Topic: Generalităţi
76 posts, 55778 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Generalităţi
bercenicity
Gabarit de incarcare UIC:
Gabarit de incarcare UIC A:
Gabarit de incarcare UIC B:
Gabarit incarcare vagoane CFR (UIC C, Germania G2):
Gabarit de incarcare CFR OVM:
Gabarit de incarcare CFR 1-VM:
Gabarit de incarcare UIC:
gabarit vagon UIC.gif (93.53 KB; downloaded 18109 times)
Gabarit de incarcare UIC A:
gabarit vagon UIC A.gif (28.55 KB; downloaded 18018 times)
Gabarit de incarcare UIC B:
gabarit vagon UIC B.gif (29.54 KB; downloaded 18014 times)
Gabarit incarcare vagoane CFR (UIC C, Germania G2):
gabarit vagon.gif (219.91 KB; downloaded 18126 times)
Gabarit de incarcare CFR OVM:
gabarit vagon OVM.gif (46.73 KB; downloaded 18072 times)
art3.gif (29.42 KB; downloaded 17953 times)
Gabarit de incarcare CFR 1-VM:
gabarit vagon 1-VM text.gif (13.4 KB; downloaded 17992 times)
gabarit vagon 1-VM.gif (74.03 KB; downloaded 18040 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: General
bercenicity
Spre exemplu transportul ramelor de metoru Movia de la Craiova la Bucuresti:
daca luam vagonul R al trenului de metrou:
distanta de la pivotul boghiului la capatul cu cabina este de 3.58m, distanta intre pivotii boghiurilor e 12.16m, deci latimea gabaritului (conform cu tabelul II) ar fi fost de 3100 + 2*130=3360mm care aproape se incadreaza in gabaritul 1-VM
gabarit vagon-tabel1.gif (56.41 KB; downloaded 18000 times)
gabarit vagon-tabel2.gif (69.58 KB; downloaded 18005 times)
Spre exemplu transportul ramelor de metoru Movia de la Craiova la Bucuresti:
daca luam vagonul R al trenului de metrou:
distanta de la pivotul boghiului la capatul cu cabina este de 3.58m, distanta intre pivotii boghiurilor e 12.16m, deci latimea gabaritului (conform cu tabelul II) ar fi fost de 3100 + 2*130=3360mm care aproape se incadreaza in gabaritul 1-VM
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: General
ByOnu
Asa, ca discutii diverse pe aceasta tema:
Anul trecut si asta am mers la Eforie, la clasa 1, cele 4 calatorii (dus intors) le-am nimerit in acelasi tip de vagoan salon cu interior rosu/visiniu. Din punct de vedere al asezarii scaunelor respectivele sunt praf. De ce? Pai am fost 4 membrii de familie, printre care si un copil mic. Toti am fost imprastiati in tot vagonul, intr-adevar, un numar era intr-un capat, si celelalte 3 pe la mijloc in cealalta jumatate, erau ceva de genu 37, 38, 39. Cand am cumparat biletele ni s-a parut ok, am zis ca unu' se sacrifica si sta singur, daca asa vrea calculatorul. Urcati in vagon, surpriza, doua numere erau spate-n spate, si altul mai in fata, preabine fara sa mai punem la socoteala numarul care stiam deja ca o sa fie despatit. Deci toti am stat despartiti. Si n-am fost singurii, ma tot uitam prin vagon, multe persoane stateau separate si cand venea nasu' "Biletele sunt la sotul meu, e cu 3 randuri mai in spate". Pai nu mai bine raman eu la clasa a 2a linistit decat sa stau intr-un vagon gandit cucu-ru?
Alta intamplare, care ar face pe oricine sa se dea cu capul de pereti... Anul asta am facut doua drumuri la Timisoara, deci 4 drumuri (dus intors), la cls 1, nimerind de fiecare data acelasi tip de vagon. Este modelul cu 4 compartimente (cate 2 in capete, simetric) si salon la mijloc. Compartimentele sunt extraordinar de proaste, cel putin cel in care am nimerit eu, 2 scaune cu 3 (5), posibil celalalt sa fi avut 6 scaune. Usile, toate (salon si compartimente) erau de forma, avand gaurele in ele de bagai degetu, asa-i modelu', pentru curent. De data asta eram doar doua persoane, ultima oara am nimerit biletele in asa fel incat unul a stat in compartiment, si altul in salon. Problema acestor vagoane este ca s-a pus prea mult aspect pe 'look' si 0 pe practic. Felul in care scaunele sunt asezate lasa de dorit, atat in compartiment, cat si in salon, mai ales. Etansarea vagonului, in zona de interior (salon si compartimente) este 0, mai bine nu mai puneau usi de loc, sunt pe acelasi principiu cu usile din filmele cu vestul salbatic, din aceasta cauza m-a prins curentul de am ramas intepenit. Nici la sonorizare nu stau bine, poate tot din cauza usilor, ca stai pe scaun sau la 'burduf', e aceeasi galagie.
Dintre toate vagoanele salon cu care-mi amintesc sa fi calatorit, cel mai bine m-am simtit in vagoanele lungi de cls a 2a cu tapiterie verde.
Ajutati-ma sa identific vagoanele respective, ca de afara nu-mi dau seama, si voi sunteti zgarciti rau la poze din interior!!
Asa, ca discutii diverse pe aceasta tema:
Anul trecut si asta am mers la Eforie, la clasa 1, cele 4 calatorii (dus intors) le-am nimerit in acelasi tip de vagoan salon cu interior rosu/visiniu. Din punct de vedere al asezarii scaunelor respectivele sunt praf. De ce? Pai am fost 4 membrii de familie, printre care si un copil mic. Toti am fost imprastiati in tot vagonul, intr-adevar, un numar era intr-un capat, si celelalte 3 pe la mijloc in cealalta jumatate, erau ceva de genu 37, 38, 39. Cand am cumparat biletele ni s-a parut ok, am zis ca unu' se sacrifica si sta singur, daca asa vrea calculatorul. Urcati in vagon, surpriza, doua numere erau spate-n spate, si altul mai in fata, preabine fara sa mai punem la socoteala numarul care stiam deja ca o sa fie despatit. Deci toti am stat despartiti. Si n-am fost singurii, ma tot uitam prin vagon, multe persoane stateau separate si cand venea nasu' "Biletele sunt la sotul meu, e cu 3 randuri mai in spate". Pai nu mai bine raman eu la clasa a 2a linistit decat sa stau intr-un vagon gandit cucu-ru?
Alta intamplare, care ar face pe oricine sa se dea cu capul de pereti... Anul asta am facut doua drumuri la Timisoara, deci 4 drumuri (dus intors), la cls 1, nimerind de fiecare data acelasi tip de vagon. Este modelul cu 4 compartimente (cate 2 in capete, simetric) si salon la mijloc. Compartimentele sunt extraordinar de proaste, cel putin cel in care am nimerit eu, 2 scaune cu 3 (5), posibil celalalt sa fi avut 6 scaune. Usile, toate (salon si compartimente) erau de forma, avand gaurele in ele de bagai degetu, asa-i modelu', pentru curent. De data asta eram doar doua persoane, ultima oara am nimerit biletele in asa fel incat unul a stat in compartiment, si altul in salon. Problema acestor vagoane este ca s-a pus prea mult aspect pe 'look' si 0 pe practic. Felul in care scaunele sunt asezate lasa de dorit, atat in compartiment, cat si in salon, mai ales. Etansarea vagonului, in zona de interior (salon si compartimente) este 0, mai bine nu mai puneau usi de loc, sunt pe acelasi principiu cu usile din filmele cu vestul salbatic, din aceasta cauza m-a prins curentul de am ramas intepenit. Nici la sonorizare nu stau bine, poate tot din cauza usilor, ca stai pe scaun sau la 'burduf', e aceeasi galagie.
Dintre toate vagoanele salon cu care-mi amintesc sa fi calatorit, cel mai bine m-am simtit in vagoanele lungi de cls a 2a cu tapiterie verde.
Ajutati-ma sa identific vagoanele respective, ca de afara nu-mi dau seama, si voi sunteti zgarciti rau la poze din interior!!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: General
Dr2005
1. 10-70.0 sau 10-90.0 după descriere, ori ceva 19-54 dacă era vagon vechi şi modernizat, dar alea nu au interiorul roşu.
2. 30-76, nu e nicio diferenţă între 30-76 şi 22-76/96 de clasa a doua (ba da, la 30-76 e ceva mai mult loc pentru picioare). Aranjarea aia proastă a scaunelor e moştenită de la DB (vagoanele erau recunoscute şi acolo pentru confortul dezastruos). Ne-etanşeitatea uşilor şi geamurilor e meritul RK-ului făcut de Atelierele Griviţa (şi nu de Griviţa SA cum mai ziceau unii, Griviţa SA e altceva şi mai există şi CI Griviţa care iar e altceva) şi întreţinerii făcute de CFR Călători.
3. 21-76 (eventual varianta cu bar, 89-87), bunicele la drum mediu, dar criminale pentru un drum de 13 ore cu vagonul full.
Cu locurile puteai să încerci să faci schimb cu vecinii de vagon.
Ca să primeşti locuri la rând când cumperi bilete, trebuie întâi să ceri toate biletele şi apoi să ţi le tipărească. Desigur, dacă nu mai sunt atâtea locuri la rând (care şi astea pot fi 35, 36 şi 41, 42, adică ultimele 2 în alt compartiment fictiv) o să îţi dea une mai găseşte loc.
1. 10-70.0 sau 10-90.0 după descriere, ori ceva 19-54 dacă era vagon vechi şi modernizat, dar alea nu au interiorul roşu.
2. 30-76, nu e nicio diferenţă între 30-76 şi 22-76/96 de clasa a doua (ba da, la 30-76 e ceva mai mult loc pentru picioare). Aranjarea aia proastă a scaunelor e moştenită de la DB (vagoanele erau recunoscute şi acolo pentru confortul dezastruos). Ne-etanşeitatea uşilor şi geamurilor e meritul RK-ului făcut de Atelierele Griviţa (şi nu de Griviţa SA cum mai ziceau unii, Griviţa SA e altceva şi mai există şi CI Griviţa care iar e altceva) şi întreţinerii făcute de CFR Călători.
3. 21-76 (eventual varianta cu bar, 89-87), bunicele la drum mediu, dar criminale pentru un drum de 13 ore cu vagonul full.
Cu locurile puteai să încerci să faci schimb cu vecinii de vagon.
Ca să primeşti locuri la rând când cumperi bilete, trebuie întâi să ceri toate biletele şi apoi să ţi le tipărească. Desigur, dacă nu mai sunt atâtea locuri la rând (care şi astea pot fi 35, 36 şi 41, 42, adică ultimele 2 în alt compartiment fictiv) o să îţi dea une mai găseşte loc.
- adisoft1991s
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: General
ANDU2100HP
Vestitele dormitoare de la Grivita au ajuns in depoul Ploiesti
adisoft1991s wrote:
Cine stie ce se va intampla cu aceste vagoane?
Vestitele dormitoare de la Grivita au ajuns in depoul Ploiesti
DORMITOARELE.jpg (181.18 KB; downloaded 15884 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: General
ByOnu
Avem vagoane cu camere de supraveghere?
Intrebarea vine dupa ce mi s-a furat ceva pe ruta Bucuresti-Timisoara (trenul de noapte) si am vazut ca vagonul de Cls I in care ma aflam n-avea camere. Plangere n-am depus (inca), politia tf mi-a zis ca trebuie depusa tocmai la Timisoara, asta presupune sa ma prezint acolo oricand vor ei. Dar, din moment ce n-are camere, e o munca in zadar... se fura ca in codru, iar nasii sunt mana in mana cu toate specimenele care se plimba nestingherite prin tren. Nu mi se pare normal sa se invarta toti jegosii prin tren, cu atat mai mult la maiestoasa Cls 1.
Avem vagoane cu camere de supraveghere?
Intrebarea vine dupa ce mi s-a furat ceva pe ruta Bucuresti-Timisoara (trenul de noapte) si am vazut ca vagonul de Cls I in care ma aflam n-avea camere. Plangere n-am depus (inca), politia tf mi-a zis ca trebuie depusa tocmai la Timisoara, asta presupune sa ma prezint acolo oricand vor ei. Dar, din moment ce n-are camere, e o munca in zadar... se fura ca in codru, iar nasii sunt mana in mana cu toate specimenele care se plimba nestingherite prin tren. Nu mi se pare normal sa se invarta toti jegosii prin tren, cu atat mai mult la maiestoasa Cls 1.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
ByOnu
Cam bate vantul pe aici. Nu-i nimic, deoarece vin cu o intrebare.
Care este rolul dungii galbene orizontale din partea superioara a lateralelor vagoanelor? Ce specifica? Uneori aceasta este de la cap la coada, iar uneori doar pe jumatatea vagonului.
Lucrez la vopsirea unui vagon H0 in schema rosie CFR si incerc sa para cat mai real. Multumesc!
Cam bate vantul pe aici. Nu-i nimic, deoarece vin cu o intrebare.
Care este rolul dungii galbene orizontale din partea superioara a lateralelor vagoanelor? Ce specifica? Uneori aceasta este de la cap la coada, iar uneori doar pe jumatatea vagonului.
Lucrez la vopsirea unui vagon H0 in schema rosie CFR si incerc sa para cat mai real. Multumesc!
- Trole
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Trole
Marcaj vizual pentru vehicule de clasa I, sau pentru zona de clasa I a unui vehicul mixt (clasa I + a II-a).
Foarte clar vizibil marcajul în poza de mai jos, de la STFP (.net).
Marcaj vizual pentru vehicule de clasa I, sau pentru zona de clasa I a unui vehicul mixt (clasa I + a II-a).
Foarte clar vizibil marcajul în poza de mai jos, de la STFP (.net).
- ByOnu
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Robert24
Inca o licitatie de reparatii impartita in 7 loturi.
O pun aici, facand referire la mai multe serii.
Lot 1 - RTG 10-70, 10-90, 10-91
Lot 2 - RTG 21-76, 21-86, 84-87, 89-87, 20-87, 21-87
Lot 3 - RTG 22-96, 84-83, 84-96, 84-76, 85-76, 86-76
Lot 4 - RTG 19-70, 21-70
Lot 5 - RTG 19-80, 21-80
Lot 6 - RTG 22-76, 30-76, 83-76
Lot 7 - RTI2 22-76, 30-76, 83-76
Numar anunt: 177303 / 20.07.2017
Denumire contract: "Servicii de reparatie planificata la vagoane de calatori” - împartita în 7 loturi
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1,416,910 si 68,071,407.71 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 3 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 3 luni. Lot 1 - intre, 208.240,00 si 695.048,79 RON Lot 2 - intre, 520.600,00 si 3.094.922,54 RON Lot 3 - intre, 254.575,00 si 1.522.423,70 RON Lot 4 - intre, 52.425,00 si 236.087,25 RON Lot 5 - intre, 84.830,00 si 541.338,16 RON Lot 6 - intre, 248.400,00 si 2.230.234,75 RON Lot 7 - intre, 47.840,00 si 393.382,64 RON
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00
Interesant e ca pe toate vor sa le faca albastre:
Inca o licitatie de reparatii impartita in 7 loturi.
O pun aici, facand referire la mai multe serii.
Lot 1 - RTG 10-70, 10-90, 10-91
Lot 2 - RTG 21-76, 21-86, 84-87, 89-87, 20-87, 21-87
Lot 3 - RTG 22-96, 84-83, 84-96, 84-76, 85-76, 86-76
Lot 4 - RTG 19-70, 21-70
Lot 5 - RTG 19-80, 21-80
Lot 6 - RTG 22-76, 30-76, 83-76
Lot 7 - RTI2 22-76, 30-76, 83-76
Numar anunt: 177303 / 20.07.2017
Denumire contract: "Servicii de reparatie planificata la vagoane de calatori” - împartita în 7 loturi
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1,416,910 si 68,071,407.71 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 3 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 3 luni. Lot 1 - intre, 208.240,00 si 695.048,79 RON Lot 2 - intre, 520.600,00 si 3.094.922,54 RON Lot 3 - intre, 254.575,00 si 1.522.423,70 RON Lot 4 - intre, 52.425,00 si 236.087,25 RON Lot 5 - intre, 84.830,00 si 541.338,16 RON Lot 6 - intre, 248.400,00 si 2.230.234,75 RON Lot 7 - intre, 47.840,00 si 393.382,64 RON
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00
Interesant e ca pe toate vor sa le faca albastre:
toate.PNG (95.83 KB; downloaded 15857 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
punmeister
Pai a venit si vremea sa avem o schema unitara de vopsire pe toate vagoanele.
Pai a venit si vremea sa avem o schema unitara de vopsire pe toate vagoanele.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Robert24
Inca una!
Denumirea data contractului de entitatea contractanta: "Servicii de reparatie planificata la vagoane de calatori” - împartita în 4 loturi
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 198,050 si 14,749,831.77 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 3 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 3 luni. Lot 1 - intre, 50.130 si 320.202,46 RON, Lot 2 - intre, 50.150 si 397.371,82 RON Lot 3 - intre, 50.130 si 490.706,55 RON si Lot 4 - intre, 47.640 si 153.582,52 RON
Lotul 1 - Servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala în sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / înlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate pentru respectarea conformitatii cu documentatia tehnica de referinta la vagoane de calatori seriile 1056, 1956;
Lotul 2 - Servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala în sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / înlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate pentru respectarea conformitatii cu documentatia tehnica de referinta la vagoane de calatori seria 1954;
Lotul 3 - Servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva ti vopsire integrala în sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / înlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate pentru respectarea conformitatii cu documentatia tehnica de referinta la vagoane de calatori seria 1955;
Lotul 4 - Servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala în sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / înlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate pentru respectarea conformitatii cu documentatia tehnica de referinta la vagoane de calatori seria 2049 varianta I
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 20.09.2017 16:00
Inca una!
Denumirea data contractului de entitatea contractanta: "Servicii de reparatie planificata la vagoane de calatori” - împartita în 4 loturi
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 198,050 si 14,749,831.77 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 3 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 3 luni. Lot 1 - intre, 50.130 si 320.202,46 RON, Lot 2 - intre, 50.150 si 397.371,82 RON Lot 3 - intre, 50.130 si 490.706,55 RON si Lot 4 - intre, 47.640 si 153.582,52 RON
Lotul 1 - Servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala în sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / înlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate pentru respectarea conformitatii cu documentatia tehnica de referinta la vagoane de calatori seriile 1056, 1956;
Lotul 2 - Servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala în sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / înlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate pentru respectarea conformitatii cu documentatia tehnica de referinta la vagoane de calatori seria 1954;
Lotul 3 - Servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva ti vopsire integrala în sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / înlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate pentru respectarea conformitatii cu documentatia tehnica de referinta la vagoane de calatori seria 1955;
Lotul 4 - Servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala în sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / înlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate pentru respectarea conformitatii cu documentatia tehnica de referinta la vagoane de calatori seria 2049 varianta I
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 20.09.2017 16:00
195x.PNG (279.83 KB; downloaded 15775 times)
- Robert
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Robert
Al doilea lot tot albastru?
Am înțeles că din punct de vedere cromatic se va rămâne pe albastru și al doilea tip ar fi roșu. Adică Express și cel roșu nu mai știu cum se numea...
Al doilea lot tot albastru?
Am înțeles că din punct de vedere cromatic se va rămâne pe albastru și al doilea tip ar fi roșu. Adică Express și cel roșu nu mai știu cum se numea...
📖 Pagination options