Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Parcare Subterana Universitate (INAUGURAT 15.11.2012)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

540 posts, 144974 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului DanCld

Eu stiam ca in parcarea de la Inter majoritatea locurilor sunt inchiriate pe termen lung si ca ar avea si alte neajunsuri logistice. Ma astept ca si noua parcare sa aiba cel putin 50% din locuri inchiriate pe termen nelimitat unor firme care vor plati abonament lunar.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului florin

Problema profitabilităţii se rezolvă uşor în momentul în care străduţele din zonă vor fi făcute pietonale şi/sau nu se va mai permite parcarea haotică (pe trotuar, în intersecţii, în spic, pe treceri de pietoni, etc.). Ar fi ridicol să nu facă asta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sage

Da, cred ca asa si-au spus si cei care au investit in parcarea de la Unirii...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

sage wrote:
Da, cred ca asa si-au spus si cei care au investit in parcarea de la Unirii...


Se vor monta stalpisori anti-parcare pe toate stradutele din jur, Coltei se va ingusta, din cate stiu, la o banda, si de la anul exista un proiect de ridiare auto parcate nergegulamentar exclusiv pe zona centrala de L-V intre orele 08.00 -- 20.00 cu vreo 10-12 macarale ... deci solutii exista ... acum nush cate vor fi puse in practica ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Nightwolf wrote:
...Coltei se va ingusta...


Care-i Coltei? Are vreo legatura cu spitalul?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Evident ca are. Du-te si tu pe o harta oarecare si "dedecteaz-o"  :idea:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dominatrix

cornel001 wrote:
Dar stai putin, parcarea aia de 1000 de locuri cui apartine ?? Eu stiam ca era a statului ?
Si mai era nu departe cladirea CICLOP parca, cu parcari supraterane, aia iarasi (pt zona ei) a cui este ?
Parcarea de la Intercontinental e administrata de firma SC Intercontinental Parking SRL , desprinsa din celebra firma Dalli acum cativa ani. Cea de la Ciclop este  a Ciclop Parking SA, deci implicit a municipalitatii...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sage

Nu o sa neg nicio clipa deficitul de locuri de parcare in zona centrala si nici nu sunt adeptul bicicletei cand iesi cu sotia in oras  ;)
Nu cred foarte tare nici in transportul in comun ca solutie pentru toata lumea. Este o solutie, o solutie foarte buna, dar masina personala o sa mai ramana in top o buna perioada de acum incolo.

Ceea ce cred cu tarie este ca un sistem in care exista niste reguli se poate autoregla mai departe. Cerere si oferta.
Exista o cerere foarte mare pentru locuri de parcare, dar nu exista si o oferta. Asta este acceptiunea generala. De ce? Pentru ca s-a stabilit deja un echilibru cu regulile din acest moment.

Regulile din acest moment sunt urmatoarele:
- pretul la parcare este mic
- nu se ridica masini in centru (sau daca se ridica in timpul saptamanii, in weekend e la liber)
- politia nu da amenzi pentru parcare
- parchezi unde gasesti loc
- dai bani la romulani ca sa-ti pazesti masina

In conditiile acestea, daca nu se schimba cateva din regulile existente, sistemul nu se poate regla singur in alta directie (o directie normala).

Adica, daca nu se interzice parcarea pe bune in locurile nepermise si nu se renunta la ipocrizia parcarii pe 1,5 lei niciun investitor privat nu o sa vrea sa dezvolte parcari. Intr-un sistem normal, parcarile o sa apara ca ciupercile din investitii private cu conditia ca primaria sa ofere subsolul.

De aceea, ma bucur mult de aparitia acestei parcari, dar sper ca ea sa fie neaparat urmata si de intarirea respectarii regulilor.

Si inca ceva. Ce poate fi atat de greu sa pui niste semne care sa indice cum ajungi la parcarea de la Inter si la cea de la Unirea? Iar de la Ciclop mai exista? Super tare. N-am folosit-o niciodata...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului General_Katana

Problema parcarilor in Capitala ar fi fost mult mai usor rezolvata insa vad ca se prefera numai variante costisitoare in care-s implicate diverse  "relatii" de a le primariilor.
Daca nu s-ar mai da autorizatii de constructie tuturor smecherilor care toarna ditamai blocul de birouri (cica) asa oricum si care ocupa strazile/ locurile altora de drept din zonele respective, si in loc primariile sa ofere autorizatii numai si numai daca acele cladiri de en etaje au cel putin o parcare incorporata pe 2 sau mai multe etaje, atunci s-ar rezolva problema parcarilor de orice natura din Bucuresti ;)
Am in zona mea (Km 0 - zona de blocuri de pan la 4~5 etaje) doua astfel de cazuri de blocuri de birouri de peste 10 etaje fiecare, ce au obtinut autorizatie de constructie intr-o locatie inadecvata pt astfel de constructii ce nu se incadreaza in "peisajul arhitectural" si nici macar nu au parcare integrata. Firmele care si-au inchiriat spatiul in aceste cladiri ocupa toate locurile de parcare ale locatarilor fara nici o jena plus ca incurca circulatia cu jeep-urile lor taranesti ...  
In tarile civilizate orice cladire de genul acesta daca n-ar avea incorporata in planul de constr o parcare n-ar primi autorizatie insa la noi se prefera sa se investeasca in parcari private gen Universitate in loc sa-i oblige pe proprietarii ce intentioneaza sa-si tranteasca ditamai blocul de birouri/apartamente la vrajeala intr-o zona neindicata pt astfel de cladiri dpdv urbanistic - peisagistic, sa-si incadreze in proiect si o parcare pt clientii lor, viitori chiriasi/ proprietari.
O alta problema in Bucuresti de cativa ani o reprezinta nr mare de autoturisme. Daca in viitor nu se reglementeaza procurarea autovehiculelor in prostie in Bucuresti si cum avem si Metrou si RATB plus strazile/bulevardele inguste, in curand nu numai ca vom merge numai bara la bara insa va fi un haos de nedescris ..ca sa nu mai zic ca vor trebui sa gaseasca solutii pt ambulante si autospeciale pe calea aerului , ca la sol nu se va mai putea nici macar cu sirena, (parerea mea)  :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dominatrix

General_Katana wrote:
In tarile civilizate orice cladire de genul acesta daca n-ar avea incorporata in planul de constr o parcare n-ar primi autorizatie insa la noi se prefera sa se investeasca in parcari private gen Universitate in loc sa-i oblige pe proprietarii ce intentioneaza sa-si tranteasca ditamai blocul de birouri/apartamente la vrajeala intr-o zona neindicata pt astfel de cladiri dpdv urbanistic - peisagistic, sa-si incadreze in proiect si o parcare pt clientii lor, viitori chiriasi/ proprietari.
Aceste reglementari exista deja. Vezi ce am scris aici pe tema asta: viewtopic.php?f=24&t=1855&p=58997#p58997
Cat de bine gandite si de respectate sunt, ramane de discutat...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului General_Katana

Dominatrix wrote:
General_Katana wrote:
In tarile civilizate orice cladire de genul acesta daca n-ar avea incorporata in planul de constr o parcare n-ar primi autorizatie insa la noi se prefera sa se investeasca in parcari private gen Universitate in loc sa-i oblige pe proprietarii ce intentioneaza sa-si tranteasca ditamai blocul de birouri/apartamente la vrajeala intr-o zona neindicata pt astfel de cladiri dpdv urbanistic - peisagistic, sa-si incadreze in proiect si o parcare pt clientii lor, viitori chiriasi/ proprietari.
Aceste reglementari exista deja. Vezi ce am scris aici pe tema asta: viewtopic.php?f=24&t=1855&p=58997#p58997
Cat de bine gandite si de respectate sunt, ramane de discutat...


Referitor la ceea ce ai spus : "Bucurestiul are o singura si mare problema: este un oras fara management. Totul este la plezneala. Nici o logica, nimic..."  > AI MARE DREPTATE insa cu toate acestea nimeni dar nimeni nu-si invata lectia si aici ma refer la greselile municipalitatii. Aceleasi greseli repetate in fiecare an ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului becs

andrei11 wrote:
:lol:  :lol:  :lol:  Nu stiu cat de bun e tipul, e fosila sigur, in idei. Asta e clar. Nu neaparat anii de vechime e o garantie a calitatii...
Ok, tot respectul daca e o personalitate, habar nu am, dar as fi vrut si niste pareri de tineri arhitecti.

"Luigi Snozzi este unul dintre cei mai cunoscuti si respectati arhitecti elvetieni."

oricum, nu trebuie sa fi arhitect, pur si simplu proiectul ales e INFECT. de fapt, infect e putin spus. pietrele alea cubine par sa abia 10 km intre ele, cred ca iti rupi talpile cand mergi pe ele.
sa nu mai zic de banci pe care le gasesti probabil si la tara, miliardele de "tepe" care oricum nu arata bine nici individual, pomii plasati aiurea ( sau "strategic" ) sa nu se mai vada cladirea aia cu sediul PSD...
mizeria asta nu merita nici 500.000 de euro, ma intreb cine e cretinul, pardon, "arhitectul" care a desenat'o.
si daca criteriul pt care se alege amenajarea centrului capitalei Romaniei este sa fie cat mai ieftin, atunci de ce dracu' ma exista "arhitect sef"?! nici nu mai imi dau seama daca fura, sunt prosti sau pur si simplu vor sa distruga orasul asta bucati cu bucati. cand or sa moara sper sa se faca public locul mormintelor lor, sa le las un "suvenir" pe cruce din respect ....  :twisted:  :twisted:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_atanasiu

Am vazut la Viena o rezolvare foarte civilizata a parcarilor pentru un hotel;

Este vorba de hotelul Ibis de linga gara de vest, hotel de 15 etaje intr-o zona de cladiri vechi de 6-7 etaje;
Cladirea hotelului este in contrast puternic dpdv arhitectonic cu restul cladirilor;
Parcarea etajata era practic facuta in cadrul hotelului de la etajul unu pina la etajul patru; deci la parter era receptia si holul de intrare si restaurantul dupa care urmau 4 etaje de parcare si dupa aceea veneau etajele cu camere; daca nu esti atent nici nu iti dai seama.

Daca ma gidnesc putin cred ca solutia se poate folosi si pe la noi in citeva locuri.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danielstan

General_Katana wrote:
...Daca in viitor nu se reglementeaza procurarea autovehiculelor in prostie in Bucuresti...

Cred ca ai vrut sa ai cat mai multe argumente in mesajul tau, dar cum vezi tu 'reglementarea procurarii de autovehicule'?

Pe vremea lui Ceausescu problema asta era 'reglementata' astfel:
- ca sa-ti cumperi Dacie (importul fiind interzis sau greu de aprobat) depuneai banii la CEC si asteptai 5 ani sa iti vina randul la cumparare
- in aceasta situatie, o Dacie noua care costa 90.000 lei la cumparare se gasea de vanzare cu 150.000 lei in targ.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Parcare Subterana Universitate (INAUGURAT 15.11.2012)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433377 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use