Topic: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
32 posts, 27403 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Gabi23
Vagoane Seria 20-31
Modernizate de: SIRV Braşov
Provine din: seria 21-47
Anii de modernizare: 2009-2011
Lungimea peste tampoane: 24500 mm
Ampatamentul: 17200 mm
Înăltimea de la NSS: 4.050 mm
Înăltimea cutiei: 1.255 mm
Masa vagonului gol: 44 tone
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Boghiurile: Minden-Deutz, cu frână cu saboţi şi roţi cu bandaj
Frâna pneumatică: KE - GPR
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Viteza maximă de circulaţie: 140 km/h
Tensiuni de alimentare: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire şi ventilaţie: instalaţie de climatizare
Număr de locuri: 80
Cabine toaletă: 2
Vagoane Seria 20-31
Modernizate de: SIRV Braşov
Provine din: seria 21-47
Anii de modernizare: 2009-2011
Lungimea peste tampoane: 24500 mm
Ampatamentul: 17200 mm
Înăltimea de la NSS: 4.050 mm
Înăltimea cutiei: 1.255 mm
Masa vagonului gol: 44 tone
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Boghiurile: Minden-Deutz, cu frână cu saboţi şi roţi cu bandaj
Frâna pneumatică: KE - GPR
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Viteza maximă de circulaţie: 140 km/h
Tensiuni de alimentare: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire şi ventilaţie: instalaţie de climatizare
Număr de locuri: 80
Cabine toaletă: 2
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (Remarul "16 Februarie" Cluj Napoca)
mindmasster
Cred ca au ramas fara vopsea baietii. Serios . Arata oribil cu cele 2 nuante de albastru . La interior chiar imi place da la exterior este .... Opinia mea .
Cred ca au ramas fara vopsea baietii. Serios . Arata oribil cu cele 2 nuante de albastru . La interior chiar imi place da la exterior este .... Opinia mea .
- Tom
-
Posted:
-
- Leo
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
mindmasster
Mult mai bine . La interior arata chiar bine , da exteriorul e oribil
Leo wrote:
Daca il vopseau complet era mult mai bine...
Mult mai bine . La interior arata chiar bine , da exteriorul e oribil
- stakee
-
Posted:
-
20-31 Bo-vagon modernizat
stakee
20-31 Bo-wagon modernized
20-31 Bo-wagon modernized
001-002a.jpg (321.54 KB; downloaded 7608 times)
001b.jpg (337.66 KB; downloaded 7605 times)
001c.jpg (250.42 KB; downloaded 7604 times)
001d.jpg (200.84 KB; downloaded 7608 times)
001e.jpg (135.2 KB; downloaded 7598 times)
001f.jpg (270.18 KB; downloaded 7610 times)
001g.jpg (211.74 KB; downloaded 7601 times)
001h.jpg (202.73 KB; downloaded 7625 times)
002a.jpg (241.67 KB; downloaded 7606 times)
002b.jpg (165.15 KB; downloaded 7602 times)
002c.jpg (153.68 KB; downloaded 7600 times)
002d.jpg (277.04 KB; downloaded 7633 times)
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Der Hofmeister
Un nou vagon seria 20-31 modernizat de SIRV Brasov a plecat in teste spre Sighisoara in aceasta dupa-amiaza
50 53 20-31 008-7
50 53 20-31 008-7 - 27.12.2011 by Meister Hoffmeister, on Flickr
50 53 20-31 008-7 - 27.12.2011 (2) by Meister Hoffmeister, on Flickr
Un nou vagon seria 20-31 modernizat de SIRV Brasov a plecat in teste spre Sighisoara in aceasta dupa-amiaza
50 53 20-31 008-7
50 53 20-31 008-7 - 27.12.2011 by Meister Hoffmeister, on Flickr
50 53 20-31 008-7 - 27.12.2011 (2) by Meister Hoffmeister, on Flickr
- mureseanu_976
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
mureseanu_976
Vagoanele acestea vor deveni o "blasfemie" daca sunt utilizate in diverse IR-uri. Din pacate la Tirgu Mures au "aruncat" vagoanele 003 si 006, unul din acestea face IR 1647 (4548) Tirgu Mures - Bucuresti de noapte (!), iar celalalt momentan face pe Regio 2444 / 2441 Tirgu Mures - Vintu de Jos si retur
Sper din tot sufletul ca acest 008 la introducerea in seriviciu sa "viziteze" Toplita, Tirgu Mures sau Teius in personale (regio), si nicidecum ca vagon suplimentar in diverse IR-uri de Bucuresti sau Sibiu
Vagoanele acestea vor deveni o "blasfemie" daca sunt utilizate in diverse IR-uri. Din pacate la Tirgu Mures au "aruncat" vagoanele 003 si 006, unul din acestea face IR 1647 (4548) Tirgu Mures - Bucuresti de noapte (!), iar celalalt momentan face pe Regio 2444 / 2441 Tirgu Mures - Vintu de Jos si retur
Sper din tot sufletul ca acest 008 la introducerea in seriviciu sa "viziteze" Toplita, Tirgu Mures sau Teius in personale (regio), si nicidecum ca vagon suplimentar in diverse IR-uri de Bucuresti sau Sibiu
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Utilizator anonim
TIgai, am mers mai devreme cu unul pe IR1746 si te trage curentu, vibreaza cand franeaza iar la 140 zici ca esti intr-un avion care se prabuseste
TIgai, am mers mai devreme cu unul pe IR1746 si te trage curentu, vibreaza cand franeaza iar la 140 zici ca esti intr-un avion care se prabuseste
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Dr2005
La 1746 şi 1622 sunt puse ca vagoane suplimentare pe Braşov - Bucureşti.
La 1746 şi 1622 sunt puse ca vagoane suplimentare pe Braşov - Bucureşti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Utilizator anonim
Da, dar asta nu schimba cu nimic ca sunt naspa.
Da, dar asta nu schimba cu nimic ca sunt naspa.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Dr2005
Ideea e că la unele IR e musai să se pună vagoane cu 4 locuri pe rând, că altfel nu cred că îi durea mâna să pună un 20-55. În schimb, IR de Vatra Dornei are vreo 8 vagoane de clasa a doua, toate cu compartimente cu 6 locuri, adică AVA 200 şi 21-70!
Am călătorit anul trecut cu 20-31... sunt destul de bunicele, măcar nu au toate scaunele faţă în faţă. Că nu sunt pentru drum lung e altă mâncare de peşte, dar decât etajate, mai bine 20-31.
Am văzut că s-a deschis robinetul la modernizări, au început să iasă 19/20-83, 20-49 (am văzut nr. 260), acum şi 20-31. În schimb, 20-76 sunt majoritatea la gard din lipsă de revizie.
Ideea e că la unele IR e musai să se pună vagoane cu 4 locuri pe rând, că altfel nu cred că îi durea mâna să pună un 20-55. În schimb, IR de Vatra Dornei are vreo 8 vagoane de clasa a doua, toate cu compartimente cu 6 locuri, adică AVA 200 şi 21-70!
Am călătorit anul trecut cu 20-31... sunt destul de bunicele, măcar nu au toate scaunele faţă în faţă. Că nu sunt pentru drum lung e altă mâncare de peşte, dar decât etajate, mai bine 20-31.
Am văzut că s-a deschis robinetul la modernizări, au început să iasă 19/20-83, 20-49 (am văzut nr. 260), acum şi 20-31. În schimb, 20-76 sunt majoritatea la gard din lipsă de revizie.
- mureseanu_976
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
mureseanu_976
Cel mai mare numar vazut de mine e 270, iesit anul trecut din SIRV Brasov. Deci nu intra in ecuatie productia de 20-49-200.
Stie cineva ce ritm de lucru au la 20-31 ? Cate vagoane isi propun sa scoata in circulatie ?
Dr2005 wrote:
20-49 (am văzut nr. 260)
Cel mai mare numar vazut de mine e 270, iesit anul trecut din SIRV Brasov. Deci nu intra in ecuatie productia de 20-49-200.
Stie cineva ce ritm de lucru au la 20-31 ? Cate vagoane isi propun sa scoata in circulatie ?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)
Dr2005
... prevăzut cu ncomodele scaune de 20-49. Le-au stricat şi p'astea
... prevăzut cu ncomodele scaune de 20-49. Le-au stricat şi p'astea
📖 Pagination options