Topic: V3A-93-CH-PPC
2502 posts, 787457 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Adaugam la indisponibile pentru urmatoarea perioada de timp vagonul 4002. Acesta are spatele tamponat, dupa ce a lovit un Mercedes al liniei 330... Iar ieri un CH de la Dudesti a "pupat" un vagon FAUR de Alexandria al liniei 11.
Adaugam la indisponibile pentru urmatoarea perioada de timp vagonul 4002. Acesta are spatele tamponat, dupa ce a lovit un Mercedes al liniei 330... Iar ieri un CH de la Dudesti a "pupat" un vagon FAUR de Alexandria al liniei 11.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
A lovit sau a fost lovit?
Gabi23 wrote:
Adaugam la indisponibile pentru urmatoarea perioada de timp vagonul 4002. Acesta are spatele tamponat, dupa ce a lovit un Mercedes al liniei 330
A lovit sau a fost lovit?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Pai eu cred ca am fost destul de clar mai sus ca "a lovit", intr-un context nefericit de imprejurari, nu conteaza. Sper sa fie reparat cat mai repede pentru ca este un vagon bun, care nu prea a stat defect, decat o perioada relativ mic in vara anului 2010.
Pai eu cred ca am fost destul de clar mai sus ca "a lovit", intr-un context nefericit de imprejurari, nu conteaza. Sper sa fie reparat cat mai repede pentru ca este un vagon bun, care nu prea a stat defect, decat o perioada relativ mic in vara anului 2010.
- autob368
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
autob368
4002 plecase sau venea de la cosmetizarea din URAC? Ca banuiesc ca incidentul s-a petrecut pe Stefan cel Mare...
4002 plecase sau venea de la cosmetizarea din URAC? Ca banuiesc ca incidentul s-a petrecut pe Stefan cel Mare...
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
SprinterXP
Mai degraba incidentul s-a petrecut in terminalul Piata Presei Libere.
Mai degraba incidentul s-a petrecut in terminalul Piata Presei Libere.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
La Piata Presei s-a intamplat. Se pregatea sa tracteze un vagon defect, dar o cunjunctura extrem de nefericita a determinat incidentul respectiv... Subiect incheiat pe tema asta!
La Piata Presei s-a intamplat. Se pregatea sa tracteze un vagon defect, dar o cunjunctura extrem de nefericita a determinat incidentul respectiv... Subiect incheiat pe tema asta!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Aha, deci mergea cu spatele... şi vatmanul a fost prea comod să folosească postul de manevră din spate şi a dat într-un 330 care, eventual, vira stânga ilegal la ieşirea din terminal?
Aha, deci mergea cu spatele... şi vatmanul a fost prea comod să folosească postul de manevră din spate şi a dat într-un 330 care, eventual, vira stânga ilegal la ieşirea din terminal?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Combinatie de intamplari nefericite
Combinatie de intamplari nefericite
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4003 a cazut cu motor zilele trecute. Le avem indisponibile pe 306, 4003, 4021, 4023, 4036 si 4002 tamponat.
Urmeaza sa apara 4036 si 4023.
Dupa 4025 urmeaza sa plece la URAC 4001, 4002 si 4006 care are parbrizul crapat destul de urat.
4003 a cazut cu motor zilele trecute. Le avem indisponibile pe 306, 4003, 4021, 4023, 4036 si 4002 tamponat.
Urmeaza sa apara 4036 si 4023.
Dupa 4025 urmeaza sa plece la URAC 4001, 4002 si 4006 care are parbrizul crapat destul de urat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
4006 are parbrizul asa crapat din anul 2008, cred ca i-a venit si lui timpul .
4006 are parbrizul asa crapat din anul 2008, cred ca i-a venit si lui timpul .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:In listele din pagina precedenta cu vagoanele indisponibile nu apare si 4021. Ce a patit?
4003 a cazut cu motor zilele trecute. Le avem indisponibile pe 306, 4003, 4021, 4023, 4036 si 4002 tamponat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Reductor. De mentionat ca durata de viata normala a unui reductor este de 200.000 km, deci o sa mai tot pice avand in vedere ca multe CH PPC de Alexandria depasesc 200.000 km.
Reductor. De mentionat ca durata de viata normala a unui reductor este de 200.000 km, deci o sa mai tot pice avand in vedere ca multe CH PPC de Alexandria depasesc 200.000 km.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
In septembrie 2006, primul CH PPC #306 abia terminase probele incarcat cu saci...
In septembrie 2006, primul CH PPC #306 abia terminase probele incarcat cu saci...
DSC02099.JPG (178.81 KB; downloaded 2413 times)
📖 Pagination options