Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 601289 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Da, se poate reconfigura Dristor 2 pentru a deveni satie de tranzit, si fara ca pasajul de legatura / accesul in statie sa fie "chinuit". Sa ne reamintim ca la accesul spre Baba Novac avem vestibulul turnichetilor peste linii ( ca la Obor ). Intr-adevar, acel acces este mai sus fata de restul cu aproape un metru dar accesul spre Camil Ressu se poate reconfigura. De aceea am dat cotele de adancime pentru tot complexul Dristor, sa le vada orisicine si sa faca calcule. Eu am deja o idee pe care o voi dezvolta in urmatoarera perioada.
"Triajul" de la Dristor 2 in conceptia mea va trebui sa fie "parasit", adevarata statie terminus o vad construita undeva intre Alexandriei si Dr. Taberei - e loc destul acolo.
Da, se poate reconfigura Dristor 2 pentru a deveni satie de tranzit, si fara ca pasajul de legatura / accesul in statie sa fie "chinuit". Sa ne reamintim ca la accesul spre Baba Novac avem vestibulul turnichetilor peste linii ( ca la Obor ). Intr-adevar, acel acces este mai sus fata de restul cu aproape un metru dar accesul spre Camil Ressu se poate reconfigura. De aceea am dat cotele de adancime pentru tot complexul Dristor, sa le vada orisicine si sa faca calcule. Eu am deja o idee pe care o voi dezvolta in urmatoarera perioada.
"Triajul" de la Dristor 2 in conceptia mea va trebui sa fie "parasit", adevarata statie terminus o vad construita undeva intre Alexandriei si Dr. Taberei - e loc destul acolo.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Din ce inteleg eu conceptia proiectantilor este sa nu distrugem ce avem, asa ca D2 va ramane cap de linie (asa a si fost gandita, fara vreo idee de prelungire ulterioara, inelara "cazuse cu succes" in momentul aparitiei D2). Asa ca cel mai probabil va aparea o statie D3.
Din ce inteleg eu conceptia proiectantilor este sa nu distrugem ce avem, asa ca D2 va ramane cap de linie (asa a si fost gandita, fara vreo idee de prelungire ulterioara, inelara "cazuse cu succes" in momentul aparitiei D2). Asa ca cel mai probabil va aparea o statie D3.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Si nu e un principiu absolut sanatos???
Altfel procedam ca-n bancul ala cu Fulgerica si Piranda:
Ce facem fa, spalam copilul sau mai bine facem altul???
sab wrote:
Din ce inteleg eu conceptia proiectantilor este sa nu distrugem ce avem...
Si nu e un principiu absolut sanatos???
Altfel procedam ca-n bancul ala cu Fulgerica si Piranda:
Ce facem fa, spalam copilul sau mai bine facem altul???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Astept cu nerabdare sa ne vina mintea la cap cu unprincipiu sanatos sa renuntam la statia "Stefan cel Mare" care nu deserveste nici un punct strategic si sa infiintam 2 statii mult mai folositoare la "Dorobanti" si in zona "Circului".
Este absurd ca la o zona dens populata cum este zona "Stefan cel Mare" sa facem statii la un kilometru juma distanta numai ca sa respectam un principiu de genul cu Fulgerica si Piranda.
Nu a spus nimeni ca sa distrugem statia D 2, ci am sugerat ( cu oarecare eleganta ) ca linia se poate continua si pe sub Ramnicu Valcea pentru a intregi presupusa inelara.
Chiar asa, constructia statiei "Crangasi" cu 3 linii nu considerati - in logica celor spuse mai sus - ca a fost o risipa inadmisibila de fonduri ? Mi-am exprimat o parere, n-am acuzat pe nimeni.
Nici statia "Stefan cel Mare" nu o vad distrusa complet, se poate face acolo o parcare subterana pe 2 - 3 nivele. Sunt convins ca nu ar duce lipsa de clienti.
Mai deunazi subway ne-a spus ca se evita construirea statiilor de metrou langa stadioane, ori statia "Stefan cel Mare" este la circa 40 metri de stadionul "Dinamo" !.
Inelara - o noua abordare
Fiind vorba - nu-i asa ? - de un proiect fantezist, va prezint mai jos cum am gandit eu transformarea statiei D 2 dintr-o statie cap de linie intr-o statie de tranzit. Atrag atentia ca in capatul dinspre Baba Novac avem deja vestibulul peste linii, nu trebuie decat sa transformam si capatul celalalt al statiei ( cel dinspre D1) pentru a construi un vestibul peste linii. Poate ceva in genul statiei "Piata Iancului" - iesirea principala. Fiind un proiect de principiu nu insist in amanunte, nici nu le-am desenat, dar consider ca e loc destul si pentru turnicheti si pentru culoarul de corespondenta. Daca se vor isca contraverse o sa vin si cu detaliile respective, daca nu consider ca ceea ce am prezentat pana acum este suficient.
Astept cu nerabdare sa ne vina mintea la cap cu unprincipiu sanatos sa renuntam la statia "Stefan cel Mare" care nu deserveste nici un punct strategic si sa infiintam 2 statii mult mai folositoare la "Dorobanti" si in zona "Circului".
Este absurd ca la o zona dens populata cum este zona "Stefan cel Mare" sa facem statii la un kilometru juma distanta numai ca sa respectam un principiu de genul cu Fulgerica si Piranda.
Nu a spus nimeni ca sa distrugem statia D 2, ci am sugerat ( cu oarecare eleganta ) ca linia se poate continua si pe sub Ramnicu Valcea pentru a intregi presupusa inelara.
Chiar asa, constructia statiei "Crangasi" cu 3 linii nu considerati - in logica celor spuse mai sus - ca a fost o risipa inadmisibila de fonduri ? Mi-am exprimat o parere, n-am acuzat pe nimeni.
Nici statia "Stefan cel Mare" nu o vad distrusa complet, se poate face acolo o parcare subterana pe 2 - 3 nivele. Sunt convins ca nu ar duce lipsa de clienti.
Mai deunazi subway ne-a spus ca se evita construirea statiilor de metrou langa stadioane, ori statia "Stefan cel Mare" este la circa 40 metri de stadionul "Dinamo" !.
Inelara - o noua abordare
Fiind vorba - nu-i asa ? - de un proiect fantezist, va prezint mai jos cum am gandit eu transformarea statiei D 2 dintr-o statie cap de linie intr-o statie de tranzit. Atrag atentia ca in capatul dinspre Baba Novac avem deja vestibulul peste linii, nu trebuie decat sa transformam si capatul celalalt al statiei ( cel dinspre D1) pentru a construi un vestibul peste linii. Poate ceva in genul statiei "Piata Iancului" - iesirea principala. Fiind un proiect de principiu nu insist in amanunte, nici nu le-am desenat, dar consider ca e loc destul si pentru turnicheti si pentru culoarul de corespondenta. Daca se vor isca contraverse o sa vin si cu detaliile respective, daca nu consider ca ceea ce am prezentat pana acum este suficient.
D2 - 1.jpg (42.82 KB; downloaded 2523 times)
D2 - 2.jpg (40.15 KB; downloaded 2524 times)
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
As vre sa punem harta aceia ca sa avem baza de discutii. Stie cineva cum?
As vre sa punem harta aceia ca sa avem baza de discutii. Stie cineva cum?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Salveaza documentul PDF si arhiveaza-l cu WinZip.
Salveaza documentul PDF si arhiveaza-l cu WinZip.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Raspuns in special pentru userul ionescu 63.
Gara Obor nu are nici o legatura cu artera Colentina, si o eventuala penetrare catre Colentina ar "intepa" artera la aproximativ 500 metri distanta departare de statiile de metrou. De daramat nu ar fi de daramat decat Kauflandul, dar eventualul peron de tren asa cum am mai spus ar fi foarte departe de metrou.
In desen cu "X" am notat statiile de metrou preconizate a se construi pe M 7. In partea din stanga jos am pus si o scara a desenului sa va dati seama de distante.
Raspuns in special pentru userul ionescu 63.
Gara Obor nu are nici o legatura cu artera Colentina, si o eventuala penetrare catre Colentina ar "intepa" artera la aproximativ 500 metri distanta departare de statiile de metrou. De daramat nu ar fi de daramat decat Kauflandul, dar eventualul peron de tren asa cum am mai spus ar fi foarte departe de metrou.
In desen cu "X" am notat statiile de metrou preconizate a se construi pe M 7. In partea din stanga jos am pus si o scara a desenului sa va dati seama de distante.
Ionescu 63.jpg (146.38 KB; downloaded 2270 times)
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
In zona incercuita cu albastru se vede un "ciot" de cale ferata foarte aproape de traseul preconizat al M7.
In zona incercuita cu albastru se vede un "ciot" de cale ferata foarte aproape de traseul preconizat al M7.
Ionescu%2063.jpg (175.61 KB; downloaded 2265 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
O fi, cine a ajuns pe acolo, ca e plin de caini si ziua. Oricum observa ca este intre statiile de metrou, nu prea foloseste la nimic "ciotul" acela.
O fi, cine a ajuns pe acolo, ca e plin de caini si ziua. Oricum observa ca este intre statiile de metrou, nu prea foloseste la nimic "ciotul" acela.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Vezi ca nu se poate deschide harta...si ma intereseaza. Poti s-o pui intr-un alt format, sau link, ceva ?
Vezi ca nu se poate deschide harta...si ma intereseaza. Poti s-o pui intr-un alt format, sau link, ceva ?
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
Zona de interes din harta MTI
Zona de interes din harta MTI
schita.jpg (179.78 KB; downloaded 2566 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Poate MTI avea harta aceea cu liniile CF inca de pe vremea cand exista calea ferata Obor - Reinvierii - Tei - Aerogarii...
Poate MTI avea harta aceea cu liniile CF inca de pe vremea cand exista calea ferata Obor - Reinvierii - Tei - Aerogarii...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
Sunt curios ce parere are #subway despre harta MTI.
Sunt curios ce parere are #subway despre harta MTI.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination