Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4579 posts, 941385 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 328
 
 

📖 Pagination options
  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului darknight

Sa speram totusi ca incepe anul asta ....Sau de la anu macar :evil: .

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului subway guru

Din cate stiu eu (si cam stiu cate ceva), acum se 'asuda' la 'paper work'.
Dupa ce se rezolva 'hartzogariile' si se obtine finantarea, se trece la licitatii si abia apoi la 'construction work'...
Nu se intampla chiar de maine sa bage 'lopata'...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Utilizator anonim

Presimtirea imi spune ca primul tarnacop va fi dat undeva in primavara lui 2012, cel mai devreme.

P.S. Anul asta incepe Piata Presei asa ca nu ducem lipsa de pasaje subterane  :P

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului shoppy

Nu incepe si CDG tot anul asta?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Utilizator anonim

Abia sunt facute studiile in vederea realizarii proiectului tehnic final si expunerii de motive ce vor fi depuse pentru candidatura la obtinerea finantarii. Procesul mai dureaza aproximativ un an, apoi inca un an daca se aproba finantarea vor dura licitatiile si planificarile. Probabil abia in 2014 vor incepe lucrarile.

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului danielstan

URANUS wrote:
http://b365.ro/news/pasajul-subteran-de...imul-aviz/





Articolul de mai sus are o poza in care eu recunosc pasajul subteran din comuna Bascov (la nord de Pitesti) inaugurat in 2008 pentru preluarea traficului dintre centura Pitesti (parte din A1) si DN7 spre Rm. Valcea.
Ce ti-e si cu presa asta, pune poze de aiurea in articol.

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului shoppy

Cel putin e din Romania.

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului danutzu_2910

"Au început pregătirile pentru construcția......" cand citesti asta, te astepti ca adoua zi sa vezi ingradit acolo si primele utilaje sa inceapa lucrul....
Unde or fi facut scoala jurnalisti astia????

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului alex1968

Doamne ajuta! Dar dupa ceva experiente anterioare (basarab, Ciurel, Mihai Bravu) parca vad ca va dura sia sta vreo 5 ani daca nu mai mult!. De fapt cred ca pasajul asta trebuia inceput inaintea celui la Mihai Bravu.

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Dominatrix

alex1968 wrote:
Doamne ajuta! Dar dupa ceva experiente anterioare (basarab, Ciurel, Mihai Bravu) parca vad ca va dura sia sta vreo 5 ani daca nu mai mult!.
Nope! Se va face cu fonduri europene, deci odata pornit "Tavalugul" nu se mai opreste.  
alex1968 wrote:
De fapt cred ca pasajul asta trebuia inceput inaintea celui la Mihai Bravu.
Nu e asa, desi intuitiv cum spui tu pare mai bine. Daca s-ar fi facut pasajul de la Sudului primul, deficientele intersectiei de la Splaiul Unirii ar fi iesit dureros in evidenta. Pasajul Splaiul Unirii e primul din oras care a fost gandit in perspectiva, asa cum trebuie de fapt gandita infrastructura, nu construita cand valorile de trafic reprezinta si 150% din capacitatea proiectata...

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Nightwolf

Dominatrix wrote:
alex1968 wrote:
Doamne ajuta! Dar dupa ceva experiente anterioare (basarab, Ciurel, Mihai Bravu) parca vad ca va dura sia sta vreo 5 ani daca nu mai mult!.
Nope! Se va face cu fonduri europene, deci odata pornit "Tavalugul" nu se mai opreste.  
alex1968 wrote:
De fapt cred ca pasajul asta trebuia inceput inaintea celui la Mihai Bravu.
Nu e asa, desi intuitiv cum spui tu pare mai bine. Daca s-ar fi facut pasajul de la Sudului primul, deficientele intersectiei de la Splaiul Unirii ar fi iesit dureros in evidenta. Pasajul Splaiul Unirii e primul din oras care a fost gandit in perspectiva, asa cum trebuie de fapt gandita infrastructura, nu construita cand valorile de trafic reprezinta si 150% din capacitatea proiectata...


Eu propun sa candidezi la PMB, eu unu te votez :D

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Mircea G

Dominatrix wrote:
....Nu e asa, desi intuitiv cum spui tu pare mai bine. Daca s-ar fi facut pasajul de la Sudului primul, deficientele intersectiei de la Splaiul Unirii ar fi iesit dureros in evidenta. Pasajul Splaiul Unirii e primul din oras care a fost gandit in perspectiva, asa cum trebuie de fapt gandita infrastructura, nu construita cand valorile de trafic reprezinta si 150% din capacitatea proiectata...

Din pacate pasajul de pe splai este total aiurea facut si nu respecta PUG-ul care avea o logica . Pasajul trebuia sa imparta traficul spre Big si Brincoveanu , acum , asa cum este facut il dirijeaza NUMAI spre Big , adica o pare prostie . Imposibil de remediat in urmatorii 50 de ani si cu efect de blocare al traficului din zona .
...si daca de 20 si ceva de ani , Craciunul la noi este marcat si asimilat cu " puneri la zid " , caci asa stim noi ca natie sa " sarbatorim " ...unde este " Tirgovistea " pt cei care blocheaza PUG-ul ?????
PUG zona Tineretului.jpg (167.86 KB; downloaded 5278 times)

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Dominatrix

Mircea G wrote:
...si daca de 20 si ceva de ani , Craciunul la noi este marcat si asimilat cu " puneri la zid " , caci asa stim noi ca natie sa " sarbatorim " ...unde este " Tirgovistea " pt cei care blocheaza PUG-ul ?????
...dar unde este "Targovistea" pentru arhitectii spagilor care de 11 ani de cand este in vigoare actualul PUG aproba derogari peste derogari si "mutileaza" urbanistic acest oras? De fapt, eu sunt sadica de felul meu, :twisted:  asa ca in loc de "Targoviste"  mi-ar place sa-i vad pe ei si familiile lor, ca si pe altii in anii '50, facand proiecte de arhitectura prin Baragan, dupa ce au facut o excursie prin Siberia, pe jos si descaltati, asa cum au venit in oras pusi pe capatuiala.

Acum, discutand la modul serios, fara tente umoristice si figuri de stil, situatia e foarte simpla: PUG'ul este doar un  regulament cadru de coordonare si directionare a amenajarii teritoriului, pe termen mediu si lung. Deci unele prevederi sunt cu bataie lunga, si incluse in PUG pentru ca la momentul elaborarii lui erau privite ca necesare dezvoltarii urbanistice, pe baza studiilor de fundamentare elaborate pentru intocmirea PUG'ului. Ce s-a prevazut intr-un PUG aprobat acum 11 ani, si elaborat in cu totul alte conditii sociale si economice, nu mai este neaparat valabil in ziua de astazi, in conditiile in care orasul s-a schimbat mult intre timp, si deci si prioritatile sunt altele.

La modul concret, PUG'ul existent (si prelungit semi-legal pana in decembrie 2012, desi Oprescu si "delegatii sai", in loc sa isi recunoasca incompetenta, au avut nesimtirea de a cere anul trecut prelungirea cu inca 5 (cinci) ani! ) are mai multe hibe: nu contine o analiza detaliata in baza careia sa se stabileasca densitatea urbana, este nefunctional si depasit, fiind permanent amendat de alte documentatii, incurajeaza "pasarea" responsabilitatilor intre PMB si Primariile de Sector (documentatii aprobate de CGMB versus documentatii aprobate de sectoare) etc.

Mai departe, mergand pe "ogorul pedagogic", avizarea proiectelor de infrastructura de mare amploare din punct de vedere al ariei, volumului de constructii, complexitatii tehnice etc., asa cum este si de exemplu un pasaj ca cel de la Splaiul Unirii sau de la Sudului nu se poate face numai pe baza PUG'ului aprobat. Trebuie elaborat in primul rand un Studiu de Fezabilitate, care iti spune nu numai daca o investitie este necesara, dar si daca este viabila din punct de vedere tehnico-economic, se detaliaza costurile de investitie, se realizeaza un studiu de trafic pentru justificarea investitiei in forma propusa, o analiza cost-beneficii si multe altele, apoi un regulament de urbanism de detaliu (PUZ), care asa cum ii spune si numele ("plan zonal") detaliaza, adapteaza sau modifica prevederile din PUG, dupa necesitati.

Abia dupa ce ai SF si PUZ, se vine cu proiectul tehnic (PT), detaliile de executie (DDE), licitatii etc. etc. E lung drumul pana departe. Legat de ce zici in legatura cu iesirea spre Brancoveanu, nici Ceausescu nu a trasat bulevardul respectiv pentru legatura cu Brancoveanu, desi planul exista - sub forma unui viaduct peste parc - inca de pe vremea lui Dej, la prelungirea magistralei N-S (Bd. Cantemir) si constructia cartierului Tineretului prin sistematizarea mahalalei Cocioc.

 


Re: Pasaj Subteran Piata Sudului bercenicity

Memoriu_tehnic_acord_mediu.PDF wrote:
Circulaţia mijlocelor de transport în comun (troleibuze şi tramvaie) va fi afectată. Astfel, circulaţia troleibuzelor va fi întreruptă, urmând ca acestea să întoarcă în intersecţia Str. Niţu Vasile – B-dul Alexandru Obregia – Str. Emil Racoviţă până la finalul lucrărilor, iar circulaţia tramvaielor, odată cu realizarea pasajului rutier subteran (atât a rampei pasajului dinspre Calea Văcăreşti, a porţiunii acoperite a acestuia, cât şi a pasajului pietonal subteran) va fi restricţionată.


In alta ordine de idei, in schite nu se vede unde o sa fie statia de autobuz sens spre sud. Oare dupa Secuilor, cum a mai fost statia de troleibuz?

Alveola pentru autobuze sens spre nord (imediat dupa complexul verde) pare o gluma (lungime utila de doar un autobuz)...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 328
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433481 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use