Topic: Știri, noutăți, perspective
656 posts, 287312 views
📖 Pagination options
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
O noua linie utila, de la Gusti Pulpea cu dragoste...
_______________
Infiintare linia 24
07/10/2011
Traseul acestei linii va fi cuprins intre Stadionul "Municipal" si Institutul Cartofului
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov va înfiinta, începând de sâmbata, 08.10.2011, o noua linie de transport în comun, între capetele de linie Stadionul "Municipal" si Institutul Cartofului. Noua linie va purta numarul 24, iar frecventa trecerilor prin statii urmeaza a fi de 60 de minute. Înfiintarea acestei linii este determinata de cererile Institutului Cartofului, de dezvoltarea viitoare a zonei prin începerea activitatii în Campusul "Genius", precum si de cererile unui numar mare de cetateni si reprezentanti ai agentilor economici ce-si desfasoara activitatea în cartierul Bartolomeu. Traseul liniei 24 va fi Stadionul "Municipal" - Roplant - Piata en-gros - Campus "Genius" - Institutul Cartofului. Programul de circulatie este cuprins între orele 7.50 si 18.00, în zilele lucratoare, respectiv 8.00 si 18.00, în zilele nelucratoare. Prima plecare va avea loc din capatul de linie Stadionul "Municipal", la orele 7.50, de luni pâna vineri, respectiv 8.00, sâmbata si duminica. Pentru plata calatoriei se vor folosi biletele obisnuite. Detinatorii de abonamente pe liniile 5, 16, 23 si 23 barat vor putea circula cu acestea si pe autobuzele de pe linia 24. Traseul complet si orarul liniei 24 va fi afisat în statiile RAT de pe traseu, precum si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare".
www.ratbv.ro
O noua linie utila, de la Gusti Pulpea cu dragoste...
_______________
Infiintare linia 24
07/10/2011
Traseul acestei linii va fi cuprins intre Stadionul "Municipal" si Institutul Cartofului
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov va înfiinta, începând de sâmbata, 08.10.2011, o noua linie de transport în comun, între capetele de linie Stadionul "Municipal" si Institutul Cartofului. Noua linie va purta numarul 24, iar frecventa trecerilor prin statii urmeaza a fi de 60 de minute. Înfiintarea acestei linii este determinata de cererile Institutului Cartofului, de dezvoltarea viitoare a zonei prin începerea activitatii în Campusul "Genius", precum si de cererile unui numar mare de cetateni si reprezentanti ai agentilor economici ce-si desfasoara activitatea în cartierul Bartolomeu. Traseul liniei 24 va fi Stadionul "Municipal" - Roplant - Piata en-gros - Campus "Genius" - Institutul Cartofului. Programul de circulatie este cuprins între orele 7.50 si 18.00, în zilele lucratoare, respectiv 8.00 si 18.00, în zilele nelucratoare. Prima plecare va avea loc din capatul de linie Stadionul "Municipal", la orele 7.50, de luni pâna vineri, respectiv 8.00, sâmbata si duminica. Pentru plata calatoriei se vor folosi biletele obisnuite. Detinatorii de abonamente pe liniile 5, 16, 23 si 23 barat vor putea circula cu acestea si pe autobuzele de pe linia 24. Traseul complet si orarul liniei 24 va fi afisat în statiile RAT de pe traseu, precum si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare".
www.ratbv.ro
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
CEFIN Romania a fost declarat castigatorul licitatiei pentru furnizarea unui autobuz turistic pentru RAT Brasov.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt_atribuit.php?id_anunt_atribuit=239626
Firma va livra, cel mai probabil, un autocar Irisbus. Ramane de vazut daca va fi Evadys sau Magelys.
http://www.4bus.ro/autocare-turistice-c-3.html
CEFIN Romania a fost declarat castigatorul licitatiei pentru furnizarea unui autobuz turistic pentru RAT Brasov.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt_atribuit.php?id_anunt_atribuit=239626
Firma va livra, cel mai probabil, un autocar Irisbus. Ramane de vazut daca va fi Evadys sau Magelys.
http://www.4bus.ro/autocare-turistice-c-3.html
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Superb sau ce?
Superb sau ce?
Din decembrie vom circula cu autobuze noi
Cele 15 autobuze pe care Regia Autonomă de Transport (RAT) Braşov le-a achiziţionat în urmă cu puţin timp vor începe să fie livrate începând cu luna decembrie.
Autobuzele vor fi livrate în loturi de câte cinci, astfel că în cursul lunii ianuarie toate vor ajunge la Braşov. „După ce toate formalităţile vor fi încheiate vom stabili pe ce rute vor circula aceste autobuze", a declarat purtătorului de cuvânt al RAT Braşov, Silviu Ştefan, citat de http://www.bzb.ro.
Autobuzele achiziţionate până acum sunt marca BMC, modelul SLF M32 320 ProCity. Cele 15 autobuze care vor veni au o capacitate de 101 locuri, dintre care 27 pe scaune, şi sunt în întregime cu podea joasă, fără trepte, având un sistem de înclinare la bordură. „Pentru a asigura condiţii civilizate de transport persoanelor cu dizabilităţi şi a celor care sunt însoţite de copii în cărucior, RAT a achiziţionat autobuze ce sunt prevăzute la uşa din mijloc cu o rampă mecanică pentru accesul cărucioarelor",a mai declarat Silviu Ştefan pentru sursa citată.
Autobuzele au o perioadă de garanţie de 36 de luni sau 200.000 de km, pentru elementele de caroserie acordându-se o perioadă de garanţie de 10 ani.
www.adevarul.ro
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Dacă nu vin
, eu zic că e bine.
Ar fi fost frumos să ia nişte Romanuri, dar se pare că Niculae nu a cotizat la partid cât a trebuit când încă putea produce autobuze. Pe de altă parte, parcul RATBv e eterogen rău... 3 generaţii de Mercedes destul de diferite, 4 de MAN (astea cred că sunt asemănătoare), Rocarul (care e tot MAN), BMCuri mici cu motor Cummins, MAZuri ba cu Mercedes, ba cu Renault, ba rupte-n două de automotor ( ) şi acum BMCuri mari tot pe Cummins, dar alt model.
Dacă nu vin
, eu zic că e bine.
Ar fi fost frumos să ia nişte Romanuri, dar se pare că Niculae nu a cotizat la partid cât a trebuit când încă putea produce autobuze. Pe de altă parte, parcul RATBv e eterogen rău... 3 generaţii de Mercedes destul de diferite, 4 de MAN (astea cred că sunt asemănătoare), Rocarul (care e tot MAN), BMCuri mici cu motor Cummins, MAZuri ba cu Mercedes, ba cu Renault, ba rupte-n două de automotor ( ) şi acum BMCuri mari tot pe Cummins, dar alt model.
- KingDesign
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
KingDesign
Lăsaţi cometarii sarcastice că nu ştiţi de ce au ale acest model. Dacă vrei să ştiţi nici MAZ, nici Solaris, nici alte mărci mari nu au participat la licitaţie ce să mai zic de Roman. Singurele modele erau Irisbus, BMC şi încă unu pe care nu-mi amintesc. Se zice că autobuzele acestea sunt mai bune ca microbuzurile. Vom vedea.
Lăsaţi cometarii sarcastice că nu ştiţi de ce au ale acest model. Dacă vrei să ştiţi nici MAZ, nici Solaris, nici alte mărci mari nu au participat la licitaţie ce să mai zic de Roman. Singurele modele erau Irisbus, BMC şi încă unu pe care nu-mi amintesc. Se zice că autobuzele acestea sunt mai bune ca microbuzurile. Vom vedea.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
L-au ales pentru ca a avut pretul de baza cel mai mic dintre toti competitorii, nu pentru ca ar fi fost vreo bijuterie tehnica si un exemplu de eficienta in materie de vehicule de transport urban. Si inca ceva: pe la sfarsitul lui iunie, au sosit la sediul RAT Brasov, pentru prezentare, un numar de trei autobuze: MAZ 203, BMC ProCity si Astra Bus Citelis. Cum adica nu a participat MAZ-ul la licitatie?
Stim foarte bine cu ce "tarabe" avem de-a face. Ne uitam la midibuzele scripcareze si ne paleste imediat un aer fetid de realitate cruda. Asa ca cele 15 noi autobuze nu vor insemna nimic pentru calator. Pur si simplu, s-au sifonat niste bani ca asa dicta o directiva de partid. Dupa ce au distrus transportul electric, aceasta noua realizare vine sa incununeze "succesurile" manageriale ale administratiei Scripcaru-Pulpea. Asadar, nu stiu de ce s-ar erija cineva intr-un aparator fervent al BMC-urilor. Sa pastram totusi o decenta intelectuala...
L-au ales pentru ca a avut pretul de baza cel mai mic dintre toti competitorii, nu pentru ca ar fi fost vreo bijuterie tehnica si un exemplu de eficienta in materie de vehicule de transport urban. Si inca ceva: pe la sfarsitul lui iunie, au sosit la sediul RAT Brasov, pentru prezentare, un numar de trei autobuze: MAZ 203, BMC ProCity si Astra Bus Citelis. Cum adica nu a participat MAZ-ul la licitatie?
Stim foarte bine cu ce "tarabe" avem de-a face. Ne uitam la midibuzele scripcareze si ne paleste imediat un aer fetid de realitate cruda. Asa ca cele 15 noi autobuze nu vor insemna nimic pentru calator. Pur si simplu, s-au sifonat niste bani ca asa dicta o directiva de partid. Dupa ce au distrus transportul electric, aceasta noua realizare vine sa incununeze "succesurile" manageriale ale administratiei Scripcaru-Pulpea. Asadar, nu stiu de ce s-ar erija cineva intr-un aparator fervent al BMC-urilor. Sa pastram totusi o decenta intelectuala...
- KingDesign
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
KingDesign
Poate a fost doar la prezentare. Eu am aflat din surse sigure că MAZ nu a depus ofertă. Dacă vrei intreb sigur care a fost al treilea.
Poate a fost doar la prezentare. Eu am aflat din surse sigure că MAZ nu a depus ofertă. Dacă vrei intreb sigur care a fost al treilea.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Nu se poate. In documentatia de atribuire, se expliciteaza in mod clar, in sectiunea "Obiect si domeniu de aplicare", ca: "Ofertantul va prezenta pentru vizionare şi evaluare, la sediul achizitorului, în termen de maxim 10 zile de la deschiderea ofertelor şi conform programării de
comun acord, autobuzul de tipul şi varianta propusă în ofertă (cu dotări similare)." Asadar, daca MAZ totusi nu a participat la licitatie (prin depunere de oferta, caci acest act atesta participarea), ce cauta cu autobuzul de prezentare la sediul RAT Brasov, judecand logic?
KingDesign wrote:
Poate a fost doar la prezentare. Eu am aflat din surse sigure că MAZ nu a depus ofertă. Dacă vrei intreb sigur care a fost al treilea.
Nu se poate. In documentatia de atribuire, se expliciteaza in mod clar, in sectiunea "Obiect si domeniu de aplicare", ca: "Ofertantul va prezenta pentru vizionare şi evaluare, la sediul achizitorului, în termen de maxim 10 zile de la deschiderea ofertelor şi conform programării de
comun acord, autobuzul de tipul şi varianta propusă în ofertă (cu dotări similare)." Asadar, daca MAZ totusi nu a participat la licitatie (prin depunere de oferta, caci acest act atesta participarea), ce cauta cu autobuzul de prezentare la sediul RAT Brasov, judecand logic?
- Citelis
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Citelis
Cu banii aruncati pe aceste gunoaie, plus banii aruncatii pe nenumaratele giratorii, se puteau cumpara 15 troleibuze Irisbus citelis 18 si se rezolva problema liniei 5 cu ajutorul liniei 5b si se putea marii capacitatea si pe 8.
Cu banii aruncati pe aceste gunoaie, plus banii aruncatii pe nenumaratele giratorii, se puteau cumpara 15 troleibuze Irisbus citelis 18 si se rezolva problema liniei 5 cu ajutorul liniei 5b si se putea marii capacitatea si pe 8.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Celestin Draganescu
In primul rand, giratoriile nu sunt neaparat o solutie proasta.
Altfel, linia 5b la ce interval are este o mare bataie de joc...
In primul rand, giratoriile nu sunt neaparat o solutie proasta.
Altfel, linia 5b la ce interval are este o mare bataie de joc...
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Nu, Celestin, nu sunt o solutie rea, dar nici nu sunt universal functionale. Nu poti sa trantesti cate unul acolo unde ti se scoala doar de dragul de a implini o directiva de partid. Inainte de dezastrul de la Trei Alimentare, semaforizarea era foarte bine reglata in respectiva intersectie. Acum au reusit doar sa isi bata joc de un lucru care mergea bine. In plus, noile semafoare care s-au amplasat pentru cei ce vin dinspre 15 Noiembrie catre Zizinului nu imbunatatesc mai deloc situatia la orele de varf; doar pietonii au un beneficiu, pentru ca pot traversa in conditii de (relativa) siguranta.
Celestin Draganescu wrote:
In primul rand, giratoriile nu sunt neaparat o solutie proasta.
Altfel, linia 5b la ce interval are este o mare bataie de joc...
Nu, Celestin, nu sunt o solutie rea, dar nici nu sunt universal functionale. Nu poti sa trantesti cate unul acolo unde ti se scoala doar de dragul de a implini o directiva de partid. Inainte de dezastrul de la Trei Alimentare, semaforizarea era foarte bine reglata in respectiva intersectie. Acum au reusit doar sa isi bata joc de un lucru care mergea bine. In plus, noile semafoare care s-au amplasat pentru cei ce vin dinspre 15 Noiembrie catre Zizinului nu imbunatatesc mai deloc situatia la orele de varf; doar pietonii au un beneficiu, pentru ca pot traversa in conditii de (relativa) siguranta.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Programe circulatie perioada sarbatorilor
22/12/2011
RAT Brasov a intocmit un program special de circulatie
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov aduce la cunostinta calatorilor faptul ca, în perioada 26.12.2011 - 15.01.2012, circulatia mijloacelor de transport în comun se va desfasura conform unui orar special, dupa cum urmeaza: - 26 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 - 22.30; - 27 - 30 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 5.30 - 23.30. În aceste zile, în intervalul orar 9.00 - 19.00, se va suplimenta numarul de autobuze si troleibuze în functie de cerintele de transport; - 31 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 - 21.00. În noaptea dintre 31 decembrie 2011 si 1 ianuarie 2012, autobuzele de pe linia 20 (traseul Livada Postei - Poiana Brasov) vor circula permanent, cu o frecventa de 60 de minute; - 1 ianuarie 2012: conform programelor unei zile de duminica, între orele 7.30 - 22.30; - 2 ianuarie 2012: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 - 22.30; - în perioada 3 - 15 ianuarie 2012, mijloacele de transport în comun ale RAT Brasov vor circula conform orarelor folosite în timpul vacantelor. Orarele valabile în aceasta perioada vor fi afisate în toate statiile, precum si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare". Orarele valabile în perioada 3 - 15 ianuarie 2012 vor fi afisate având mentiunea "Valabil din data de 3 ianuarie 2012".
www.ratbv.ro
Programe circulatie perioada sarbatorilor
22/12/2011
RAT Brasov a intocmit un program special de circulatie
Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov aduce la cunostinta calatorilor faptul ca, în perioada 26.12.2011 - 15.01.2012, circulatia mijloacelor de transport în comun se va desfasura conform unui orar special, dupa cum urmeaza: - 26 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 - 22.30; - 27 - 30 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 5.30 - 23.30. În aceste zile, în intervalul orar 9.00 - 19.00, se va suplimenta numarul de autobuze si troleibuze în functie de cerintele de transport; - 31 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 - 21.00. În noaptea dintre 31 decembrie 2011 si 1 ianuarie 2012, autobuzele de pe linia 20 (traseul Livada Postei - Poiana Brasov) vor circula permanent, cu o frecventa de 60 de minute; - 1 ianuarie 2012: conform programelor unei zile de duminica, între orele 7.30 - 22.30; - 2 ianuarie 2012: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 - 22.30; - în perioada 3 - 15 ianuarie 2012, mijloacele de transport în comun ale RAT Brasov vor circula conform orarelor folosite în timpul vacantelor. Orarele valabile în aceasta perioada vor fi afisate în toate statiile, precum si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare". Orarele valabile în perioada 3 - 15 ianuarie 2012 vor fi afisate având mentiunea "Valabil din data de 3 ianuarie 2012".
www.ratbv.ro
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Un autobuz RAT a fost izbit în plin, de un şofer care nu a acordat prioritate
Un şofer nu a acordat prioritate unui autobuz RAT, care ieşea din staţia de la Discoteca Hacienda. În urma impactului, pasagera din dreapta autoturismului a fost rănită, fiind necesară intervenţia unui echipaj SMURD.
Staţia de pe strada Carpaţilor este prevăzută cu alveolă, astfel că şoferii care circulă pe prima bandă au obligaţia să acorde prioritate autobuzelor care ies din staţie. Se pare că şoferul unui VW Golf a uitat pentru moment de această regulă şi a reacţionat prea târziu, astfel că a intrat în plin într-un autobuz care tocmai părăsea refugiul. Impactul a fost destul de puternic faţa autotursimului fiind distrusă aproape în întregime, iar pasagera din dreapta necesitând îngrijire medicală, lovindu-se cu capul de parbriz.
Pasagerii din autobuz nu au fost răniţi, însă, s-au speriat, din cauza bubuiturii puternice. Unii dintre curioşii adunaţi la faţa locului, mai superstiţioşi din fire, au dat vina pe numărul 13 pentru producerea accidentului, ambele autovehicule, având în numărul de înmatriculare această cifră.
www.adevarul.ro
Un autobuz RAT a fost izbit în plin, de un şofer care nu a acordat prioritate
Un şofer nu a acordat prioritate unui autobuz RAT, care ieşea din staţia de la Discoteca Hacienda. În urma impactului, pasagera din dreapta autoturismului a fost rănită, fiind necesară intervenţia unui echipaj SMURD.
Staţia de pe strada Carpaţilor este prevăzută cu alveolă, astfel că şoferii care circulă pe prima bandă au obligaţia să acorde prioritate autobuzelor care ies din staţie. Se pare că şoferul unui VW Golf a uitat pentru moment de această regulă şi a reacţionat prea târziu, astfel că a intrat în plin într-un autobuz care tocmai părăsea refugiul. Impactul a fost destul de puternic faţa autotursimului fiind distrusă aproape în întregime, iar pasagera din dreapta necesitând îngrijire medicală, lovindu-se cu capul de parbriz.
Pasagerii din autobuz nu au fost răniţi, însă, s-au speriat, din cauza bubuiturii puternice. Unii dintre curioşii adunaţi la faţa locului, mai superstiţioşi din fire, au dat vina pe numărul 13 pentru producerea accidentului, ambele autovehicule, având în numărul de înmatriculare această cifră.
www.adevarul.ro
📖 Pagination options