Topic: Discuții diverse
1675 posts, 478497 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
LVS-89 este fabricat in 1989 si este succesorul lui LVS-86, evident fabricat incepand cu 1986. V3A se fabrica incepand din 1970.
LVS-89 este fabricat in 1989 si este succesorul lui LVS-86, evident fabricat incepand cu 1986. V3A se fabrica incepand din 1970.
- PREZIOSO
-
Posted:
-
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
autob368
Atat autobuzele Mercedes Citaro, cat si tramvaiele si, mai nou, troleibuzele Irisbus Citelis au primit astfel de reclame.
viewtopic.php?f=14&t=28&start=532
viewtopic.php?f=14&t=27&start=714
viewtopic.php?f=12&t=42&start=546
viewtopic.php?f=13&t=54&start=28
Si in plus de asta te rog sa citesti si ce s-a postat mai sus...
Atat autobuzele Mercedes Citaro, cat si tramvaiele si, mai nou, troleibuzele Irisbus Citelis au primit astfel de reclame.
viewtopic.php?f=14&t=28&start=532
viewtopic.php?f=14&t=27&start=714
viewtopic.php?f=12&t=42&start=546
viewtopic.php?f=13&t=54&start=28
Si in plus de asta te rog sa citesti si ce s-a postat mai sus...
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
sloppy
Azi am stat la 11 in statia Piata Sudului sens Cart 16. Feb. aprox 30 min in juru orei 13 , daca am vazut ca nu vine , am luat metroul pana la Grazavesti unde am stat alte 30 min . De ce se circula asa greu ? Bineinteles dupaia au venit trenulet 2-3 tramvaie la capat la 16 Feb.
Azi am stat la 11 in statia Piata Sudului sens Cart 16. Feb. aprox 30 min in juru orei 13 , daca am vazut ca nu vine , am luat metroul pana la Grazavesti unde am stat alte 30 min . De ce se circula asa greu ? Bineinteles dupaia au venit trenulet 2-3 tramvaie la capat la 16 Feb.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
E traseul lung şi Răzoarea şi APACA + un eventual defect blochează aproape complet traseele.
E traseul lung şi Răzoarea şi APACA + un eventual defect blochează aproape complet traseele.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
3mil
Ce boghiu este asta pe care il taraste EP-ul #6090 prin Dep. Dudesti, cumva purtatorul de pe Bucur LF?
Ce boghiu este asta pe care il taraste EP-ul #6090 prin Dep. Dudesti, cumva purtatorul de pe Bucur LF?
boghiu.jpg (125.76 KB; downloaded 2780 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
- 3mil
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Are in capete un tampon ca sa fie impinse boghiurile cu el fara sa mai fie legate.
Are in capete un tampon ca sa fie impinse boghiurile cu el fara sa mai fie legate.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Apropo de boghiuri de Duewag, mai era unul in depoul Titan acum cativa ani. Stie cineva daca mai exista? Bine, la Titan erau vreo 2 linii pline cu boghiuri vechi de la V3A nemodernizate si EP/V3A, pe care nu stiu de ce le mai tine cineva ca sa ocupe spatiul degeaba...
Apropo de boghiuri de Duewag, mai era unul in depoul Titan acum cativa ani. Stie cineva daca mai exista? Bine, la Titan erau vreo 2 linii pline cu boghiuri vechi de la V3A nemodernizate si EP/V3A, pe care nu stiu de ce le mai tine cineva ca sa ocupe spatiul degeaba...
- Dr2005
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
In aceasta seara in jurul orei 22, dupa terminarea meciului Steaua - CFR, disputat pe National Arena, am vazut evident aproape blocate vagoanele de la Depoul Titan pe Bd. Basarabia. Acestea se deplasau cu dificultate si in plus aveau undeva la 250-280 de suporteri . Bineinteles ca le erau testate la maxim suspensiile vagoanelor . Ceea ce mi-a atras atentia e faptul ca nu mai aveau afisajele cu liniile 40 si 56, ci scria pe toate "Cursa Speciala". In trecere am reperat vagoanele 189, 302, 358, 234, 240, 222, 303. Oricum ar trebui facut ceva pentru ca este un haos total cu liniile din zona. E mai rau decat ce se intampla cand e meci pe Ghencea, Giulesti sau in Stefan cel Mare...
In aceasta seara in jurul orei 22, dupa terminarea meciului Steaua - CFR, disputat pe National Arena, am vazut evident aproape blocate vagoanele de la Depoul Titan pe Bd. Basarabia. Acestea se deplasau cu dificultate si in plus aveau undeva la 250-280 de suporteri . Bineinteles ca le erau testate la maxim suspensiile vagoanelor . Ceea ce mi-a atras atentia e faptul ca nu mai aveau afisajele cu liniile 40 si 56, ci scria pe toate "Cursa Speciala". In trecere am reperat vagoanele 189, 302, 358, 234, 240, 222, 303. Oricum ar trebui facut ceva pentru ca este un haos total cu liniile din zona. E mai rau decat ce se intampla cand e meci pe Ghencea, Giulesti sau in Stefan cel Mare...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Un prim pas ar fi modernizarea liniei de tramvai de la Piata Muncii pana la Republica, preferabil separata de restul traficului, fiindca bulevardul e larg si permite acest lucru. Daca tot nu sunt tramvaie suficiente (si nici nu vor fi prea curand), macar sa sporeasca viteza comerciala a traseelor existente, deci implicit sa creasca si capacitatea de transport oferita. Desi Bd. Basarabia este din tronsoanele cele mai distruse din retea (daca nu cumva cel mai distrus), culmea nici macar nu pare prins in vreun plan de modernizare in urmatorii ani.
Un prim pas ar fi modernizarea liniei de tramvai de la Piata Muncii pana la Republica, preferabil separata de restul traficului, fiindca bulevardul e larg si permite acest lucru. Daca tot nu sunt tramvaie suficiente (si nici nu vor fi prea curand), macar sa sporeasca viteza comerciala a traseelor existente, deci implicit sa creasca si capacitatea de transport oferita. Desi Bd. Basarabia este din tronsoanele cele mai distruse din retea (daca nu cumva cel mai distrus), culmea nici macar nu pare prins in vreun plan de modernizare in urmatorii ani.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
nokia2110
Pe vremuri era acea linie de garare. Bineînţeles că tot ce e bun trebuie să dispară.
Dacă modernizează linia vor da şi stâlpii vechi jos din păcate (vechi, dar nu a picat niciunul până acuma).
Pe vremuri era acea linie de garare. Bineînţeles că tot ce e bun trebuie să dispară.
Dacă modernizează linia vor da şi stâlpii vechi jos din păcate (vechi, dar nu a picat niciunul până acuma).
📖 Pagination options