Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4579 posts, 940585 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Dominatrix
Nu e vorba de "nicaieri". E vorba de fludizarea circulatiei pe centura (si "modernizarea" ei in "regim de autostrada" - copyright Boc), si asa cum se stie, punctele nevralgice sunt intersectiile. De aceea conflictele de trafic din aceste puncte trebuie rezolvate prin pasaje sub- sau supraterane.
Nu e vorba de "nicaieri". E vorba de fludizarea circulatiei pe centura (si "modernizarea" ei in "regim de autostrada" - copyright Boc), si asa cum se stie, punctele nevralgice sunt intersectiile. De aceea conflictele de trafic din aceste puncte trebuie rezolvate prin pasaje sub- sau supraterane.
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
bekxy
Nu trebuie să-mi explici evidenţa.
I give up. Discutăm în 3, dar 2 câte 2. Şi mai suntem şi pe frecvenţe diferite.
Nu trebuie să-mi explici evidenţa.
I give up. Discutăm în 3, dar 2 câte 2. Şi mai suntem şi pe frecvenţe diferite.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Mircea G
Citit ! problema este ca " studiul " tocmai aici greseste , a luat traficul de pe sos Berceni , asa cum este acum , deviat sens / centru , prin Oltenitei . Garanteaza cineva ca daca sos Berceni avea o legatura normala cu intersectia Sudului , n-ar fi avut alte valori de trafic ?
O alta greseala este numararea masinilor , uitind de factorul uman si cum poate el schimba orice studiu ...
Dominatrix wrote:
... Ati avut macar bunavointa sa cititi "Studiul de trafic" pe care vi l-am pus in pagina precedenta sau "m-am muncit" de pomana? Valorile de trafic de pe Soseaua Berceni au fost incluse in cele de pe Soseaua Oltenitei (sens Romprim).
Citit ! problema este ca " studiul " tocmai aici greseste , a luat traficul de pe sos Berceni , asa cum este acum , deviat sens / centru , prin Oltenitei . Garanteaza cineva ca daca sos Berceni avea o legatura normala cu intersectia Sudului , n-ar fi avut alte valori de trafic ?
O alta greseala este numararea masinilor , uitind de factorul uman si cum poate el schimba orice studiu ...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
bercenicity
Uitandu-ma pe harta, solutia pentru o legatura directa cu intersectia ar fi ca dupa gurile de metrou sa o taie prin stanga prin zona verde si sa se infiga in intersectie prin coltul in jurul caruia acum intorc troleibuzele.
Uitandu-ma pe harta, solutia pentru o legatura directa cu intersectia ar fi ca dupa gurile de metrou sa o taie prin stanga prin zona verde si sa se infiga in intersectie prin coltul in jurul caruia acum intorc troleibuzele.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
danutzu_2910
bercenicity
Nu prea merge cum desenezi tu... Cum intri in intersectie venind de pe sos Berceni???? (cred ca intrii pe contrasens...)
Pentru cei care nu stiu, inainte de devierea sos Berceni, cand dadea drept in oltenitei era o mare problema sa intri in intersectie si asta pentru ca nu exista semafor, ci doar cedeaza trecerea.... intr-o intersectie in care permanent erau masini fie din stanga fie din treapta... Ca sa nu mai zic, ca daca scapai de la stanga opreai pe linia de tramvai, te uitai la dreapta sa cedezi si acolo trecerea....
Lasati-o asa cum e acum.. ca e bine...
bercenicity
Nu prea merge cum desenezi tu... Cum intri in intersectie venind de pe sos Berceni???? (cred ca intrii pe contrasens...)
Pentru cei care nu stiu, inainte de devierea sos Berceni, cand dadea drept in oltenitei era o mare problema sa intri in intersectie si asta pentru ca nu exista semafor, ci doar cedeaza trecerea.... intr-o intersectie in care permanent erau masini fie din stanga fie din treapta... Ca sa nu mai zic, ca daca scapai de la stanga opreai pe linia de tramvai, te uitai la dreapta sa cedezi si acolo trecerea....
Lasati-o asa cum e acum.. ca e bine...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
bercenicity
Nu zic ca cum am desenat ar fi mai bine ca acum, doar am incercat sa trasez o solutie "directa".
Nu intri pe contrasens, doar am mai racordat o strada in pseudo-giratoriu, care ar avea un timp semaforic special. Giratoriul s-ar mari spre Berceni/Oltenitei iar statiile de tramvai si accesele in pasaje s-ar duce vreo 10m spre est. Ca racordul sa iasa mai bine, pasajul auto ar trebui lungit spre sud si/sau desfiintata bucla speciala pentru troleibuze.
Da, imi aduc aminte cum era inainte, f naspa.
Nu zic ca cum am desenat ar fi mai bine ca acum, doar am incercat sa trasez o solutie "directa".
Nu intri pe contrasens, doar am mai racordat o strada in pseudo-giratoriu, care ar avea un timp semaforic special. Giratoriul s-ar mari spre Berceni/Oltenitei iar statiile de tramvai si accesele in pasaje s-ar duce vreo 10m spre est. Ca racordul sa iasa mai bine, pasajul auto ar trebui lungit spre sud si/sau desfiintata bucla speciala pentru troleibuze.
Da, imi aduc aminte cum era inainte, f naspa.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
andrei11
DE ACORD
danutzu_2910 wrote:
Lasati-o asa cum e acum.. ca e bine...
DE ACORD
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
danutzu_2910
Pana e gata pasajul rutier si cele pietonale, mai bine gasiti o solutie ca sa fie desfiintata nenorocirea aia de trecere de pietoni de pe Oltenitei, aia de la Cristim. e cea mai mare prostie.... rupe circulatia fluenta... Barem de-ar fi semaforizat-o.... dar nu cu semafor din ala cu buton... ca n-am facut nicio afacere...
Pe trecerea aia permanent e cineva.... Pe mine ma dispera....
Pana e gata pasajul rutier si cele pietonale, mai bine gasiti o solutie ca sa fie desfiintata nenorocirea aia de trecere de pietoni de pe Oltenitei, aia de la Cristim. e cea mai mare prostie.... rupe circulatia fluenta... Barem de-ar fi semaforizat-o.... dar nu cu semafor din ala cu buton... ca n-am facut nicio afacere...
Pe trecerea aia permanent e cineva.... Pe mine ma dispera....
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Dominatrix
Iar valorile cele mai mari de trafic in intersectia de la Sudului, asa cum se arata si in acel studiu si cum poate vedea intuitiv oricine trece frecvent pe acolo, se inregistreaza pe directia N-S, deci aceasta trebuie rezolvata prioritar, dar indirect prin schimbarea ciclului de verde, acest pasaj va rezolva problemele de trafic pe ambele directii (N-S si E-V). In plus de asta, cu cat o intersectie preia mai multe artere, cu atat sistematizarea traficului este mai dificil de realizat (vezi cazul elocvent al intersectiei Razoare, si nu ma refer la cum se circula acum, cand este santier acolo, ci la "fluenta" care era pana acum cateva luni. Deci a aduce Sos. Berceni intr-o intersectie deja aglomerata este o idee proasta.
Mircea G wrote:Daca Sos. Berceni s-ar fi racordat direct in intersectie, proportiile de trafic de pe Oltenitei (sens Romprim) si celui de pe Berceni (sens Aparatorii Patriei) ar fi fost diferite, dar suma acestor doua fluxuri ar fi ramas aproximativ aceeasi. Asta pentru ca o alta iesire din Berceni spre centru nu prea exista, decat prin Vitan-Barzesti si Splaiul Unirii, prea ocolita.
Citit ! problema este ca " studiul " tocmai aici greseste , a luat traficul de pe sos Berceni , asa cum este acum , deviat sens / centru , prin Oltenitei . Garanteaza cineva ca daca sos Berceni avea o legatura normala cu intersectia Sudului , n-ar fi avut alte valori de trafic ?
Iar valorile cele mai mari de trafic in intersectia de la Sudului, asa cum se arata si in acel studiu si cum poate vedea intuitiv oricine trece frecvent pe acolo, se inregistreaza pe directia N-S, deci aceasta trebuie rezolvata prioritar, dar indirect prin schimbarea ciclului de verde, acest pasaj va rezolva problemele de trafic pe ambele directii (N-S si E-V). In plus de asta, cu cat o intersectie preia mai multe artere, cu atat sistematizarea traficului este mai dificil de realizat (vezi cazul elocvent al intersectiei Razoare, si nu ma refer la cum se circula acum, cand este santier acolo, ci la "fluenta" care era pana acum cateva luni. Deci a aduce Sos. Berceni intr-o intersectie deja aglomerata este o idee proasta.
Mircea G wrote:Tocmai din aceasta cauza se vor realiza pasaje pietonale subterane ca parte a proiectului, care va permite cresterea timpului de verde pe Oltenitei (directia Brancoveanu - Romprim), si circulatia libera pentru directia de dreapta, pe relatiile Vacaresti-Oltenitei, Oltenitei - Vacaresti si Nitu Vasile - Oltenitei (ultimul, combinat cu inversarea sensului buclei de intoarcere pentru troleibuze pe breteaua existenta). In plus se va desfiinta si trecerea de pietoni din dreptul strazii Secuilor, prin constructia unui pasaj pietonal perpendicular pe strada Nitu Vasile.
O alta greseala este numararea masinilor , uitind de factorul uman si cum poate el schimba orice studiu ...
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
mihai_atanasiu
M-am uitat pe studiul de trafic si pe Memoriul tehnic de peisagistica; din acesta mi-a placut foarte mult:
"Pe Calea Vacaresti, in dreptul benzinariei Agip exista un spatiu verde (cu locuri de odihna) amenajat recent ce se mentine in stare foarte buna. Pe partea opusa, in dreptul Mall Sun Plaza exista de-alungul acestuia o fasie plantata in mod aleatoriu cu arbusti (foioase si conifere), iar amplasarea haotica a corpurilor de iluminat ambiental de dimensiuni mari reda o imagine usor dezordonata."
cam asa e peste tot: o imagine usor dezordonata.
M-am uitat pe studiul de trafic si pe Memoriul tehnic de peisagistica; din acesta mi-a placut foarte mult:
"Pe Calea Vacaresti, in dreptul benzinariei Agip exista un spatiu verde (cu locuri de odihna) amenajat recent ce se mentine in stare foarte buna. Pe partea opusa, in dreptul Mall Sun Plaza exista de-alungul acestuia o fasie plantata in mod aleatoriu cu arbusti (foioase si conifere), iar amplasarea haotica a corpurilor de iluminat ambiental de dimensiuni mari reda o imagine usor dezordonata."
cam asa e peste tot: o imagine usor dezordonata.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
ByOnu
Troleibuzele vor intoarce astfel? Dar cu statia actuala marcata cu rosu cum ramane?
Troleibuzele vor intoarce astfel? Dar cu statia actuala marcata cu rosu cum ramane?
Amenajari_peisagistice_big_berceni_capat.gif (185.01 KB; downloaded 4417 times)
- misterr
-
Posted:
-
Stația spre cartier
misterr
ByOnu wrote:Da.
Troleibuzele vor intoarce astfel?
ByOnu wrote:
Dar cu statia actuala marcata cu rosu cum ramane?
bercenicity wrote:
In alta ordine de idei, in schite nu se vede unde o sa fie statia de autobuz sens spre sud. Oare dupa Secuilor, cum a mai fost statia de troleibuz?
Dominatrix wrote:
Statia de autobuz si troleibuz pentru transportul spre cartier va fi dupa Strada Secuilor, in dreptul Pasajul Pietonal 4 (PP 4).
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
bercenicity
mai degraba asa
Doar ca vad ca unde ar trebui sa fie statie de autobuz e prevazut spatiu verde de 1.2m...
mai degraba asa
Doar ca vad ca unde ar trebui sa fie statie de autobuz e prevazut spatiu verde de 1.2m...
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
danutzu_2910
Nu prea e loc de statie acolo, dupa Secuilor....
Ar fi trebuit sa fie un refugiu ceva..
Nu prea e loc de statie acolo, dupa Secuilor....
Ar fi trebuit sa fie un refugiu ceva..
📖 Pagination options