Topic: Autoritatea Metropolitană de Transport Bucuresti (AMTB)
102 posts, 64519 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
subway guru
Daca esti chiar asa de sigur, spune-ne si noua...
Eu cam stiu ceva, dar pana nu vad scris 'negru pe alb' n-as da cota 100% nici 'mort'...
Daca esti chiar asa de sigur, spune-ne si noua...
Eu cam stiu ceva, dar pana nu vad scris 'negru pe alb' n-as da cota 100% nici 'mort'...
- Dr2005
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
subway guru
Nici eu...
dar de ce nu-i lasi pe baietzi macar sa incerce...
Nici eu...
dar de ce nu-i lasi pe baietzi macar sa incerce...
- lecter
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
subway guru
Fostul şef al RATB, numit de Anca Boagiu la conducerea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti
http://www.zf.ro/companii/fostul-sef-al ... ti-9056449
astăzi, 17:47 Autor: Andreea Neferu
Fostul şef al RATB, numit de Anca Boagiu la conducerea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti
http://www.zf.ro/companii/fostul-sef-al ... ti-9056449
astăzi, 17:47 Autor: Andreea Neferu
- Aron
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Aron
Oare de ce nu ma mira chestia asta.....adica ar trebui sa fiu socat sau...?
Oare de ce nu ma mira chestia asta.....adica ar trebui sa fiu socat sau...?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Anca Boagiu aduna rebuturile in minister
Ce nu este bun la RATB, este bun la AMTB! Dupa acest principiu se ghideaza ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, care aduna rebuturile in minister, in speranta ca va avea pana la urma un angajat competent.
Fostul director al RATB, Adrian Crit, a fost numit in functia de director general a Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti (AMTB) si va detine si functia de presedinte al consiliului de conducere al AMTB.
Adrian Crit a tinut prima pagina a ziarelor in urma cu o luna, cand consilierii municipali l-au revocat din functia de presedinte al Consiliului de Administratie RATB, deoarece nu a reusit sa duca la bun sfarsit proiectele incepute, iar managementul a avut de suferit in perioada in care Crit a condus regia.
Crit a fost initial director tehnic la Registrul Auto Roman, iar in 2010 a fost numit la conducerea RATB.
Se pare ca Adrian Crit a refuzat sa le arate consilierilor contractele semnate pe bani publici si a incheiat un contract de aisgurare cu Omniasig, nefavorabil regiei, iar ca urmare peste 100 de vehicule afectate nu mai pot fi reparate si folosite.
http://www.ghimpele.ro/2011/12/anca-boa ... -minister/
Anca Boagiu aduna rebuturile in minister
Ce nu este bun la RATB, este bun la AMTB! Dupa acest principiu se ghideaza ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, care aduna rebuturile in minister, in speranta ca va avea pana la urma un angajat competent.
Fostul director al RATB, Adrian Crit, a fost numit in functia de director general a Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti (AMTB) si va detine si functia de presedinte al consiliului de conducere al AMTB.
Adrian Crit a tinut prima pagina a ziarelor in urma cu o luna, cand consilierii municipali l-au revocat din functia de presedinte al Consiliului de Administratie RATB, deoarece nu a reusit sa duca la bun sfarsit proiectele incepute, iar managementul a avut de suferit in perioada in care Crit a condus regia.
Crit a fost initial director tehnic la Registrul Auto Roman, iar in 2010 a fost numit la conducerea RATB.
Se pare ca Adrian Crit a refuzat sa le arate consilierilor contractele semnate pe bani publici si a incheiat un contract de aisgurare cu Omniasig, nefavorabil regiei, iar ca urmare peste 100 de vehicule afectate nu mai pot fi reparate si folosite.
http://www.ghimpele.ro/2011/12/anca-boa ... -minister/
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Gâlceava damelor din PDL: Udrea versus Boagiu. Cine este motivul neînțelegerilor
Anca Boagiu l-a numit în funcția de director al Autorității Metropolitane de Transport București pe Adrian Criț, același pe care Udrea, șefa PDL București, îl dăduse jos de la conducerea RATB, sub pretextul “prostului management” al Regiei de Transport. Criț acuza la momentul demiterii “interese” ale oamenilor din partid pe care nu le acceptase, iar primarul Sorin Oprescu, rival al Elenei Udrea, îi lua apărarea directorului.
Adrian Criț a plecat de la conducerea Regiei Autonome de Transport București la dorința Elenei Udrea, declarau în noiembrie surse din Consiliul General al Municipiului București, pentru B365.ro. Oficial, propunerea demiterii a venit din partea consilierilor PDL-iști Mircea Raicu și Călin Murg (viceprimar și președinte al Consiliului General). La sfârșitul lunii noiembrie, șefa PDL București recunoștea că în spatele demiterii se află filiala pe care o conduce:
“Am retras susținerea unui director de regie la Capitală. Nu am nicio reținere să retragem susținerea sau să cerem demiterea unei persoane care, conform principiilor noastre pe care le afirmăm transparent fie dovedește incompetență, fie dovedește lipsă de integritate.” declara Elena Udrea la emisiunea Made in Romania, de la Realitatea tv, din 27 noiembrie.
La momentul demiterii, Adrian Criț, care fusese numit în 2010 la conducerea RATB de către PDL, declara că a fost demis din cauză că nu a acceptat anumite “interese”. El cita raportul de activitate al Regiei, care ar fi dovedit că nu este vorba în niciun caz de prost management. De partea sa se situa atunci primarul general Sorin Oprescu, care declara, la rândul său, că raportul de activitate al RATB infirmă ceea ce susțineau consilierii PDL, și anume prostul management al regiei. “S-au exercitat o serie întreagă de presiuni care îl determinau pe directorul Criț să se îndrepte spre chestiuni oneroase. Este vorba de contracte de publicitate, automate de cafea și altele. Începe cafteala pentru ciolan”, a declarat Sorin Oprescu.
Boagiu, de altă parte a ciolanului decât Udrea?
Un șut în spate poate fi un pas înainte, spune o vorbă din popor. Nimic mai adevărat pentru Adrian Criț, care, demis de filiala lui Udrea, a primit o funcție mai înaltă de la Ministrul Transportului, Anca Boagiu. În calitate de director al AMTB, Criț va gestiona tot transportul public din Capitală, de suprafață și de subteran, dar și naval.
Numirea făcută de Boagiu pare să indice cel puțin interese divergente între cele două doamne de fier ale PDL-ului. Mai mult, aduce la conducerea unui domeniu vital pentru Capitală, transportul public, un personaj aflat în relații cordiale cu primarul Sorin Oprescu, principalul rival al Elenei Udrea la nivelul Capitalei.
Miniștrii nu se consultă cu partidul tot timpul
Solicitat să ofere o explicație pentru neconconcordanța dintre poziția șefului filialei PDL București, Elena Udrea și cea a ministrului Transporturilor, Anca Boagiu, purtătorul de cuvând al PDL București, Cristian Călugăru, a declarat: “Ministrul Transportului este, într-adevăr, membru al PDL București, dar ar fi exagerat ca de fiecare dată când un ministru face o numire în instituția sa să se consulte cu partidul. Nu știu care sunt motivațiile doamnei Boagiu. A numit probabil un specialist cu o anumită experiență, chiar dacă la nivelul Consiliului de Administrație al RATB s-a decis că acesta nu mai corespunde” – a declarat Călugăru pentru B365.ro.
Contactat telefonic de B365.ro pentru a comenta situatia creată, noul director al Autorității a dat de înțeles că numirea sa nu a fost neapărat una politică: „Eu colaborez de mult timp cu Ministerul Transporturilor, chiar dinainte de numirea mea la RATB. Eu zic că ceea ce-am facut în RATB mă recomandă pentru acest post. Este decizia dânsei (n.r. – ministul Anca Boagiu) și nu pot să comentez. Mi s-a propus și am acceptat în condițiile în care știu ce-am de făcut în această instituție”, a explicat Adrian Criț.
http://b365.ro/news/udrea-despre-crit/
Gâlceava damelor din PDL: Udrea versus Boagiu. Cine este motivul neînțelegerilor
Anca Boagiu l-a numit în funcția de director al Autorității Metropolitane de Transport București pe Adrian Criț, același pe care Udrea, șefa PDL București, îl dăduse jos de la conducerea RATB, sub pretextul “prostului management” al Regiei de Transport. Criț acuza la momentul demiterii “interese” ale oamenilor din partid pe care nu le acceptase, iar primarul Sorin Oprescu, rival al Elenei Udrea, îi lua apărarea directorului.
Adrian Criț a plecat de la conducerea Regiei Autonome de Transport București la dorința Elenei Udrea, declarau în noiembrie surse din Consiliul General al Municipiului București, pentru B365.ro. Oficial, propunerea demiterii a venit din partea consilierilor PDL-iști Mircea Raicu și Călin Murg (viceprimar și președinte al Consiliului General). La sfârșitul lunii noiembrie, șefa PDL București recunoștea că în spatele demiterii se află filiala pe care o conduce:
“Am retras susținerea unui director de regie la Capitală. Nu am nicio reținere să retragem susținerea sau să cerem demiterea unei persoane care, conform principiilor noastre pe care le afirmăm transparent fie dovedește incompetență, fie dovedește lipsă de integritate.” declara Elena Udrea la emisiunea Made in Romania, de la Realitatea tv, din 27 noiembrie.
La momentul demiterii, Adrian Criț, care fusese numit în 2010 la conducerea RATB de către PDL, declara că a fost demis din cauză că nu a acceptat anumite “interese”. El cita raportul de activitate al Regiei, care ar fi dovedit că nu este vorba în niciun caz de prost management. De partea sa se situa atunci primarul general Sorin Oprescu, care declara, la rândul său, că raportul de activitate al RATB infirmă ceea ce susțineau consilierii PDL, și anume prostul management al regiei. “S-au exercitat o serie întreagă de presiuni care îl determinau pe directorul Criț să se îndrepte spre chestiuni oneroase. Este vorba de contracte de publicitate, automate de cafea și altele. Începe cafteala pentru ciolan”, a declarat Sorin Oprescu.
Boagiu, de altă parte a ciolanului decât Udrea?
Un șut în spate poate fi un pas înainte, spune o vorbă din popor. Nimic mai adevărat pentru Adrian Criț, care, demis de filiala lui Udrea, a primit o funcție mai înaltă de la Ministrul Transportului, Anca Boagiu. În calitate de director al AMTB, Criț va gestiona tot transportul public din Capitală, de suprafață și de subteran, dar și naval.
Numirea făcută de Boagiu pare să indice cel puțin interese divergente între cele două doamne de fier ale PDL-ului. Mai mult, aduce la conducerea unui domeniu vital pentru Capitală, transportul public, un personaj aflat în relații cordiale cu primarul Sorin Oprescu, principalul rival al Elenei Udrea la nivelul Capitalei.
Miniștrii nu se consultă cu partidul tot timpul
Solicitat să ofere o explicație pentru neconconcordanța dintre poziția șefului filialei PDL București, Elena Udrea și cea a ministrului Transporturilor, Anca Boagiu, purtătorul de cuvând al PDL București, Cristian Călugăru, a declarat: “Ministrul Transportului este, într-adevăr, membru al PDL București, dar ar fi exagerat ca de fiecare dată când un ministru face o numire în instituția sa să se consulte cu partidul. Nu știu care sunt motivațiile doamnei Boagiu. A numit probabil un specialist cu o anumită experiență, chiar dacă la nivelul Consiliului de Administrație al RATB s-a decis că acesta nu mai corespunde” – a declarat Călugăru pentru B365.ro.
Contactat telefonic de B365.ro pentru a comenta situatia creată, noul director al Autorității a dat de înțeles că numirea sa nu a fost neapărat una politică: „Eu colaborez de mult timp cu Ministerul Transporturilor, chiar dinainte de numirea mea la RATB. Eu zic că ceea ce-am facut în RATB mă recomandă pentru acest post. Este decizia dânsei (n.r. – ministul Anca Boagiu) și nu pot să comentez. Mi s-a propus și am acceptat în condițiile în care știu ce-am de făcut în această instituție”, a explicat Adrian Criț.
http://b365.ro/news/udrea-despre-crit/
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Ce este sigur pana acum este ca s-au mai creat din pix niste posturi de conducere. Restul, mai incolo...
Interesele CGMB în Autoritatea Metropolitană de Transport, reprezentate de Horaţiu Ţica
Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) l-a desemnat marţi, cu majoritatea de voturi, pe PDL-istul Horaţiu Ţica în Consiliul de Administraţie al Autorităţii Metropolitate de Transport Bucureşti.
Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) l-a desemnat marţi, cu majoritatea Alesul genera a fost desemnat cu 28 de voturi “pentru”. Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a cerut CGMB să numească o persoană în Consiliul de Administraţie al Autorităţii, după ce, pe 13 decembrie, ministrul l-a numit pe fostul director al RATB Adrian Criţ în funcţia de director general al Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti. Totodată, Criţ va avea şi funcţia de preşedinte al consiliului de conducere al AMTB.
Schimbarea din funcţie a fostului şef RATB a fost propusă chiar de către alesul general Horaţiu Ţica, împreună cu Mircea Raicu, Călin Murgv, de la PDL, și de Ioan Gâf Deac- de la PNG. Totodată, Ţica este cel care a cerut, în iunie, un control privind verificarea activităţii Regiei.
Autoritatea Metropolitană va face regulile pentru RATB
Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti se află în subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi are atribuţii de reglementare şi coordonare a serviciilor de transport public de călători în Bucureşti şi judeţul Ilfov.
Proiectul de înfiinţare a unei autorităţi pentru toate tipurile de transport public - cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze sau trenuri regionale - a fost anunţat în martie de Anca Boagiu şi asumat de autorităţi în relaţia cu Fondul Monetar Internaţional şi Comisia Europeană.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/interes ... 58692.html
Ce este sigur pana acum este ca s-au mai creat din pix niste posturi de conducere. Restul, mai incolo...
Interesele CGMB în Autoritatea Metropolitană de Transport, reprezentate de Horaţiu Ţica
Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) l-a desemnat marţi, cu majoritatea de voturi, pe PDL-istul Horaţiu Ţica în Consiliul de Administraţie al Autorităţii Metropolitate de Transport Bucureşti.
Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) l-a desemnat marţi, cu majoritatea Alesul genera a fost desemnat cu 28 de voturi “pentru”. Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a cerut CGMB să numească o persoană în Consiliul de Administraţie al Autorităţii, după ce, pe 13 decembrie, ministrul l-a numit pe fostul director al RATB Adrian Criţ în funcţia de director general al Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti. Totodată, Criţ va avea şi funcţia de preşedinte al consiliului de conducere al AMTB.
Schimbarea din funcţie a fostului şef RATB a fost propusă chiar de către alesul general Horaţiu Ţica, împreună cu Mircea Raicu, Călin Murgv, de la PDL, și de Ioan Gâf Deac- de la PNG. Totodată, Ţica este cel care a cerut, în iunie, un control privind verificarea activităţii Regiei.
Autoritatea Metropolitană va face regulile pentru RATB
Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti se află în subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi are atribuţii de reglementare şi coordonare a serviciilor de transport public de călători în Bucureşti şi judeţul Ilfov.
Proiectul de înfiinţare a unei autorităţi pentru toate tipurile de transport public - cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze sau trenuri regionale - a fost anunţat în martie de Anca Boagiu şi asumat de autorităţi în relaţia cu Fondul Monetar Internaţional şi Comisia Europeană.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/interes ... 58692.html
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
Dominatrix
Ce beneficii aduce bucureștenilor Autoritatea Metropolitană de Transport
În cel mult o lună, organismul care va gestiona transportul public bucureştean își va intra în drepturi. Proiectul de hotărâre privind regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Metropolitane de Transport a trecut de Executiv și deja se caută specialişti pentru posturile din instituţie. Printre primele măsuri pe care le va implementa AMT se număra integrarea tarifară a transportului public de suprafaţă cu cel din subteran.
La mai bine de două luni de la emiterea ordonanţei care stabilea înfiinţarea instituţiei, Guvernul a avizat şi regulamentul de organizare şi funcţionare a Autoritatea Metropolitană de Transport (AMT). Practic, scheletul administrativ al instituţiei este gata iar acum se caută persoane avizate care să-şi ia posturile în primire. Este vorba, teoretic, despre specialiști cu experienţă în managementul transportului public, care se vor ocupa de buna funcţionare a reţelei de autobuze, tramvaie, troleibuze, metrou şi maxi-taxi-uri a Capitalei. Printre primele măsuri pe care le va implementa AMT se număra integrarea tarifară a transportului public de suprafaţa cu transportul public de subteran – aşa-numitul „bilet unic” cerut de reprezentanții FMI Guvernului României printr-o scrisoare de intenție transmisă anul trecut.
„Este vorba despre un singur titlu de transport care să poată fi utilizat de către călător atât la suprafaţă cât şi în subteran. Asta ca să nu cheltuiască de două ori, în suma dublă, ca să se deplaseze dintr-o parte în alta a oraşului”, explica pentru B365.ro directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.
Măsură nu ar fi doar în beneficiul bucureștenilor. Extinsă şi la operatorii privaţi, s-ar aduna mai mulţi bani la buget, spune la rândul său directorul AMT, Adrian Criț. “Noi ne dorim extinderea acestui sistem şi la operatorii privaţi de transport pentru a scăpa de evaziunea fiscală. Sunt discuţii în acest sens. Este şi o comisie formată care analizează introducerea acestor tarife unice. Înainte de toate acestea mai este un lucru important de făcut. Şi Metrorex trebuie să aibă posibilitatea să încarce cardurile RATB atât cu abonamente cât şi cu portofel electronic”, explică șeful Autorității. “Eu cred că în primul trimestru al anului viitor putem vorbi de implementarea acestei tarifari integrate. Este un termen fezabil şi măsura uşor de implementat”, completează Udriște.
Modernizările vor fi făcute „cu cap”
Un alt exemplu ar fi dezvoltarea investiţiilor şi modernizarea ca beneficiu direct al bucureştenilor. „Acolo unde avem o linie de metrou în subteran nu modernizez şi linia de tramvai de la suprafaţă sau nu introduc o nouă linie de autobuz sau troleibuz. Linia de metrou trebuie să devină principalul culoar de transport, liniile de suprafaţă trebuie să se desfăşoare perpendicular pe linia de metrou şi să alimenteze reţeaua din subteran: eficienţa e pe toate părţile. Călătorii vor folosi un mijloc de transport mai adecvat, Metrorex va avea mai mulţi călători iar RATB îşi va eficientiza costurile cu consumul de carburanţi şi energie electrică”, continuă directorul Metrorex.
Autoritatea, „veche” de patru ani
Proiectul Autorităţii Metropolitane de Transport a stat ani buni în sertarele Ministerului Transporturilor. “Chiar dacă legea privind ariile metropolitane sau legea metropolei nu au fost încă adoptate, și există la nivelul Parlamentului o dezbatere extrem de aprinsă din foarte multe puncte de vedere, noi (n.r. – Ministerul Transporturilor) considerăm că este absolut necesară înfiinţarea unei Autorităţi Metropolitane de Transport Bucureşti “, declara în martie 2008 Ludovic Orban, pe atunci ministru de resort.
La vremea respectivă AMT trebuia să fie înființată ca o instituţie publică cu patrimoniu propriu. Aria geografică a AMT trebuia să includă municipiul Bucureşti, judeţul Ilfov şi localităţile limitrofe aparţinând altor judeţe, cu posibilitate de extindere.
http://b365.ro/news/ce-bene ... transport/
Ce beneficii aduce bucureștenilor Autoritatea Metropolitană de Transport
În cel mult o lună, organismul care va gestiona transportul public bucureştean își va intra în drepturi. Proiectul de hotărâre privind regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Metropolitane de Transport a trecut de Executiv și deja se caută specialişti pentru posturile din instituţie. Printre primele măsuri pe care le va implementa AMT se număra integrarea tarifară a transportului public de suprafaţă cu cel din subteran.
La mai bine de două luni de la emiterea ordonanţei care stabilea înfiinţarea instituţiei, Guvernul a avizat şi regulamentul de organizare şi funcţionare a Autoritatea Metropolitană de Transport (AMT). Practic, scheletul administrativ al instituţiei este gata iar acum se caută persoane avizate care să-şi ia posturile în primire. Este vorba, teoretic, despre specialiști cu experienţă în managementul transportului public, care se vor ocupa de buna funcţionare a reţelei de autobuze, tramvaie, troleibuze, metrou şi maxi-taxi-uri a Capitalei. Printre primele măsuri pe care le va implementa AMT se număra integrarea tarifară a transportului public de suprafaţa cu transportul public de subteran – aşa-numitul „bilet unic” cerut de reprezentanții FMI Guvernului României printr-o scrisoare de intenție transmisă anul trecut.
„Este vorba despre un singur titlu de transport care să poată fi utilizat de către călător atât la suprafaţă cât şi în subteran. Asta ca să nu cheltuiască de două ori, în suma dublă, ca să se deplaseze dintr-o parte în alta a oraşului”, explica pentru B365.ro directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.
Măsură nu ar fi doar în beneficiul bucureștenilor. Extinsă şi la operatorii privaţi, s-ar aduna mai mulţi bani la buget, spune la rândul său directorul AMT, Adrian Criț. “Noi ne dorim extinderea acestui sistem şi la operatorii privaţi de transport pentru a scăpa de evaziunea fiscală. Sunt discuţii în acest sens. Este şi o comisie formată care analizează introducerea acestor tarife unice. Înainte de toate acestea mai este un lucru important de făcut. Şi Metrorex trebuie să aibă posibilitatea să încarce cardurile RATB atât cu abonamente cât şi cu portofel electronic”, explică șeful Autorității. “Eu cred că în primul trimestru al anului viitor putem vorbi de implementarea acestei tarifari integrate. Este un termen fezabil şi măsura uşor de implementat”, completează Udriște.
Modernizările vor fi făcute „cu cap”
Un alt exemplu ar fi dezvoltarea investiţiilor şi modernizarea ca beneficiu direct al bucureştenilor. „Acolo unde avem o linie de metrou în subteran nu modernizez şi linia de tramvai de la suprafaţă sau nu introduc o nouă linie de autobuz sau troleibuz. Linia de metrou trebuie să devină principalul culoar de transport, liniile de suprafaţă trebuie să se desfăşoare perpendicular pe linia de metrou şi să alimenteze reţeaua din subteran: eficienţa e pe toate părţile. Călătorii vor folosi un mijloc de transport mai adecvat, Metrorex va avea mai mulţi călători iar RATB îşi va eficientiza costurile cu consumul de carburanţi şi energie electrică”, continuă directorul Metrorex.
Autoritatea, „veche” de patru ani
Proiectul Autorităţii Metropolitane de Transport a stat ani buni în sertarele Ministerului Transporturilor. “Chiar dacă legea privind ariile metropolitane sau legea metropolei nu au fost încă adoptate, și există la nivelul Parlamentului o dezbatere extrem de aprinsă din foarte multe puncte de vedere, noi (n.r. – Ministerul Transporturilor) considerăm că este absolut necesară înfiinţarea unei Autorităţi Metropolitane de Transport Bucureşti “, declara în martie 2008 Ludovic Orban, pe atunci ministru de resort.
La vremea respectivă AMT trebuia să fie înființată ca o instituţie publică cu patrimoniu propriu. Aria geografică a AMT trebuia să includă municipiul Bucureşti, judeţul Ilfov şi localităţile limitrofe aparţinând altor judeţe, cu posibilitate de extindere.
http://b365.ro/news/ce-bene ... transport/
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
cornel001
Io-te ce zice sclavul tau favorit Crit (sau ala era Oprescu, asta o fi al doilea favorit) :
Ha ha ha.
http://b365.ro/news/adrian- ... -capitala/
Io-te ce zice sclavul tau favorit Crit (sau ala era Oprescu, asta o fi al doilea favorit) :
„Vrem prioritizarea transportului pe sine; metroul, tramvaiul si transportul pe calea ferată sunt cele mai rapide mijloace de tranport public și vrem să creăm legături esențiale cu autobuzele și troleibuzele”.
Ha ha ha.
Printre principalele proiecte pe care le va implementa noua structură se numără circuitul de cale ferată de pe Centura Capitalei. Acesta va fi comasat cu prelungirea unor linii de autobuze sau înfiinţarea unora noi care să transporte călătorii către și dinspre viitoarele staţii de tren. Printr-o sincronizare cu programul trenurilor, bucureştenii vor putea să ajungă din Sudul în Nordul oraşului fără să treacă prin Centrul Capitalei. „Dorim o integrare cât mai rapidă a tuturor tipurilor de transport la nivel metropolitan, mai ales pentru a da drumul cât mai repede la acel circuit de cale ferată din jurul Bucureștiului. Vorbim aici de termene medii și lungi pentru aceste proiecte. Medii însemnând până la 10 ani iar lungi probabil pâna în 2050. Exista deja o strategie pe termen mediu care urmează să fie aprobată după ce va fi supusă dezbaterii publice. Oricum, anul viitor vom realiza integrarea tarifară, adică biletul unic”, adaugă directorul AMT.
http://b365.ro/news/adrian- ... -capitala/
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
andrei11
Prin infiintarea "biletului unic" nu cumva sunt dezavantajat ?
Daca acest bilet unic ma costa de exemplu 9 lei / ora, si eu la ora actuala dau numai aprox. 4 lei ca sa traversez orasul de la un cap la altul ?
Nu sesizez de loc avantajul "biletului unic".
Sau daca am treaba numai pana la Obor intr-o zi ( eu stand la Iancului), dau tot asa, 8 lei, cand acum tramvaiul / metroul ma costa aproximativ 2,5 lei ? Poate si mai putin la metrou.
Unde e "capcana" biletului unic ? Ca nu e nimeni nebun sa mearga ca disperatul intr-o ora cu zece masini numai ca biletul lui sa fie rentabil, se duce omul tot unde avea si pana acum treaba. Daca schimba mai multe mijl. de transport, evident ca-si ia abonamentul cel mai potrivit, chiar si un abonament de o zi, parca valabil in anumite conditii si la metrou.
Eu acum am abonament general de 50 lei. Cat e abonamentul de metrou, ca nu stiu ? Sa spunem 30 lei. ( valoare teoretica din burta, ca nu stau sa caut acum )
Daca se vine cu propunerea ca in loc de 2 abonamente sa am unul singur de 80 lei, ce am castigat ? Ca am o singura cartela in loc de doua ? ( ok, in cazul asta particular am un singur card cu 2 tipuri de abonament, dar vorbesc teoretic ).
Practic sa inteleg ca la maxi taxi in loc sa dau banii la sofer, voi fi obligat sa-mi validez cardul / abonamentul la un compostor in maxi ?
Asatept si eu unele explicatii despre avantajele acestui bilet unic valabil o ora fata de biletul clasic.
Prin infiintarea "biletului unic" nu cumva sunt dezavantajat ?
Daca acest bilet unic ma costa de exemplu 9 lei / ora, si eu la ora actuala dau numai aprox. 4 lei ca sa traversez orasul de la un cap la altul ?
Nu sesizez de loc avantajul "biletului unic".
Sau daca am treaba numai pana la Obor intr-o zi ( eu stand la Iancului), dau tot asa, 8 lei, cand acum tramvaiul / metroul ma costa aproximativ 2,5 lei ? Poate si mai putin la metrou.
Unde e "capcana" biletului unic ? Ca nu e nimeni nebun sa mearga ca disperatul intr-o ora cu zece masini numai ca biletul lui sa fie rentabil, se duce omul tot unde avea si pana acum treaba. Daca schimba mai multe mijl. de transport, evident ca-si ia abonamentul cel mai potrivit, chiar si un abonament de o zi, parca valabil in anumite conditii si la metrou.
Eu acum am abonament general de 50 lei. Cat e abonamentul de metrou, ca nu stiu ? Sa spunem 30 lei. ( valoare teoretica din burta, ca nu stau sa caut acum )
Daca se vine cu propunerea ca in loc de 2 abonamente sa am unul singur de 80 lei, ce am castigat ? Ca am o singura cartela in loc de doua ? ( ok, in cazul asta particular am un singur card cu 2 tipuri de abonament, dar vorbesc teoretic ).
Practic sa inteleg ca la maxi taxi in loc sa dau banii la sofer, voi fi obligat sa-mi validez cardul / abonamentul la un compostor in maxi ?
Asatept si eu unele explicatii despre avantajele acestui bilet unic valabil o ora fata de biletul clasic.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
ByOnu
Sa inteleg ca vor disparea in cele din urma definitiv cartelele magnetice?
Sa inteleg ca vor disparea in cele din urma definitiv cartelele magnetice?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucur
Dominatrix
Eu zic ca asemenea discutii sunt premature, in conditiile care nici macar strategia de implementare a tarifului unic nu este definitivata, conform declaratiilor lui Adrian Crit, cu atat mai putin tarifele propriu-zise. Ce este sigur este ca se prefigureaza o afacere frumoasa pentru UTI & co. (va dati seama ce ar insemna sa se monteze aceleasi sisteme de taxare de la RATB/Metrorex pe toate dubele preorasenesti)?
Eu zic ca asemenea discutii sunt premature, in conditiile care nici macar strategia de implementare a tarifului unic nu este definitivata, conform declaratiilor lui Adrian Crit, cu atat mai putin tarifele propriu-zise. Ce este sigur este ca se prefigureaza o afacere frumoasa pentru UTI & co. (va dati seama ce ar insemna sa se monteze aceleasi sisteme de taxare de la RATB/Metrorex pe toate dubele preorasenesti)?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination