Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 255483 views
📖 Pagination options
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Sava6115-6315
Metrorex a publicat anuntul de intentie privind organizarea unei proceduri de achizitie a lucrarilor de structura pentru obiectivul „Magistrala 4. Racord 2. PLS Zarea – Laminorului – Straulesti”.
Metrorex isi propune sa realizeze executia structurii de rezistenta pentru tunele, galerii si statiile de metrou Laminorului si Straulesti, in vederea extinderii retelei de transport cu metroul cu doua noi statii pe Magistrala 4 – Racord 2. In cadrul aceluiasi proiect se vor realiza si lucrarile de structura ale depoului de metrou din zona lacului Straulesti, a terminalului multimodal pentru autobuze si microbuze, precum si a primului park & ride din vecinatatea metroului.
Durata estimata a contractului este de 24 de luni de la data atribuirii contractului.
Valoarea estimata a contractului este de 375.000.000 lei, finantarea urmand a fi asigurata din alocatie de la bugetul de stat.
http://www.metrorex.ro/_read187-1
Metrorex a publicat anuntul de intentie privind organizarea unei proceduri de achizitie a lucrarilor de structura pentru obiectivul „Magistrala 4. Racord 2. PLS Zarea – Laminorului – Straulesti”.
Metrorex isi propune sa realizeze executia structurii de rezistenta pentru tunele, galerii si statiile de metrou Laminorului si Straulesti, in vederea extinderii retelei de transport cu metroul cu doua noi statii pe Magistrala 4 – Racord 2. In cadrul aceluiasi proiect se vor realiza si lucrarile de structura ale depoului de metrou din zona lacului Straulesti, a terminalului multimodal pentru autobuze si microbuze, precum si a primului park & ride din vecinatatea metroului.
Durata estimata a contractului este de 24 de luni de la data atribuirii contractului.
Valoarea estimata a contractului este de 375.000.000 lei, finantarea urmand a fi asigurata din alocatie de la bugetul de stat.
http://www.metrorex.ro/_read187-1
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
Procedurile de adjudecare sunt programate sa inceapa pe 3 octombrie. Sa fie intr-un ceas bun!
Procedurile de adjudecare sunt programate sa inceapa pe 3 octombrie. Sa fie intr-un ceas bun!
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ionescu63
În două luni încep lucrările la super-stația de metrou Străulești
http://b365.ro/news/in-doua ... traulesti/
În două luni încep lucrările la super-stația de metrou Străulești
http://b365.ro/news/in-doua ... traulesti/
- fider
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
fider
Desi probabil va fi usor aplanata aceasta atmosfera de sarbatoare consider ca este momentul propice pentru prezentarea catorva detalii legate de Depoul Straulesti.
Din categoria "secrete de stat"...
In mod evident depoul nu putea avea doar 6 linii, lucru ce era oricum imposibil din cateva motive ce nu cred ca are sens sa le expun. In contextul de fata, din planurile studiate, depoul va avea 1X linii (10+X), unde X este intre 0 si 4 (domeniul ales este doar partial arbitrar). Valoarea certa este cunoscuta dar nu o voi indica precis pentru a nu incinge spiritele pe aici.
Al doilea aspect important legat de varianta propusa pentru Depoul Straulesti tine de amplasarea unui stadion la suprafata. Se cunoaste bine din planuri ca in zona viitorului amplasament al Depoului Straulesti, in prezent, exista un stadion. Nu are sens sa se intre intr-o discutie legata de utilitatea investitiei in acest obiectiv secundar. Ce conteaza este doar ca aceasta este o varianta propusa si nimic mai mult. Pana la urma singurul aspect cert este ca depoul Straulesti va fi realizat si pozitionarea sa este evidenta din planurile studiate. Ce se va construi deasupra sa ori in imediata apropiere depinde de cu totul alte criterii si ramane de vazut varianta ce va fi realizata pana la urma (aprobarea unei variante nu inseamna ca totul ramane "batut in cuie"). O alta trasatura interesanta ce reiese din planurile ce detaliaza constructia tronsonului ramas din M4 este maniera in care se va executa racordul intre intrarea in depoul Straulesti si traseul tunelelor pe sub Bd. Bucurestii Noi.
In contextul descris era potrivita o remarca avand in vedere comportamentul lui SubwayGuru fata de aceasta tematica si nu numai asupra ei. Toate insa la timpul lor.
Desi probabil va fi usor aplanata aceasta atmosfera de sarbatoare consider ca este momentul propice pentru prezentarea catorva detalii legate de Depoul Straulesti.
Din categoria "secrete de stat"...
In mod evident depoul nu putea avea doar 6 linii, lucru ce era oricum imposibil din cateva motive ce nu cred ca are sens sa le expun. In contextul de fata, din planurile studiate, depoul va avea 1X linii (10+X), unde X este intre 0 si 4 (domeniul ales este doar partial arbitrar). Valoarea certa este cunoscuta dar nu o voi indica precis pentru a nu incinge spiritele pe aici.
Al doilea aspect important legat de varianta propusa pentru Depoul Straulesti tine de amplasarea unui stadion la suprafata. Se cunoaste bine din planuri ca in zona viitorului amplasament al Depoului Straulesti, in prezent, exista un stadion. Nu are sens sa se intre intr-o discutie legata de utilitatea investitiei in acest obiectiv secundar. Ce conteaza este doar ca aceasta este o varianta propusa si nimic mai mult. Pana la urma singurul aspect cert este ca depoul Straulesti va fi realizat si pozitionarea sa este evidenta din planurile studiate. Ce se va construi deasupra sa ori in imediata apropiere depinde de cu totul alte criterii si ramane de vazut varianta ce va fi realizata pana la urma (aprobarea unei variante nu inseamna ca totul ramane "batut in cuie"). O alta trasatura interesanta ce reiese din planurile ce detaliaza constructia tronsonului ramas din M4 este maniera in care se va executa racordul intre intrarea in depoul Straulesti si traseul tunelelor pe sub Bd. Bucurestii Noi.
In contextul descris era potrivita o remarca avand in vedere comportamentul lui SubwayGuru fata de aceasta tematica si nu numai asupra ei. Toate insa la timpul lor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
'ignore'...si PUNCT!
Cine nu e capabil de un 'dialog' decent si logic...n-are decat sa bata campii...de unul singur!
'ignore'...si PUNCT!
Cine nu e capabil de un 'dialog' decent si logic...n-are decat sa bata campii...de unul singur!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Gata, s-a produs!
Anunt de participare (utilitati) numarul 132306/24.12.2011
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar anunt de participare: 132306 / 24.12.2011
Denumire contract: M4 R2 Parc Bazilescu – Straulesti. Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente în vederea punerii în functiune
Stare procedura: In desfasurare
Anunt de intentie
Numar anunt: 20117
Denumire contract: Magistrala 4. Racord 2. PLS Zarea – Laminorului – Straulesti. Lucrari de structura galerie, statie si depou.
Data publicare: 23.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan , Tel. +40 213193601-5571 , In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii , Email: srotaru@metrorex.ro , Fax: +40 213125149 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
M4 R2 Parc Bazilescu – Straulesti. Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente în vederea punerii în functiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente în vederea punerii în functiune. Magistrala 4. Racord 2. Parc Bazilescu – Straulesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234122-7 - Lucrari pentru metrou (Rev.2)
45221200-4 - Lucrari de constructii de tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari constructii tunele, statii, galerii metrou, depou; cale de rulare si sina a III-a; instalatii electrice: medie tensiune, curent continuu si joasa tensiune; instalatii sanitare si ventilatie; instalatii fibra optica, telefonie, ceasoficare, taxare automata, proiectare DDE – Conform cerintelor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 953,500,000 RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitie lucrari similare în conditiile art 252 (k) din OUG 34/2006 în limita a 238.480.000 lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantie participare: 18.000.000 lei sau echivalentul în euro. Garantia de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din alocatie de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate în conditiile art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratia privind neîncadrarea în prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
- Certificate de atestare fiscala - îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor / taxelor si contributiilor catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat, precum si a impozitelor si taxelor locale (situatia obligatiilor scadente în luna anterioara celei în care se depun ofertele). Ofertantii persoane juridice straine - documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, în conformitate cu prevederile legale din tara în care sunt rezidenti.
- Certificatul Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial.
- Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregistrare ca persoana juridica, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident.
- Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
- Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006
- Documente (autorizatie/agrement tehnic feroviar) emise de Autoritatea Feroviara Româna (A.F.E.R.) care sa ateste conformarea la prevederile Ordinului M.T. nr. 290/2000 corespunzator activitatilor cuprinse în obiectul contractului, încadrate în clasele de risc feroviar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea informatiilor referitoare la:
• Datele de identificare ale operatorului economic;
• Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie minimum 1.907.000.000 lei.
- Prezentarea în copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare încheiate în ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si înregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara – declaratie contracte lucrari similare executate si duse la bun sfârsit în ultimii 5 ani.
Cerinte minime:
a) lucr. similare min 630500000 lei, astfel:
-constructii: tunel (metrou/CF - executat cu scut) si statii metrou, galerii ferov, rutiere, parcaje, constr. subterane / alt tip de constr. subterane exceptând tunele –val min 490000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Cale ferata - val min 39000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst electrice: val min 59500000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst sanitare, ventilatie - val min 18000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst fibra optica, telefonie, ceasoficare, taxare automata -val min 24000000 lei cumulat din max 3 ctr
b) documente (contracte/procese verbale receptie, recomandari etc.) privind executarea lucrarilor.
2. Declaratie dotari - cerinte minime:
- Scut (TBM) - tuneluri circulare - Di min 5,7 m, cu sapatura front inchis (frontul de excavatie cu presiune echilibrata de pamânt)
- Utilaje sapat pereti mulati (60-80cm)
- Utilaje si echip. consolidari teren prin injectare
- Utilaje forat coloane (60-100cm)
- Util. si echip. realizare si exploatare foraje epuisment ape subterane
- Echip. si instalatii pt structuri subterane;
- Util. excavat si transport
- Util. ridicat si manevrat
- Util. producere si transport beton
- Laborator autorizat gr II - pt încercari geotehnice
3. Resurse umane si structura managementului
a) Declaratie efective medii anuale ultimii 3 ani.
b) Informatii personal utilizat in cadrul contractului
c) Lista personal responsabil „cheie” + CV-uri. Cerinte minime:
- Manager – Responsabil contract - studii sup teh/ec, experienta: min 5 ani lucrari constructii cu instalatii gen. aferente + coordonator proiect similar
- Sef santier executie: studii sup tehnice constructii, experienta min. 1 proiect similar
- Responsabili tehnici executie (studii sup teh, atestate) – domenii:
I. Constr. civile, ind., energetice, telecomunicatii;
II. Constr. specialitatea tunele III. Constructii CF
- Reponsabil asigurarea calitatii: studii sup teh, certificare curs specialitate si/sau experienta min. 1 proiect similar
4. Standarde - certificari ISO 9001 si ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 80 %
Descriere: Componenta financiara
2. Durata de executie 20 %
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S120-199210 din 25.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii împuterniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
(1)Alte informatii privind evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor: a) Pentru personalul responsabil -„cheie” utilizat în cadrul contractului, ofertantul va prezenta în copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: • diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala); • autorizatii / certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (pentru responsabilii tehnici cu executia), aflate în termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, sau, dupa caz, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare în baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari în vigoare). Persoanele mentionate ca fiind personal responsabil -„cheie”, pot fi angajati ai ofertantului, situatie în care se va prezenta o declaratie în acest sens a reprezentantului legal al ofertantului sau (pentru situatia în care nu sunt angajati ai ofertantului) se va prezenta angajamentul de participare al fiecarei persoane nominalizate. b) Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor / echipamentelor în cauza respectiv privind posibilitatea de utilizare cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, în functie de situatia specific fiecarui utilaj în parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie/ITP aflate în termen de valabilitate; documente care fac dovada proprietatii sau contracte / conventii de inchiriere, contract de concesiune, etc. Ofertantului declarat câstigator i se va solicita la momentul semnarii contractului, prezentarea de RCA si licente conforme si valabile pentru utilajele autorizate sa circule pe drumurile publice. (2)- Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. +40 213193601-5381 , Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 14:58
Gata, s-a produs!
Anunt de participare (utilitati) numarul 132306/24.12.2011
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar anunt de participare: 132306 / 24.12.2011
Denumire contract: M4 R2 Parc Bazilescu – Straulesti. Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente în vederea punerii în functiune
Stare procedura: In desfasurare
Anunt de intentie
Numar anunt: 20117
Denumire contract: Magistrala 4. Racord 2. PLS Zarea – Laminorului – Straulesti. Lucrari de structura galerie, statie si depou.
Data publicare: 23.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan , Tel. +40 213193601-5571 , In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii , Email: srotaru@metrorex.ro , Fax: +40 213125149 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
M4 R2 Parc Bazilescu – Straulesti. Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente în vederea punerii în functiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente în vederea punerii în functiune. Magistrala 4. Racord 2. Parc Bazilescu – Straulesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234122-7 - Lucrari pentru metrou (Rev.2)
45221200-4 - Lucrari de constructii de tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari constructii tunele, statii, galerii metrou, depou; cale de rulare si sina a III-a; instalatii electrice: medie tensiune, curent continuu si joasa tensiune; instalatii sanitare si ventilatie; instalatii fibra optica, telefonie, ceasoficare, taxare automata, proiectare DDE – Conform cerintelor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 953,500,000 RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitie lucrari similare în conditiile art 252 (k) din OUG 34/2006 în limita a 238.480.000 lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantie participare: 18.000.000 lei sau echivalentul în euro. Garantia de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din alocatie de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate în conditiile art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratia privind neîncadrarea în prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
- Certificate de atestare fiscala - îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor / taxelor si contributiilor catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat, precum si a impozitelor si taxelor locale (situatia obligatiilor scadente în luna anterioara celei în care se depun ofertele). Ofertantii persoane juridice straine - documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, în conformitate cu prevederile legale din tara în care sunt rezidenti.
- Certificatul Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial.
- Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregistrare ca persoana juridica, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident.
- Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
- Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006
- Documente (autorizatie/agrement tehnic feroviar) emise de Autoritatea Feroviara Româna (A.F.E.R.) care sa ateste conformarea la prevederile Ordinului M.T. nr. 290/2000 corespunzator activitatilor cuprinse în obiectul contractului, încadrate în clasele de risc feroviar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea informatiilor referitoare la:
• Datele de identificare ale operatorului economic;
• Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie minimum 1.907.000.000 lei.
- Prezentarea în copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare încheiate în ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si înregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara – declaratie contracte lucrari similare executate si duse la bun sfârsit în ultimii 5 ani.
Cerinte minime:
a) lucr. similare min 630500000 lei, astfel:
-constructii: tunel (metrou/CF - executat cu scut) si statii metrou, galerii ferov, rutiere, parcaje, constr. subterane / alt tip de constr. subterane exceptând tunele –val min 490000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Cale ferata - val min 39000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst electrice: val min 59500000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst sanitare, ventilatie - val min 18000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst fibra optica, telefonie, ceasoficare, taxare automata -val min 24000000 lei cumulat din max 3 ctr
b) documente (contracte/procese verbale receptie, recomandari etc.) privind executarea lucrarilor.
2. Declaratie dotari - cerinte minime:
- Scut (TBM) - tuneluri circulare - Di min 5,7 m, cu sapatura front inchis (frontul de excavatie cu presiune echilibrata de pamânt)
- Utilaje sapat pereti mulati (60-80cm)
- Utilaje si echip. consolidari teren prin injectare
- Utilaje forat coloane (60-100cm)
- Util. si echip. realizare si exploatare foraje epuisment ape subterane
- Echip. si instalatii pt structuri subterane;
- Util. excavat si transport
- Util. ridicat si manevrat
- Util. producere si transport beton
- Laborator autorizat gr II - pt încercari geotehnice
3. Resurse umane si structura managementului
a) Declaratie efective medii anuale ultimii 3 ani.
b) Informatii personal utilizat in cadrul contractului
c) Lista personal responsabil „cheie” + CV-uri. Cerinte minime:
- Manager – Responsabil contract - studii sup teh/ec, experienta: min 5 ani lucrari constructii cu instalatii gen. aferente + coordonator proiect similar
- Sef santier executie: studii sup tehnice constructii, experienta min. 1 proiect similar
- Responsabili tehnici executie (studii sup teh, atestate) – domenii:
I. Constr. civile, ind., energetice, telecomunicatii;
II. Constr. specialitatea tunele III. Constructii CF
- Reponsabil asigurarea calitatii: studii sup teh, certificare curs specialitate si/sau experienta min. 1 proiect similar
4. Standarde - certificari ISO 9001 si ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 80 %
Descriere: Componenta financiara
2. Durata de executie 20 %
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S120-199210 din 25.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii împuterniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
(1)Alte informatii privind evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor: a) Pentru personalul responsabil -„cheie” utilizat în cadrul contractului, ofertantul va prezenta în copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: • diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala); • autorizatii / certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (pentru responsabilii tehnici cu executia), aflate în termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, sau, dupa caz, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare în baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari în vigoare). Persoanele mentionate ca fiind personal responsabil -„cheie”, pot fi angajati ai ofertantului, situatie în care se va prezenta o declaratie în acest sens a reprezentantului legal al ofertantului sau (pentru situatia în care nu sunt angajati ai ofertantului) se va prezenta angajamentul de participare al fiecarei persoane nominalizate. b) Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor / echipamentelor în cauza respectiv privind posibilitatea de utilizare cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, în functie de situatia specific fiecarui utilaj în parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie/ITP aflate în termen de valabilitate; documente care fac dovada proprietatii sau contracte / conventii de inchiriere, contract de concesiune, etc. Ofertantului declarat câstigator i se va solicita la momentul semnarii contractului, prezentarea de RCA si licente conforme si valabile pentru utilajele autorizate sa circule pe drumurile publice. (2)- Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. +40 213193601-5381 , Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 14:58
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
O intrebare buna dupa parerea mea : Cum vor fi sapate tunelele ? O sa fie adus un "brontozaur" pentru nici 1,5 km ?. Stiu ca trebuie sa apara mai intai SF-ul, etc, dar asa, ca idee ? Pentru ca pe forum nu ne sanctioneaza nimeni daca emitem o parere / o idee care nu se dovedeste a fi "castigatoare".
O intrebare buna dupa parerea mea : Cum vor fi sapate tunelele ? O sa fie adus un "brontozaur" pentru nici 1,5 km ?. Stiu ca trebuie sa apara mai intai SF-ul, etc, dar asa, ca idee ? Pentru ca pe forum nu ne sanctioneaza nimeni daca emitem o parere / o idee care nu se dovedeste a fi "castigatoare".
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Daca intri pe SEAP, poti descarca de acolo un 'maldar' de documentatie tehnica...
In cazul asta, lucrarea e 'la cheie'...
subway guru wrote:
2. Declaratie dotari - cerinte minime:
- Scut (TBM) - tuneluri circulare - Di min 5,7 m, cu sapatura front inchis (frontul de excavatie cu presiune echilibrata de pamânt)
Daca intri pe SEAP, poti descarca de acolo un 'maldar' de documentatie tehnica...
In cazul asta, lucrarea e 'la cheie'...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
Două noi staţii de metrou pe M4 se fac din primăvară cu un miliard de lei
Lucrările de construcţie a tronsonului de metrou Parc Bazilescu-Străuleşti sunt estimate de Metrorex SA la suma de 953,5 milioane de lei fără TVA (aprox. 281 milioane euro cu TVA).
Metrorex va organiza, pe data de 23 februarie 2012, o licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de lucrări pe tronsonul Parc Bazilescu–Străuleşti de pe Magistrala 4, a cărui valoare este estimată la 953,5 milioane lei, plus TVA, potrivit unui anunţ de participare lansat pe site-ul guvernamental de licitaţii publice.
Contractul prevede lucrări de construcţii tunel, galerie, staţii, depou, terminal multimodal şi instalaţiile aferente în vederea punerii în funcţiune. Finanţarea va fi asigurată de la bugetul de stat, iar durata contractului este de 42 luni de la data atribuirii.
Metrorex a inaugurat la începutul lunii iulie două staţii noi de metrou, Jiului şi Bazilescu, prin care a fost extinsă Magistrala 4, investiţie estimată la 72,5 milioane euro, din fonduri de la buget.
Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, preciza la acea dată că planurile de dezvoltare vizează extinderea reţelei de metrou la 120 de km, de la 67 km în prezent. Udrişte a mai spus că, în următorii doi ani, Magistrala 4 va fi prelungită cu alte două staţii, Laminorul şi Străuleşti.
Pe langă lungirea magistralei și darea în folosință a celor două stații, întreagă zona Străuleşti va fi transformată. Acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, deasupra un stadion de fotbal, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. „Cu siguranta contractul va fi semnat anul viitor pentru că săptămâna aceasta lansăm anunțul de participație la licitație pentru execuția în întregime a pachetului: lucrări de construcție, dotări cu echipamente, cale de rulare. Practic tot ce ține de punerea în funcțiune, la cheie, a stațiilor Laminorului și Lac Străulești. Lucrările vor începe în prima parte a anului viitor. Cel mai probabil în trimestrul I dacă nu vor exista contestații în urma procedurii de licitație”, spune pentru B365.ro, directorul Metrorex S.A, Gheorghe Udriște.
Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou. Practic peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă. Investiţia pentru staţia Străuleşti, stadion şi parcarea pe trei niveluri este estimată la 298 milioane de euro. În prezent, magistrala 4 are şase staţii: Gara de Nord 2, Basarab 2, Griviţa, 1 Mai, Pajura şi Parc Bazilescu. Odată cu finalizarea ultimelor două staţii, Laminorului şi Lac Străuleşti, lungimea traseului va fi de 7,8 km, cu o capacitate de transport estimată la 50.000 de persoane.
Vezi cum va arăta super-staţia de metrou Străuleşti, dotată cu stadion de fotbal şi parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş, desăre care B365.ro a scris aici.
http://b365.ro/news/281-mil ... rou-pe-m4/
Două noi staţii de metrou pe M4 se fac din primăvară cu un miliard de lei
Lucrările de construcţie a tronsonului de metrou Parc Bazilescu-Străuleşti sunt estimate de Metrorex SA la suma de 953,5 milioane de lei fără TVA (aprox. 281 milioane euro cu TVA).
Metrorex va organiza, pe data de 23 februarie 2012, o licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de lucrări pe tronsonul Parc Bazilescu–Străuleşti de pe Magistrala 4, a cărui valoare este estimată la 953,5 milioane lei, plus TVA, potrivit unui anunţ de participare lansat pe site-ul guvernamental de licitaţii publice.
Contractul prevede lucrări de construcţii tunel, galerie, staţii, depou, terminal multimodal şi instalaţiile aferente în vederea punerii în funcţiune. Finanţarea va fi asigurată de la bugetul de stat, iar durata contractului este de 42 luni de la data atribuirii.
Metrorex a inaugurat la începutul lunii iulie două staţii noi de metrou, Jiului şi Bazilescu, prin care a fost extinsă Magistrala 4, investiţie estimată la 72,5 milioane euro, din fonduri de la buget.
Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, preciza la acea dată că planurile de dezvoltare vizează extinderea reţelei de metrou la 120 de km, de la 67 km în prezent. Udrişte a mai spus că, în următorii doi ani, Magistrala 4 va fi prelungită cu alte două staţii, Laminorul şi Străuleşti.
Pe langă lungirea magistralei și darea în folosință a celor două stații, întreagă zona Străuleşti va fi transformată. Acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, deasupra un stadion de fotbal, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. „Cu siguranta contractul va fi semnat anul viitor pentru că săptămâna aceasta lansăm anunțul de participație la licitație pentru execuția în întregime a pachetului: lucrări de construcție, dotări cu echipamente, cale de rulare. Practic tot ce ține de punerea în funcțiune, la cheie, a stațiilor Laminorului și Lac Străulești. Lucrările vor începe în prima parte a anului viitor. Cel mai probabil în trimestrul I dacă nu vor exista contestații în urma procedurii de licitație”, spune pentru B365.ro, directorul Metrorex S.A, Gheorghe Udriște.
Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou. Practic peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă. Investiţia pentru staţia Străuleşti, stadion şi parcarea pe trei niveluri este estimată la 298 milioane de euro. În prezent, magistrala 4 are şase staţii: Gara de Nord 2, Basarab 2, Griviţa, 1 Mai, Pajura şi Parc Bazilescu. Odată cu finalizarea ultimelor două staţii, Laminorului şi Lac Străuleşti, lungimea traseului va fi de 7,8 km, cu o capacitate de transport estimată la 50.000 de persoane.
Vezi cum va arăta super-staţia de metrou Străuleşti, dotată cu stadion de fotbal şi parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş, desăre care B365.ro a scris aici.
http://b365.ro/news/281-mil ... rou-pe-m4/
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Incercam sa-mi dau seama de ce doua statii si depoul costa 1 mld., cam cat toata lucrarea de structura Drumul Taberei - Eroilor, care este totusi mult mai complexa, si presupun ca din cauza ca acest cost include si calea de rulare si toate echipamentele tehnice, nu?
Oricum, sper ca demararea paralela a acestui proces sa nu afecteze viteza (de altfel, lamentabila) cu care se va lucra pe M5...
Incercam sa-mi dau seama de ce doua statii si depoul costa 1 mld., cam cat toata lucrarea de structura Drumul Taberei - Eroilor, care este totusi mult mai complexa, si presupun ca din cauza ca acest cost include si calea de rulare si toate echipamentele tehnice, nu?
Oricum, sper ca demararea paralela a acestui proces sa nu afecteze viteza (de altfel, lamentabila) cu care se va lucra pe M5...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Am vazut in documentatia publicata pe SEAP ca una din intrarile statiei Straulesti (cea dinspre cimitir) va fi chiar in actuala bucla de intoarcere a troleibuzului. Stie cineva cum se va reconfigura reteaua stradala in zona respectiva?
Am vazut in documentatia publicata pe SEAP ca una din intrarile statiei Straulesti (cea dinspre cimitir) va fi chiar in actuala bucla de intoarcere a troleibuzului. Stie cineva cum se va reconfigura reteaua stradala in zona respectiva?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Nu stiu, nu ma descurc sa dau macar de niste schite ( de intentie ) cu privire la M 4. Poate cineva mai cu dextreritate sa - si faca mila sa le publice.
Intrebari
a) Depoul Straulesti = Statia Straulesti ? Ce se vehiculeaza prin presa de scandal cam asa pare a fi desi eu ma indoiesc. Sau va fi ceva in stilul "Valea Ialomitei", ma rog, cu mai multe linii pentru depou ? Iar traseul de iesire din statie / depou adaptat evident la configuratia strazilor de la strand.
b) De la PLS Zarea cum se va "iesi" spre Laminorului ?
Nedumeriri la pct b)
1) La PLS Zarea tunelele ar trebui logic sa fie foarte apropiate, in documentatia tehnica din 1989 probabil ca de acolo si pana la Laminorului se mergea in sapatura deschisa.
2) Fiind foarte apropiate cele 2 tunele nu stiu cum se va desurca brontozaurul in zona, subway spunandu-ne pe undeva ca intre cele 2 tunele trebuie sa exista cel putin o distanta = cu diametrul exterior al tunelului ca sapatura sa fie fara probleme.
3) Sunt niste case de la PLS Zarea pana ce tunelul ar putea sa ajunga pe sub bulevard, iar scandal cu demolarile, cu exproprierile, iar proiect blocat zeci de ani pe motive din acestea ? Eu unul m-am cam saturat...
Nu stiu, nu ma descurc sa dau macar de niste schite ( de intentie ) cu privire la M 4. Poate cineva mai cu dextreritate sa - si faca mila sa le publice.
Intrebari
a) Depoul Straulesti = Statia Straulesti ? Ce se vehiculeaza prin presa de scandal cam asa pare a fi desi eu ma indoiesc. Sau va fi ceva in stilul "Valea Ialomitei", ma rog, cu mai multe linii pentru depou ? Iar traseul de iesire din statie / depou adaptat evident la configuratia strazilor de la strand.
b) De la PLS Zarea cum se va "iesi" spre Laminorului ?
Nedumeriri la pct b)
1) La PLS Zarea tunelele ar trebui logic sa fie foarte apropiate, in documentatia tehnica din 1989 probabil ca de acolo si pana la Laminorului se mergea in sapatura deschisa.
2) Fiind foarte apropiate cele 2 tunele nu stiu cum se va desurca brontozaurul in zona, subway spunandu-ne pe undeva ca intre cele 2 tunele trebuie sa exista cel putin o distanta = cu diametrul exterior al tunelului ca sapatura sa fie fara probleme.
3) Sunt niste case de la PLS Zarea pana ce tunelul ar putea sa ajunga pe sub bulevard, iar scandal cu demolarile, cu exproprierile, iar proiect blocat zeci de ani pe motive din acestea ? Eu unul m-am cam saturat...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
Documentatia de atribuire este imensa si nu poate fi publicata aici, ca "blocam" forumul si ne bate MA "la fundul gol".
Te duci pe site'ul http://www.e-licitatie.ro/ la "Anunturi de Participare" si cauti dupa numarul anuntului 132306. Gasesti acolo tot ce iti "pofteste inima".
Depoul Straulesti este una, statia Straulesti este altceva. Bineinteles ca depoul va fi dimensionat corespunzator, cu 13 linii.
De la PLS Zarea pana la statia Laminorului se va merge "cotind" pana se ajunge in axul bulevardului.
Documentatia de atribuire este imensa si nu poate fi publicata aici, ca "blocam" forumul si ne bate MA "la fundul gol".
Te duci pe site'ul http://www.e-licitatie.ro/ la "Anunturi de Participare" si cauti dupa numarul anuntului 132306. Gasesti acolo tot ce iti "pofteste inima".
Depoul Straulesti este una, statia Straulesti este altceva. Bineinteles ca depoul va fi dimensionat corespunzator, cu 13 linii.
De la PLS Zarea pana la statia Laminorului se va merge "cotind" pana se ajunge in axul bulevardului.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
bercenicity
Gata, ne-am lamurit, in depou incap 20 trenuri lejer, poate 21 daca se inghesuie doua la linia 8.
Pe scurt, altele
Ambele statii au peron central si diagonale (trecere foarfeca) la sud de fiecare statie.
Straulesti e pregatita pentru extensie spre nord.
Gata, ne-am lamurit, in depou incap 20 trenuri lejer, poate 21 daca se inghesuie doua la linia 8.
Pe scurt, altele
Ambele statii au peron central si diagonale (trecere foarfeca) la sud de fiecare statie.
Straulesti e pregatita pentru extensie spre nord.
📖 Pagination options