Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Refacere covor asfaltic

1070 posts, 310052 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 77
 
 

📖 Pagination options
Re: Refacere covor asfaltic. emilacke

Am si eu o intrebare: atunci cand se toarna asfalt in doua straturi, chiar nu se poate obtine o suprafata dreapta? La imbinarile dintre doua turnari din zile diferite nu exista o solutie care sa elimine denivelarile?
Ca exemplu, mergeti pe Bd Timisoara intre str Brasov si str Sibiu; simti toate rosturile de turnari. In general acolo nu s-a lucrat prea bine. Probabil din cauza ca toti muncitorii mai rasariti sunt la autostrada si au ramas prin oras ceilalti.
Inca un exemplu de lucrare slaba calitatativ este Bd. Gh Sincai: nicio gura de canal nu este adusa la nivel; plus alte denivelari.
Apoi inca o chestie pe care nu o inteleg: daca tot au asfaltat Str. Valea Cascadelor, de ce nu au asfaltat si in zona liniilor de tren? Ca problema aglomeratiei acolo este, la acele linii.
De vina in primul rand sunt cei de la primarie. De ce se face receptia in conditiile in care lucrarea iese prost?

 


Re: Refacere covor asfaltic. telvanni

#emilacke
Daca ai fost pe 'afara'  iti poti da usor seama ca SE POATE. La noi nu verifica nimeni acest lucru, deci n-are nimeni interes sa faca bine. Banul sa iasa, ca fraierii (adica noi) pot merge si pe o mica denivelare.

 


Re: Refacere covor asfaltic. johnnyh

Eu as fi curios de ce daca tot s-au reasfaltat Timisoara si Valea Cascadelor, de ce nu s-au refacut si trecerile la nivel pentru calea ferata (pe V Cascadelor) si cele pentru tramvai (pe V Cascadelor, la intersectia Timisoara cu V Cascadelor, la intersectia Timisoara cu Brasov, la intersectia Timisoara cu Vasile Milea, cele de pe Timisoara in general). Toate sunt intr-o stare destul de precara si nu pare sa se vada vreo modificare prea curand (poate doar inspre mai rau)

 


Re: Refacere covor asfaltic. telvanni

Pentru mine este si va ramane un mare mister treaba asta cu trecerile la nivel cu calea ferata. Aproape peste tot zona este greu traversabila. Imi amintesc pe Andronache-Sos Stefanesti, 4 benzi de zirculatie, asfalt nou, toate bune si frumoase pana la calea ferata. Aici se rupea filmul.
Identic este cazul de la Petricani.
Este cumva treaba CFR-ului sa faca zona aceea? de ce nu se atinge nimeni de ea.
Stie cineva care e povestea acestor treceri de nu arata niciodata asa cum trebuie? Mama ei de treaba ca iar m-am enervat amintindu-mi!

 


Re: Refacere covor asfaltic. andrei11

De ce sa facem un lucru bine cand se poate face prost ? Iesirea din Bacau catre Piatra Neamt, idem.

 


Re: Refacere covor asfaltic. Dominatrix

telvanni wrote:
Este cumva treaba CFR-ului sa faca zona aceea? de ce nu se atinge nimeni de ea.
Intretinerea trecerilor la nivel cu calea ferata este treaba detinatorului caii ferate.

 


Re: Refacere covor asfaltic. telvanni

Dominatrix wrote:
telvanni wrote:
Este cumva treaba CFR-ului sa faca zona aceea? de ce nu se atinge nimeni de ea.
Intretinerea trecerilor la nivel cu calea ferata este treaba detinatorului caii ferate.

Deci d'aia arata toate jalnic. Nu mai scapam mai oameni odata de nenorocitii astia care isi bat joc de CFR si implicit de oameni?

 


Re: Refacere covor asfaltic. depresivu'

emilacke wrote:
Am si eu o intrebare: atunci cand se toarna asfalt in doua straturi, chiar nu se poate obtine o suprafata dreapta? La imbinarile dintre doua turnari din zile diferite nu exista o solutie care sa elimine denivelarile?
Ca exemplu, mergeti pe Bd Timisoara intre str Brasov si str Sibiu; simti toate rosturile de turnari. In general acolo nu s-a lucrat prea bine. Probabil din cauza ca toti muncitorii mai rasariti sunt la autostrada si au ramas prin oras ceilalti.
Inca un exemplu de lucrare slaba calitatativ este Bd. Gh Sincai: nicio gura de canal nu este adusa la nivel; plus alte denivelari.
Apoi inca o chestie pe care nu o inteleg: daca tot au asfaltat Str. Valea Cascadelor, de ce nu au asfaltat si in zona liniilor de tren? Ca problema aglomeratiei acolo este, la acele linii.
De vina in primul rand sunt cei de la primarie. De ce se face receptia in conditiile in care lucrarea iese prost?



M'a binedispus argumetul respectiv  :lol:  :lol:  :mrgreen:

 


Re: Refacere covor asfaltic. emilacke

Hehe, merci.
Rad, dar nu e rasul meu. :(

 


Re: Refacere covor asfaltic. subway guru

Ai perfecta dreptate, e un fel de rasu-plansu... :evil:

 


Re: Refacere covor asfaltic. johnnyh

Dominatrix wrote:
telvanni wrote:
Este cumva treaba CFR-ului sa faca zona aceea? de ce nu se atinge nimeni de ea.
Intretinerea trecerilor la nivel cu calea ferata este treaba detinatorului caii ferate.


Chestia asta e valabilă și la trecerile la nivel cu linia de tramvai de nu se ating nici de astea?

 


Re: Refacere covor asfaltic. Dominatrix

Reabilitarea liniei de tramvai la trecerea la nivel cu calea ferata este treaba administratiei locale, dar e nevoie de mai multe acorduri pentru realizarea lucrarii, inclusiv de la CFR si de la Ministerul Administratiei si Internelor.

 


Re: Refacere covor asfaltic. emilacke

Pai si inainte sa se apuce de lucrare, nu au toate acordurile si avizele?
Dar trecand peste avize, ce mare scofala e sa puna la punct aceste treceri? Chiar nu mai avem oameni care sa stie sa faca asa ceva? An de an, in ciuda asfaltarilor repetate, ne intoarcem in acest punct: trecerile la nivel cu liniile de tramvai si cele ferate.

 


Re: Refacere covor asfaltic. johnnyh

ziceam de trecere la nivel între un drum de asfalt si o linie de tramvai. Intersecțiile despre care vorbesc (și care acum sunt deplorabile pe un drum proaspăt asfaltat de Euroconstruct 98) sunt cele din link, ambele treceri trebuind abordate cu maxim 5 km/h:
http://maps.google.com/maps?q=44.423636 ... src=0&z=19
http://maps.google.com/maps?q=44.429815 ... src=6&z=18

La prima e vorba de intersecția Timișoara - Valea Cascadelor iar la a doua e vorba de linia de tramvai ce părăsește Valea Cascadelor. Ambele străzi au fost reasfaltate și de curând (inclusiv trotoarele), mai puțin trecerile la nivel (tramvai și CF). Evident, în locurile respective apar gâtuiri imense ale traficului.

Încă o chestie: pe Valea Cascadelor este și trecerea la nivel cu CF, aceeași CF care pe Moinești și pe Lujerului este refăcută cu niște sisteme de cauciuc (binînțeles, pe partea cu Plaza este intr-o stare destul de proastă - s-au ridicat tare traversele de cauciuc - intr-un loc și 10 cm, dar tot mai bine decât niște șanțuri în asfalt cum e cea de pe Valea Cascadelor pe sensul către Iuliu Maniu)

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 77
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433320 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use