Topic: Autobaza Floreasca
142 posts, 82494 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Gabi23
Autobaza este construita inaintea celui de-al doilea razboi modial, fiind folosita de trupele germane in timpul razboiului. Sub autobaza se afla niste galerii in care accesul este strict interzis.
Autobaza este construita inaintea celui de-al doilea razboi modial, fiind folosita de trupele germane in timpul razboiului. Sub autobaza se afla niste galerii in care accesul este strict interzis.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Chev Celios
Toata zona aia nu numai ce este acum autobaza.De fapt acolo pe vrema celui de al doilea razboi era un aerodrom, construit pentru protectia inpotriva bombardierelor aliate care veneau sa bombardeze rafinariile de petrol de la Bucuresti(Petrom City de acum) si Ploiesti.Pe vremea razboiului Romania era principala tara care aproviziona trupele naziste cu petrol si tot ce se mai face din petrol. De acea toata zona asta de sud a fost foarte bine aparat din punct de vedere aerian.
Toata zona aia nu numai ce este acum autobaza.De fapt acolo pe vrema celui de al doilea razboi era un aerodrom, construit pentru protectia inpotriva bombardierelor aliate care veneau sa bombardeze rafinariile de petrol de la Bucuresti(Petrom City de acum) si Ploiesti.Pe vremea razboiului Romania era principala tara care aproviziona trupele naziste cu petrol si tot ce se mai face din petrol. De acea toata zona asta de sud a fost foarte bine aparat din punct de vedere aerian.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Dominatrix
Nu stiu ce era inainte acolo, dar Garajul ITB Floreasca a fost inaugurat in 1950. Dovada:
Si un articol din arhiva ziarului Muncitorul ITB (scanare: Stefan A.)
Nu stiu ce era inainte acolo, dar Garajul ITB Floreasca a fost inaugurat in 1950. Dovada:
Monografia RATB wrote:
Dintre evenimentele principale care s-au
derulat [...] se numără:introducerea troleibuzelor în Bucureşti(1949), elaborarea proiectului şi a prototipului primului vagon de tramvai de mare capacitate realizat în ţară (Festival) şi a seriei de vagoane construite laAtelierele Centrale după acest prototip, care au circulat la al IV-lea Festival Mondial al tineretului ţinut la Bucureşti în 1953, construcţia autobazei Floreasca(1950), pregătirea condiţiilor tehnico-materiale pentru preluarea serviciului de transport cu taximetre (1954) şi altele.
Si un articol din arhiva ziarului Muncitorul ITB (scanare: Stefan A.)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Chev Celios
O fi fost el inaugurat in 1950 dar el este "construit"(de fapt amenajat) ba bazele fostei baze militare.Cladirea principala si birourile sunt ramase de pe timpu razboiului.Probabil hala sa fii fost construita in "50.
O fi fost el inaugurat in 1950 dar el este "construit"(de fapt amenajat) ba bazele fostei baze militare.Cladirea principala si birourile sunt ramase de pe timpu razboiului.Probabil hala sa fii fost construita in "50.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
nokia2110
În nişte poze şi articole din 1959 (sursa: ziarul "Muncitorul I.T.B.") + o poză luată de pe net (nu mai ştiu de unde) - poza e făcută spre Nord (Parcul Floreasca, Str. Glinka).
În nişte poze şi articole din 1959 (sursa: ziarul "Muncitorul I.T.B.") + o poză luată de pe net (nu mai ştiu de unde) - poza e făcută spre Nord (Parcul Floreasca, Str. Glinka).
Autobaza Floreasca cca 1959.JPG (106.15 KB; downloaded 5724 times)
Revizii autobuze Skoda la Autobaza Floreasca.JPG (231.27 KB; downloaded 5734 times)
Gh. Mihalache sofer Autobaza Floreasca.JPG (136.16 KB; downloaded 5722 times)
Nou lot autobuze (Skoda 706 RTO) la Autobaza Floreasca.JPG (212.37 KB; downloaded 5722 times)
18_autobaza_itb_floreasca_123.jpg (58.3 KB; downloaded 5725 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Dominatrix
Repostarea articolelor din pagina anterioara, (care s-au pierdut) tot din Muncitorul ITB (scanare: Stefan A).
Repostarea articolelor din pagina anterioara, (care s-au pierdut) tot din Muncitorul ITB (scanare: Stefan A).
floreasca.jpg (144.92 KB; downloaded 5709 times)
floreasca1.jpg (206.32 KB; downloaded 5709 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Dominatrix
Parcul autobazei Floreasca in anul 2005 (ultimul fara Mercedes Citaro):
Ikarus 260: 1 - 25
Rocar de Simon: 1163 - 1250.
Total: 113 autobuze
Cate sunt acum, stiti voi mai bine.
Parcul autobazei Floreasca in anul 2005 (ultimul fara Mercedes Citaro):
Ikarus 260: 1 - 25
Rocar de Simon: 1163 - 1250.
Total: 113 autobuze
Cate sunt acum, stiti voi mai bine.
- Dr2005
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Dominatrix
Mersi pentru corectura, asa este. Am uitat de seria 211 - 232.
Deci, in total, in 2005 erau 135 de autobuze. Acum cate sunt?
Mersi pentru corectura, asa este. Am uitat de seria 211 - 232.
Deci, in total, in 2005 erau 135 de autobuze. Acum cate sunt?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Gabi23
Parcul Autobazei Floreasca este format la data de 10 decembrie 2011 din urmatoarele autobuze:
Mercedes Citaro Euro 3 (40 autobuze): 4501, 4503, 4510, 4511, 4519, 4535, 4537, 4539, 4540, 4541, 4542, 4543, 4544, 4545, 4546, 4547, 4549, 4551, 4553, 4554, 4555, 4556, 4557, 4560, 4561, 4570, 4571, 4572, 4573, 4574, 4576, 4577, 4579, 4580, 4583, 4587, 4588, 4591, 4593, 4594.
Mercedes Citaro Euro 4 (51 autobuze): 4604, 4609, 4610, 4611, 4617, 4618, 4622, 4798, 4799, 4801, 4802, 4803, 4805, 4857, 4858, 4859, 4882, 4883, 4884, 4885, 4886, 4899, 4900, 4901, 4902, 4903, 4904, 4905, 4906, 4907, 4908, 4909, 4927, 4928, 4929, 4930, 4931, 4932, 4933, 4934, 4935, 6270, 6271, 6272, 6273, 6275, 6276, 6277, 6278, 6280, 6281.
Parcul Autobazei Floreasca este format la data de 10 decembrie 2011 din urmatoarele autobuze:
Mercedes Citaro Euro 3 (40 autobuze): 4501, 4503, 4510, 4511, 4519, 4535, 4537, 4539, 4540, 4541, 4542, 4543, 4544, 4545, 4546, 4547, 4549, 4551, 4553, 4554, 4555, 4556, 4557, 4560, 4561, 4570, 4571, 4572, 4573, 4574, 4576, 4577, 4579, 4580, 4583, 4587, 4588, 4591, 4593, 4594.
Mercedes Citaro Euro 4 (51 autobuze): 4604, 4609, 4610, 4611, 4617, 4618, 4622, 4798, 4799, 4801, 4802, 4803, 4805, 4857, 4858, 4859, 4882, 4883, 4884, 4885, 4886, 4899, 4900, 4901, 4902, 4903, 4904, 4905, 4906, 4907, 4908, 4909, 4927, 4928, 4929, 4930, 4931, 4932, 4933, 4934, 4935, 6270, 6271, 6272, 6273, 6275, 6276, 6277, 6278, 6280, 6281.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Victor92
Linii deservite:
- 143, 253, 261, 282, 368, 422, 780, N 101, N 102,N 108,N 123.
Linii deservite:
- 143, 253, 261, 282, 368, 422, 780, N 101, N 102,N 108,N 123.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
nokia2110
Dar cu terenul de garare de pe Barbu Văcărescu ce au de gând să facă? De cel puţin 3 ani nu am mai văzut autobuze pe acolo. Şi în cazul unei măriri de parc acel spaţiu ar fi util... nu de alta, dar restul de autobaze sunt destul de congestionate.
Dar cu terenul de garare de pe Barbu Văcărescu ce au de gând să facă? De cel puţin 3 ani nu am mai văzut autobuze pe acolo. Şi în cazul unei măriri de parc acel spaţiu ar fi util... nu de alta, dar restul de autobaze sunt destul de congestionate.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Gabi23
Acel teren din Barbu Vacarescu, nu mai apartine RATB. A fost cedat in urma cu cativa ani buni, la schimb pentru o bucata retrocedata in instanta (unui fost propietar), din actuala suprafata a Autobazei Nordului.
Acel teren din Barbu Vacarescu, nu mai apartine RATB. A fost cedat in urma cu cativa ani buni, la schimb pentru o bucata retrocedata in instanta (unui fost propietar), din actuala suprafata a Autobazei Nordului.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobaza Floreasca
Dominatrix
La parcul mult mai redus pe care il are acum, comparativ chiar si cu 3-4 ani in urma dupa sosirea primelor serii de Mercedes, ca sa nu mai vorbim de anii '80, mi se pare putin absurd sa spunem ca e "congestionata".
La parcul mult mai redus pe care il are acum, comparativ chiar si cu 3-4 ani in urma dupa sosirea primelor serii de Mercedes, ca sa nu mai vorbim de anii '80, mi se pare putin absurd sa spunem ca e "congestionata".
📖 Pagination options