Topic: DAC 112 UD / UDM (1979-2008)
220 posts, 92986 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Dr2005
Nu spunem zona, că pe acolo erau maşini de la un singur garaj şi cum şoferul încă lucrează la RATB, nu vreau să îi fac probleme. Nu uitaţi că viteza maximă la RATB, după cum sunt instruiţi şoferii, este de 40 km/h.
Nu spunem zona, că pe acolo erau maşini de la un singur garaj şi cum şoferul încă lucrează la RATB, nu vreau să îi fac probleme. Nu uitaţi că viteza maximă la RATB, după cum sunt instruiţi şoferii, este de 40 km/h.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
alex230ro
nu am mai vazut de ceva timp 112,cred ca ultimul l-am vazut in Valcea sau Arges.mai erau inca catva modele interesante prin Valcea dar cred ca le-au casat.
nu am mai vazut de ceva timp 112,cred ca ultimul l-am vazut in Valcea sau Arges.mai erau inca catva modele interesante prin Valcea dar cred ca le-au casat.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Dr2005
Piteşti, Rm. Vâlcea, Craiova, Ploieşti, Feteşti, Brăila, Vaslui, Târgu-Jiu, Reghin, Baia Mare, Satu Mare... găseşti dacă ştii unde să cauţi.
Piteşti, Rm. Vâlcea, Craiova, Ploieşti, Feteşti, Brăila, Vaslui, Târgu-Jiu, Reghin, Baia Mare, Satu Mare... găseşti dacă ştii unde să cauţi.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
alex230ro
sincer eu ce am mers prin tara doar Pitesti si Valcea le-am vazut,nu te contrazic ,si nici nu le-am cautat in mod special,ce m-a uimit a fost ca cele care mai circulau si le-am vazut eu aratau destul de bine comparativ cu DAC-urile 112 care le-am mai prins in RATB.
sincer eu ce am mers prin tara doar Pitesti si Valcea le-am vazut,nu te contrazic ,si nici nu le-am cautat in mod special,ce m-a uimit a fost ca cele care mai circulau si le-am vazut eu aratau destul de bine comparativ cu DAC-urile 112 care le-am mai prins in RATB.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Dr2005
Dac-uri s-au produs până în 2000 (RATB a cumpărat doar până în 1993), iar unii nu au fost atât de duşi cu capul încât să le arunce pe toate şi după aia să vadă că un geam de Mercedes / parbriz de Irisbus costă mai mult decât valoarea de inventar a unui Dac.
Dac-uri s-au produs până în 2000 (RATB a cumpărat doar până în 1993), iar unii nu au fost atât de duşi cu capul încât să le arunce pe toate şi după aia să vadă că un geam de Mercedes / parbriz de Irisbus costă mai mult decât valoarea de inventar a unui Dac.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Gabi23
Le-a venit timpul schimbarii... Esti cam singura persoana care o stiu ca se plange dupa gramezile alea de fiare.
E ca si cum ai compara un costum pe care l-ai purtat 25 de ani si e vai de mama lui, cu unul de il cumperi nou din magazin . Sa fim seriosi erau depasite si uzate total. In 3-4 ani va veni veni si vremea Mercedesurilor sa treaca timpul peste ele si sa fie nevoie de ceva nou sa le inlocuiasca.
Le-a venit timpul schimbarii... Esti cam singura persoana care o stiu ca se plange dupa gramezile alea de fiare.
E ca si cum ai compara un costum pe care l-ai purtat 25 de ani si e vai de mama lui, cu unul de il cumperi nou din magazin . Sa fim seriosi erau depasite si uzate total. In 3-4 ani va veni veni si vremea Mercedesurilor sa treaca timpul peste ele si sa fie nevoie de ceva nou sa le inlocuiasca.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Dr2005
Uiţi că Dac-urile din majoritatea oraşelor erau cu vreo 7 ani mai noi (!) decât cele din Bucureşti. S-au fabricat până în 2000, iar articulatele până în 1998. Ale noastre erau produse între 1986 şi 1993, deci îşi cam trăiseră viaţa în 2008 când au dispărut ultimele. Ce nu înţeleg e de ce au făcut recarosări, înlocuiri de motoare şi cutii şi alte lucrări cu un an înainte de casare. Valabil şi pentru Ikarusuri (curios, Ikarusuri din 1978 merg fără probleme la Ploieşti, în vreme ce nouă ne stăteau în gât cele din 1993).
Uiţi că Dac-urile din majoritatea oraşelor erau cu vreo 7 ani mai noi (!) decât cele din Bucureşti. S-au fabricat până în 2000, iar articulatele până în 1998. Ale noastre erau produse între 1986 şi 1993, deci îşi cam trăiseră viaţa în 2008 când au dispărut ultimele. Ce nu înţeleg e de ce au făcut recarosări, înlocuiri de motoare şi cutii şi alte lucrări cu un an înainte de casare. Valabil şi pentru Ikarusuri (curios, Ikarusuri din 1978 merg fără probleme la Ploieşti, în vreme ce nouă ne stăteau în gât cele din 1993).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Gabi23
Pa la cele de la RATB, ma refer ca erau depasite. Ce naiba recarosari, alea s-au facut sa mai o duca iarna aia cat de cat. Mi-au zis mai multi soferi care le-au condus si de la Autobazele Titan si Ferentari. Din ce imi zicea cineva de la Ferentari, sofer cu aproape de pensie, care a vazut multe, singurul de acolo care chiar merita sa nu fie casat era: 2107. Restul s-a mai inlocuit o bucata de tabla ca sarea prea tare in ochi la ITP si s-a dat o vopsea. Unele zicea ca erau revopsite total si de 4 ori pe an, evindent din banii soferilor. Apoi au inceput sa le vina majoritatea DAFurile si era clar altceva conditii mai bune decat la DAC UDM si care n-a vrut Mercedes a stat pe DAF pana la 10 martie 2011.
Legat de Ploiesti si Ikarusurile din '78, acolo oamenii sunt de vina ca accepta la preturile alea sa mearga cu masini uzate "moral".
Pa la cele de la RATB, ma refer ca erau depasite. Ce naiba recarosari, alea s-au facut sa mai o duca iarna aia cat de cat. Mi-au zis mai multi soferi care le-au condus si de la Autobazele Titan si Ferentari. Din ce imi zicea cineva de la Ferentari, sofer cu aproape de pensie, care a vazut multe, singurul de acolo care chiar merita sa nu fie casat era: 2107. Restul s-a mai inlocuit o bucata de tabla ca sarea prea tare in ochi la ITP si s-a dat o vopsea. Unele zicea ca erau revopsite total si de 4 ori pe an, evindent din banii soferilor. Apoi au inceput sa le vina majoritatea DAFurile si era clar altceva conditii mai bune decat la DAC UDM si care n-a vrut Mercedes a stat pe DAF pana la 10 martie 2011.
Legat de Ploiesti si Ikarusurile din '78, acolo oamenii sunt de vina ca accepta la preturile alea sa mearga cu masini uzate "moral".
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Dr2005
Nu există în nicio carte de specialitate conceptul de ,,uzură morală", e doar o zicală capitalisto-consumistă, menită să crească consumul (în cazul nostru să aibă din ce trăi Mercedes şi Irisbus). Autobuzele alea merg bine, piesele sunt ieftine, există oameni specializaţi pe ele şi mai sunt şi Euro-4 (că sunt pe GPL). Singura problemă e că GPL-ul s-a tot scumpit (de fapt, de la 1,8 RON/l a ajuns peste 3 RON), aşa că, în viitorul apropiat e posibil să devină nerentabile.
Oamenii care le folosesc au la dispoziţie scaune tapiţate, autobuze ecologice, trasee bune, display-uri sincronizate după GPS în toate staţiile (funcţionale în peste 90% din staţii), posibilitatea de a achiziţiona bilete aproape în fiecare staţie, intervale de succedare bune între vehicule... noi avem 1000 de stele după care stăm juma' de oră în staţie. La u', eu aş plăti 110 RON (cât e abonamentul întreg în Ploieşti) pentru asemenea condiţii, chiar dacă autobuzele sunt mai bătrâne decât şoferii (discutam acum câteva luni cu un şofer care îmi zicea că el e născut în '85 şi maşina pe care o conduce e din '79).
Nu există în nicio carte de specialitate conceptul de ,,uzură morală", e doar o zicală capitalisto-consumistă, menită să crească consumul (în cazul nostru să aibă din ce trăi Mercedes şi Irisbus). Autobuzele alea merg bine, piesele sunt ieftine, există oameni specializaţi pe ele şi mai sunt şi Euro-4 (că sunt pe GPL). Singura problemă e că GPL-ul s-a tot scumpit (de fapt, de la 1,8 RON/l a ajuns peste 3 RON), aşa că, în viitorul apropiat e posibil să devină nerentabile.
Oamenii care le folosesc au la dispoziţie scaune tapiţate, autobuze ecologice, trasee bune, display-uri sincronizate după GPS în toate staţiile (funcţionale în peste 90% din staţii), posibilitatea de a achiziţiona bilete aproape în fiecare staţie, intervale de succedare bune între vehicule... noi avem 1000 de stele după care stăm juma' de oră în staţie. La u', eu aş plăti 110 RON (cât e abonamentul întreg în Ploieşti) pentru asemenea condiţii, chiar dacă autobuzele sunt mai bătrâne decât şoferii (discutam acum câteva luni cu un şofer care îmi zicea că el e născut în '85 şi maşina pe care o conduce e din '79).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Utilizator anonim
37, 478, 546, 583
37, 478, 546, 583
037-139-01.JPG (352.87 KB; downloaded 5251 times)
478 Titan.JPG (490.05 KB; downloaded 5254 times)
546 Titan.JPG (462.59 KB; downloaded 5253 times)
583-106-01.JPG (485.52 KB; downloaded 5251 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
Axel
2488 in 2006 prin Satul Clinceni.
2488 in 2006 prin Satul Clinceni.
2488-439_1.JPG (55.19 KB; downloaded 5158 times)
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
hADRIAN
Aceasta imagine si cea cu Ikarusul 657 sunt sunt "imagini de aur". Petreceam mult timp la rude in Clinceni si m am atasat de UDM uri pe veci. Si poza de la user cu 554 tot pe 439 in Clinceni e facuta. Ultimi soferi de pe 554 au lucrat apoi chiar pe 657, fiind multa vreme turati pe linia 439.
Aceasta imagine si cea cu Ikarusul 657 sunt sunt "imagini de aur". Petreceam mult timp la rude in Clinceni si m am atasat de UDM uri pe veci. Si poza de la user cu 554 tot pe 439 in Clinceni e facuta. Ultimi soferi de pe 554 au lucrat apoi chiar pe 657, fiind multa vreme turati pe linia 439.
- MelkCool
-
Posted:
-
Re: DAC 112 UDM (ex)
MelkCool
DAC - ul # 591 la Sura Mare ( decembrie 2007 )
DAC - ul # 591 la Sura Mare ( decembrie 2007 )
0012.jpg (113.24 KB; downloaded 5010 times)
📖 Pagination options