Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
540 posts, 143821 views
📖 Pagination options
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
DanCld
Eu stiam ca in parcarea de la Inter majoritatea locurilor sunt inchiriate pe termen lung si ca ar avea si alte neajunsuri logistice. Ma astept ca si noua parcare sa aiba cel putin 50% din locuri inchiriate pe termen nelimitat unor firme care vor plati abonament lunar.
Eu stiam ca in parcarea de la Inter majoritatea locurilor sunt inchiriate pe termen lung si ca ar avea si alte neajunsuri logistice. Ma astept ca si noua parcare sa aiba cel putin 50% din locuri inchiriate pe termen nelimitat unor firme care vor plati abonament lunar.
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
florin
Problema profitabilităţii se rezolvă uşor în momentul în care străduţele din zonă vor fi făcute pietonale şi/sau nu se va mai permite parcarea haotică (pe trotuar, în intersecţii, în spic, pe treceri de pietoni, etc.). Ar fi ridicol să nu facă asta.
Problema profitabilităţii se rezolvă uşor în momentul în care străduţele din zonă vor fi făcute pietonale şi/sau nu se va mai permite parcarea haotică (pe trotuar, în intersecţii, în spic, pe treceri de pietoni, etc.). Ar fi ridicol să nu facă asta.
- sage
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sage
Da, cred ca asa si-au spus si cei care au investit in parcarea de la Unirii...
Da, cred ca asa si-au spus si cei care au investit in parcarea de la Unirii...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Se vor monta stalpisori anti-parcare pe toate stradutele din jur, Coltei se va ingusta, din cate stiu, la o banda, si de la anul exista un proiect de ridiare auto parcate nergegulamentar exclusiv pe zona centrala de L-V intre orele 08.00 -- 20.00 cu vreo 10-12 macarale ... deci solutii exista ... acum nush cate vor fi puse in practica ...
sage wrote:
Da, cred ca asa si-au spus si cei care au investit in parcarea de la Unirii...
Se vor monta stalpisori anti-parcare pe toate stradutele din jur, Coltei se va ingusta, din cate stiu, la o banda, si de la anul exista un proiect de ridiare auto parcate nergegulamentar exclusiv pe zona centrala de L-V intre orele 08.00 -- 20.00 cu vreo 10-12 macarale ... deci solutii exista ... acum nush cate vor fi puse in practica ...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Care-i Coltei? Are vreo legatura cu spitalul?
Nightwolf wrote:
...Coltei se va ingusta...
Care-i Coltei? Are vreo legatura cu spitalul?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Evident ca are. Du-te si tu pe o harta oarecare si "dedecteaz-o"
Evident ca are. Du-te si tu pe o harta oarecare si "dedecteaz-o"
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
cornel001 wrote:Parcarea de la Intercontinental e administrata de firma SC Intercontinental Parking SRL , desprinsa din celebra firma Dalli acum cativa ani. Cea de la Ciclop este a Ciclop Parking SA, deci implicit a municipalitatii...
Dar stai putin, parcarea aia de 1000 de locuri cui apartine ?? Eu stiam ca era a statului ?
Si mai era nu departe cladirea CICLOP parca, cu parcari supraterane, aia iarasi (pt zona ei) a cui este ?
- sage
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sage
Nu o sa neg nicio clipa deficitul de locuri de parcare in zona centrala si nici nu sunt adeptul bicicletei cand iesi cu sotia in oras
Nu cred foarte tare nici in transportul in comun ca solutie pentru toata lumea. Este o solutie, o solutie foarte buna, dar masina personala o sa mai ramana in top o buna perioada de acum incolo.
Ceea ce cred cu tarie este ca un sistem in care exista niste reguli se poate autoregla mai departe. Cerere si oferta.
Exista o cerere foarte mare pentru locuri de parcare, dar nu exista si o oferta. Asta este acceptiunea generala. De ce? Pentru ca s-a stabilit deja un echilibru cu regulile din acest moment.
Regulile din acest moment sunt urmatoarele:
- pretul la parcare este mic
- nu se ridica masini in centru (sau daca se ridica in timpul saptamanii, in weekend e la liber)
- politia nu da amenzi pentru parcare
- parchezi unde gasesti loc
- dai bani la romulani ca sa-ti pazesti masina
In conditiile acestea, daca nu se schimba cateva din regulile existente, sistemul nu se poate regla singur in alta directie (o directie normala).
Adica, daca nu se interzice parcarea pe bune in locurile nepermise si nu se renunta la ipocrizia parcarii pe 1,5 lei niciun investitor privat nu o sa vrea sa dezvolte parcari. Intr-un sistem normal, parcarile o sa apara ca ciupercile din investitii private cu conditia ca primaria sa ofere subsolul.
De aceea, ma bucur mult de aparitia acestei parcari, dar sper ca ea sa fie neaparat urmata si de intarirea respectarii regulilor.
Si inca ceva. Ce poate fi atat de greu sa pui niste semne care sa indice cum ajungi la parcarea de la Inter si la cea de la Unirea? Iar de la Ciclop mai exista? Super tare. N-am folosit-o niciodata...
Nu o sa neg nicio clipa deficitul de locuri de parcare in zona centrala si nici nu sunt adeptul bicicletei cand iesi cu sotia in oras
Nu cred foarte tare nici in transportul in comun ca solutie pentru toata lumea. Este o solutie, o solutie foarte buna, dar masina personala o sa mai ramana in top o buna perioada de acum incolo.
Ceea ce cred cu tarie este ca un sistem in care exista niste reguli se poate autoregla mai departe. Cerere si oferta.
Exista o cerere foarte mare pentru locuri de parcare, dar nu exista si o oferta. Asta este acceptiunea generala. De ce? Pentru ca s-a stabilit deja un echilibru cu regulile din acest moment.
Regulile din acest moment sunt urmatoarele:
- pretul la parcare este mic
- nu se ridica masini in centru (sau daca se ridica in timpul saptamanii, in weekend e la liber)
- politia nu da amenzi pentru parcare
- parchezi unde gasesti loc
- dai bani la romulani ca sa-ti pazesti masina
In conditiile acestea, daca nu se schimba cateva din regulile existente, sistemul nu se poate regla singur in alta directie (o directie normala).
Adica, daca nu se interzice parcarea pe bune in locurile nepermise si nu se renunta la ipocrizia parcarii pe 1,5 lei niciun investitor privat nu o sa vrea sa dezvolte parcari. Intr-un sistem normal, parcarile o sa apara ca ciupercile din investitii private cu conditia ca primaria sa ofere subsolul.
De aceea, ma bucur mult de aparitia acestei parcari, dar sper ca ea sa fie neaparat urmata si de intarirea respectarii regulilor.
Si inca ceva. Ce poate fi atat de greu sa pui niste semne care sa indice cum ajungi la parcarea de la Inter si la cea de la Unirea? Iar de la Ciclop mai exista? Super tare. N-am folosit-o niciodata...
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
Problema parcarilor in Capitala ar fi fost mult mai usor rezolvata insa vad ca se prefera numai variante costisitoare in care-s implicate diverse "relatii" de a le primariilor.
Daca nu s-ar mai da autorizatii de constructie tuturor smecherilor care toarna ditamai blocul de birouri (cica) asa oricum si care ocupa strazile/ locurile altora de drept din zonele respective, si in loc primariile sa ofere autorizatii numai si numai daca acele cladiri de en etaje au cel putin o parcare incorporata pe 2 sau mai multe etaje, atunci s-ar rezolva problema parcarilor de orice natura din Bucuresti
Am in zona mea (Km 0 - zona de blocuri de pan la 4~5 etaje) doua astfel de cazuri de blocuri de birouri de peste 10 etaje fiecare, ce au obtinut autorizatie de constructie intr-o locatie inadecvata pt astfel de constructii ce nu se incadreaza in "peisajul arhitectural" si nici macar nu au parcare integrata. Firmele care si-au inchiriat spatiul in aceste cladiri ocupa toate locurile de parcare ale locatarilor fara nici o jena plus ca incurca circulatia cu jeep-urile lor taranesti ...
In tarile civilizate orice cladire de genul acesta daca n-ar avea incorporata in planul de constr o parcare n-ar primi autorizatie insa la noi se prefera sa se investeasca in parcari private gen Universitate in loc sa-i oblige pe proprietarii ce intentioneaza sa-si tranteasca ditamai blocul de birouri/apartamente la vrajeala intr-o zona neindicata pt astfel de cladiri dpdv urbanistic - peisagistic, sa-si incadreze in proiect si o parcare pt clientii lor, viitori chiriasi/ proprietari.
O alta problema in Bucuresti de cativa ani o reprezinta nr mare de autoturisme. Daca in viitor nu se reglementeaza procurarea autovehiculelor in prostie in Bucuresti si cum avem si Metrou si RATB plus strazile/bulevardele inguste, in curand nu numai ca vom merge numai bara la bara insa va fi un haos de nedescris ..ca sa nu mai zic ca vor trebui sa gaseasca solutii pt ambulante si autospeciale pe calea aerului , ca la sol nu se va mai putea nici macar cu sirena, (parerea mea)
Problema parcarilor in Capitala ar fi fost mult mai usor rezolvata insa vad ca se prefera numai variante costisitoare in care-s implicate diverse "relatii" de a le primariilor.
Daca nu s-ar mai da autorizatii de constructie tuturor smecherilor care toarna ditamai blocul de birouri (cica) asa oricum si care ocupa strazile/ locurile altora de drept din zonele respective, si in loc primariile sa ofere autorizatii numai si numai daca acele cladiri de en etaje au cel putin o parcare incorporata pe 2 sau mai multe etaje, atunci s-ar rezolva problema parcarilor de orice natura din Bucuresti
Am in zona mea (Km 0 - zona de blocuri de pan la 4~5 etaje) doua astfel de cazuri de blocuri de birouri de peste 10 etaje fiecare, ce au obtinut autorizatie de constructie intr-o locatie inadecvata pt astfel de constructii ce nu se incadreaza in "peisajul arhitectural" si nici macar nu au parcare integrata. Firmele care si-au inchiriat spatiul in aceste cladiri ocupa toate locurile de parcare ale locatarilor fara nici o jena plus ca incurca circulatia cu jeep-urile lor taranesti ...
In tarile civilizate orice cladire de genul acesta daca n-ar avea incorporata in planul de constr o parcare n-ar primi autorizatie insa la noi se prefera sa se investeasca in parcari private gen Universitate in loc sa-i oblige pe proprietarii ce intentioneaza sa-si tranteasca ditamai blocul de birouri/apartamente la vrajeala intr-o zona neindicata pt astfel de cladiri dpdv urbanistic - peisagistic, sa-si incadreze in proiect si o parcare pt clientii lor, viitori chiriasi/ proprietari.
O alta problema in Bucuresti de cativa ani o reprezinta nr mare de autoturisme. Daca in viitor nu se reglementeaza procurarea autovehiculelor in prostie in Bucuresti si cum avem si Metrou si RATB plus strazile/bulevardele inguste, in curand nu numai ca vom merge numai bara la bara insa va fi un haos de nedescris ..ca sa nu mai zic ca vor trebui sa gaseasca solutii pt ambulante si autospeciale pe calea aerului , ca la sol nu se va mai putea nici macar cu sirena, (parerea mea)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
Cat de bine gandite si de respectate sunt, ramane de discutat...
General_Katana wrote:Aceste reglementari exista deja. Vezi ce am scris aici pe tema asta: viewtopic.php?f=24&t=1855&p=58997#p58997
In tarile civilizate orice cladire de genul acesta daca n-ar avea incorporata in planul de constr o parcare n-ar primi autorizatie insa la noi se prefera sa se investeasca in parcari private gen Universitate in loc sa-i oblige pe proprietarii ce intentioneaza sa-si tranteasca ditamai blocul de birouri/apartamente la vrajeala intr-o zona neindicata pt astfel de cladiri dpdv urbanistic - peisagistic, sa-si incadreze in proiect si o parcare pt clientii lor, viitori chiriasi/ proprietari.
Cat de bine gandite si de respectate sunt, ramane de discutat...
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
Referitor la ceea ce ai spus : "Bucurestiul are o singura si mare problema: este un oras fara management. Totul este la plezneala. Nici o logica, nimic..." > AI MARE DREPTATE insa cu toate acestea nimeni dar nimeni nu-si invata lectia si aici ma refer la greselile municipalitatii. Aceleasi greseli repetate in fiecare an ...
Dominatrix wrote:General_Katana wrote:Aceste reglementari exista deja. Vezi ce am scris aici pe tema asta: viewtopic.php?f=24&t=1855&p=58997#p58997
In tarile civilizate orice cladire de genul acesta daca n-ar avea incorporata in planul de constr o parcare n-ar primi autorizatie insa la noi se prefera sa se investeasca in parcari private gen Universitate in loc sa-i oblige pe proprietarii ce intentioneaza sa-si tranteasca ditamai blocul de birouri/apartamente la vrajeala intr-o zona neindicata pt astfel de cladiri dpdv urbanistic - peisagistic, sa-si incadreze in proiect si o parcare pt clientii lor, viitori chiriasi/ proprietari.
Cat de bine gandite si de respectate sunt, ramane de discutat...
Referitor la ceea ce ai spus : "Bucurestiul are o singura si mare problema: este un oras fara management. Totul este la plezneala. Nici o logica, nimic..." > AI MARE DREPTATE insa cu toate acestea nimeni dar nimeni nu-si invata lectia si aici ma refer la greselile municipalitatii. Aceleasi greseli repetate in fiecare an ...
- becs
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
becs
oricum, nu trebuie sa fi arhitect, pur si simplu proiectul ales e INFECT. de fapt, infect e putin spus. pietrele alea cubine par sa abia 10 km intre ele, cred ca iti rupi talpile cand mergi pe ele.
sa nu mai zic de banci pe care le gasesti probabil si la tara, miliardele de "tepe" care oricum nu arata bine nici individual, pomii plasati aiurea ( sau "strategic" ) sa nu se mai vada cladirea aia cu sediul PSD...
mizeria asta nu merita nici 500.000 de euro, ma intreb cine e cretinul, pardon, "arhitectul" care a desenat'o.
si daca criteriul pt care se alege amenajarea centrului capitalei Romaniei este sa fie cat mai ieftin, atunci de ce dracu' ma exista "arhitect sef"?! nici nu mai imi dau seama daca fura, sunt prosti sau pur si simplu vor sa distruga orasul asta bucati cu bucati. cand or sa moara sper sa se faca public locul mormintelor lor, sa le las un "suvenir" pe cruce din respect ....
andrei11 wrote:
:lol: Nu stiu cat de bun e tipul, e fosila sigur, in idei. Asta e clar. Nu neaparat anii de vechime e o garantie a calitatii...
Ok, tot respectul daca e o personalitate, habar nu am, dar as fi vrut si niste pareri de tineri arhitecti.
"Luigi Snozzi este unul dintre cei mai cunoscuti si respectati arhitecti elvetieni."
oricum, nu trebuie sa fi arhitect, pur si simplu proiectul ales e INFECT. de fapt, infect e putin spus. pietrele alea cubine par sa abia 10 km intre ele, cred ca iti rupi talpile cand mergi pe ele.
sa nu mai zic de banci pe care le gasesti probabil si la tara, miliardele de "tepe" care oricum nu arata bine nici individual, pomii plasati aiurea ( sau "strategic" ) sa nu se mai vada cladirea aia cu sediul PSD...
mizeria asta nu merita nici 500.000 de euro, ma intreb cine e cretinul, pardon, "arhitectul" care a desenat'o.
si daca criteriul pt care se alege amenajarea centrului capitalei Romaniei este sa fie cat mai ieftin, atunci de ce dracu' ma exista "arhitect sef"?! nici nu mai imi dau seama daca fura, sunt prosti sau pur si simplu vor sa distruga orasul asta bucati cu bucati. cand or sa moara sper sa se faca public locul mormintelor lor, sa le las un "suvenir" pe cruce din respect ....
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_atanasiu
Am vazut la Viena o rezolvare foarte civilizata a parcarilor pentru un hotel;
Este vorba de hotelul Ibis de linga gara de vest, hotel de 15 etaje intr-o zona de cladiri vechi de 6-7 etaje;
Cladirea hotelului este in contrast puternic dpdv arhitectonic cu restul cladirilor;
Parcarea etajata era practic facuta in cadrul hotelului de la etajul unu pina la etajul patru; deci la parter era receptia si holul de intrare si restaurantul dupa care urmau 4 etaje de parcare si dupa aceea veneau etajele cu camere; daca nu esti atent nici nu iti dai seama.
Daca ma gidnesc putin cred ca solutia se poate folosi si pe la noi in citeva locuri.
Am vazut la Viena o rezolvare foarte civilizata a parcarilor pentru un hotel;
Este vorba de hotelul Ibis de linga gara de vest, hotel de 15 etaje intr-o zona de cladiri vechi de 6-7 etaje;
Cladirea hotelului este in contrast puternic dpdv arhitectonic cu restul cladirilor;
Parcarea etajata era practic facuta in cadrul hotelului de la etajul unu pina la etajul patru; deci la parter era receptia si holul de intrare si restaurantul dupa care urmau 4 etaje de parcare si dupa aceea veneau etajele cu camere; daca nu esti atent nici nu iti dai seama.
Daca ma gidnesc putin cred ca solutia se poate folosi si pe la noi in citeva locuri.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danielstan
Cred ca ai vrut sa ai cat mai multe argumente in mesajul tau, dar cum vezi tu 'reglementarea procurarii de autovehicule'?
Pe vremea lui Ceausescu problema asta era 'reglementata' astfel:
- ca sa-ti cumperi Dacie (importul fiind interzis sau greu de aprobat) depuneai banii la CEC si asteptai 5 ani sa iti vina randul la cumparare
- in aceasta situatie, o Dacie noua care costa 90.000 lei la cumparare se gasea de vanzare cu 150.000 lei in targ.
General_Katana wrote:
...Daca in viitor nu se reglementeaza procurarea autovehiculelor in prostie in Bucuresti...
Cred ca ai vrut sa ai cat mai multe argumente in mesajul tau, dar cum vezi tu 'reglementarea procurarii de autovehicule'?
Pe vremea lui Ceausescu problema asta era 'reglementata' astfel:
- ca sa-ti cumperi Dacie (importul fiind interzis sau greu de aprobat) depuneai banii la CEC si asteptai 5 ani sa iti vina randul la cumparare
- in aceasta situatie, o Dacie noua care costa 90.000 lei la cumparare se gasea de vanzare cu 150.000 lei in targ.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Parcare Subterana Universitate (INAUGURAT 15.11.2012)
•
Choose destination