Topic: Discuții diverse
4065 posts, 1005368 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Daca te referi la numerele de inmatriculare, nu le-au pastrat pentru ca nu au radiat masinile casate concomitent cu inscrierea celor noi, iar numerele au fost refolosite de Politie pe principiul "primul venit, primul servit". In afara de asta, pentru ca RATB nu avea acele numere rezervate, inscrierea s'a facut cu noi numere in ordine crescatoare (in evidenta Politiei), pana la atingerea limitei maxime a sistemului actual.
Cam asa s'a intamplat si in 1988 cu autobuzele DAC112UDM care au primit numere de inmatriculare din gaurile ramase dupa casarea masiva a vechilor masini de prin anii '70 (cu 31-B,32-B si 33-B). Atunci insa nu s'a atins capacitatea maxima. Nu au continuat cu 38-B &c.
Cu numerele de parc, e posibil sa-i incurce diverse fantome de masini.
Daca te referi la numerele de inmatriculare, nu le-au pastrat pentru ca nu au radiat masinile casate concomitent cu inscrierea celor noi, iar numerele au fost refolosite de Politie pe principiul "primul venit, primul servit". In afara de asta, pentru ca RATB nu avea acele numere rezervate, inscrierea s'a facut cu noi numere in ordine crescatoare (in evidenta Politiei), pana la atingerea limitei maxime a sistemului actual.
Cam asa s'a intamplat si in 1988 cu autobuzele DAC112UDM care au primit numere de inmatriculare din gaurile ramase dupa casarea masiva a vechilor masini de prin anii '70 (cu 31-B,32-B si 33-B). Atunci insa nu s'a atins capacitatea maxima. Nu au continuat cu 38-B &c.
Cu numerele de parc, e posibil sa-i incurce diverse fantome de masini.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
In luna mai Autobaza Militari numara calatorii de pe linia 601. Vor circula cu precadere masinile care dispun de cititoare. Sunt deja titulare 4655, 4656, 4671, 4753 etc.
In luna mai Autobaza Militari numara calatorii de pe linia 601. Vor circula cu precadere masinile care dispun de cititoare. Sunt deja titulare 4655, 4656, 4671, 4753 etc.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Am observat că pe unele Citaro ale Autobazei Floreasca au apărut să apară plăcuţele de clasificare de la A.R.R. ... oare Floreasca pregăteşte un lot mare de DeSimoane pentru casat, fiind nevoiţi să trimită Citaro pe preorăşeneşti?
Am observat că pe unele Citaro ale Autobazei Floreasca au apărut să apară plăcuţele de clasificare de la A.R.R. ... oare Floreasca pregăteşte un lot mare de DeSimoane pentru casat, fiind nevoiţi să trimită Citaro pe preorăşeneşti?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Sunt Citaro-urile pentru 780.Floreasca abia are Citaro pentru liniile "Citaro-rizate",dar apoi sa mai bage si pe periferi,mai ales ca acum se duc saptamanal cate 3-4 Euro3 la Evobus pentru ultima revie de scoatere din garantie.
Sunt Citaro-urile pentru 780.Floreasca abia are Citaro pentru liniile "Citaro-rizate",dar apoi sa mai bage si pe periferi,mai ales ca acum se duc saptamanal cate 3-4 Euro3 la Evobus pentru ultima revie de scoatere din garantie.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Hmm... eu am văzut pe 368 şi nu avea nici hârtie de acces în aeroport în parbiz. Poate a fost / nu este încă pentru 780
Chiar tre' să mă apuc de pozat Citaro-uri, îmi lipsesc vreo 40% din ele.
Hmm... eu am văzut pe 368 şi nu avea nici hârtie de acces în aeroport în parbiz. Poate a fost / nu este încă pentru 780
Chiar tre' să mă apuc de pozat Citaro-uri, îmi lipsesc vreo 40% din ele.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Daca imi amintesc eu bine, Citaro de Floreasca cu licenta ARR sunt urmatoarele 8 masini care de regula circula pe linia 780: 4547, 4570, 4572, 4798, 4799, 4803, 4899, 4933. De acestea sunt 99% sigur ca au licenta. Nu stiu insa, daca au mai primit si altele.
Daca imi amintesc eu bine, Citaro de Floreasca cu licenta ARR sunt urmatoarele 8 masini care de regula circula pe linia 780: 4547, 4570, 4572, 4798, 4799, 4803, 4899, 4933. De acestea sunt 99% sigur ca au licenta. Nu stiu insa, daca au mai primit si altele.
- Adrian Dorofte
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Adrian Dorofte
Pe 368 intra destul de des autobuze de pe 780(abonat principal e #4933, dupa care urmeaza #4803, si din cand in cand #4799). Problema e cam asa:in urmatoarea perioada va incepe autorizarea pentru trafic in afara Bucurestiului a tuturor autobuzelor Citaro Euro 4 de care dispune RATB. Schema gandita este ca daca, prin nefericire pica dureros de multe autobuze titulare pe cele doua linii expres, atunci acestea sa poata fi inlocuite cu autobuze din alte autobaze.
Evident ca, o data cu trecerea timpului si iesirea din garantie a tuturor autobuzelor, coroborat si cu faptul ca se vor casa la greu si vechile autobuze, se va ajunge ca in final Citaro-urile sa populeze si preorasenestile(desi soarta acestor linii este momentan in dubiu). Ideea e ca, pentru a deservi complet cu Citaro preorasenestile, ai nevoie de cel putin inca vreo 300-400 autobuze noi. Iar la ora actuala, bugetul nu permite acest capriciu.
Pe 368 intra destul de des autobuze de pe 780(abonat principal e #4933, dupa care urmeaza #4803, si din cand in cand #4799). Problema e cam asa:in urmatoarea perioada va incepe autorizarea pentru trafic in afara Bucurestiului a tuturor autobuzelor Citaro Euro 4 de care dispune RATB. Schema gandita este ca daca, prin nefericire pica dureros de multe autobuze titulare pe cele doua linii expres, atunci acestea sa poata fi inlocuite cu autobuze din alte autobaze.
Evident ca, o data cu trecerea timpului si iesirea din garantie a tuturor autobuzelor, coroborat si cu faptul ca se vor casa la greu si vechile autobuze, se va ajunge ca in final Citaro-urile sa populeze si preorasenestile(desi soarta acestor linii este momentan in dubiu). Ideea e ca, pentru a deservi complet cu Citaro preorasenestile, ai nevoie de cel putin inca vreo 300-400 autobuze noi. Iar la ora actuala, bugetul nu permite acest capriciu.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
O sa vedeti autobuze cu licenta de 780 in liniile 253 si 368.De acolo au fost luate turele pentru 780.La ora actuala 780 nu mai are decat vro 4-5ture,restul intrand in 253,368.
O sa vedeti autobuze cu licenta de 780 in liniile 253 si 368.De acolo au fost luate turele pentru 780.La ora actuala 780 nu mai are decat vro 4-5ture,restul intrand in 253,368.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
#4298 fentând staţia de la Bd. Timişoara (nu cobora nimeni, iar cei din staţie nu au fost lăsaţi să urce) pe banda a 2a. Nu e prima data şi, probabil, nici ultima când şoferii autobazei Ferentari aleg să îşi bată joc în acest mod de cei de pe urma cărora îşi câştigă salariul (bilete+impozite). Azi chiar m-am enervat, i-am făcut şi poză şi am şi însoţit reclamaţia cu respectiva poză:
#4298 fentând staţia de la Bd. Timişoara (nu cobora nimeni, iar cei din staţie nu au fost lăsaţi să urce) pe banda a 2a. Nu e prima data şi, probabil, nici ultima când şoferii autobazei Ferentari aleg să îşi bată joc în acest mod de cei de pe urma cărora îşi câştigă salariul (bilete+impozite). Azi chiar m-am enervat, i-am făcut şi poză şi am şi însoţit reclamaţia cu respectiva poză:
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Gata sau terminat statiile pentru autobuze?
De la aprox. 4300 nu am mai vauzt nici un autobuz cu statie pe el.
Gata sau terminat statiile pentru autobuze?
De la aprox. 4300 nu am mai vauzt nici un autobuz cu statie pe el.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
In urma cu ceva timp ETA & EVO BUS a luat decizia de a trece toate autobuzele Mercedes Citaro pe leduri lampile de pozitie,iar pana in la sfarsitul lunii Iunie vor fi scoase din garantie toate Euro 3-urile.
In urma cu ceva timp ETA & EVO BUS a luat decizia de a trece toate autobuzele Mercedes Citaro pe leduri lampile de pozitie,iar pana in la sfarsitul lunii Iunie vor fi scoase din garantie toate Euro 3-urile.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Iesind din garantie au inceput sa aiba din ce in ce mai multe probleme, se sta o gramda pentru piese la ele. Si din cele care functioneaza au probleme in traseu... Si mai tipa unii si altii ca fiecare sofer face ce poate la masina pentru a nu avea probleme. De exemplu: cum e sa lucrezi de luni bune fara claxon? Sunt soferi care si-au pus goarne si au fost obligati la reclamatiile unor cetateni sa le dea jos si descurcate in traficul din Bucuresti fara claxon . Altele au inceput sa aiba probleme cu afisajele care se defecteaza des sau abia se mai vad etc. Se sta cu saptamanile pentru un geam lateral de exemplu sau pentru un coltar si sa nu mai zic de lunete...
Iesind din garantie au inceput sa aiba din ce in ce mai multe probleme, se sta o gramda pentru piese la ele. Si din cele care functioneaza au probleme in traseu... Si mai tipa unii si altii ca fiecare sofer face ce poate la masina pentru a nu avea probleme. De exemplu: cum e sa lucrezi de luni bune fara claxon? Sunt soferi care si-au pus goarne si au fost obligati la reclamatiile unor cetateni sa le dea jos si descurcate in traficul din Bucuresti fara claxon . Altele au inceput sa aiba probleme cu afisajele care se defecteaza des sau abia se mai vad etc. Se sta cu saptamanile pentru un geam lateral de exemplu sau pentru un coltar si sa nu mai zic de lunete...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Pentru geamuri si lunete stateai mult si cand erau in garantie.Pentru un coltar de Euro 4 sa stat si o luna de zile.
Pentru geamuri si lunete stateai mult si cand erau in garantie.Pentru un coltar de Euro 4 sa stat si o luna de zile.
📖 Pagination options