Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1394569 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Asta e orasul, nu-l 'croim' noi din nou acum, e un 'dat'...
Asta e orasul, nu-l 'croim' noi din nou acum, e un 'dat'...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
De ce?
Si concret, asta inseamna ca intai trebuie sapata statia si abia apoi merg TBM-urile catre Raul Doamnei?
Caci daca e asa, in ritmul in care au inceput lucrarile, inseamna ca despre TBM-uri vorbim la sfarsitul anului viitor...
subway guru wrote:
Trecerea cu TBM-ul ca rapidul prin halta are 'limitele' ei, la Favorit...exclus...
De ce?
Si concret, asta inseamna ca intai trebuie sapata statia si abia apoi merg TBM-urile catre Raul Doamnei?
Caci daca e asa, in ritmul in care au inceput lucrarile, inseamna ca despre TBM-uri vorbim la sfarsitul anului viitor...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
1. Pentru ca nu permite conformarea finala a statiei, ar trebui ca TBM-urile sa faca niste S-uri stranse si multe altele...
2. Da
3. ...
George wrote:
De ce?
Si concret, asta inseamna ca intai trebuie sapata statia si abia apoi merg TBM-urile catre Raul Doamnei?
Caci daca e asa, in ritmul in care au inceput lucrarile, inseamna ca despre TBM-uri vorbim la sfarsitul anului viitor...
1. Pentru ca nu permite conformarea finala a statiei, ar trebui ca TBM-urile sa faca niste S-uri stranse si multe altele...
2. Da
3. ...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Buna ziua,
Sunt Mircea Stane din Buc, Dr. Taberei. Cu bucurie va anunt ca se lucreaza din plin in toata zona Valea Ialomitei, astazi, 11.11.11 ora 11:11.
Cand se va devia si troleibuzul 90, 91, 93?
Am o nelamurire: cum vor circula trenurile in zona strazii V. Ialomitei:
- traseul exista spre Raul Doamnei, cum va opri trenul si-n statia V.Ialomitei?
- intre Romancierilor si Brancusi va face o bucla pt V.Ialomitei?
- ce solutie ati stabilit acolo?
Va multumesc, domnule cel mai eficient director din adm. publica!
Buna ziua,
Va multumesc pentru ca ne urmariti si va intereseaza ce facem!
In zona str. Valea Ialomitei se va executa o incinta ce va adaposti un depou pentru trenurile de metrou, iar pe partea sudica va fi realizata statia de metrou pentru calatori.
Intrarea/iesirea spre/dinspre statia de metrou se va face cum bine ati intuit, printr-o ramificatie si galerii suprapuse din zona statiei Romancierilor, iar trenurile se vor imperechea cu cele care circula spre/dinspre statia Raul Doamnei. Studiem si solutia de prelungire a traseului cu o noua statie in zona Brancusi.
Troleibuzele se vor devia prin str. Valea Argesului pe str. Valea Oltului deindata ce va fi intregita reteaua de contact la care se lucreaza in prezent.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Gheorghe Udrişte
Data: 14.11.2011
Buna ziua,
Sunt Mircea Stane din Buc, Dr. Taberei. Cu bucurie va anunt ca se lucreaza din plin in toata zona Valea Ialomitei, astazi, 11.11.11 ora 11:11.
Cand se va devia si troleibuzul 90, 91, 93?
Am o nelamurire: cum vor circula trenurile in zona strazii V. Ialomitei:
- traseul exista spre Raul Doamnei, cum va opri trenul si-n statia V.Ialomitei?
- intre Romancierilor si Brancusi va face o bucla pt V.Ialomitei?
- ce solutie ati stabilit acolo?
Va multumesc, domnule cel mai eficient director din adm. publica!
Buna ziua,
Va multumesc pentru ca ne urmariti si va intereseaza ce facem!
In zona str. Valea Ialomitei se va executa o incinta ce va adaposti un depou pentru trenurile de metrou, iar pe partea sudica va fi realizata statia de metrou pentru calatori.
Intrarea/iesirea spre/dinspre statia de metrou se va face cum bine ati intuit, printr-o ramificatie si galerii suprapuse din zona statiei Romancierilor, iar trenurile se vor imperechea cu cele care circula spre/dinspre statia Raul Doamnei. Studiem si solutia de prelungire a traseului cu o noua statie in zona Brancusi.
Troleibuzele se vor devia prin str. Valea Argesului pe str. Valea Oltului deindata ce va fi intregita reteaua de contact la care se lucreaza in prezent.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Gheorghe Udrişte
Data: 14.11.2011
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
Daca tot suntem in stadiul de a ne lamuri cum stam cu etapele lucrarilor si timpul estimativ, mai voiam sa intreb ceva.
Doar asa, pentru a inlatura orice dubiu.
De principiu, eu sunt in favoarea statiilor dese. Le-am vazut in Germania, la toate metrourile, le-am vazut la LRT, despre Paris nu mai zic. Experienta cartierului Militari arata cu prisosinta ca un metrou cu statii insuficient de dese rateaza cel putin 50 % din navetistii cartierului (care vor recurge la masina proprie, autobuz etc.).
Totusi, sentimentul meu - empiric vorbind, deci - este ca se putea "scuti" o statie, de ex. Dr. Taberei 34. Daca statia Favorit era inainte de intersectie, catre Dr. Taberei 34, distanta pana la Parc era medie, iar pana la Orizont, oricum 5 min de mers pe jos.
Intrebarea porneste de la S-urile TBM-urilor din zona statiei Favorit. Nu se stia asta de la inceput? Au intervenit modificari de parcurs in proiect?
Si daca da, s-a analizat si varianta de a "taia" o statie pentru a reduce costurile?
Intreb, ca sa consider dupa aceea inchis subiectul!
Daca tot suntem in stadiul de a ne lamuri cum stam cu etapele lucrarilor si timpul estimativ, mai voiam sa intreb ceva.
Doar asa, pentru a inlatura orice dubiu.
De principiu, eu sunt in favoarea statiilor dese. Le-am vazut in Germania, la toate metrourile, le-am vazut la LRT, despre Paris nu mai zic. Experienta cartierului Militari arata cu prisosinta ca un metrou cu statii insuficient de dese rateaza cel putin 50 % din navetistii cartierului (care vor recurge la masina proprie, autobuz etc.).
Totusi, sentimentul meu - empiric vorbind, deci - este ca se putea "scuti" o statie, de ex. Dr. Taberei 34. Daca statia Favorit era inainte de intersectie, catre Dr. Taberei 34, distanta pana la Parc era medie, iar pana la Orizont, oricum 5 min de mers pe jos.
Intrebarea porneste de la S-urile TBM-urilor din zona statiei Favorit. Nu se stia asta de la inceput? Au intervenit modificari de parcurs in proiect?
Si daca da, s-a analizat si varianta de a "taia" o statie pentru a reduce costurile?
Intreb, ca sa consider dupa aceea inchis subiectul!
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
Daca tot suntem in stadiul de a ne lamuri cum stam cu etapele lucrarilor si timpul estimativ, mai voiam sa intreb ceva.
Doar asa, pentru a inlatura orice dubiu.
De principiu, eu sunt in favoarea statiilor dese. Le-am vazut in Germania, la toate metrourile, le-am vazut la LRT, despre Paris nu mai zic. Experienta cartierului Militari arata cu prisosinta ca un metrou cu statii insuficient de dese rateaza cel putin 50 % din navetistii cartierului (care vor recurge la masina proprie, autobuz etc.).
Totusi, sentimentul meu - empiric vorbind, deci - este ca se putea "scuti" o statie, de ex. Dr. Taberei 34. Daca statia Favorit era inainte de intersectie, catre Dr. Taberei 34, distanta pana la Parc era medie, iar pana la Orizont, oricum 5 min de mers pe jos.
Intrebarea porneste de la S-urile TBM-urilor din zona statiei Favorit. Nu se stia asta de la inceput? Au intervenit modificari de parcurs in proiect?
Si daca da, s-a analizat si varianta de a "taia" o statie pentru a reduce costurile?
Intreb, ca sa consider dupa aceea inchis subiectul!
Daca tot suntem in stadiul de a ne lamuri cum stam cu etapele lucrarilor si timpul estimativ, mai voiam sa intreb ceva.
Doar asa, pentru a inlatura orice dubiu.
De principiu, eu sunt in favoarea statiilor dese. Le-am vazut in Germania, la toate metrourile, le-am vazut la LRT, despre Paris nu mai zic. Experienta cartierului Militari arata cu prisosinta ca un metrou cu statii insuficient de dese rateaza cel putin 50 % din navetistii cartierului (care vor recurge la masina proprie, autobuz etc.).
Totusi, sentimentul meu - empiric vorbind, deci - este ca se putea "scuti" o statie, de ex. Dr. Taberei 34. Daca statia Favorit era inainte de intersectie, catre Dr. Taberei 34, distanta pana la Parc era medie, iar pana la Orizont, oricum 5 min de mers pe jos.
Intrebarea porneste de la S-urile TBM-urilor din zona statiei Favorit. Nu se stia asta de la inceput? Au intervenit modificari de parcurs in proiect?
Si daca da, s-a analizat si varianta de a "taia" o statie pentru a reduce costurile?
Intreb, ca sa consider dupa aceea inchis subiectul!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Intrebarea cu 'taiatul' unei statii, n-are legatura cu mersul TBM-urilor, ci mai degraba cu vorba din batrani : 'Mai bine sa prisoseasca, decat sa lipseasca'...
In ceea ce priveste S-urile TBM-urilor, m-ai intrebat daca ele pot trece prin statie fara ca aceasta sa fie sapata...si ti-am raspuns ca nu si am explicat partial 'de ce'...Daca statia e sapata, nu-i nici-o problema ca sa 'taram' cartitzele prin ea pe ce S-uri sau spirale vrei...nu-i nici-o 'modificare pe parcurs'...
Hai sa nu confundam 'marfa cu ambalajul'...
Toata discutia a pornit de la intrebarea daca se poate trece cu TBM-ul prin statie inainte ca aceasta sa fie excavata...ca un plan 'de accelerare'...si am spus, la Orizont probabil 'posibil' la Favorit nu...
Ne-am 'lamurit' acum?
Intrebarea cu 'taiatul' unei statii, n-are legatura cu mersul TBM-urilor, ci mai degraba cu vorba din batrani : 'Mai bine sa prisoseasca, decat sa lipseasca'...
In ceea ce priveste S-urile TBM-urilor, m-ai intrebat daca ele pot trece prin statie fara ca aceasta sa fie sapata...si ti-am raspuns ca nu si am explicat partial 'de ce'...Daca statia e sapata, nu-i nici-o problema ca sa 'taram' cartitzele prin ea pe ce S-uri sau spirale vrei...nu-i nici-o 'modificare pe parcurs'...
Hai sa nu confundam 'marfa cu ambalajul'...
Toata discutia a pornit de la intrebarea daca se poate trece cu TBM-ul prin statie inainte ca aceasta sa fie excavata...ca un plan 'de accelerare'...si am spus, la Orizont probabil 'posibil' la Favorit nu...
Ne-am 'lamurit' acum?
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
Ok!
Eu am amestecat doua chestii care nu au legatura.
Mai corect ar fi fost sa intreb de ce acolo exista un S, bulevardul fiind drept. Dar presupun ca raspunsul la aceasta intrebare ar trebui sa fie ceva de genul linia de metrou nu are un parcurs liniar sub bulevard, ci este cand "pe dreapta", cand "pe stanga" (si "pe mijloc"?), nu?
In ce priveste taiatul statiei, daca tragem linie sunt de acord cu vorba din batrani...
Subway guru, intre noi forumistii , esti multumit de cum se misca "baietii"?
Si daca nu, ori asa-si-asa, exista perspective concrete, certe, reale, de mai bine?
Ok!
Eu am amestecat doua chestii care nu au legatura.
Mai corect ar fi fost sa intreb de ce acolo exista un S, bulevardul fiind drept. Dar presupun ca raspunsul la aceasta intrebare ar trebui sa fie ceva de genul linia de metrou nu are un parcurs liniar sub bulevard, ci este cand "pe dreapta", cand "pe stanga" (si "pe mijloc"?), nu?
In ce priveste taiatul statiei, daca tragem linie sunt de acord cu vorba din batrani...
Subway guru, intre noi forumistii , esti multumit de cum se misca "baietii"?
Si daca nu, ori asa-si-asa, exista perspective concrete, certe, reale, de mai bine?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Statia Dr. Taberei 34 este esentiala in "economia'' traseului. E "un punct forte" in logica lui. Confuzia porneste de la statia "Orizont", care de fapt nu e la Orizont. Mai degraba o iesire de la statia"Favorit" este la Orizont decat statia "Orizont". Il rog insistent pe Utilizator anonim sa posteze din nou schitele tuturor statiilor la topicul potrivit.
Nu inteleg despre ce "S" vorbesti facut de TBM - uri in zona statiei "Favorit". Proiectul a fost aprobat cu toate statiile. De ce sa se taie din ele ? ( din statii ).Sunt convins ca in limita bugetului obtinut la construirea acestei magisrtrale s-au analizat toate variantele favorabile.
Statia Dr. Taberei 34 este esentiala in "economia'' traseului. E "un punct forte" in logica lui. Confuzia porneste de la statia "Orizont", care de fapt nu e la Orizont. Mai degraba o iesire de la statia"Favorit" este la Orizont decat statia "Orizont". Il rog insistent pe Utilizator anonim sa posteze din nou schitele tuturor statiilor la topicul potrivit.
Nu inteleg despre ce "S" vorbesti facut de TBM - uri in zona statiei "Favorit". Proiectul a fost aprobat cu toate statiile. De ce sa se taie din ele ? ( din statii ).Sunt convins ca in limita bugetului obtinut la construirea acestei magisrtrale s-au analizat toate variantele favorabile.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Hai sa mai explic un pic si treaba cu S-ul, ca am fost 'o tzara' prea 'eliptic'...
Gabaritul scutului e mai mare decat gabaritul trenului...
Ca sa treaca prin statie, scutul trebuie tras spre interior, ca sa 'muste' din peron si nu din peretii mulati.
Ca sa faca miscarea asta 'din scurt' e usor cand statia e excavata, daca e sa sape prin teren S-uri de genul asta...neam...
Deci nu e vorba de vre-un S al traseului trenului, ci al traseului scutului...ceea ce e cu totul si cu totul 'altceva'...
La intrebarea ta cealalta cu 'miscatul', raspunsul meu este 'categoric NU'...e nevoie de o mobilizare mult mai 'substantiala' ca sa putem zice ca am putea fi pe undeva spre 'mediocru-acceptabil'...pentru Astaldi & Co...
La MaxBoegl e momentan...'satisfacator'...cu posibilitati de mai bine...
George wrote:
Mic addendum: Subway guru, intre noi forumistii , esti multumit de cum se misca "baietii"?
Si daca nu, ori asa-si-asa, exista perspective concrete, certe, reale, de mai bine?
Hai sa mai explic un pic si treaba cu S-ul, ca am fost 'o tzara' prea 'eliptic'...
Gabaritul scutului e mai mare decat gabaritul trenului...
Ca sa treaca prin statie, scutul trebuie tras spre interior, ca sa 'muste' din peron si nu din peretii mulati.
Ca sa faca miscarea asta 'din scurt' e usor cand statia e excavata, daca e sa sape prin teren S-uri de genul asta...neam...
Deci nu e vorba de vre-un S al traseului trenului, ci al traseului scutului...ceea ce e cu totul si cu totul 'altceva'...
La intrebarea ta cealalta cu 'miscatul', raspunsul meu este 'categoric NU'...e nevoie de o mobilizare mult mai 'substantiala' ca sa putem zice ca am putea fi pe undeva spre 'mediocru-acceptabil'...pentru Astaldi & Co...
La MaxBoegl e momentan...'satisfacator'...cu posibilitati de mai bine...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
@andrei11:
la 'desimea' proiectata de statii, in clipa in care incerci sa 'misti' un amplasament, nu poti sa o faci decat 'eliminand' una din statiile adiacente, si anume cea spre care te apropii...deci ori le lasi la locul lor ori 'tai' ceva...
Cu S-ul, am explicat mai sus...
@andrei11:
la 'desimea' proiectata de statii, in clipa in care incerci sa 'misti' un amplasament, nu poti sa o faci decat 'eliminand' una din statiile adiacente, si anume cea spre care te apropii...deci ori le lasi la locul lor ori 'tai' ceva...
Cu S-ul, am explicat mai sus...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
mda, ingrijorator, deci...de fapt, daca prin august vorbeam de 30 % executati pana la sfarsitul anului, iar ei abia au bagat o instalatie Kelly la Academie, iar in rest, 0, ioc si un pic, e clar...
nu stiu acum ce mai pot ei face, in prag de iarna...se poate lucra la peretii mulati iarna?
mda, ingrijorator, deci...de fapt, daca prin august vorbeam de 30 % executati pana la sfarsitul anului, iar ei abia au bagat o instalatie Kelly la Academie, iar in rest, 0, ioc si un pic, e clar...
nu stiu acum ce mai pot ei face, in prag de iarna...se poate lucra la peretii mulati iarna?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Iarasi apelam la zicale...binecunoscute de toata lumea:
'Daca vrei...potzi...!!!' (Adidas Torsion)
Au lucrat ei la betonarea tablierului hobanat la -20...de ce n-ar lucra si la pereti mulati...ca in pamant temperatura e constant plus 15...si nu trebuie sa bagi aeroterme ca sa te feresti de inghetz...
Iarasi apelam la zicale...binecunoscute de toata lumea:
'Daca vrei...potzi...!!!' (Adidas Torsion)
Au lucrat ei la betonarea tablierului hobanat la -20...de ce n-ar lucra si la pereti mulati...ca in pamant temperatura e constant plus 15...si nu trebuie sa bagi aeroterme ca sa te feresti de inghetz...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
multam fain pt. raspunsuri!
atunci dati-le bice sa vrea!
Seara buna!
multam fain pt. raspunsuri!
atunci dati-le bice sa vrea!
Seara buna!
📖 Pagination options