Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2504 posts, 789500 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 179
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

A fost la URAC pentru cosmetizare. Urmeaza sa plece 4004 si 4001.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4004 a ajuns la URAC pentru cosmetizari si inlocuirea parbrizului spart.
4020 a revenit de astazi in traseu, normal pe linia 41, dupa cosmetizari si modificarea mastii frontale.
Urmeaza sa mai plece 4001, 4002, 4025.

DSC08009.JPG (143.65 KB; downloaded 2561 times)

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati marian

in primul rand vreau sa-ti multumesc pt toate informatiile pe care le-ai adus din URAC.As vrea sa te mai intreb doar daca proiectul Imperio continua si ce se mai aude de celelalte 5 Bucur LF? In alta ordine de idei stiu ca 4002 a fost la cosmetizare, iar a patit ceva?

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati marian

in primul rand vreau sa-ti multumesc pt toate informatiile pe care le-ai adus din URAC.As vrea sa te mai intreb doar daca proiectul Imperio continua si ce se mai aude de celelalte 5 Bucur LF? In alta ordine de idei stiu ca 4002 a fost la cosmetizare, iar a patit ceva?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4002 s-a lovit iar zilele trecute din pacate si o sa faca un drum suplimentar la URAC.
Proiectul Imperio contunua cu ambitie si viteza pentru ca in luna martie sa avem prototipul in circulatie pe linia 41.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dr2005

Utilizator anonim wrote:
Proiectul Imperio contunua cu ambitie si viteza pentru ca in luna martie sa avem prototipul in circulatie pe linia 41.


Aşa cum am avut şi Bucur LF pe 41 şi cum le-am avut pe 204 şi 076 gata de traseu în ianuarie 2011...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Bucur LF nu a mai fost pe 41 si probabil nici experimentul de pare se tot spune nu va mai fi facut pentru ca vin Imperio.
Iar pentru 204 si 076 ar fi trebuit luate piesele prin negociere directa, sa nu se mai stea 8 luni in blocaj din cauza cablurilor de inalta.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dr2005

Sigur, hai să luăm totul prin negociere directă, că oricum tot SAERP câştigă. Ce dracu', mai rămâne să mai luăm 500 de Citaro şi vreo 100 de Imperio prin negociere directă, că doar e ban public, iar directorii de la RATB se schimbă ca ciorapii şi nici pirmarii şi consilierii nu stau prea mulţi ani, aşa că lor le convine. După aia mai vindem şi nişte fier vechi prin negociere directă spre firma cui trebuie, care apoi îl vinde la preţul pieţei către Sidex.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4020 nou nout in prima lui zi de traseu 28 iulie 2008.

4020-041-28.07.08a.JPG (136.97 KB; downloaded 2468 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Utilizator anonim wrote:
4020 a revenit de astazi in traseu, normal pe linia 41, dupa cosmetizari si modificarea mastii frontale.

Fiind in regim de urgenta, i s-a modificat exclusiv masca frontala si revopsirea specifica. Spatele si interiorul au ramas la fel.
4020 - 41 - 23.11.2011.JPG (404.46 KB; downloaded 2959 times)

Utilizator anonim wrote:
4002 s-a lovit iar zilele trecute din pacate si o sa faca un drum suplimentar la URAC.

Din pacate intradevar, s-a tamponat usor zilele trecute, pe Bd. Marasti din cauza blestematului de patinaj de la frunze si a unei masini care a facut o manevra neprevazuta  :evil:. Nu e foarte grav si va fi remediat cat de curand.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

In poza de mai sus observati ca au fost repuse si semnalizatoarele laterale de pe masti, semnalizatoare care la un moment dat nu au mai fost disponibile iar o parte din vagoane au circulat fara ele, acum cel putin pe parcul de Alexandria a fost rezolvata aceasta problema.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Utilizator anonim wrote:
Intr-adevar au revenit si 4006 si 4033. Defecte mai sunt 306, 264, 4023 si 4036.


Dupa 4006 si 4033, astazi a revenit si 264, normal pe linia 41, tur mic, retragandu-se acum cateva minute. Mai sunt de revenit 306, 4023 si 4036, probabil 4036 o sa revina foarte curand fiind ultimul din lotul care a stat mult.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

224, 4001, 4004 (cu noua infatisare frontala), 4048
Aaa si semnalizatoarele alea laterale de la masti cu care sunt inlocuite la cele care lipseau, sunt "reciclate" de la fostele autobuze Rocar de Simon.



224 - 41 - 01.12.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr




4001 - 41 - 01.12.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr




4004 - 41 - 01.12.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr




4048 - 41 - 01.12.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr

 



Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435057 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use