Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 490182 views
📖 Pagination options
- ionescu63
-
Posted:
-
- telvanni
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Sensul giratoriu nu e limitat la drumuri de o banda de sens ci raza / numarul sau de benzi trebuie sa creasca proportional cu numarul de benzi ce intra in el, asfel un sens giratoriu potrivit ocupa foarte mult loc, de aici rezulta ca foarte multe giratorii sunt prost dimensionate, nu ca ideea in sine ar fii gresita.
Sensul giratoriu nu e limitat la drumuri de o banda de sens ci raza / numarul sau de benzi trebuie sa creasca proportional cu numarul de benzi ce intra in el, asfel un sens giratoriu potrivit ocupa foarte mult loc, de aici rezulta ca foarte multe giratorii sunt prost dimensionate, nu ca ideea in sine ar fii gresita.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
@shoppy: Ca o regula "de baza", in cazul unor intersectii de genul celor de pe centura (care sunt "de viteza"), raza de intrare in giratoriu nu trebuie sa fie mai mica de circa 15 m si mai mare de aprox. 30 m la o distanta de 10-15 m de limita de cedare a prioritatii in giratoriu, apoi ar trebui folosita o raza mai mare pana la marginea intrarii propriu-zise in sensul giratoriu. Astfel se reduce si posibilitatea suprapunerii traiectoriilor la traversarea intersectiei.
vancouver wrote:De fapt, sensurile giratorii sunt cel mai eficiente atunci cand fluxurile de trafic pe ramuri sunt aproximativ egale sau exista un trafic semnificativ pentru relatiile de stanga. Capacitatea giratoriului este dictata de elementele geometrice (raze ale traiectorilor de intrare si iesire, latimile de apropiere si iesire etc. ) care se proiecteaza in functie de traficul estimat.
1. Capacitatea unui sens giratoriu este limitata la a "primi" drumuri cu câte o singura banda pe sens sau cel mult un drum cu 2 benzi pe sens iar drumul secundar cu care acesta se intersecteaza sa fie semnificativ mai slab circulat.
@shoppy: Ca o regula "de baza", in cazul unor intersectii de genul celor de pe centura (care sunt "de viteza"), raza de intrare in giratoriu nu trebuie sa fie mai mica de circa 15 m si mai mare de aprox. 30 m la o distanta de 10-15 m de limita de cedare a prioritatii in giratoriu, apoi ar trebui folosita o raza mai mare pana la marginea intrarii propriu-zise in sensul giratoriu. Astfel se reduce si posibilitatea suprapunerii traiectoriilor la traversarea intersectiei.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
cornel001
Am vazut si in germania semafoare in camp. Am vazut si pe centura ploiestiului giratorii. Dar nu se circula rau, pentru ca nici fluxul de masini nu era atunci prea mare. Dar pe centura bucurestiului va fi la fel ? Daca se va face centura-autostrada probabil va ajunge pentru un timp. Dar si pana se face...
Am vazut si in germania semafoare in camp. Am vazut si pe centura ploiestiului giratorii. Dar nu se circula rau, pentru ca nici fluxul de masini nu era atunci prea mare. Dar pe centura bucurestiului va fi la fel ? Daca se va face centura-autostrada probabil va ajunge pentru un timp. Dar si pana se face...
- catalinm
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
catalinm
am trimis o idee catre MTI, sper sa fiti de acord cu ea "Imi permit a va face o propunere legata de Centura Bucuresti, mai exact portiunea sa sudica: din cate s-a declarat, nu exista fonduri pentru a moderniza si a extinde la 4 benzi portiunea dintre A1 si A2. Propunerea mea ar fi sa se studieze posibilitatea de a demara separat lucrarile la cele 3 poduri prevazute in proiect si anume Domnesti, Berceni si Popesti-Leordeni. Consider ca realizarea supratraversarilor ar rezolva in mare masura problema traficului pe acest segment al centurii cu un cost relativ rezonabil (pe care l-am estimat la aproximativ 20 mil euro). "
am trimis o idee catre MTI, sper sa fiti de acord cu ea "Imi permit a va face o propunere legata de Centura Bucuresti, mai exact portiunea sa sudica: din cate s-a declarat, nu exista fonduri pentru a moderniza si a extinde la 4 benzi portiunea dintre A1 si A2. Propunerea mea ar fi sa se studieze posibilitatea de a demara separat lucrarile la cele 3 poduri prevazute in proiect si anume Domnesti, Berceni si Popesti-Leordeni. Consider ca realizarea supratraversarilor ar rezolva in mare masura problema traficului pe acest segment al centurii cu un cost relativ rezonabil (pe care l-am estimat la aproximativ 20 mil euro). "
- emilacke
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
emilacke
Ideea e buna, dar s-ar putea ca dupa terminarea acestor pasaje sa se ajunga la concluzia ca nu mai trebuie largita CB.
Ideea e buna, dar s-ar putea ca dupa terminarea acestor pasaje sa se ajunga la concluzia ca nu mai trebuie largita CB.
- andrei11
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danutzu_2910
Nu cred ca se rezolva problema decit in foarte mica masura, si asta pentru ca se face coada la iesirea de pe centura pentru a urca pe pod (de ex) (banda de langa calea ferata... trb sa taie celalalt sens..). Exemplu clar la podul de la Afumati, e pod, dar tot e coada... cel putin pe sensul dinspre A2.
Nu cred ce e buna ideea...
As zice urmatoarea completare.... podurile si o portiune de 500m de centura largita de ambele parti ale podului....
Nu cred ca se rezolva problema decit in foarte mica masura, si asta pentru ca se face coada la iesirea de pe centura pentru a urca pe pod (de ex) (banda de langa calea ferata... trb sa taie celalalt sens..). Exemplu clar la podul de la Afumati, e pod, dar tot e coada... cel putin pe sensul dinspre A2.
Nu cred ce e buna ideea...
As zice urmatoarea completare.... podurile si o portiune de 500m de centura largita de ambele parti ale podului....
- danielstan
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danielstan
Propunerea e foarte buna pentru ca:
- decupleaza 2 lucrari care se pot face independent: podurile si largirea centurii
- dintre cele 2 lucrari, cel mai mare blocaj in trafic il produce lipsa podului la bariere
Bineinteles ca varianta ta e mai buna ca fluidizare a traficului, dar implica un cost mai mare si implica lucrul pe bucati la largirea centurii.
Sunt convins ca, dupa ce Romania va avea toate autostrazile planificate azi, tot se vor mai produce ambuteiaje si peste vreo 20 de ani o sa largim autostrazi de la 2 benzi la 3 benzi pe sens si povestea e fara sfarsit.
Propunerea e foarte buna pentru ca:
- decupleaza 2 lucrari care se pot face independent: podurile si largirea centurii
- dintre cele 2 lucrari, cel mai mare blocaj in trafic il produce lipsa podului la bariere
Bineinteles ca varianta ta e mai buna ca fluidizare a traficului, dar implica un cost mai mare si implica lucrul pe bucati la largirea centurii.
Sunt convins ca, dupa ce Romania va avea toate autostrazile planificate azi, tot se vor mai produce ambuteiaje si peste vreo 20 de ani o sa largim autostrazi de la 2 benzi la 3 benzi pe sens si povestea e fara sfarsit.
- Techno
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Techno
Ambuteiaje se produc si in Germania, patria autostrazilor, dar hai sa avem noi autostrazi si ambuteiaje, decat sa avem atatea acidente pe soselele existente. Chiar asta e problema, ambuteiajul? Problema e accidentul si deplasarea rapida dintr-un loc in altul.
Ambuteiaje se produc si in Germania, patria autostrazilor, dar hai sa avem noi autostrazi si ambuteiaje, decat sa avem atatea acidente pe soselele existente. Chiar asta e problema, ambuteiajul? Problema e accidentul si deplasarea rapida dintr-un loc in altul.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
catalinm wrote:Buna propunerea. Dar pana una alta, asteptam cu interes scoaterea la licitatie a podului la intersectia CB/DN 1A, care este pe portiunea "finalizata" a centurii. Si asteptam si inaugurarea primei bretele de la podul de la Chitila pana pe 15 decembrie, si cealalta in aprilie 2012! Mai mare rusinea...
Propunerea mea ar fi sa se studieze posibilitatea de a demara separat lucrarile la cele 3 poduri prevazute in proiect si anume Domnesti, Berceni si Popesti-Leordeni. Consider ca realizarea supratraversarilor ar rezolva in mare masura problema traficului pe acest segment al centurii cu un cost relativ rezonabil (pe care l-am estimat la aproximativ 20 mil euro). "
- danielstan
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danielstan
@Techno,
Stiu ce se insinueaza - lipsa autostrazilor duce la accidente - scuza vitezomanilor gen Serban Huidu.
Realitatea asa este, mai precis autostrazile, cu separatoarele lor de sensuri, nu permit depasiri pe linie continua si alte nebunii si numarul de accidente e mai scazut.
Dar cauza principala a accidentelor este nerespectarea regulilor de circulatie si a condusului preventiv.
Aah, ca toata lumea se grabeste si ca drumurile sunt aglomerate si ca soferii prefera sa se riste la depasiri in curba, pe linie continua, la depasirea cu mult a vitezei legale etc.,
asta face parte din anarhia care domneste in Romania post revolutionara.
Eu am 20 de ani de soferie fara accident din vina mea. M-a lovit unul in spate la semafor, odata...
@Techno,
Stiu ce se insinueaza - lipsa autostrazilor duce la accidente - scuza vitezomanilor gen Serban Huidu.
Realitatea asa este, mai precis autostrazile, cu separatoarele lor de sensuri, nu permit depasiri pe linie continua si alte nebunii si numarul de accidente e mai scazut.
Dar cauza principala a accidentelor este nerespectarea regulilor de circulatie si a condusului preventiv.
Aah, ca toata lumea se grabeste si ca drumurile sunt aglomerate si ca soferii prefera sa se riste la depasiri in curba, pe linie continua, la depasirea cu mult a vitezei legale etc.,
asta face parte din anarhia care domneste in Romania post revolutionara.
Eu am 20 de ani de soferie fara accident din vina mea. M-a lovit unul in spate la semafor, odata...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
E adevarat?!
Si asa este, important este constructia pasajului peste intersectia CB/DN1A. S-a facut macar proiectarea pasajului? Intra in costurile intregului segment dat in folosinta in decembrie 2010? - sic!
Dominatrix wrote:catalinm wrote:Buna propunerea. Dar pana una alta, asteptam cu interes scoaterea la licitatie a podului la intersectia CB/DN 1A, care este pe portiunea "finalizata" a centurii. Si asteptam si inaugurarea primei bretele de la podul de la Chitila pana pe 15 decembrie, si cealalta in aprilie 2012! Mai mare rusinea...
Propunerea mea ar fi sa se studieze posibilitatea de a demara separat lucrarile la cele 3 poduri prevazute in proiect si anume Domnesti, Berceni si Popesti-Leordeni. Consider ca realizarea supratraversarilor ar rezolva in mare masura problema traficului pe acest segment al centurii cu un cost relativ rezonabil (pe care l-am estimat la aproximativ 20 mil euro). "
E adevarat?!
Si asa este, important este constructia pasajului peste intersectia CB/DN1A. S-a facut macar proiectarea pasajului? Intra in costurile intregului segment dat in folosinta in decembrie 2010? - sic!
📖 Pagination options