Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 270024 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
shoppy
Mie mi se pare clar, sub drum scrie "2 niveluri (-1, -2)" iar sub parc "1 nivel (-2)", deci prima data e cate niveluri si in paranteza este adancimea, deci sub parc o sa existe un singur nivel si o sa fie construit la adancimea corespunzatoare nivelului -2 de sub drum.
Mie mi se pare clar, sub drum scrie "2 niveluri (-1, -2)" iar sub parc "1 nivel (-2)", deci prima data e cate niveluri si in paranteza este adancimea, deci sub parc o sa existe un singur nivel si o sa fie construit la adancimea corespunzatoare nivelului -2 de sub drum.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Eu cred ca v-ati infierbantat prea mult cu acel PUZ. Totusi, sa nu uitam ca PUZ'ul este un simplu aviz de urbanism, care nu da dreptul la efectuare de lucrari, ci doar creaza premiza juridica pentru o eventuala autorizare dupa obtinerea tuturor celorlalte avize si autorizatii. Iar foarte multe PUZ'uri aprobate sunt fie modificate mult pe parcurs, fie sunt abandonate... Revenind la PUZ'ul de care vorbim, delimitarea zonei ocupate de parcare este clar in afara parcului.
Eu cred ca v-ati infierbantat prea mult cu acel PUZ. Totusi, sa nu uitam ca PUZ'ul este un simplu aviz de urbanism, care nu da dreptul la efectuare de lucrari, ci doar creaza premiza juridica pentru o eventuala autorizare dupa obtinerea tuturor celorlalte avize si autorizatii. Iar foarte multe PUZ'uri aprobate sunt fie modificate mult pe parcurs, fie sunt abandonate... Revenind la PUZ'ul de care vorbim, delimitarea zonei ocupate de parcare este clar in afara parcului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
shoppy
Da nu m-am infierbanta deloc , m-am mai uitat si eu pe PUZ, e facut cam cu picioarele, unele rampe sunt incercuite altele nu, parcul nu e incercuit dezi scrie parcare subterana pe el...
Pe langa asta mai apare si un pasaj pietonal pe sub Dorobanti in fata liceului.
Si daca va gandeati ca roza vanturilor cu nevoia de transport sau ce o mai fii aia e o inventie Metrorex, nu e, ca e si in PUZ-ul asta, in dreapta sus. (Apropo, prin conventie cartografica nu se zice ca orice harta trebuie sa aiba notata directia N, ci daca nu este specificata explicit altfel atunci se considera ca N e in sus.)
Da nu m-am infierbanta deloc , m-am mai uitat si eu pe PUZ, e facut cam cu picioarele, unele rampe sunt incercuite altele nu, parcul nu e incercuit dezi scrie parcare subterana pe el...
Pe langa asta mai apare si un pasaj pietonal pe sub Dorobanti in fata liceului.
Si daca va gandeati ca roza vanturilor cu nevoia de transport sau ce o mai fii aia e o inventie Metrorex, nu e, ca e si in PUZ-ul asta, in dreapta sus. (Apropo, prin conventie cartografica nu se zice ca orice harta trebuie sa aiba notata directia N, ci daca nu este specificata explicit altfel atunci se considera ca N e in sus.)
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
mihai_atanasiu
Deci din PUZ-ul acela nu e clar daca nivelul -2 se prelungeste si sub parc...
Problema este ca o sa aflam prea tirziu daca se face parcarea si sub parc; asa de tirziu incit daca vor fi ceva proteste vor fi bune numai pt rating la TV;
nea Nicusor Dan ce parere are ? Acel parc are totusi o vechime...
Poate se renunta la varianta cu nivelul -2 de sub parc si se face -3 sub bulevard;
Daca fac numai rampe de acces, deja e alta poveste; musca din latura spre str. Zambaccian;
Eu stiu de acest proiect de prin 2006; de abia acum a aparut acel PUZ ?
Deci din PUZ-ul acela nu e clar daca nivelul -2 se prelungeste si sub parc...
Problema este ca o sa aflam prea tirziu daca se face parcarea si sub parc; asa de tirziu incit daca vor fi ceva proteste vor fi bune numai pt rating la TV;
nea Nicusor Dan ce parere are ? Acel parc are totusi o vechime...
Poate se renunta la varianta cu nivelul -2 de sub parc si se face -3 sub bulevard;
Daca fac numai rampe de acces, deja e alta poveste; musca din latura spre str. Zambaccian;
Eu stiu de acest proiect de prin 2006; de abia acum a aparut acel PUZ ?
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
danielstan
Nicusor nu a zis nimic cand Gigi Becali s-a apucat sa defriseze padurea Baneasa, 'ca e padurea mea, ba!'.
E si Nicusor asta o vrajeala...
Nicusor nu a zis nimic cand Gigi Becali s-a apucat sa defriseze padurea Baneasa, 'ca e padurea mea, ba!'.
E si Nicusor asta o vrajeala...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
mihai_atanasiu wrote:Aprobat in iulie 2011, deci acum 3 luni. Conform delimitarilor din piesa desenata se vede clar ca parcarea nu se extinde si in parc.
Eu stiu de acest proiect de prin 2006; de abia acum a aparut acel PUZ ?
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
mihai_atanasiu
Inseamna ca m-a indus in eroare textul "PARCAJ SUBTERAN 1 NIVEL (-2)" pus pe mijlocul parcului;
in legenda e trecut un dreptunghi de culoare mov cu laturile linie intrerupta "limita parcaj subteran"; si in desen se vede ca parcajul e fix sub bulevard;
tot in partea dreapta sub legenda e o stampila unde e trecuta data de 29.04.2010; deci de mai mult de un an au deseenul;
sper sa ramina asa cu parcarea numai sub bulevard; ca atunci cind or veni cu "drujbele" sa defriseze deja e prea tirziu...
Inseamna ca m-a indus in eroare textul "PARCAJ SUBTERAN 1 NIVEL (-2)" pus pe mijlocul parcului;
in legenda e trecut un dreptunghi de culoare mov cu laturile linie intrerupta "limita parcaj subteran"; si in desen se vede ca parcajul e fix sub bulevard;
tot in partea dreapta sub legenda e o stampila unde e trecuta data de 29.04.2010; deci de mai mult de un an au deseenul;
sper sa ramina asa cu parcarea numai sub bulevard; ca atunci cind or veni cu "drujbele" sa defriseze deja e prea tirziu...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Patru noi parcări subterane în Capitală, din care una la Pasajul Basarab VEZI HĂRȚILE
Cele patru parcări, cu un total de aproximativ 900 de locuri, vor fi construite pentru a descongestiona traficul din zona de nord a Bucureștiului, inclusiv la ieșirea de pe Pasajul Basarab. Noile locuri de parcare vor fi amplasate sub patru artere de pe raza Sectorului 1.
Continuarea aici.
Patru noi parcări subterane în Capitală, din care una la Pasajul Basarab VEZI HĂRȚILE
Cele patru parcări, cu un total de aproximativ 900 de locuri, vor fi construite pentru a descongestiona traficul din zona de nord a Bucureștiului, inclusiv la ieșirea de pe Pasajul Basarab. Noile locuri de parcare vor fi amplasate sub patru artere de pe raza Sectorului 1.
Continuarea aici.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
subway guru
Anexa la hotararea S1 aici:
http://www.primariasector1.ro/download/ ... nexa_1.pdf
O simpla 'impartzeala aritmetica':
cost per loc de parcare subterana=34.459.326Euro/904 locuri=38.118Euro/loc
La pretzul asta, n-ajunge tot aurul de la Rosia Montana ca sa rezolve parcarile din S1...
Anexa la hotararea S1 aici:
http://www.primariasector1.ro/download/ ... nexa_1.pdf
O simpla 'impartzeala aritmetica':
cost per loc de parcare subterana=34.459.326Euro/904 locuri=38.118Euro/loc
La pretzul asta, n-ajunge tot aurul de la Rosia Montana ca sa rezolve parcarile din S1...
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
mihai_atanasiu
In sfirsit primaria sect 1 face ceva;
Eu zic ca cele patru parcari sunt o idee buna; cel putin cele doua - Teheran si Banu Manta - sunt foarte utile; sper sa treaca repede la fapte chiar daca costul per loc de parcare e destul de mare - 35000 EUR; sunt sanse mari sa le faca daca ne luam dupa modelul izolarii blocurilor in sect 1;
Acum astept lamentarile de genul : "numai in partea de nord", bla, bla, bla.
In sfirsit primaria sect 1 face ceva;
Eu zic ca cele patru parcari sunt o idee buna; cel putin cele doua - Teheran si Banu Manta - sunt foarte utile; sper sa treaca repede la fapte chiar daca costul per loc de parcare e destul de mare - 35000 EUR; sunt sanse mari sa le faca daca ne luam dupa modelul izolarii blocurilor in sect 1;
Acum astept lamentarile de genul : "numai in partea de nord", bla, bla, bla.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
telvanni
Ca sa amortizezi un loc de parcare care a costat 38000 euro trebuie ca pe acel loc sa parcheze (si sa plateasca) o masina cca 55000 de ore, adica vreo 8 ani. Am calculat la 3 lei/ora si grad de ocupare de 80%. Tinem cont ca in tot acest timp sunt si cheltuieli de intretinere si reiese ca profitul va aparea dupa cel putin 10 ani. Ma gandesc ca trebuie sa ai destui bani (si un mental puternic) ca sa investesti in ceva ce va face profit dupa 10 ani. D'aia nu vor investi romanii
Ca sa amortizezi un loc de parcare care a costat 38000 euro trebuie ca pe acel loc sa parcheze (si sa plateasca) o masina cca 55000 de ore, adica vreo 8 ani. Am calculat la 3 lei/ora si grad de ocupare de 80%. Tinem cont ca in tot acest timp sunt si cheltuieli de intretinere si reiese ca profitul va aparea dupa cel putin 10 ani. Ma gandesc ca trebuie sa ai destui bani (si un mental puternic) ca sa investesti in ceva ce va face profit dupa 10 ani. D'aia nu vor investi romanii
- Lutyk
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Lutyk
1. In urma cu 3-4 ani Chiliman declara ca primaria de sector nu are voie sa faca parcari subterane. Doar cea municipala.
2. Avand in vedere parcarile precaonizate de la pta Dorobanti si CdG o alta parcare la jumatatea ditantei pe Teheran e cam in plus. Mai bine ar face o parcare sub parcul Floreasca care sa deserveasca:
a) pe cei care locuiesc in zona,
b) pe cei care vin la sala sporturilor Floreasca/Lucian Grigorescu
c) pe cei care vin in parcul Floreasca
d) pe cei care vin la patinoarul Floreasca
1. In urma cu 3-4 ani Chiliman declara ca primaria de sector nu are voie sa faca parcari subterane. Doar cea municipala.
2. Avand in vedere parcarile precaonizate de la pta Dorobanti si CdG o alta parcare la jumatatea ditantei pe Teheran e cam in plus. Mai bine ar face o parcare sub parcul Floreasca care sa deserveasca:
a) pe cei care locuiesc in zona,
b) pe cei care vin la sala sporturilor Floreasca/Lucian Grigorescu
c) pe cei care vin in parcul Floreasca
d) pe cei care vin la patinoarul Floreasca
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
shoppy
Vezi ca multi o sa aiba abonamente la un pret mult mai avantajos, teoretic, deci eu zic ca vine vreo 15-20 de ani amortizarea, ceea ce nu e rau pentru o constructie, mai ales ca e conceputa sa tina 100 de ani, iar apoi daca e nevoie poate fii reparata / consolidata.
Vezi ca multi o sa aiba abonamente la un pret mult mai avantajos, teoretic, deci eu zic ca vine vreo 15-20 de ani amortizarea, ceea ce nu e rau pentru o constructie, mai ales ca e conceputa sa tina 100 de ani, iar apoi daca e nevoie poate fii reparata / consolidata.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
mihai_atanasiu
Nu va faceti probleme ca o sa fie prea multe parcari; de exemplu pe Calea Dorobanti conform planurilor o sa fie asa: parcarea de pa Piata Aviatorilor (CdG), cea de pe str Teheran si cea de la Piata Dorobanti; sa vedem care se fac din aceste trei parcari si dupa aceea vorbim ca sunt prea multe; parerea mea.
Nu va faceti probleme ca o sa fie prea multe parcari; de exemplu pe Calea Dorobanti conform planurilor o sa fie asa: parcarea de pa Piata Aviatorilor (CdG), cea de pe str Teheran si cea de la Piata Dorobanti; sa vedem care se fac din aceste trei parcari si dupa aceea vorbim ca sunt prea multe; parerea mea.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination