Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 490005 views
📖 Pagination options
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mihai_atanasiu
Linia CF de centura se va putea folosi pentru trafic de navetisti numai cind toate trecerile de nivel (barierele) vor fi desfiintate si facute pasaje supraterane: Domnesti, Petricani si altele;
mai este si linia CF spre Constanta care e practic in oras incepind de la Chibrit pina la iesirea spre est;
De exemplu: eu locuiesc in zona Bucurestii Noi si am lucrat o perioada scurta in zona Pipera cam unde este Romstal, la sensul giratoriu; daca as fi avut un tren suburban care sa plece de la podul CF Constanta de la Chibrit as fi ajuns instant in Pipera la bariera Petricani; dar acum ar fi practic imposibil; cind se pune bariera la Petricani se face coada foarte mare de masini; si asta acum cind trec trenurile destul de rar;
Mai era si CF-ul care ajungea la gara Cotroceni; si ala putea folosi la ceva; dar e prea greu pentru autoritatile locale;
Asa si cu CF-ul de centura; numai vorbim de modernizare: electrificare pe toata linia, eliminare viraje prea strinse, etc;
Linia CF de centura se va putea folosi pentru trafic de navetisti numai cind toate trecerile de nivel (barierele) vor fi desfiintate si facute pasaje supraterane: Domnesti, Petricani si altele;
mai este si linia CF spre Constanta care e practic in oras incepind de la Chibrit pina la iesirea spre est;
De exemplu: eu locuiesc in zona Bucurestii Noi si am lucrat o perioada scurta in zona Pipera cam unde este Romstal, la sensul giratoriu; daca as fi avut un tren suburban care sa plece de la podul CF Constanta de la Chibrit as fi ajuns instant in Pipera la bariera Petricani; dar acum ar fi practic imposibil; cind se pune bariera la Petricani se face coada foarte mare de masini; si asta acum cind trec trenurile destul de rar;
Mai era si CF-ul care ajungea la gara Cotroceni; si ala putea folosi la ceva; dar e prea greu pentru autoritatile locale;
Asa si cu CF-ul de centura; numai vorbim de modernizare: electrificare pe toata linia, eliminare viraje prea strinse, etc;
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
@danielstan, te inseli. Autoritatile de acum 100 de ani nu au avut nici pe departe viziunea pe care crezi tu ca au avut-o. "Inelul mare" de centura feroviara a fost construit in mare parte incepand din anii 1920 - 1930, fiind completat in anul 1951, pe vremea comunistilor. Tot comunistii au sistematizat circulatia in nodurile feroviare de nord, prin constructia de noi legaturi (ex. Chiajna - fortul Rudeni - Mogosoaia, Otopeni - Catelu, denivelat fata de M800 etc.) si au dublat majoritatea tronsoanelor din centura care azi sunt dublate.
Ce se facuse inainte de 1930 era asa numitul "inel mic", delimitat aproximativ de:
-Gara de Nord - Gara Baneasa - Avionului - Tei - Lizeanu - Reinvierii - Gara Obor - Pantelimon - Vergului - Gara Titan Sud, in partea de nord/nord-est
-Gara de Nord - Gara Cotroceni - Filaret - Gara Progresul in partea de vest.
Inelul mic a fost dezafectat in anii '50 - '60 (cu doar niste apendice ramase pana prin '80) tocmai datorita cresterii traficului si sistematizarii orasului, si statului cu orele la bariera in oras (si asta la traficul din anii '50). Singurul tronson pastrat a fost Razoare - Gara Progresul, din cauza fabricilor din zona, dar "racordat" la inelul mare prin calea ferata Razoare - Bucuresti Vest.
@danielstan, te inseli. Autoritatile de acum 100 de ani nu au avut nici pe departe viziunea pe care crezi tu ca au avut-o. "Inelul mare" de centura feroviara a fost construit in mare parte incepand din anii 1920 - 1930, fiind completat in anul 1951, pe vremea comunistilor. Tot comunistii au sistematizat circulatia in nodurile feroviare de nord, prin constructia de noi legaturi (ex. Chiajna - fortul Rudeni - Mogosoaia, Otopeni - Catelu, denivelat fata de M800 etc.) si au dublat majoritatea tronsoanelor din centura care azi sunt dublate.
Ce se facuse inainte de 1930 era asa numitul "inel mic", delimitat aproximativ de:
-Gara de Nord - Gara Baneasa - Avionului - Tei - Lizeanu - Reinvierii - Gara Obor - Pantelimon - Vergului - Gara Titan Sud, in partea de nord/nord-est
-Gara de Nord - Gara Cotroceni - Filaret - Gara Progresul in partea de vest.
Inelul mic a fost dezafectat in anii '50 - '60 (cu doar niste apendice ramase pana prin '80) tocmai datorita cresterii traficului si sistematizarii orasului, si statului cu orele la bariera in oras (si asta la traficul din anii '50). Singurul tronson pastrat a fost Razoare - Gara Progresul, din cauza fabricilor din zona, dar "racordat" la inelul mare prin calea ferata Razoare - Bucuresti Vest.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
Pai, se implineste anul de cand "am inaugurat" 'autostrada'. Poate o termina in decembrie...2011! -lucrare inaugurata in dec. 2010!
gabriels wrote:
Se misa din nou la Chitila.Inca un strat de balast pe rampa de urcare.
Pai, se implineste anul de cand "am inaugurat" 'autostrada'. Poate o termina in decembrie...2011! -lucrare inaugurata in dec. 2010!
- ioan
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
ioan
Ar fi un vis frumos sa o termine dar este imposibil, poate doar rampa de urcare, cealalta pe 01.12.2012
Ar fi un vis frumos sa o termine dar este imposibil, poate doar rampa de urcare, cealalta pe 01.12.2012
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mihai_atanasiu
Am trecut ieri prin sensul giratoriu de la Chitila; cred ca rampa de urcare de linga Baumax va fi "inaugurata" pe 1 dec 2011;
cea de coborire se pastreaza pentru "inaugurarea" din 1 dec 2012.
Am trecut ieri prin sensul giratoriu de la Chitila; cred ca rampa de urcare de linga Baumax va fi "inaugurata" pe 1 dec 2011;
cea de coborire se pastreaza pentru "inaugurarea" din 1 dec 2012.
- Goldmund
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
Stie cineva avizat de ce se amana asa de mult terminarea unei lucrari banale?!(terminarea pasajului de la Chitila) Si daca tot am indraznit sa va intreb, stiti cumva daca pasajul DN1A peste CB va fi construit in anul 2012? Exista vreun plan(proiect?
despre infrastructura sa auzim numai de bine!
Stie cineva avizat de ce se amana asa de mult terminarea unei lucrari banale?!(terminarea pasajului de la Chitila) Si daca tot am indraznit sa va intreb, stiti cumva daca pasajul DN1A peste CB va fi construit in anul 2012? Exista vreun plan(proiect?
despre infrastructura sa auzim numai de bine!
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danutzu_2910
Intrebare de baraj....cu raspuns stiut: cine o sa lucreze la noi in tara? chinezii sau romanii? Daca lucreaza romanii, stim ce si cum, daca-s chinezii... ramane de vazut.... Poate o sa fie cum au facut la ei in tara... (si in ritmul de la ei din tara)
Exproprierile-s facute? Nu...
Sunt bani? Nu...
Aici e marea problema....
Intrebare de baraj....cu raspuns stiut: cine o sa lucreze la noi in tara? chinezii sau romanii? Daca lucreaza romanii, stim ce si cum, daca-s chinezii... ramane de vazut.... Poate o sa fie cum au facut la ei in tara... (si in ritmul de la ei din tara)
Exproprierile-s facute? Nu...
Sunt bani? Nu...
Aici e marea problema....
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Chinezii au realizat mult la ei acasa, sub conducerea Partidului Comunist Chinez. Ca sa lucreze ca la ei in tara, trebuie lasati sa vina cu cu materialele, utilajele si oamenii lor... ceea ce este aproape imposibil in practica fiindca ar trebui sa aduca marfa din afara UE pentru care taxele vamale sunt imense. Asa ca e foarte posibil sa se ajunga la preturi comparabile cu companiile noastre. In plus de asta, uitati-va la chixurile pe care le-au dat chinezii in UE (ex. in Polonia) si in general in "lumea libera", ca sa va dati seama ce se prefigureaza "la orizont" daca vin ei...
Chinezii au realizat mult la ei acasa, sub conducerea Partidului Comunist Chinez. Ca sa lucreze ca la ei in tara, trebuie lasati sa vina cu cu materialele, utilajele si oamenii lor... ceea ce este aproape imposibil in practica fiindca ar trebui sa aduca marfa din afara UE pentru care taxele vamale sunt imense. Asa ca e foarte posibil sa se ajunga la preturi comparabile cu companiile noastre. In plus de asta, uitati-va la chixurile pe care le-au dat chinezii in UE (ex. in Polonia) si in general in "lumea libera", ca sa va dati seama ce se prefigureaza "la orizont" daca vin ei...
- telvanni
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
telvanni
Ce sunt acelea autostrazi expres? Tatal autostrazilor 'nemtesti'?
Dominatrix wrote:
Potrivit site-ul său oficial, a construit, doar în China, patru tunele cu o lungime totală de peste 22 de kilometri şi a lucrat la realizarea a patru autostrăzi expres care însumează câteva sute bune de kilometri.
Ce sunt acelea autostrazi expres? Tatal autostrazilor 'nemtesti'?
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
DocOctavius
Poate "expres" se referea la viteza de construcție a autostrăzii respective... de azi pe mâine și intra în RK răspoinmâine. Altfel este doar plăcerea jurnalistului român de a cuantifica superlativele că doar el este super-mega-ultra-hiper-jurnalist spre deosebire de alții care sunt doar super-mega-ultra-jurnaliști.
Poate "expres" se referea la viteza de construcție a autostrăzii respective... de azi pe mâine și intra în RK răspoinmâine. Altfel este doar plăcerea jurnalistului român de a cuantifica superlativele că doar el este super-mega-ultra-hiper-jurnalist spre deosebire de alții care sunt doar super-mega-ultra-jurnaliști.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
Doamne fereste sa vina si cu P Comunist chinez dupa ei!
Doamne fereste sa vina cu materialele lor!(si industria noastra ce sa faca? sa dea faliment?
Doamne fereste sa vina cu oamenii lor! Ei pot veni, precum in bancul din anii 60/70, sec. trecut, cateva sute de milioane de lucratori peste UE, ca 'turisti'(i)care nu mai pleaca(atunci era razboiul intre URSS si RPChina, iar chinezii au spus ca vor trimite cateva milioane de chinezi turisti sa viziteze...Piatza Rosie din Moscova...
Incredere in 'calitatea' lucrurilor facute sub indrumarea partidului (lui Mao)nu am:
trenurile rapide(trebuiau sa fie cele mai rapide din lume!)merg mult mai incet decat au planificat si se pare ca din cauza calitatii sinelor, blocuri noi de locuinte care cad la cel mai mic cutremur, costuri uriase care in nici o tara cu o economie de piata nu ar fi normale, reale si de suportat de bugetari: cea mai scumpa linie de cale ferata a tuturor timpurilor(peste 24 miliarde euro pt. 1300km) si trenurile au inceput sa deraieze, sau se opresc brusc un semnal defect..., iar biletele sunt mult prea ieftine doar pentru a fi trenurile pline(de aceea aceasta lucrare Peking-Shanghai isi va amotriza costurile ...niciodata!)Pe pierdere poti fi cel mai bun din cartier!http://www.n-tv.de/wirtschaft/Peking-Shanghai-in-fuenf-Stunden-article3708966.html
Sper ca in Romania sa faca treaba buna.Traiasca prietenia cu poporul eroic chinez!
Dominatrix wrote:
Chinezii au realizat mult la ei acasa, sub conducerea Partidului Comunist Chinez. Ca sa lucreze ca la ei in tara, trebuie lasati sa vina cu cu materialele, utilajele si oamenii lor... ceea ce este aproape imposibil in practica fiindca ar trebui sa aduca marfa din afara UE pentru care taxele vamale sunt imense. Asa ca e foarte posibil sa se ajunga la preturi comparabile cu companiile noastre. In plus de asta, uitati-va la chixurile pe care le-au dat chinezii in UE (ex. in Polonia) si in general in "lumea libera", ca sa va dati seama ce se prefigureaza "la orizont" daca vin ei...
Doamne fereste sa vina si cu P Comunist chinez dupa ei!
Doamne fereste sa vina cu materialele lor!(si industria noastra ce sa faca? sa dea faliment?
Doamne fereste sa vina cu oamenii lor! Ei pot veni, precum in bancul din anii 60/70, sec. trecut, cateva sute de milioane de lucratori peste UE, ca 'turisti'(i)care nu mai pleaca(atunci era razboiul intre URSS si RPChina, iar chinezii au spus ca vor trimite cateva milioane de chinezi turisti sa viziteze...Piatza Rosie din Moscova...
Incredere in 'calitatea' lucrurilor facute sub indrumarea partidului (lui Mao)nu am:
trenurile rapide(trebuiau sa fie cele mai rapide din lume!)merg mult mai incet decat au planificat si se pare ca din cauza calitatii sinelor, blocuri noi de locuinte care cad la cel mai mic cutremur, costuri uriase care in nici o tara cu o economie de piata nu ar fi normale, reale si de suportat de bugetari: cea mai scumpa linie de cale ferata a tuturor timpurilor(peste 24 miliarde euro pt. 1300km) si trenurile au inceput sa deraieze, sau se opresc brusc un semnal defect..., iar biletele sunt mult prea ieftine doar pentru a fi trenurile pline(de aceea aceasta lucrare Peking-Shanghai isi va amotriza costurile ...niciodata!)Pe pierdere poti fi cel mai bun din cartier!http://www.n-tv.de/wirtschaft/Peking-Shanghai-in-fuenf-Stunden-article3708966.html
Sper ca in Romania sa faca treaba buna.Traiasca prietenia cu poporul eroic chinez!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Sa vina vietnamezii cum au venit in Cehoslovacia in anii '50 - '60, si pe urma ramanem cu ei pe cap!
Sa vina vietnamezii cum au venit in Cehoslovacia in anii '50 - '60, si pe urma ramanem cu ei pe cap!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
Sa vina si chinezii, dar sa faca treaba buna, asta era Centura asta largita are hibele ei mari, insa cum arata in nord este oricum un salt urias din comunism spre piata libera...iar podurile alea care sunt cred eu, ajuta la fluidizarea circulatiei, iar ce-i pe centura din sudul Capitalei, asta e catastrofa.
Sa vina si chinezii, dar sa faca treaba buna, asta era Centura asta largita are hibele ei mari, insa cum arata in nord este oricum un salt urias din comunism spre piata libera...iar podurile alea care sunt cred eu, ajuta la fluidizarea circulatiei, iar ce-i pe centura din sudul Capitalei, asta e catastrofa.
📖 Pagination options