Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 328401 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
De ce nu este gata A3 Bucureşti-Ploieşti în decembrie. Pe o porţiune sunt gata şi marcajele, dar pe altele se lucrează la fundaţie şi multe poduri nu sunt terminate
http://www.zf.ro/companii/de-ce-nu-este ... te-9012855
De ce nu este gata A3 Bucureşti-Ploieşti în decembrie. Pe o porţiune sunt gata şi marcajele, dar pe altele se lucrează la fundaţie şi multe poduri nu sunt terminate
http://www.zf.ro/companii/de-ce-nu-este ... te-9012855
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
telvanni
Reusit reportaj, parca a trecut MA pe acolo.
Mai este inca foarte mult de lucru...sper sa termine pana in aprilie 2012.
Am remarcat ca sunt curbe foarte stranse, eu nu cred ca pot fi luate in siguranta cu 130 km/h. 'Secretul' care ne permite sa mergem cu viteze mai pe autobahn consta in curbe foarte largi si raze foarte mari ale profilului longitudinal ale autostrazii. Pe autobahn ai tot timpul vizibilitate foarte mare, fie ca iei curba, fie ca urmeaza sa urci pe un pod, acest lucru iti permite sa mergi cu viteza foarte mare.
La o curba atat de stransa cum pare ca este pe A3, mai mult de 100-110km/h...nu prea merge. Parerea mea, hâc!
Am observat si pe A2, in momentul in care ajungi aproape de zona cea mai inalta a unui pod nu mai ai vizibilitate foarte mare.
Reusit reportaj, parca a trecut MA pe acolo.
Mai este inca foarte mult de lucru...sper sa termine pana in aprilie 2012.
Am remarcat ca sunt curbe foarte stranse, eu nu cred ca pot fi luate in siguranta cu 130 km/h. 'Secretul' care ne permite sa mergem cu viteze mai pe autobahn consta in curbe foarte largi si raze foarte mari ale profilului longitudinal ale autostrazii. Pe autobahn ai tot timpul vizibilitate foarte mare, fie ca iei curba, fie ca urmeaza sa urci pe un pod, acest lucru iti permite sa mergi cu viteza foarte mare.
La o curba atat de stransa cum pare ca este pe A3, mai mult de 100-110km/h...nu prea merge. Parerea mea, hâc!
Am observat si pe A2, in momentul in care ajungi aproape de zona cea mai inalta a unui pod nu mai ai vizibilitate foarte mare.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
DanCld
"Curbele stranse" au fost remarcate si acum vreo 7-8 ani cand au aparut primele poze aeriene cu actuala autostrada A2 dupa Lehliu spre Drajna. De la volan perspectiva a fost evident diferita si ma astept sa fie la fel si acum.
"Curbele stranse" au fost remarcate si acum vreo 7-8 ani cand au aparut primele poze aeriene cu actuala autostrada A2 dupa Lehliu spre Drajna. De la volan perspectiva a fost evident diferita si ma astept sa fie la fel si acum.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
Autostrada Bucureşti-Ploieşti va fi gata abia la anul. Boagiu îi ameninţă cu amenzi pe constructori
http://www.money.ro/autostrada-bucurest ... 73931.html
Autostrada Bucureşti-Ploieşti va fi gata abia la anul. Boagiu îi ameninţă cu amenzi pe constructori
http://www.money.ro/autostrada-bucurest ... 73931.html
- lucianxx9o
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
lucianxx9o
Autostrada Bucuresti-Ploiesti va avea cate 3 benzi pe sens ?
Daca da, de unde ?
Multumesc pentru raspuns!
Autostrada Bucuresti-Ploiesti va avea cate 3 benzi pe sens ?
Daca da, de unde ?
Multumesc pentru raspuns!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
Din cate stiu, 3 benzi/sens doar intre Bucuresti si Moara Vlasiei....
Din cate stiu, 3 benzi/sens doar intre Bucuresti si Moara Vlasiei....
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
ionescu63
Eu stiam de trei benzi intre Bucuresti si Centura...
Eu stiam de trei benzi intre Bucuresti si Centura...
- lucianxx9o
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
lucianxx9o
Din cate am inteles, de la Moara Vlasiei (Km +45) pana la centura cate 3 benzi pe sens, si se va continua tot cu 3 benzi pana la soseaua Petricani --> (http://www.ziare.com/stiri/autostrada/incep-lucrarile-la-autostrada-bucuresti-ploiesti-in-capitala-1134886).
Dar mai sunt alte surse care spun cu totul altceva, si nu mai inteleg nimic.
Din cate am inteles, de la Moara Vlasiei (Km +45) pana la centura cate 3 benzi pe sens, si se va continua tot cu 3 benzi pana la soseaua Petricani --> (http://www.ziare.com/stiri/autostrada/incep-lucrarile-la-autostrada-bucuresti-ploiesti-in-capitala-1134886).
Dar mai sunt alte surse care spun cu totul altceva, si nu mai inteleg nimic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
shoppy
Dominatrix, ai dat tu un link cu proiectul autostrazii dincolo de centura, cred ca era puzul de pe pmb.ro, nu e cel postat de Telvanni, in acela se vedeau clar benzile si pilele podurilor, poti te rog sa-l mai postezi inca o data ca nu il mai gasesc. Multumesc.
Dominatrix, ai dat tu un link cu proiectul autostrazii dincolo de centura, cred ca era puzul de pe pmb.ro, nu e cel postat de Telvanni, in acela se vedeau clar benzile si pilele podurilor, poti te rog sa-l mai postezi inca o data ca nu il mai gasesc. Multumesc.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
ionescu63
A existat si o procedura de largire la 3 benzi pe sens
Aceasta procedura a fost anulata
http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_der ... nulare.pdf
Prin urmare doar portiunea cuprinsa intre km 0 si Km 19+500 a ramas la 3 benzi. (Bucuresti-Moara Vlasiei)
A existat si o procedura de largire la 3 benzi pe sens
Proiectare si executie lucrari pentru Autostrada Bucuresti - Brasov , tronsonul Bucuresti-Ploiesti,sectiunea km-19+500-km62+000, pentru largirea la 3 benzi pe sens pe sectorul km 19+500-km 45+000
Aceasta procedura a fost anulata
http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_der ... nulare.pdf
Prin urmare doar portiunea cuprinsa intre km 0 si Km 19+500 a ramas la 3 benzi. (Bucuresti-Moara Vlasiei)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
Propunerea cu 3 benzi pe sens pe toata lungimea autostrazii a fost a lui Orban, si anulata pe vremea lui Berceanu.
Tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei a fost de la bun inceput proiectat pentru 3 benzi pe sens.
Propunerea cu 3 benzi pe sens pe toata lungimea autostrazii a fost a lui Orban, si anulata pe vremea lui Berceanu.
Tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei a fost de la bun inceput proiectat pentru 3 benzi pe sens.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
ionescu63
Cred ca solutia actuala cu trei benzi pana la Moara Vlasiei si doua benzi pana la Ploiesti este corecta. Poate dupa ce se termina si Coridorul IX Ploiesti-Focsani-Albita putem sa ne gandim la o eventuala largire la trei benzi pana la Dumbrava (locul din care se presupune ca se va ramnifica coridorul IX). Repet daca va fi cazul.
Cred ca solutia actuala cu trei benzi pana la Moara Vlasiei si doua benzi pana la Ploiesti este corecta. Poate dupa ce se termina si Coridorul IX Ploiesti-Focsani-Albita putem sa ne gandim la o eventuala largire la trei benzi pana la Dumbrava (locul din care se presupune ca se va ramnifica coridorul IX). Repet daca va fi cazul.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
Boagiu anunţă că autostrada Bucureşti-Ploieşti întârzie
Regii asfaltului iertaţi de două noduri rutiere pe autostradă
http://www.romanialibera.ro/bani-afacer ... 46326.html
Cele două noduri rutiere de pe autostrada A3 plătite de stat au devenit un simplu giratoriu. Regii asfaltului primesc însă aceeaşi bani.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a renunţat la ideea construirii a două noduri rutiere în zona localităţii Bărcăneşti judeţul Prahova (intersecţia cu DN1) şi centura Vest Ploieşti. Primul nod nu se va mai face deloc, iar al doilea va fi scos la licitaţie în viitor, însă de abia după ce firmele Spedition UMB, Pa&Co şi Euconstruct Trading 98 - constructorii autostrăzii îşi vor fi încheiat contractul. Cele două noduri figurau în studiul de fezabilitate iniţial. în documentaţia de licitaţie pe baza căreia şi-au baza oferta constructorii şi în contractul semnat cu aceştia, însă s-au evaporat ulterior.
Singura legătură a autostrăzii cu reţeaua rutieră naţională se va face deocamdată printr-un giratoriu care va da în centura Vest. Acesta va fi situat la 2 kilometri vest de giratoriul de pe DN1 de la intarea în Ploieşti.
Compensări sub semnul întrebării
Deşi este evident că două noduri rutiere sunt mai scumpe cu câteva milioane de euro decât un giratoriu, firma Spedition UMB, patronată de Dorinel Umbrărescu, va primi aceeaşi bani, deoarece nu a fost micşorată valoarea contractului.
"S-au făcut compensări. Lucrările la care s-a renunţat s-au compensat cu altele care au fost mai dificile", spune un director din cadrul companiei, încercând să justifice menţinerea valorii contractului. Nodul rutier de la centura Vest va fi construit după ce va fi demarată construirea autostrăzii Ploieşti-Comarnic-Braşov şi de către un alt constructor, selectat la o licitaţie viitoare.
In teorie constructorii încasează bani doar pentru lucrările efectuate deci s-ar putea spune că nefăcând nodurile nici nu vor încasa bani pentru acestea. In practică însă constructorii au grijă să prezinte facturi până la incidenţa întregii sume prevăzute în contract şi de aceea o eventuală reducere ulterioară a valorii contractului i-ar fi afectat.
Cât de util era un nod la Bărcăneşti?
Oficialii CNADNR argumentează că nodul rutier de la Bărcăneşti ar fi vărsat parţial traficul autostrăzii în mijlocul comunei ceea ce ar fi fost o nebunie. In plus ar fi fost necesare exproprieri considerabile deoarece un nod rutier ocupă câteva hectare bune. In nouă formulă însă în nodul ce va fi construit pe centura Vest vor intra nu mai puţin de 6 benzi de circulaţie, două dinspre DN1, două dinspre centură şi alte două de pe autostradă.
Penalizările lui Boagiu, mizilic pentru constructori
Construcţia Autostrăzii Bucureşti-Ploieşti nu va fi finalizată la termenul prevăzut, respectiv luna decembrie a acestui an, ci în 2012, iar constructorii vor fi penalizaţi cu 0,05% pe zi din valoarea contractului până la încheierea lucrărilor, a declarat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu. "Din punctul meu de vedere nu vor fi respectate termenele. Probabil va fi o lucrare care se va termina anul viitor, cu consecinţele de rigoare. Penalităţile pe care le aplicăm vor fi de 0,05% pe zi, până la finalizarea lucrării", a afirmat ieri ministrul Transporturilor. Ziarul România Liberă a explicat însă că aceste penalităţi vor depăşi doar cu puţin 1% din valoarea contractului lor, de 880 milioane lei.
Boagiu anunţă că autostrada Bucureşti-Ploieşti întârzie
Regii asfaltului iertaţi de două noduri rutiere pe autostradă
http://www.romanialibera.ro/bani-afacer ... 46326.html
Cele două noduri rutiere de pe autostrada A3 plătite de stat au devenit un simplu giratoriu. Regii asfaltului primesc însă aceeaşi bani.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a renunţat la ideea construirii a două noduri rutiere în zona localităţii Bărcăneşti judeţul Prahova (intersecţia cu DN1) şi centura Vest Ploieşti. Primul nod nu se va mai face deloc, iar al doilea va fi scos la licitaţie în viitor, însă de abia după ce firmele Spedition UMB, Pa&Co şi Euconstruct Trading 98 - constructorii autostrăzii îşi vor fi încheiat contractul. Cele două noduri figurau în studiul de fezabilitate iniţial. în documentaţia de licitaţie pe baza căreia şi-au baza oferta constructorii şi în contractul semnat cu aceştia, însă s-au evaporat ulterior.
Singura legătură a autostrăzii cu reţeaua rutieră naţională se va face deocamdată printr-un giratoriu care va da în centura Vest. Acesta va fi situat la 2 kilometri vest de giratoriul de pe DN1 de la intarea în Ploieşti.
Compensări sub semnul întrebării
Deşi este evident că două noduri rutiere sunt mai scumpe cu câteva milioane de euro decât un giratoriu, firma Spedition UMB, patronată de Dorinel Umbrărescu, va primi aceeaşi bani, deoarece nu a fost micşorată valoarea contractului.
"S-au făcut compensări. Lucrările la care s-a renunţat s-au compensat cu altele care au fost mai dificile", spune un director din cadrul companiei, încercând să justifice menţinerea valorii contractului. Nodul rutier de la centura Vest va fi construit după ce va fi demarată construirea autostrăzii Ploieşti-Comarnic-Braşov şi de către un alt constructor, selectat la o licitaţie viitoare.
In teorie constructorii încasează bani doar pentru lucrările efectuate deci s-ar putea spune că nefăcând nodurile nici nu vor încasa bani pentru acestea. In practică însă constructorii au grijă să prezinte facturi până la incidenţa întregii sume prevăzute în contract şi de aceea o eventuală reducere ulterioară a valorii contractului i-ar fi afectat.
Cât de util era un nod la Bărcăneşti?
Oficialii CNADNR argumentează că nodul rutier de la Bărcăneşti ar fi vărsat parţial traficul autostrăzii în mijlocul comunei ceea ce ar fi fost o nebunie. In plus ar fi fost necesare exproprieri considerabile deoarece un nod rutier ocupă câteva hectare bune. In nouă formulă însă în nodul ce va fi construit pe centura Vest vor intra nu mai puţin de 6 benzi de circulaţie, două dinspre DN1, două dinspre centură şi alte două de pe autostradă.
Penalizările lui Boagiu, mizilic pentru constructori
Construcţia Autostrăzii Bucureşti-Ploieşti nu va fi finalizată la termenul prevăzut, respectiv luna decembrie a acestui an, ci în 2012, iar constructorii vor fi penalizaţi cu 0,05% pe zi din valoarea contractului până la încheierea lucrărilor, a declarat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu. "Din punctul meu de vedere nu vor fi respectate termenele. Probabil va fi o lucrare care se va termina anul viitor, cu consecinţele de rigoare. Penalităţile pe care le aplicăm vor fi de 0,05% pe zi, până la finalizarea lucrării", a afirmat ieri ministrul Transporturilor. Ziarul România Liberă a explicat însă că aceste penalităţi vor depăşi doar cu puţin 1% din valoarea contractului lor, de 880 milioane lei.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination