte cai.
Mor de inima ! Care inel , ce inel ? Poate in viitorii 130 de ani se poate discuta de inel . Acum este o fundatura !!!!
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
cornel001
Domnilor si doamnelor, ca o observatie strict generala : noi modelam infrastructura dupa trafic sau facem infrastructura sa modelam traficul ?
Domnilor si doamnelor, ca o observatie strict generala : noi modelam infrastructura dupa trafic sau facem infrastructura sa modelam traficul ?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Dominatrix
In toata lumea civilizata, poporul se misca pentru ca are la dispozitie infrastructura, nu invers. Adica infrastructura este o cauza a mobilitatii, nu un efect al acesteia.
In toata lumea civilizata, poporul se misca pentru ca are la dispozitie infrastructura, nu invers. Adica infrastructura este o cauza a mobilitatii, nu un efect al acesteia.
📖 Pagination options