Topic: Filme feroviare - generalități/diverse
39 posts, 19471 views
📖 Pagination options
- Catalin
-
Posted:
-
Filme feroviare - generalități/diverse
Catalin
In masura in care va intereseaza, v-as propune sa faceti o Arhiva video feroviara care sa cuprinda, pe langa filmarile voastre proprii, si diverse capturi din materiale difuzate de televiziuni, peste un timp ele vor deveni marturii extrem de valoroase istoric despre modul in care au fost tratate anumite probleme de (i-)responsabilii politici ai vremurilor.
Eu am cateva materiale, daca va intereseaza, vi le pun la dispozitie.
Cea mai recenta este o captura de aseara in care se vorbeste - a cata oara?!? - despre reluarea lucrarilor la linia Valcele - Ramnicu Valcea...
In masura in care va intereseaza, v-as propune sa faceti o Arhiva video feroviara care sa cuprinda, pe langa filmarile voastre proprii, si diverse capturi din materiale difuzate de televiziuni, peste un timp ele vor deveni marturii extrem de valoroase istoric despre modul in care au fost tratate anumite probleme de (i-)responsabilii politici ai vremurilor.
Eu am cateva materiale, daca va intereseaza, vi le pun la dispozitie.
Cea mai recenta este o captura de aseara in care se vorbeste - a cata oara?!? - despre reluarea lucrarilor la linia Valcele - Ramnicu Valcea...
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Arhiva Video Feroviara
AlexCta
Foarte buna ideea.Am si eu cateva capturi de la TV cu accident feroviare de la inceputul anilor 2000.
Accident feroviar Strejesti (jud. Olt)
Accident feroviar Radoiesti (jud. Teleorman) 8 iunie 2004
Accident feroviar Gugesti (jud. Vrancea) 15 august 2004
Accident feroviar in statia Basarabi (jud. Constanta) 20 ianuarie 2005
8 accidente feroviare in anul 2004
Foarte buna ideea.Am si eu cateva capturi de la TV cu accident feroviare de la inceputul anilor 2000.
Accident feroviar Strejesti (jud. Olt)
Accident feroviar Radoiesti (jud. Teleorman) 8 iunie 2004
Accident feroviar Gugesti (jud. Vrancea) 15 august 2004
Accident feroviar in statia Basarabi (jud. Constanta) 20 ianuarie 2005
8 accidente feroviare in anul 2004
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Filme feroviare - generalități/diverse
Utilizator anonim
C.F.R. 100 de ani cu Căruța cu foc pe BÂRGAE
C.F.R. 100 de ani cu Căruța cu foc pe BÂRGAE
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Filme
Dominatrix
Nu ati observat si declaratiile sforaitoare ale lui Basescu cu importanta caii ferate si cum nu se va inchide niciodata, bla...bla...? Noroc cu privatii, si cu faptul ca nu a a fost afectata de catastrofe naturale, altfel si tronsonul acesta ar fi avut soarta pe care au avut-o si alte sectii, precum Vama - Moldovita, Gura Putnei - Nisipitu etc..
Nu ati observat si declaratiile sforaitoare ale lui Basescu cu importanta caii ferate si cum nu se va inchide niciodata, bla...bla...? Noroc cu privatii, si cu faptul ca nu a a fost afectata de catastrofe naturale, altfel si tronsonul acesta ar fi avut soarta pe care au avut-o si alte sectii, precum Vama - Moldovita, Gura Putnei - Nisipitu etc..
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Filme
Onofrei Sergiu-Gabriel
...Toate ca toate,...dar ce mecla de betiv de bodega sadea are Ioan Oltean, actualul vicepresedinte al Camerei Deputatilor, care in filmul de mai sus era
presedintele Organizatiei Judetene Bistrita-Nasaud a PD ( denumita ulterior PD-L), vicepresedinte PD ( la fel denumita ulterior PD-L). In fine...rasul lumii. Astia razand au distrus toata Romania! Precum criminalii cei mai idioti posibil cu putiinta, razand, taiau, impuscau, daramau, nimiceau fara nicio remuscare. Sincer, am 35 de ani, merg pe 36 si cu toate astea, cand vad locomotivele noastre romanesti electrice cum se chinuie saracele sa isi recupeze intarzierile ( ma refer aici pe tronsonul cunoscut mie: Faurei --- Braila --- Galati), cum isi recapata identitatea si eleganta care le defineau odata ruland cu 100 km/h DOAR pe ,,o portiune" de cale ferata cat de cat buna cand cu ani in urma rula sute de km, mentinand o viteza constanta de peste 100 km/h....PLANG! Sincer, imi dau lacrimile cand vad cat de batjocorita este azi calea noastra ferata. Cum calca cu bocancii plini de noroi si scarbosenii clasa politica portocalie, terfelind cea de-a doua Armata a Romaniei. Stau si ma intreb cateodata sezand pe-o banca pe peronul garii Galati,...bai frate, oare dintre toti cretinii astia portocalii, chiar niciunul nu a avut vreo ruda sau cunostinta apropiata care sa fi lucrat candva la construirea unei cai ferate sau chiar lucrand in cadrul CFR??? Cum pot frate sa aiba curaj, nesimtire sau neam prostie sa dai ochii cu acesti oameni ai CFR-ului azi, cand pui la pamant munca lor. Unii dintre cretinii de azi aflati la putere erau copii ca si mine poate cand mergeau bucurosi cu trenul in tabere, excursii cu clasa sau in concedii cu parintii....azi cum distruge amintirea copilariei lor, a noastra, bunul national care ar trebuie sa fie prioritatea nr. 1 ?????? Ce creier au??? Ce fel de oameni sunt astia??? Parerea mea este ca s-ar putea, candva, daca reusim sa devenim o organizatie bine inchegata, unita, sa avem noi pasionatii un ULTIM CUVANT de spus, dar GREU, care sa atarne in balanta pe al carui taler vecin sa atarne: nepasarea, indolenta, nesimtirea, hotia, etc. Doar noi putem rupe lanturile balantei cu vointa noastra. Nu este de-ajuns sa ne intalnim DOAR la evenimente aleatorii: intalniri ale pasionatilor, expozitii feroviare sau alte evenimente feroviare care sunt dirijate politic din umbric doar de ,,fatzometrie" ( fatada adica), menite de a dresa prostii si prostimea, iar noi pasionatii sa ne facem utila prezenta doar sa ...uzam SHUTERELE aparatelor foto iar dupa 1-2 saptamani...LINISTE de cavou! Nu !!! Prefer sa avem o intalnire atunci cand reusim sa organizam o intalnire imensa cu pasionatii, de fata cu cei din clasa politica aflata la putere ca FIIND DE FATA, si sa le expunem DOVEZILE nostre palpabile ca incompetenta lor ,,naste monstri meniti de a distruge CFR-ul", bine asezate intr-o baza de date/arhiva virtuala, logica si de bun simt care sa le schimbe parerea ,,rutinoasa" si plictisita care o adopta de regula ,,aia de sus" cand aud de Pasionatii de Transport Feroviar. Putem sa promovam si ca organizatie care nu se limiteaza doar la a face ,,poze" si de a ,,filma orbeste" asa de-a valma doar de dragul de a da ,,bine la imagine" fata de tertii care se afla in preajma noastra. De aceea am decis ,,calc putin frana" in actiunile mele de pana acum care pana la urma s-au dovedit a fi INUTILE si care mi-au atras URA si RESPINGEREA din partea celorlalti. Dar daca se va dori intr-adevar sa se faca ceva, pot contribui chiar si material in asta. Dar sa fiu sigur ca actiunile noastre ajung ACOLO UNDE TREBUIE si unde DOARE CEL MAI TARE!!!
Cu respect Onofrei Sergiu-Gabriel
...Toate ca toate,...dar ce mecla de betiv de bodega sadea are Ioan Oltean, actualul vicepresedinte al Camerei Deputatilor, care in filmul de mai sus era
presedintele Organizatiei Judetene Bistrita-Nasaud a PD ( denumita ulterior PD-L), vicepresedinte PD ( la fel denumita ulterior PD-L). In fine...rasul lumii. Astia razand au distrus toata Romania! Precum criminalii cei mai idioti posibil cu putiinta, razand, taiau, impuscau, daramau, nimiceau fara nicio remuscare. Sincer, am 35 de ani, merg pe 36 si cu toate astea, cand vad locomotivele noastre romanesti electrice cum se chinuie saracele sa isi recupeze intarzierile ( ma refer aici pe tronsonul cunoscut mie: Faurei --- Braila --- Galati), cum isi recapata identitatea si eleganta care le defineau odata ruland cu 100 km/h DOAR pe ,,o portiune" de cale ferata cat de cat buna cand cu ani in urma rula sute de km, mentinand o viteza constanta de peste 100 km/h....PLANG! Sincer, imi dau lacrimile cand vad cat de batjocorita este azi calea noastra ferata. Cum calca cu bocancii plini de noroi si scarbosenii clasa politica portocalie, terfelind cea de-a doua Armata a Romaniei. Stau si ma intreb cateodata sezand pe-o banca pe peronul garii Galati,...bai frate, oare dintre toti cretinii astia portocalii, chiar niciunul nu a avut vreo ruda sau cunostinta apropiata care sa fi lucrat candva la construirea unei cai ferate sau chiar lucrand in cadrul CFR??? Cum pot frate sa aiba curaj, nesimtire sau neam prostie sa dai ochii cu acesti oameni ai CFR-ului azi, cand pui la pamant munca lor. Unii dintre cretinii de azi aflati la putere erau copii ca si mine poate cand mergeau bucurosi cu trenul in tabere, excursii cu clasa sau in concedii cu parintii....azi cum distruge amintirea copilariei lor, a noastra, bunul national care ar trebuie sa fie prioritatea nr. 1 ?????? Ce creier au??? Ce fel de oameni sunt astia??? Parerea mea este ca s-ar putea, candva, daca reusim sa devenim o organizatie bine inchegata, unita, sa avem noi pasionatii un ULTIM CUVANT de spus, dar GREU, care sa atarne in balanta pe al carui taler vecin sa atarne: nepasarea, indolenta, nesimtirea, hotia, etc. Doar noi putem rupe lanturile balantei cu vointa noastra. Nu este de-ajuns sa ne intalnim DOAR la evenimente aleatorii: intalniri ale pasionatilor, expozitii feroviare sau alte evenimente feroviare care sunt dirijate politic din umbric doar de ,,fatzometrie" ( fatada adica), menite de a dresa prostii si prostimea, iar noi pasionatii sa ne facem utila prezenta doar sa ...uzam SHUTERELE aparatelor foto iar dupa 1-2 saptamani...LINISTE de cavou! Nu !!! Prefer sa avem o intalnire atunci cand reusim sa organizam o intalnire imensa cu pasionatii, de fata cu cei din clasa politica aflata la putere ca FIIND DE FATA, si sa le expunem DOVEZILE nostre palpabile ca incompetenta lor ,,naste monstri meniti de a distruge CFR-ul", bine asezate intr-o baza de date/arhiva virtuala, logica si de bun simt care sa le schimbe parerea ,,rutinoasa" si plictisita care o adopta de regula ,,aia de sus" cand aud de Pasionatii de Transport Feroviar. Putem sa promovam si ca organizatie care nu se limiteaza doar la a face ,,poze" si de a ,,filma orbeste" asa de-a valma doar de dragul de a da ,,bine la imagine" fata de tertii care se afla in preajma noastra. De aceea am decis ,,calc putin frana" in actiunile mele de pana acum care pana la urma s-au dovedit a fi INUTILE si care mi-au atras URA si RESPINGEREA din partea celorlalti. Dar daca se va dori intr-adevar sa se faca ceva, pot contribui chiar si material in asta. Dar sa fiu sigur ca actiunile noastre ajung ACOLO UNDE TREBUIE si unde DOARE CEL MAI TARE!!!
Cu respect Onofrei Sergiu-Gabriel
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Filme
Dominatrix
Sergabi34 wrote:Acum 14 ani,Tapul declara: "Istoria nu ne tine de foame". Alesii nu sunt deloc "cretini", ci aserviti unor interese bine conturate. Cui foloseste compromiterea intentionata a cailor ferate, de la cel mai inalt nivel, care dureaza de ani buni? Evident, dubarilor si camionagiilor pentru bunastarea carora Ministerul a distrus toata reteaua feroviara.
Stau si ma intreb cateodata sezand pe-o banca pe peronul garii Galati,...bai frate, oare dintre toti cretinii astia portocalii, chiar niciunul nu a avut vreo ruda sau cunostinta apropiata care sa fi lucrat candva la construirea unei cai ferate sau chiar lucrand in cadrul CFR??? Cum pot frate sa aiba curaj, nesimtire sau neam prostie sa dai ochii cu acesti oameni ai CFR-ului azi, cand pui la pamant munca lor.
- George
-
Posted:
-
Re: Filme
George
Nu mi-as face prea multe iluzii in ce-i priveste pe "ceilalti", intrucat pe vremea PSD-ului (2000- 2004), a lui Miron Mitrea, adica, un fel de Berceanu al lor, nu s-a facut nimic in afara chinuitei reabilitari dupa-gara-Bucuresti-Nord - inainte-de-gara-Campina.
Cred ca in general politicienii actuali nu inteleg de ce ar trebui sa avem cale ferata, cand ei merg cu jeepanele si cu elicopterele, iar "poporul" cere autostrazi - nu le primeste, asta e alta poveste - iar firmele de partid(e) cer drumuri judetene ras-asfaltate, ca asta e mai usor decat sa construiesti cale ferata.
De aceea, o presiune publica constanta, avizata e mult mai importanta decat iluzia ca schimbarea puterii va determina vreo schimbare la calea ferata.
Multe tin chiar de persoana ministrului - de cand a venit Boagiu, de bine, de rau, mai auzi cate o declaratie despre calea ferata - asteptam si faptele.
Nu mi-as face prea multe iluzii in ce-i priveste pe "ceilalti", intrucat pe vremea PSD-ului (2000- 2004), a lui Miron Mitrea, adica, un fel de Berceanu al lor, nu s-a facut nimic in afara chinuitei reabilitari dupa-gara-Bucuresti-Nord - inainte-de-gara-Campina.
Cred ca in general politicienii actuali nu inteleg de ce ar trebui sa avem cale ferata, cand ei merg cu jeepanele si cu elicopterele, iar "poporul" cere autostrazi - nu le primeste, asta e alta poveste - iar firmele de partid(e) cer drumuri judetene ras-asfaltate, ca asta e mai usor decat sa construiesti cale ferata.
De aceea, o presiune publica constanta, avizata e mult mai importanta decat iluzia ca schimbarea puterii va determina vreo schimbare la calea ferata.
Multe tin chiar de persoana ministrului - de cand a venit Boagiu, de bine, de rau, mai auzi cate o declaratie despre calea ferata - asteptam si faptele.
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Filme
Onofrei Sergiu-Gabriel
Geoge, ai dreptate. Indiferent cine va veni la putere, ,,teshchereaua" proprie e prioritatea no.1!!! Restul e can-can. Daca opinia publica, poporul in genere...tace si se complace....ne meritam soarta. Clasa politica mizeaza pe bunatatea si toleranta ( pana cand oare????) romanilor, si astfel isi permit magariile pe care le vedem si suntem zilnic la curent cu ele. De-aia actualii jegosi de la putere au oroare de ,,antene" si ,,moguli" ca doar astia mai rascolesc putin prin afacerile lor si se simt ,,deranjati"! In fine sa nu deviem de la subiect, inchei aici off-topicul.
Geoge, ai dreptate. Indiferent cine va veni la putere, ,,teshchereaua" proprie e prioritatea no.1!!! Restul e can-can. Daca opinia publica, poporul in genere...tace si se complace....ne meritam soarta. Clasa politica mizeaza pe bunatatea si toleranta ( pana cand oare????) romanilor, si astfel isi permit magariile pe care le vedem si suntem zilnic la curent cu ele. De-aia actualii jegosi de la putere au oroare de ,,antene" si ,,moguli" ca doar astia mai rascolesc putin prin afacerile lor si se simt ,,deranjati"! In fine sa nu deviem de la subiect, inchei aici off-topicul.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Filme
Dominatrix
Din arhiva British Pathe, o filmare scurta din Centrul de Calcul CFR. Judecand dupa data filmului (1969), cladirea abia fusese inaugurata.
http://www.britishpathe.com/record.php?id=73220
Din arhiva British Pathe, o filmare scurta din Centrul de Calcul CFR. Judecand dupa data filmului (1969), cladirea abia fusese inaugurata.
http://www.britishpathe.com/record.php?id=73220
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Filme
Dominatrix
Asa este. Actuala cladire a fost reconstruita si seamana destul de mult cu cea originala.
Asa este. Actuala cladire a fost reconstruita si seamana destul de mult cu cea originala.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Filme
bercenicity
OT - unde era reteaua de troleibuz pe suspensii pendulare de la finalul clipului?
OT - unde era reteaua de troleibuz pe suspensii pendulare de la finalul clipului?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Filme
Dominatrix
Nu bag mana in foc, dar pare sa fie reteaua initiala din cartierul Militari. In 1969, nu mai era functionala, ceea ce ar explica si "burtile" imense care se vad in film.
Nu bag mana in foc, dar pare sa fie reteaua initiala din cartierul Militari. In 1969, nu mai era functionala, ceea ce ar explica si "burtile" imense care se vad in film.
📖 Pagination options