Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Vatra Luminoasă

91 posts, 57369 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Depoul Vatra Luminoasă Utilizator anonim

Depoul Vatra Luminoasa este cel mai mic depou de troleibuze din Bucuresti. Este situat in Str. Tony Bulandra nr. 2, sector 2.
Depoul este planificat sa intre in modernizare cel mai devreme in anul 2012, prioritare fiind depourile Bucurestii Noi si Titan.

Parcul de Troleibuze:
- Ikarus 415T – 53 troleibuze
- Irisbus Citelis – 50 troleibuze

Parcul circulant:
- Linia 66 – 23 ture
- Linia 70 – 8 ture
- Linia 79  - 8 ture
- Linia 85 – 11 ture
- Linia 86 – 8 ture
- Linia 90 – 7 ture
- Linia 92 – 7 ture

Depoul Vatra Luminiasă.JPG (143.69 KB; downloaded 10843 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Vatra Luminoasa Utilizator anonim

Incepand din luna Ianuarie depoul a fost reorganizat iar parcarile celor 2 modele de troleibuze au fost marcate - Irisbus stau in general pe partea cu strada iar pe partea cu stadionul stau Ikarus 415T.

 


Re: Depoul Vatra Luminoasa visan_alex

Utilizator anonim wrote:
Primul loc din fata este rezervat permanent Irisbusului 5399, cel mai intretinut troleibuz din acest depou.



In sfarsit ceva normal la acel depou :twisted:

 


Re: Depoul Vatra Luminoasa Gabi23

Depoul Vatra Luminoasa are in exploatare, la data de 04 februarie 2010, urmatoarele troleibuze:

Ikarus 415T - Seria 1997 (55 troleibuze): 5144, 5145, 5146, 5147, 5148, 5149, 5150, 5151, 5152, 5153, 5154, 5155, 5156, 5157, 5158, 5159, 5160, 5161, 5162, 5163, 5164, 5165, 5166, 5167, 5168, 5169, 5170, 5171, 5172, 5173, 5174, 5176, 5177, 5178, 5179, 5180, 5181, 5182, 5183, 5184, 5185, 5186, 5187, 5188, 5189, 5190, 5191, 5192, 5193, 5194, 5195, 5196, 5197, 5198, 5199.
Irisbus Citelis (50 troleibuze): 5311, 5312, 5313, 5314, 5315, 5316, 5317, 5318, 5319, 5320, 5331, 5332, 5333, 5334, 5335, 5336, 5337, 5338, 5339, 5340, 5351, 5352, 5353, 5354, 5355, 5356, 5357, 5358, 5359, 5360, 5371, 5372, 5373, 5374, 5375, 5376, 5377, 5378, 5379, 5380, 5391, 5392, 5393, 5394, 5395, 5396, 5397, 5398, 5399, 5400.  

 


Re: Depoul Vatra Luminoasa Gabi23

Astazi am descoperit ca Depoul Vatra Luminoasa mai detine inca si troleibuzul Ikarus 415T #5133. Eu nu il aveam pozat, si din ce stiam ar fi trebuit sa fie la Depoul Berceni, dar din motive necunoscute nu a ajuns acolo si el.

5133 - DEP - 19.03.2010 (1).jpg (325.44 KB; downloaded 11115 times)

5133 - DEP - 19.03.2010 (2).jpg (438.61 KB; downloaded 11102 times)

 


Re: Depoul Vatra Luminoasa macheta218

Din colectia lui Andrzej Brzozowsky

troleibuze tv 2 si tv 20 dep Vatra Luminoasa.jpg (307.19 KB; downloaded 11163 times)

 


Re: Depoul Vatra Luminoasa nokia2110

Care este capacitatea maximă a acestui depou?

 


Re: Depoul Vatra Luminoasa Dominatrix

Ce pot sa iti spun este ca in anii '80, acolo stateau 85 de troleibuze articulate (7000 - 7084). E drept, unele erau parcate noaptea pe strada, in fata depoului, fiindca nu mai incapeau...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Vatra Luminoasa Dr2005

Cele 100 scurte actuale încap... la limită (adică dacă pe la 4 am te trezeşti că primul troleu care trebuie să iasă e băgat la mijlocul unui şir, nu-l mai scoţi de acolo decât cu macaraua), dar încap.

 


Re: Depoul Vatra Luminoasa nokia2110

Oare acum s-ar mai putea practica parcatul troleibuzelor pe lângă depou?  :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Vatra Luminoasa Dr2005

Ţinând cont că e parcarea interzisă pe străzile de lângă depou, dpdv legal nu ar fi posibil. Pe de altă parte, având în vedere că toate troleibuzele încap în depou, nu e nevoie ca troleele să rămână în faţa depoului, unde mai mult ca sigur vor fi mâzgălite cu grafitti şi vandalizate.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Vatra Luminoasa Tom

Solutiile cu linii de garare sau parcari in exteriorul garajelor nu se mai practica nici in vest, tot din aceleasi motive. Multe orase est-germane aveau linii de garare la capetele de linie, dar s'a renuntat la ele tot din cauza vandalismului. Chemnitz este unul dintre orasele de care stiu.

 


Re: Depoul Vatra Luminoasa Dominatrix

La Brno (Cehia) se practica si acum parcarea peste noapte a tramvaielor la capetele de linii pentru ultimele ture care ajung acolo si intra primele in traseu a doua zi dimineata.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Vatra Luminoasa Tom

Si nu sunt folosite noaptea ca suport pentru arta urbana?

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433064 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use