Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Refacere covor asfaltic

1070 posts, 310060 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 77
 
 

📖 Pagination options
Re: Refacere covor asfaltic. telvanni

Ma uitam de dimineata la trecerea la nivel cu calea ferata de pe Petricani, sunt intr-adevar puse acolo niste elemente din cauciuc care se pare ca-si fac treaba bine, dar altceva ma scoate din sarite: NU MAI SUNT 4 BENZI. Cat de incompetenti trebuie sa fim cat sa nu gasim o cale de comunicare intre administratia strazilor si CFR? De ce trebuie sa fie acea gatuire de latime in dreptul caii ferate? Din cate imi amintesc aceeasi situatie era si pe Andronache/Sos Stefanesti, in dreptu trecerii nu mai erau 4 benzi ci...cate una de fapt.

 


Re: Refacere covor asfaltic. Dominatrix

@johnnyh: Nu cred ca problema se va rezolva cu adevarat decat cand se va pune din nou problema inlocuirii liniei de tramvai. Si avand in vedere ca in ambele situatii descrise de tine e vorba de o lucrare noua (2004), si exista zone si intersectii cu linii mult mai proaste (ex. intersectiile Ferdinand/Ziduri Mosi, Lizeanu/Reinvierii, Basarabia/1 decembrie, Calarasi/Traian etc.) vor mai trece niste ani buni pana atunci. Ma rog, se stie ca problema aducerii la nivel a liniei de tramvai este una "extrem de complexa" pentru Doreii nostri nerezolvata chiar la lucrari noi. Spre exemplu vezi mareata lucrare recenta de la Dristor executata de MariVila.

 


Re: Refacere covor asfaltic. emilacke

Dominatrix wrote:
@johnnyh: Nu cred ca problema se va rezolva cu adevarat decat cand se va pune din nou problema inlocuirii liniei de tramvai. Si avand in vedere ca in ambele situatii descrise de tine e vorba de o lucrare noua (2004), si exista zone si intersectii cu linii mult mai proaste (ex. intersectiile Ferdinand/Ziduri Mosi, Lizeanu/Reinvierii, Basarabia/1 decembrie, Calarasi/Traian etc.) vor mai trece niste ani buni pana atunci. Ma rog, se stie ca problema aducerii la nivel a liniei de tramvai este una "extrem de complexa" pentru Doreii nostri nerezolvata chiar la lucrari noi. Spre exemplu vezi mareata lucrare recenta de la Dristor executata de MariVila.


La intersectia Vasile Milea cu Timisoara, dinspre Razoare, exista urmatoarea chestie ciudata: a fost refacuta trecerea peste liniile de tramvai, dar bineinteles pe jumatate. Prima jumatate a ramas cu denivelare, a doua jumatate au adus-o la un nivel acceptabil. Adica au vrut sa arate ca se poate, dar ca daca nu vor muschii lor, nu fac.
E trist ce se intampla. Sefii aceia de lucrari nu locuiesc tot in Bucuresti? Cand trec prin zonele unde s-au ocupat ei de lucrari nu ii doare ca rezultatul muncii lor e prost? Cand ei merg cu masina personala in service nu se gandesc ca o parte din problemele pe care le au si pe a caror rezolvare trebuie sa plateasca din buzunar este din vina lor? Adica ei singur isi platesc din buzunarul propriu propriile greseli, neglijente si indiferente?
Sau , mai simplu, nu au constiinta?

 


Re: Refacere covor asfaltic. johnnyh

Mdea...clasic Romania. Refacem 2 străzi care aveau asfaltul aproape perfect (pe Timișoara și Valea Cascadelor nu erau probleme decât la câteva canale care erau cu câțiva cm mai jos, dar se puteau ocoli ușor) și lăsăm baltă fix punctele unde era nevoie de intervenție. Știu că sunt multe alte probleme în București, și am punctat pe acesta deoarece s-a refacut ce nu era nevoie si s-a lăsat așa unde era cu adevărat nevoie...Păcat, de la o vreme aveam speranțe în mai bine...

 


Re: Refacere covor asfaltic. Dominatrix

Valea Cascadelor si Timisoara au fost reabilitate ca parte a contractului de intretinere multianuala. In cazul de fata, reabilitarea e prevazuta la fiecare cinci ani.

 


Re: Refacere covor asfaltic. danutzu_2910

telvanni wrote:
Ma uitam de dimineata la trecerea la nivel cu calea ferata de pe Petricani, sunt intr-adevar puse acolo niste elemente din cauciuc care se pare ca-si fac treaba bine, dar altceva ma scoate din sarite: NU MAI SUNT 4 BENZI. Cat de incompetenti trebuie sa fim cat sa nu gasim o cale de comunicare intre administratia strazilor si CFR? De ce trebuie sa fie acea gatuire de latime in dreptul caii ferate? Din cate imi amintesc aceeasi situatie era si pe Andronache/Sos Stefanesti, in dreptu trecerii nu mai erau 4 benzi ci...cate una de fapt.


La Stefanesti cu Andronache e un pic mai special, in sensul ca Andronache e la 4 benzi dar Stefanesti (sau mai nou bd Eroilor) este la 2 benzi, imediat dupa calea ferata... iar citeva sute de metri mai departe de fac 4 benzi. Se intampla asta pentru ca cica ar fi prevazut un pasaj peste calea ferata...
Din cauza celor 2 benzi, se limiteaza gabaritul la iesirea de pe Andronache.
Altfel, amenajarea de pe calea ferata este facuta pentru 4 benzi...

emilacke
Au masina de la firma... si ii doare undeva ca se strica .... E chestie generala cu masina de la firma....

 


Re: Refacere covor asfaltic. johnnyh

Atunci se explica de ce nu au fost refacute si trecerile: cand a fost facut contractul ori nu au vrut sa se bage si intre liniile de tramvai, ori era de abia renovat si atunci era in stare buna si nu au vazut necesar sa specifice si astea. Multumesc Dominatrix pentru toate clarificarile. E trist ce se intampla, dar asta e...se putea si mai rau.

 


Re: Refacere covor asfaltic. emilacke

Dominatrix wrote:
Valea Cascadelor si Timisoara au fost reabilitate ca parte a contractului de intretinere multianuala. In cazul de fata, reabilitarea e prevazuta la fiecare cinci ani.



Da, acum e clar de ce nu si-au dat prea mare interes in a scoate lucrarea in conditii bune. Dar in contractul acela de intretinere multianuala nu erau specificate si niste clauze legate de calitatea lucrarii? Sau chestia asta e considerata doar un moft?

 


Re: Refacere covor asfaltic. Dominatrix

Bineinteles ca erau. Dar depinde cine si cum a facut receptia...

 


Re: Refacere covor asfaltic. Dominatrix

Prietenii “blondei de la străzi”, regii asfaltului, cercetați pentru licitații trucate

Consiliul Concurenței susține că are indicii că un număr de 11 firme de construcții s-ar fi înțeles între ele să câștige, pe rând, licitațiile pentru asfaltare, plombare gropi și montare borduri, în valoare totală de 347 milioane de euro, fără TVA, în toate cele șase sectoare ale Capitalei.

Consiliul Concurenţei a efectuat inspecţii inopinate la 11 companii participante la procedura de achiziţie publică organizată de Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) – Administraţia Străzilor pentru atribuirea acordurilor cadru de lucrări ”Întreţinerea şi administrarea unor străzi din Bucureşti”, informează instituția.

Cele 11 companii sunt: S.C. Tehnologica Radion S.R.L., S.C. Euro Construct Trading 98 S.R.L., S.C. Straco Grup S.R.L., S.C. Delta Antrepriza de Construcţii şi Montaj 93 S.R.L. (Delta A.C.M. 93 S.R.L.), S.C. Pro Cons XXI S.R.L., S.C. RCV Global Group S.R.L., S.C. Swietelsky Construcţii Feroviare S.R.L., S.C. Strabag S.R.L., S.C. Eurovia-Construct Internaţional S.A., S.C. Global Service Proiect S.R.L. şi S.C. Drum Concept S.R.L..

Inspecţiile inopinate au avut loc în cadrul investigaţiei declanşate de Consiliul Concurenţei privind o posibilă înţelegere între cele 11 companii de a participa cu oferte trucate (individuale şi în asociere) la licitaţiile organizate de CGMB prin Administraţia Străzilor pentru atribuirea contractelor cadru de asfaltare şi plombare a gropilor şi bordurilor.

Atribuirea contractelor s-a făcut prin organizarea a 6 licitaţii corespunzătoare celor şase sectoare. Valoarea totală estimată a contractelor încheiate cu cele 11 companii, pentru perioada 2011 -2014, este de 1,46 miliarde lei fără TVA (aproximativ 347 milioane euro).

“Avem indicii că ar exista o înţelegere între companiile inspectate de a participa cu oferte formale la cele şase licitaţii, fără să se concureze în mod real. În acest fel, contractele au fost adjudecate prin rotaţie. Este foarte important să depistăm şi să corectăm disfuncţionalităţile din acest domeniu, astfel încât în final să avem o cheltuire eficientă a fondurilor publice” a declarat domnul Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.

În situaţia în care Consiliul Concurenţei va constata încălcarea regulilor de concurenţă, companiile implicate riscă amenzi de până la 10% din cifra de afaceri. Cu toate acestea, companiile care cooperează cu autoritatea de concurenţă, în cadrul programului de clemenţă, pot obţine imunitate la amendă sau reduceri substanţiale ale amenzilor. Reamintim că din septembrie 2009, autoritatea română de concurenţă a adoptat noile instrucţiuni privind politica de clemenţă, instrucţiuni care se aplică atât înţelegerilor orizontale, cât şi restricţionărilor verticale foarte grave.

Legea concurenţei (nr. 21/1996) interzice orice înţelegeri exprese sau tacite între agenţii economici ori asociaţiile de agenţi economici, care au ca obiect sau au ca efect denaturarea concurenţei, în special cele care urmăresc participarea, în mod concertat, cu oferte trucate la licitaţii sau la orice alte forme de concurs de oferte.

Șefa străzilor acuzată că “sifonează bani pentru campania lui Oprescu”

PDL a acuzat-o, la sfârșitul anului trecut, pe șefa Administrației Străzilor, Alina Roman, că “sifonează bani pentru campania lui Oprescu”, promitând anchete împotriva “șlehtei puse de Oprescu în fruntea direcțiilor din Primărie”. PDL nu menționează însă că Alina Roman a fost numită director economic la Administrația Străzilor de Adrian Videanu, pe când aceasta era secretar general la organizația de tineret a PDL. De atunci, firmele de asfaltatori apropiate PDL au câștigat în mod constant contracte cu Primăria.

Consilierii generali din partea PDL pentru București au anunțat, la sfârșitul lui 2011, înființarea a trei comisii de anchetă privind activitatea şi legalitatea contractelor încheiate de la Direcţia Transporturi, Administraţia Lacuri Parcuri Agrement şi Administraţia Străzilor din PMB. Orice anchetă privind cheltuirea banilor publici este binevenită, cu atât mai mult cu cât presa a semnalat cazuri de risipă sau chiar abuz în cheltuielile Primăriei Generale, dar consilierii PDL se pare că folosesc o dublă măsură: directorii din Primărie sunt buni atunci când “sifonează bani” sub conducerea PDL și răi când o fac sub conducerea lui Sorin Oprescu.

Cum au fost atribuite contractele și pe ce bani

Pachet 1- Asocierea SC TEHNOLOGICA RADION SRL & SC PROCONS XXI SRL, lider SC TEHNOLOGICA RADION SRL. Valoarea contractului: 281.897.426 lei fără TVA.

Pachet 2 – Asocierea SC EUROCONSTRUCT TRADING 98 SRL & SC RCV GLOBAL GROUP SRL & SC SWIETELSKI CONSTRUCTII FEROVIARE SRL & SC PROCONS XXI SRL-lider Asociere SC Euroconstruct Trading 98 SRL – Valoarea contractului – 270,764,895 lei fără TVA.

Pachet 3- Asocierea SC DELTA ACM 93 SRL & SC EUROVIA CONSTRUCT INTERNATIONAL SA & SC DRUM CONCEPT SRL & SC GLOBAL SERVICE PROIECT SRL – Valoarea contractului 194,818,968 lei fără TVA.

Pachet 4- Asocierea SC STRACO GRUP SRL & SC STRABAG SR – Valoarea contractului: 194,444,394 lei fără TVA.

Pachet 5 – Asocierea SC EURO CONSTRUCT TRADING 98 SRL & SC RCV GLOBAL GROUP SRL & SC SWIETELSKI CONSTRUCTII FEROVIARE SRL & SC PROCONS XXI SRL -Lider de asociere SC EURO CONSTRUCT TRADING 98 SRL. Valoarea contractului: 229.977.934 lei fără TVA.

Pachet 6- Asocierea SC TEHNOLOGICA RADION SRL & SC PROCONS XXI SRL, lider SC TEHNOLOGICA RADION SR – Valoarea contractului: 235.005.612 lei fără TVA.

PDL acuză din nou “sifonarea” de bani de la străzi către campania lui Oprescu

Într-un comunicat remis redacției B365.ro, PDL București îi cere primarului Sorin Oprescu “să demită conducerea de la Administraţiei Străzilor din funcţie şi să organizeze un audit la această direcţie.” – se arată în comunicat “Ar fi un semn că Sorin Oprescu înţelege gravitatea acuzaţiilor şi o primă dovadă de bună-credinţă din partea sa. În caz contrar, edilul-şef îşi va demonstra încă o dată patronajul pe care îl exercită asupra mafiei din Primăria Capitalei.” – mai spun membrii filialei conduse de Elena Udrea.

“Informaţiile de la Consiliul Concurenţei mai arată un lucru extrem de important: de ce tot ţine Sorin Oprescu la investiţii (asfaltări). Pentru că de acolo se fac banii. Merită punctat faptul că la toate bugetele şi rectificările bugetare din 2008 şi până acum, edilul-şef a cerut bani pentru Administraţia Străzilor, uneori chiar cu riscul de a subfinanţa servicii importante pentru Bucureşti, cum ar fi distribuţia căldurii şi transportul în comun. În această lumină, e clar că de la administraţiile din subordinea PMB se sifonează banii pentru clientela lui Oprescu.” – spun reprezentanții PDL.

http://b365.ro/news/prieten ... strazilor/

 


Re: Refacere covor asfaltic. Dominatrix

Șoferi înarmați-vă cu răbdare! Gropile din București vor fi reparate abia la primăvară

Odată eliberați din mormanele de zăpadă, șoferii bucureșteni vor avea de înfruntat o nouă problemă: gropile. Primele se fac deja simțite pe marile bulevarde din Capitală. Reprezentanții Administrației Străzilor, instituția subordonată municipalității care se ocupă de întreținerea marilor artere de circulație spun că lucrările de asfaltare nu pot avea loc la temperaturi mai mici de 10 grade Celsius. În plus, firmele care au câștigat licitațiile pentru întreținerea străzilor sunt acum cercetate de Consiliul Concurenței.

Zăpada, acțiunile de deszăpezire și materialul antiderapant utilizat au lăsat urme adânci în asfalt. La propriu. Șoseaua București – Ploiești, în zona Fântâna Miorița s-a umplut din nou de gropi. La fel ca și anul trecut. Și în zona Arcului de Triumf șoferii au de făcut slalom printre gropi.

“Administraţia Străzilor Bucureşti, prin firmele de întreţinere cu care are contract, a intervenit deja în vederea astupării gropilor cu mixtură asfaltică stocabilă rece şi monitorizează cu atenţie neconformităţile apărute pe străzile pe care le are în administrare. De îndată ce condiţiile meteorologice vor permite toate gropile apărute în carosabil din cauza ninsorilor abundente cazute in ultimele săptămâni vor fi inventariate. Potrivit normativelor in vigoare lucrarile de asfaltare nu pot avea loc la temperaturi mai mici de 10 grade C”, au precizat pentru B365.ro reprezentanții Administrației Străzilor.

Firmele de întreținere cu care are contract Administrația Străzilor pentru repararea străzilor sunt în prezent cercetate de Consiliul Concurenței. Reprezentanții acestei instituții susțin că au indicii că un număr de 11 firme de construcții s-ar fi înțeles între ele să câștige, pe rând, licitațiile pentru asfaltare, plombare gropi și montare borduri, în toate cele șase sectoare ale Capitalei.

http://b365.ro/news/soferi- ... primavara/

 


Re: Refacere covor asfaltic. Aron

mult laudata asfaltare de pe Bd. Timisoara da roade.....in dreptul mall-lului Afi Palace, sens centru, chiar in dreptul statie de tramvai, s-a facut o groapa de toata frumusetea ce se intinde pe o distanta de 10-15m :evil:

 


Re: Refacere covor asfaltic. bekxy

Deci doar ROADE, nu DA roade... :)

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Refacere covor asfaltic. sss

dj_exemplar wrote:
mult laudata asfaltare de pe Bd. Timisoara da roade.....in dreptul mall-lului Afi Palace, sens centru, chiar in dreptul statie de tramvai, s-a facut o groapa de toata frumusetea ce se intinde pe o distanta de 10-15m :evil:


Iar pe Valea Cascadelor pe sensul Preciziei spre Timisoara, acolo unde sina de tramvai traverseaza strada, e Moartea! Ieri dimineata erau doua masini trase pe dreapta, cu jentile varza. Nimic nu e mai dur decat o groapa care se termina intr-o sina de otel! Poteras, i love you  :evil:

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 77
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433329 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use