Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 490284 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Nu am acum la dispozitie pdf'ul cu varianta "oficiala", dar a pus colegul nostru misterr o schita in pagina 60 a acestui topic.
Nu am acum la dispozitie pdf'ul cu varianta "oficiala", dar a pus colegul nostru misterr o schita in pagina 60 a acestui topic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
andrei11
Nu e chiar logica varianta de la pag 60, cea cu sensgiratoriul unic mult in dreapta. Practic nu va putea prelua numarul de masini care vor trebui sa-l foloseasca pentru a se putea deplasa in toate sensurile. Mai ales ca nu stiu daca are un diametru mai mare de 15 - 20 metri.
Nu e chiar logica varianta de la pag 60, cea cu sensgiratoriul unic mult in dreapta. Practic nu va putea prelua numarul de masini care vor trebui sa-l foloseasca pentru a se putea deplasa in toate sensurile. Mai ales ca nu stiu daca are un diametru mai mare de 15 - 20 metri.
- misterr
-
Posted:
-
Intesecția CB×DN1
misterr
Da, e destul de complicat, sînt o mulțime de insule, insulițe, pastile și bretele, ca în Orășelul Copiilor (sau Disneyland). Va fi tot un fel de sens giratoriu tăiat, adică cei care merg înainte pe centură îl taie prin mijloc, iar cei care schimbă direcția îl ocolesc. Podul (DN1) are 3 deschideri, pe sub cea din mijloc vor trece sensurile „înainte” iar pe sub cele laterale se va face girația (acolo vin bretelele provenite din DN1).
Mai bună ar fi o fotografie făcută de sus, de pe pod. Poate cînd se va contura mai bine o să o fac și pe asta (deși pe pod accesul pietonilor e interzis...)
Da, e destul de complicat, sînt o mulțime de insule, insulițe, pastile și bretele, ca în Orășelul Copiilor (sau Disneyland). Va fi tot un fel de sens giratoriu tăiat, adică cei care merg înainte pe centură îl taie prin mijloc, iar cei care schimbă direcția îl ocolesc. Podul (DN1) are 3 deschideri, pe sub cea din mijloc vor trece sensurile „înainte” iar pe sub cele laterale se va face girația (acolo vin bretelele provenite din DN1).
Mai bună ar fi o fotografie făcută de sus, de pe pod. Poate cînd se va contura mai bine o să o fac și pe asta (deși pe pod accesul pietonilor e interzis...)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Nu e interzis, pe pod ai trotuar pe ambele parti cu scari la capetele rampelor si nu am vazut nici un anunt ca ar fii interzis, da vezi sa fotografiezi asa mai in jos, sa nu zica aia de la unitatea militara ca ii fotografiezi pe ei.
Nu e interzis, pe pod ai trotuar pe ambele parti cu scari la capetele rampelor si nu am vazut nici un anunt ca ar fii interzis, da vezi sa fotografiezi asa mai in jos, sa nu zica aia de la unitatea militara ca ii fotografiezi pe ei.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
M-am suit eu si nu am avut nici o problema, chiar m-au vazut militarii de la UM de mai multe ori ca pozez, da cum au vazut ca pozam spre pasaj sau spre sosea si nu spre Um, s-au intors cu spatele si nu au zis nimic.
M-am suit eu si nu am avut nici o problema, chiar m-au vazut militarii de la UM de mai multe ori ca pozez, da cum au vazut ca pozam spre pasaj sau spre sosea si nu spre Um, s-au intors cu spatele si nu au zis nimic.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Nightwolf
Ce legatura are ce zici tu cu CB-ul?? In plus de asta nu cred ca s-a grabit nimeni, Google implementeaza exclusiv dupa verificarile in teren, ce zici tu ca e gresit?
danutzu_2910 wrote:
Pe Google Maps a aparut autostrada Bucuresti Ploiesti... dar nu are racordurile la CB si la Centura Ploiesti...
Au mai aparut si A2 cu sectorul dintre Cernavoda si Megidia... Precum si A3, Suplacu de Barcau - Bors...
S-au cam grabit cei de la Google.... si s-au grabit ... gresit...
Macar de puneau si A1 dintr Arad si Timisoara.... (care mai are putin si e gata...)
Ce legatura are ce zici tu cu CB-ul?? In plus de asta nu cred ca s-a grabit nimeni, Google implementeaza exclusiv dupa verificarile in teren, ce zici tu ca e gresit?
- DanCld
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
DanCld
La Google maps e un sistem foarte lax - practic oricine poate sa traga vectori pe harta si daca nimereste si un moderator mai neatent se umplu campiile patriei cu autostrazi mai ceva ca in Germania. De exemplu vezi pe DN6 - centura Severin e deschisa doar partial insa in Google Maps e completa iar mai sus spre Caransebes in Domasnea deja drumul national trece pe varianta pe care zilele astea se toarna ultimii metri de asfalt.
Nightwolf wrote:
Google implementeaza exclusiv dupa verificarile in teren, ce zici tu ca e gresit?
La Google maps e un sistem foarte lax - practic oricine poate sa traga vectori pe harta si daca nimereste si un moderator mai neatent se umplu campiile patriei cu autostrazi mai ceva ca in Germania. De exemplu vezi pe DN6 - centura Severin e deschisa doar partial insa in Google Maps e completa iar mai sus spre Caransebes in Domasnea deja drumul national trece pe varianta pe care zilele astea se toarna ultimii metri de asfalt.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danutzu_2910
Daca la bucuresti-Ploiesti mai treaca mearga... cica e aproape gata, ce cauta sectoare de autostrada care abia daca s-a inceput lucrul la ele... si mai e pana sa fie gata...?
Timisoara - Arad unde este???? O sa fie gata in curand....
Scuze ptr off-topic...
Nightwolf wrote:
......, ce zici tu ca e gresit?
Daca la bucuresti-Ploiesti mai treaca mearga... cica e aproape gata, ce cauta sectoare de autostrada care abia daca s-a inceput lucrul la ele... si mai e pana sa fie gata...?
Timisoara - Arad unde este???? O sa fie gata in curand....
Scuze ptr off-topic...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Ce verificare pe teren! ?! ? A3 a aparut si disparut de vreo 3 ori pana acum din Google Maps si Google Earth (ca tot e aceeasi sursa). Iar informatiile pentru Google Maps sunt copiate din wikimapia.org (care e tot a lor) unde face oricine ce vrea iar moderatorii sunt niste retarzi si jumatate.
Ce verificare pe teren! ?! ? A3 a aparut si disparut de vreo 3 ori pana acum din Google Maps si Google Earth (ca tot e aceeasi sursa). Iar informatiile pentru Google Maps sunt copiate din wikimapia.org (care e tot a lor) unde face oricine ce vrea iar moderatorii sunt niste retarzi si jumatate.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Nightwolf
O secunda... m-am uitat si eu pe harta... si la fotografiile atasate ... drumul exista ... e la nivel de drum forestier ce-i drept ... dar EXISTA ... deci poate fi cartografiat! Eu la scoala am invatat ca drumurile ele toate se imparte in mai multe categorii care este in ordine: autostrazi, expres, europene, nationale, judetene, comunale, forestiere, forestiere-sezoniere si poteci ... daca Medgidia e la nivel de ... hai sa zicem DN-u ... A3-u are portiuni unde e la nivel de forestier ... DAR se poate cartografia. Ulterior i se schimba culoarea pe harta. Greaseala la Google e ca ei nu prea tin cont de treaba asta...
Cat priveste Timisoara-Arad trage si tu un vector
Verificarile in teren au inceput a fi facute acum ... 6 luni daca nu ma insel, tocmai din cauza vectorilor trasi aiurea ... d`aia exista colaboratori. Gen, in momentul de fata din ce am discutat cu ei, pt a implementa un nou segment de drum pe hartile lor, trebuie atasate cateva fotografii sugestive, care sunt trimise reprezentantei din tara respectiva sau colaboratorilor freelance pt confirmare ... asta ti-o spun din surse ff sigure
GATA ca suntem off rau
danutzu_2910 wrote:Nightwolf wrote:
......, ce zici tu ca e gresit?
Daca la bucuresti-Ploiesti mai treaca mearga... cica e aproape gata, ce cauta sectoare de autostrada care abia daca s-a inceput lucrul la ele... si mai e pana sa fie gata...?
Timisoara - Arad unde este???? O sa fie gata in curand....
Scuze ptr off-topic...
O secunda... m-am uitat si eu pe harta... si la fotografiile atasate ... drumul exista ... e la nivel de drum forestier ce-i drept ... dar EXISTA ... deci poate fi cartografiat! Eu la scoala am invatat ca drumurile ele toate se imparte in mai multe categorii care este in ordine: autostrazi, expres, europene, nationale, judetene, comunale, forestiere, forestiere-sezoniere si poteci ... daca Medgidia e la nivel de ... hai sa zicem DN-u ... A3-u are portiuni unde e la nivel de forestier ... DAR se poate cartografia. Ulterior i se schimba culoarea pe harta. Greaseala la Google e ca ei nu prea tin cont de treaba asta...
Cat priveste Timisoara-Arad trage si tu un vector
shoppy wrote:
Ce verificare pe teren! ?! ? A3 a aparut si disparut de vreo 3 ori pana acum din Google Maps si Google Earth (ca tot e aceeasi sursa). Iar informatiile pentru Google Maps sunt copiate din wikimapia.org (care e tot a lor) unde face oricine ce vrea iar moderatorii sunt niste retarzi si jumatate.
Verificarile in teren au inceput a fi facute acum ... 6 luni daca nu ma insel, tocmai din cauza vectorilor trasi aiurea ... d`aia exista colaboratori. Gen, in momentul de fata din ce am discutat cu ei, pt a implementa un nou segment de drum pe hartile lor, trebuie atasate cateva fotografii sugestive, care sunt trimise reprezentantei din tara respectiva sau colaboratorilor freelance pt confirmare ... asta ti-o spun din surse ff sigure
GATA ca suntem off rau
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
SniperGuy
Se pare ca temerile unora dintre voi au fost intemeiate in legatura cu asa zisa "autostrada de centura" si trecerile ei de pietoni. Probabil ca majoritatea dintre voi ati vazut stirea, dar o postez si aici, pentru a vedea toata lumea:
Doua studente de la Academia Nationala de Informatii au fost spulberate pe o trecere de pietoni, chiar in fata facultatii, situata pe Soseaua de centura a Capitalei.
Una dintre fete a murit pe loc, iar cealalata este in coma la spital. De vina este o soferita, care nu le-a observat pe fete si le-a lovit in plin.
Acest cumplit accident a ridicat insa o problema grava, care pune zilnic viata in pericol pietonilor in zona Soselei de centura: trecerile nu sunt iluminate, iar pe timp de noapte aproape ca nu se vad.
Abia dupa aceasta tragedie, responsabili si-au dat seama ca trebuie sa ia masuri de urgenta.
Dupa o secunda neagra, viata Iulianei Moga, o tanara de 20 de ani, s-a stins, iar cea a prietenei sale, Corina Bucur, atarna de un fir.
Amandoua incheiasera ziua de studiu la Academia de Informatii, institutie care se afla pe Soseaua de centura.
Au incercat sa traverseze drumul, insa au fost spulberate pe trecerea de pietoni.
"Nu le-am vazut" le-a spus soferita vinovata politistilor, inainte sa fie dusa si ea la spital, in stare de soc. Martorii sustin ca ar fi avut viteza si vorbea si la telefon.
Problema este ca trecerea de pietoni reprezinta un pericol, pentru ca se afla pe un drum slab luminat.
Abia dupa aceasta tragedie, reprezentantii Companiei Nationale de Drumuri au mers sa inspecteze trecerea de pietoni.
In aceeasi situatie sunt toate cele 6 treceri, situate pe bucata de sosea intre Otopeni si Mogosoaia.
Trecerile de pietoni dispuse de a lungul Soselei de centura sunt un adevarat pericol si pe timp de zi, pentru ca vorbim de un drum de viteza cu doua benzi, iar in momentul in care vrei sa traversezi este foarte probabil ca un sofer sa opreasa, iar ceilalti sa nu iti acorde prioritate.
Ne-am asigurat si am incercat sa traversam. Doua camioane si un autoturism trec razant, fara sa incetineasca macar.
Alte doua masini trec in viteza, fara sa acorde prioritate. Asa se intampla mereu, spun oamenii care stau in zona.
Nu doar semnalizarea lasa de dorit. In zona nu exista trotuar si nici statii RATB, astfel incat autobuzul sa opreasca in siguranta. Sunt doar treceri care-i pun in pericol pe oameni.
Responsabilii promit ca vor rezolva aceste probleme... anul viitor.
Inspectorii de la drumuri vor merge pe Soseaua de centura, pentru a incerca sa ia primele masuri.
sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... a-anu.html
Se pare ca temerile unora dintre voi au fost intemeiate in legatura cu asa zisa "autostrada de centura" si trecerile ei de pietoni. Probabil ca majoritatea dintre voi ati vazut stirea, dar o postez si aici, pentru a vedea toata lumea:
Doua studente de la Academia Nationala de Informatii au fost spulberate pe o trecere de pietoni, chiar in fata facultatii, situata pe Soseaua de centura a Capitalei.
Una dintre fete a murit pe loc, iar cealalata este in coma la spital. De vina este o soferita, care nu le-a observat pe fete si le-a lovit in plin.
Acest cumplit accident a ridicat insa o problema grava, care pune zilnic viata in pericol pietonilor in zona Soselei de centura: trecerile nu sunt iluminate, iar pe timp de noapte aproape ca nu se vad.
Abia dupa aceasta tragedie, responsabili si-au dat seama ca trebuie sa ia masuri de urgenta.
Dupa o secunda neagra, viata Iulianei Moga, o tanara de 20 de ani, s-a stins, iar cea a prietenei sale, Corina Bucur, atarna de un fir.
Amandoua incheiasera ziua de studiu la Academia de Informatii, institutie care se afla pe Soseaua de centura.
Au incercat sa traverseze drumul, insa au fost spulberate pe trecerea de pietoni.
"Nu le-am vazut" le-a spus soferita vinovata politistilor, inainte sa fie dusa si ea la spital, in stare de soc. Martorii sustin ca ar fi avut viteza si vorbea si la telefon.
Problema este ca trecerea de pietoni reprezinta un pericol, pentru ca se afla pe un drum slab luminat.
Abia dupa aceasta tragedie, reprezentantii Companiei Nationale de Drumuri au mers sa inspecteze trecerea de pietoni.
In aceeasi situatie sunt toate cele 6 treceri, situate pe bucata de sosea intre Otopeni si Mogosoaia.
Trecerile de pietoni dispuse de a lungul Soselei de centura sunt un adevarat pericol si pe timp de zi, pentru ca vorbim de un drum de viteza cu doua benzi, iar in momentul in care vrei sa traversezi este foarte probabil ca un sofer sa opreasa, iar ceilalti sa nu iti acorde prioritate.
Ne-am asigurat si am incercat sa traversam. Doua camioane si un autoturism trec razant, fara sa incetineasca macar.
Alte doua masini trec in viteza, fara sa acorde prioritate. Asa se intampla mereu, spun oamenii care stau in zona.
Nu doar semnalizarea lasa de dorit. In zona nu exista trotuar si nici statii RATB, astfel incat autobuzul sa opreasca in siguranta. Sunt doar treceri care-i pun in pericol pe oameni.
Responsabilii promit ca vor rezolva aceste probleme... anul viitor.
Inspectorii de la drumuri vor merge pe Soseaua de centura, pentru a incerca sa ia primele masuri.
sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... a-anu.html
- telvanni
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
telvanni
Concluzia: nu dati la facultati care au sediul pe Centura Bucurestiului.
Concluzia: nu dati la facultati care au sediul pe Centura Bucurestiului.
- lecter
-
Posted:
-
📖 Pagination options