Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 490112 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

se putea cu tunel. sensul departat caii ferate sa intre in tunel sub acele poduri. astfel ramanea un singur si minor punct de conflict , doar intre cei ce fac stanga iesind de pe centura si cei ce fac stanga intrand pe centura. dar centura in sine nu mai era traversata , fiind un nivel mai jos , in tunel.
probabil din cauza bugetului s-a ales solutia fara tunel.

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Corect. De  acord cu tine si mai ales cu ultima fraza.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

Pentru centura actuala s-ar fi putut obtine finantare de la UE prin programele de dezvoltare regionala pe regiunea Bucuresti-Ilfov...dar lenea e cucoana mare, si incompetenta si mai mare...Daca nodurile rutiere ar fi fost gandite conform ideilor de mai sus (tuneluri & co.) probabil intr-adevar s-ar fi obtinut un spor de capacitate de circa 40%, asa cum era preconizat. Cat se va obtine in realitate, cu nodurile care este, ramane de vazut.

 


Re: CENTURA BUCURESTI emilacke

Nu stiu cine a executat lucrarile la centura in zona DN1A-DN1, dar am observat ca a rezultat un asfalt plin de denivelari. Nu inteleg cum de au reusit o asemenea performanta. O fi de vina (in)competenta? Daca s-a receptionat si platit asemenea lucrare de catre minister, cred ca e o mare greseala.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

plus ca marcajul nu reflecta mai nimic noaptea...o rusine, totusi e vorba de un amarat de marcaj...nici ala nu e facut bine.....si nu-s un gica_contra, dar asta chiar m-a deranjat de n ori.

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

Fata de ce a fost, nu comentez nimic, e un pas important, insa calitatea si "gandirea" lucrarilor e de mantuiala. Nu e nimic gata, da' nimic!

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

danutzu_2910 wrote:
verdiuc
Multumita lui Dominatrix exista schita asta:


Nodul rutier de la intersecţia Centurii Bucureşti cu Autostrada Bucureşti-Ploieşti nu este temporar, este gândit în perspectivă. El va rămâne funcţional şi după finalizarea autostrăzii până în Bucureşti. Este un nod rutier complex, cu 2 giratorii, mai multe bretele

Sursa : consilier al MT.

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

cornel001 wrote:
Este un nod rutier complex, cu 2 giratorii, mai multe bretele

E pe  :evil:
Un nod civilizat era fara conflict de trafic. Trebuia sa arate ca o intersectie de doua autostrazi (celebrul trifoi cu 4 foi). Asa e o carpeala foarte complexa.

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

De  acord cu  #telvanni . Nu e cazul sa acoperim rahatul cu petale de trandafiri. Cand centura va fi supraaglomerata si cand iesirea de pe autostrada deasemenea, o sa vedeti voi ce rezolvare inteligenta este cu " 2 giratorii". Apropo, al doilea faimos "giratoriu" ( deci nu asta la intersectia cu centura ) la ce foloseste de fapt si de drept ? Evident, la ce foloseste real, si nu asa, poate vreau sa ma joc eu si sa intorc masina acolo.

 


Re: CENTURA BUCURESTI DanCld

andrei11 wrote:
poate vreau sa ma joc eu si sa intorc masina acolo.

Pai pentru asta l-au facut, pentru cei pierduti in spatiu sau care vor sa se joace. Ideea a fost de a separa traficul de pe autostrada (cei care intorc) de cel de pe centura. Aglomeratia acolo in nod o sa fie oarecum suportabila in momentul in care autostrada va avea punctul zero in oras.

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Ai si tu dreptate, dar ma gandesc daca nu rezolva cu "penetratia" in Bucuresti daca sensgiratoriul de pe centura o sa faca faţă...

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

In momentul in care intre A2 si A3 va fi o centura "modernizata", cu siguranta traficul va creste foarte mult pentru ca va deveni atractiva si pentru autoturisme, nu numai pentru transportul greu (nu ca pentru ei ar fi atractiva, ei doar nu au de ales). Sa vedeti atunci cum  rezolvarea lui 'Peste Prajit'  privind un nod 'mare' se va transforma intr-un fiasco.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Pe mine nici nu ma mai intereseaza autostrada cutare sau DN cutare modernizat/centura modernizata, pe mine ma intereseaza cum sunt rezolvate(solutiile )nodurile rutiere, fie ele intre DN-uri sau DN cu autostrada, sau ca in cazul de fata, intre o autostrada importanta(nu e pleonasm! A3 face legatura intre Capitala si Valea Prahovei si de la Ploiesti-Sud spre Buzau-Moldova cu o alta autostrada!)si cea mai importanta sosea a Romaniei(pentru Paris, nu cele zece mii de autostrazi care merg spre toate directiile sunt importante, ci inelele rutiere care ocolesc anumite cartiere ale marelui oras - ai nostri au alte concepte despre trafic si rezolvarea lui )si anume Centura de Ocolire a Bucurestiului, orasul cu peste un milion de autovehicule!
Un exemplu:
avem doua DN-uri modernizate, cu cate dou benzi/sens fiecare. Nodul intre ele este cea mai importanta lucrare de pe tot traseul lor!(acolo unde se pot intampla accidente, ambuteiaje, etc..)Si oricum, nu cat de larga e o sosea/autostrada e important si este factorul decisiv pentru fluentza in siguranta si rapida a circulatiei, ci nodurile rutiere de pe intreg traseul acelor cai rutiere. 'Ai nostri' exact acest punct f.f. important il trateaza ca pe un caine al strazii! Ba ca nu au bani, ba ca solutia lor e cea mai buna(din lume!)si ne trezim ca Romania, la cateva sute km de autostrada si inca cateva sute de sosele largite si modernizate nu au un singur nod rutier ca lumea...Priviti oameni buni cum rezolva acesti 'profesionisti' nodul rutier intre DN1 si Centura Capitalei!

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

andrei11 wrote:
Ai si tu dreptate, dar ma gandesc daca nu rezolva cu "penetratia" in Bucuresti daca sensgiratoriul de pe centura o sa faca faţă...
Pai deja au rezolvat...
http://b365.ro/news/nepotul ... -ploiesti/

 


Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432367 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use