Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

404 posts, 156011 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 29
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Utilizator anonim

Discutata inca de la inceputul anilor 2000 unirea liniilor 21 si 32 via Piata Unirii a intrat in ceata de vreo 2 ani. Totusi am reusit sa fac rost de o propunere pentru realizarea acestei legaturi si separarea zonelor periferice de trafic (urmeaza sa atac mai mult aceasta problema in luna ianuarie).

 


Intr-adevar telvanni

Am auzit si eu de un asemenea proiect si dupa parerea mea chiar e nevoie de o strapungere acolo.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Utilizator anonim

Din pacate cel putin momentan nu se mai aude nimic de acest proiect, totusi e posibil sa mai fie luat in calcul cand se termina cu modernizarea retelei actuale.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul telvanni

Via recta est semper bona
Aoleu....acum am vazut mai atent...SUBtraversare!!!
Recapitulam ce trece prin zona UNIRII: doua bucati magistrale metrou, una bucata rau Dambovita, una bucata pasaj rutier. Pe unde-l baga si p'asta....nu vreau sa ma gandesc.
Mai bine-l face pe sus....monteaza si o fantana arteziana pe el si s-a rezolvat.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul telvanni

ionutc wrote:
il ingramadesc pe-acolo, metroul este destul de jos pus :)
mi-a placut faza cu fantana arteziana pe pasaj  :lol:

Pai e parc acolo...si-n parc sunt fantani arteziene.

 


  • diacovic
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul diacovic

Cine a facut propunerea cu pasajul transversal e dement sau incompetent.
Piata are acum 3  traversari est-vest.
Coposu merge catre Hanul lui Manuc si Splaiul Independentei.
Bulevardul Maria merge catre Biblioteca Nationala si Splaiul Unirii.
Bulevardul Unirii vine de la Piata Alba Iulia spre Casa Poporului.
Deci exista 3 bulevarde paralele de traversat oblic, plus Bratianu.
Plus 2 linii de metrou si Dambovita bagata in tevi.
Dementa e maxima.
Un proiect facut pentru a fura, altfel nu se explica.
Lipit de  Biblioteca Nationala Splaiul venind de la Timpuri Noi e blocat.
Cand traversezi pe splai catre Coposu astepti minute in sir la semafor.
Si ei propun cea mai scumpa lucrare, care nu rezolva problema.
Cu bani putini de la Primarie, dar cu bani de la investitori se poate ridica piata cu 3 m
si face spatii comerciale si pietonale dedesubt, cu legaturi spre Curtea veche si Mitropolie.
Plus inca un bulevard circular deasupra,
care sa rezolve toate relatiile inclusiv trecerile nord-sud, ramanand cele est-vest nestigherite
la locul lor, fara stopuri.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul DanCld

Chiar ieri am gasit acest topic dupa ce a fost doamna la un interviu pe Calea Mosilor; dat fiind ca intr-o luna evadam din Dr. Taberei catre zona Liberty - Cosbuc (dap, in zona infectiei numite piata de flori) am luat la puricat harta RATB. Surpriza, timpul total petrecut in mers cu 32 si cu 21 ar fi in anumite zile mai scurt decat mersul pe jos intre capetele celor 2 tramvaie! De asemenea reteaua urbana de transport de suprafata pare pur si simplu rupta in 2 in zona Pietei Urinii... Dar daca nimeni nu s-a sesizat la modul serios inseamna ca problema de fapt nu exista, e doar o chestiune de obisnuinta.

 


  • diacovic
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul diacovic

Schitele prezentate sunt din 2 filme diferite.Cea colorata prezinta o solutie schizofrenica
pe care e pusa sigla primariei.Pare ca tramvaiul trece oblic prin Piata Unirii.
Celelalte 2 prezinta o solutie tehnica diferita: de pe Bd. Maria tramvaiul merge in didectia sud-nord
pe urma, cu un mic ocol intra pe directia vest-est catre Bd. Coposu, ceea e cu totul altceva.
Obiectia principala e ca nu se studiaza si nu se rezolva problema de ansamblu a pietei Unirii,
care e o problema tehnica de mare anvergura si nu e o joaca.O solutie adevarata ar fi sa se faca
ordine, in sensul ca toata circulatia est-vest sa fie la un nivel si cea nord-sud la alt nivel.
E un minimum.Poate e de studiat sa fie 2 inele, ca in Piata Charles de Gaule din Paris, fiecare cu cate un sens.
Dar studiul nu poate ignora legaturile cu Piata Constitutiei, Sf. Vineri, Bd. Unirii si Bd. Octavian Goga.
Se va vedea ca toate bulevardele au directia est-vest, cu exceptia Bd. Bratianu.
Deci o legatura oblica nu se incadreaza in planul orasului.Daca tot baga tramvaiul dedesubt ar pute sa-l puna in axa Bd. Unirii,
acolo unde sunt fantanile si chiar sa le lase, asa chicioase cum sunt si sa bage lumina doar in spatiile dintre fantani.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Dominatrix

Stati linistiti, ca nu se va face acesta lucrare prea curand. Proiectele exista, dar nu le pune nimeni in aplicare. Vorba aia: proiecte multe, solutii putine, realizari ioc.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul vancouver

Dominatrix wrote:
Stati linistiti, ca nu se va face acesta lucrare prea curand

Nici eu nu cred ca se va face prea curand, sunt altele care ne dor mai tare.

diacovic wrote:
Cine a facut propunerea cu pasajul transversal e dement sau incompetent.

]diacovic wrote:
Schitele prezentate sunt din 2 filme diferite.Cea colorata prezinta o solutie schizofrenica
pe care e pusa sigla primariei.Pare ca tramvaiul trece oblic prin Piata Unirii.


Credeam ca ne aflam pe un forum serios, in care afirmatii precum cele de mai sus nu au ce cauta. Putei sa formulezi si mai civilizat, de exemplu: Eu nu pot sa inteleg cum ar trebui sa treaca tramvaiul 21+32 prin Piata Unirii.  Nu cred ca ar avea pe unde subteran, dat fiind ca exista alte 4-5 treceri subterane.
Si acum incerc sa-ti raspund: Proiectul exista de pe vremea lui Ceausescu, si s-a tinut cont de el cand a fost facut metroul si celelalte treceri subterane. Exista in Moscova o statie de metrou unde se intalnesc 4 linii pe directii diferite, adica sunt 4 statii pe niveluri diferite (am verificat pe Wikipedia). Din auzite am inteles ca in total acolo sunt insa 8 nivele subterane, 4 pentru metrou, unul pietonal si 3 rutiere. De ce nu s-ar putea si la noi? Macar teoretic.

In final revin insa la ce spuneam mai sus: nu este acest tramvai principala problema a Bucurestiului in acest moment si poate se va renunta definitiv la acest proiect.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Dominatrix

Nu stiam ca proiectul exista de pe vremea lui Ceausescu, cu atat mai mult cu cat el nu vroia ca bulevardul lui sa fie traversat de nici o roata de tramvai sau fir de troleibuz. Nu stiam ca se luase in considerare o varianta subterana; in acest caz, a fost cumva luat in considerare acest proiect cand s-a construit metroul (adica s-a lasat spatiu dedicat pentru constructia unei linii de tramvai in subteran)?

Te contrazic in ceea ce priveste utilitatea acestui proiect. O asemenea linie este foarte utila pentru ca s-ar putea crea legaturi directe est-vest fara transbordare. In nici un oras in care am fost (si am fost in destule) nu am vazut terminale de tramvai atat de apropiate in centru, cum sunt la Bucuresti capetele de la Sf. Gheorghe, Sf. Vineri si Piata Unirii. In alte parti, liniile de tramvai sunt adevarate magistrale, care traverseaza orasul de la un capat la altul, nu ciuntite in centru asa cum vezi la noi.

De fapt, constructia terminalului de la Sf. Vineri a fost o imbecilitate, motivata probabil de conceptia mioritica potrivit careia tramvaiul incurca traficul. Da-i in ma-sa de calatori, sa-si ia masina mica daca nu le convine sa mearga 20 de minute pe jos, sau sa astepte pana se face magistrala de metrou Rahova - Colentina, peste 30 de ani.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Mircea G

Pasaj pentru tramvai , NU . Strada pentru circulatia auto , SUBDIMENSIONATA ...bun! Si totusi , care sint perspectivele pentru a traversa orasul de catre cei ce vin din Rahova si zonele adiacente ???

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Dominatrix

Perspectivele sunt: 20- 30 de minute pe jos intre capu' lui 32 si Piata Sf. Vineri, iarna pe polei, vara la 40 de grade, mersul cu masina mica, sau asteptatul 30 de ani de acum incolo pana face metrou intre Colentina si Rahova. Din pacate, asta e situatia.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Dar de unde atata inversunare ca NU? In toate orasele recent dezvoltate avem tramvaie care traverseaza centrul, bineinteles ca la periferi este la suprafata iar in centru este pe sub pamant.
In zona ar fi un lucru superb, adica statie intermodala, 2 magistrale de metrou si una de tramvai.

Sa dau si eu ca exemplu Boston Big Dig, unde exista un asemnea nod, cu urmatoarele nivele:
0 - parc
-1 - zona pietonala/comerciala
-2 - terminal autobuze
-3 - statie metrou
-4 - tunel auto Big Dig

Deci se poate orice, oricum, si in in orice ordine.

Sa bagi tramvaiul la suprafta, asta ar fi crima(sau sinucidere).

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 29
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433571 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use