Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2308 posts, 693230 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Chev Celios
Cart. Colentina siRadovanu.
Cart. Colentina siRadovanu.
Cart.Colentina-01.09.2011.jpg (69.71 KB; downloaded 3481 times)
Radovanu-01.09.2011.jpg (108.16 KB; downloaded 3478 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Axel
Statia: Soseaua Pantelimon.
Linii: 14.
Statia: Soseaua Pantelimon.
Linii: 14.
DSC05367.JPG (69.94 KB; downloaded 3407 times)
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
adrian buda
Indicatorul statiei Soseaua Mihai Bravu a liniilor 69, 85 si N108.
Indicatorul statiei Soseaua Mihai Bravu a liniilor 69, 85 si N108.
SOS. M. BRAVU.JPG (213.74 KB; downloaded 3337 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Axel
Statia: Trambitei
Linii: 96,427,453.
Refugiu statia: Aprodex
Linii: 1,8,11,25,47.
Statia: Trambitei
Linii: 96,427,453.
Refugiu statia: Aprodex
Linii: 1,8,11,25,47.
DSC02983.JPG (151.38 KB; downloaded 3821 times)
DSC03026.JPG (148.75 KB; downloaded 3818 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dominatrix
"Sistem de informare" la Gara de Nord. Pozele apartin lui Catalin Ghita de pe forumul Tramclub. Of, ce oras trist...
"Sistem de informare" la Gara de Nord. Pozele apartin lui Catalin Ghita de pe forumul Tramclub. Of, ce oras trist...
zp1400494_182.jpg (109.44 KB; downloaded 3725 times)
zp1400495_546.jpg (54.07 KB; downloaded 3724 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
andrei11
1)Chioscul din fotografie este cumva in statia de tramvai parasita de la Gara de Nord ?
2) Probabil ca tanti de acolo s-o fi plictisit sa tot dea informatia cu pricina - care statistic vorbind ar trebui sa fie foarte deasa (intrebarea) - ca daca nu, nu punea afis.
3) Nu cred ca toti cei care vin cu trenul in GdN - pentru ca probabil acestia intreaba - au un telefon mobil conectat la internet ca sa se informeze asupra capetelor de linii ale lui 34, 1 sau 46. Ma rog, 34 s-a dus...
1)Chioscul din fotografie este cumva in statia de tramvai parasita de la Gara de Nord ?
2) Probabil ca tanti de acolo s-o fi plictisit sa tot dea informatia cu pricina - care statistic vorbind ar trebui sa fie foarte deasa (intrebarea) - ca daca nu, nu punea afis.
3) Nu cred ca toti cei care vin cu trenul in GdN - pentru ca probabil acestia intreaba - au un telefon mobil conectat la internet ca sa se informeze asupra capetelor de linii ale lui 34, 1 sau 46. Ma rog, 34 s-a dus...
- autob368
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
autob368
1. Da, chioscul se afla in fosta statie Gara de Nord a liniilor 34, 46 ( candva si a liniilor 6, 24, 31, 42, 45), situata pe Bd. I.G. Duca (vis-a-vis de fostul magazin Sora si de capatul liniei 79).
2. Dispecera de acolo a disparut de mult timp, poate dupa scurtarea traseelor o mai fi fost o scurta perioada.Se vede ca linia 1 a fost pusa cu markerul pe geam, asadar nici nu s-a mai deschis cabina. Si poate ca nici macar cei din RATB nu a facut modificarea ci vreun calator care stia ca nu mai exista linia 34.
3. Nu numai cei care vin din provincie intreaba de 34, mai sunt si persoane care nu au mai circulat de mult cu transportul in comun si nu stiu ca anumite trasee nu mai exista sau si-au modificat traseul (nu este vorba neaparat de linia 34).
1. Da, chioscul se afla in fosta statie Gara de Nord a liniilor 34, 46 ( candva si a liniilor 6, 24, 31, 42, 45), situata pe Bd. I.G. Duca (vis-a-vis de fostul magazin Sora si de capatul liniei 79).
2. Dispecera de acolo a disparut de mult timp, poate dupa scurtarea traseelor o mai fi fost o scurta perioada.Se vede ca linia 1 a fost pusa cu markerul pe geam, asadar nici nu s-a mai deschis cabina. Si poate ca nici macar cei din RATB nu a facut modificarea ci vreun calator care stia ca nu mai exista linia 34.
3. Nu numai cei care vin din provincie intreaba de 34, mai sunt si persoane care nu au mai circulat de mult cu transportul in comun si nu stiu ca anumite trasee nu mai exista sau si-au modificat traseul (nu este vorba neaparat de linia 34).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Pe vremea când mai circulau tramvaie pe acolo, dispeceratul ăla avea în geam o hârtie scrisă cu pixul ,,nu ţinem bilete". Acum am înţeles că s-a desfiinţat complet dispeceratul (deci pe 79 nu-l mai verifică nimeni), dar s-a desfiinţat şi chioşcul de bilete din staţia lui 79. S-a mai desfiinţat şi casa de bilete de la Complex Comercial Băneasa şi probabil se vor mai desfiinţa... că doar trebuie crescut planul de amenzi.
Pe vremea când mai circulau tramvaie pe acolo, dispeceratul ăla avea în geam o hârtie scrisă cu pixul ,,nu ţinem bilete". Acum am înţeles că s-a desfiinţat complet dispeceratul (deci pe 79 nu-l mai verifică nimeni), dar s-a desfiinţat şi chioşcul de bilete din staţia lui 79. S-a mai desfiinţat şi casa de bilete de la Complex Comercial Băneasa şi probabil se vor mai desfiinţa... că doar trebuie crescut planul de amenzi.
- fider
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
fider
Ideea cu desfiintarea unor chioscuri de bilete, ma rog "centre de emitere si reincarcare carduri", e buna din doua motive. Primul este ca se mai reduce natural structura de personal cu un post (pentru ca cineva din regie iese la pensie nu pentru ca a fost concediat caci nu prea se practica), consumul de energie electrica (becul cu incandescenta, aeroterma folosita iarna, sistemul de facturare si reincarcare carduri) sau costurile cu bransamentul la retea iar amenzile oricum se dau. In concluzie doi iepuri mari si grasi impuscati dintr-un foc!
Ideea cu desfiintarea unor chioscuri de bilete, ma rog "centre de emitere si reincarcare carduri", e buna din doua motive. Primul este ca se mai reduce natural structura de personal cu un post (pentru ca cineva din regie iese la pensie nu pentru ca a fost concediat caci nu prea se practica), consumul de energie electrica (becul cu incandescenta, aeroterma folosita iarna, sistemul de facturare si reincarcare carduri) sau costurile cu bransamentul la retea iar amenzile oricum se dau. In concluzie doi iepuri mari si grasi impuscati dintr-un foc!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
shoppy
Placa asta cu "taie chioscu si trimite controlu" incepe sa scartaie, nu te trezesti peste noapte ca vrei sa iei transportul dar habar nu ai de unde sa iei bilet (sau stii exact la cate statii distanta e cel mai apropiat chiosc). Daca iti propui sa iei din cand in cand transportul atunci ori iti faci card activ ori iti iei card de credit cu functia asta, mai ales ca e posibil de la cele mai faimoase 2 banci de la noi si toate 3 solutiile se pot administra si online, orice alta situatie e doar lipsa de organizare si singurul de invinuit este subsemantul.
In tarile civilizate sunt automate peste tot, dar daca te duci sa iei o singura calatorie te rupe la pret.
De exemplu, la Londra, de unde era hotelurile Etap / Formule 1, ne ducem la metrou la ghiseu, casierul:
- prima zi, 1 calatorie la Londra e 7euro, daca va si intoarceti atunci trebuie cu 2 calatorii, 14euro
- a doua zi, a tot voi, pai mai bine va faceti abonament nelimitat pe o zi, 10euro
- a treia zi, iar voi, pai mai bine va faceati abonament nelimitat pe o saptamana, e doar 20euro, pai nu ca diseara plecam, deci mai dati un abonament pe o zi, deci inca 10euro
In concluzie, pe post de habarnisti am platit 34euro pe 3 zile cand puteam sa platim 20euro pe 7 zile, cum eram 4 habarnisti transportul din Londra s-a pricopsit cu 56euro absolut pe degeaba.
Paralela la noi, daca ar fii automate de bilete in toate statiile, si ar costa 1 calatorie 7ron, ai cumpara 1 calatorie sau ai face blatul?
Placa asta cu "taie chioscu si trimite controlu" incepe sa scartaie, nu te trezesti peste noapte ca vrei sa iei transportul dar habar nu ai de unde sa iei bilet (sau stii exact la cate statii distanta e cel mai apropiat chiosc). Daca iti propui sa iei din cand in cand transportul atunci ori iti faci card activ ori iti iei card de credit cu functia asta, mai ales ca e posibil de la cele mai faimoase 2 banci de la noi si toate 3 solutiile se pot administra si online, orice alta situatie e doar lipsa de organizare si singurul de invinuit este subsemantul.
In tarile civilizate sunt automate peste tot, dar daca te duci sa iei o singura calatorie te rupe la pret.
De exemplu, la Londra, de unde era hotelurile Etap / Formule 1, ne ducem la metrou la ghiseu, casierul:
- prima zi, 1 calatorie la Londra e 7euro, daca va si intoarceti atunci trebuie cu 2 calatorii, 14euro
- a doua zi, a tot voi, pai mai bine va faceti abonament nelimitat pe o zi, 10euro
- a treia zi, iar voi, pai mai bine va faceati abonament nelimitat pe o saptamana, e doar 20euro, pai nu ca diseara plecam, deci mai dati un abonament pe o zi, deci inca 10euro
In concluzie, pe post de habarnisti am platit 34euro pe 3 zile cand puteam sa platim 20euro pe 7 zile, cum eram 4 habarnisti transportul din Londra s-a pricopsit cu 56euro absolut pe degeaba.
Paralela la noi, daca ar fii automate de bilete in toate statiile, si ar costa 1 calatorie 7ron, ai cumpara 1 calatorie sau ai face blatul?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Da, se reduc costurile aşa, dar rămâne dispecera vis-a-vis, care tot cu un bec şi o aerotermă stă, dar nu face nimic. Da, scade consumul cu 380 W pe oră (sau cât o avea sursa de la computerele alea)... prin unele oraşe am văzut că dispecera vinde şi bilete. Dacă s-ar aplica şi la noi principiul ăsta, cel puţin la capete de linii s-ar rezolva problema biletelor. Vi se pare normal ca la un ditai terminalul ca ,,Complex Comercial Băneasa" să nu existe chioşc de bilete? Înţeleg că cine are bani de mall vine cu maşina, dar cei din Băneasa care merg la cumpărărturi în Carrefour ce fac?
Deja la noi o călătorie a ajuns 2,1 RON. Da, e bine să fie preţ avantajos la pachet mare (mai bine dai 9,6 RON pe un abonament pe o zi), dar măcar să scrie mare la chioşc: 2 călătorii = 4,2 RON, nu 1 călătorie = 1,3 RON, iar dupăa aia să îţi zică ,,Ştiţi, trebuie să luaţi minim 2 călătorii şi trebuie să mai şi plătiţi 1,6 RON pe cartonul ăsta pe care noi îl cumpărăm cu 20 de bani".
Mai e şi problema raportului între preţul biletului şi cel al abonamentului. La noi e 8 RON abonamentul de o zi (+1,6 RON cartonul) şi 1,3 RON călătoria. Adică abonamentul ăla costă cât 6 călătorii şi nu e valabil decât la RATB, deşi, prin oraş, s-ar putea să mai ai nevoie de metrou, de tren, de dubă, sau de autobuzul de Chiajna care mai opreşte şi prin oraş. Pe când, în afară, abonamentul de o zi costă cam cât 3 călătorii şi e valabil şi la tramvai şi la autobuz şi la tren şi la autobuzele private şi la metrou.
Da, se reduc costurile aşa, dar rămâne dispecera vis-a-vis, care tot cu un bec şi o aerotermă stă, dar nu face nimic. Da, scade consumul cu 380 W pe oră (sau cât o avea sursa de la computerele alea)... prin unele oraşe am văzut că dispecera vinde şi bilete. Dacă s-ar aplica şi la noi principiul ăsta, cel puţin la capete de linii s-ar rezolva problema biletelor. Vi se pare normal ca la un ditai terminalul ca ,,Complex Comercial Băneasa" să nu existe chioşc de bilete? Înţeleg că cine are bani de mall vine cu maşina, dar cei din Băneasa care merg la cumpărărturi în Carrefour ce fac?
Deja la noi o călătorie a ajuns 2,1 RON. Da, e bine să fie preţ avantajos la pachet mare (mai bine dai 9,6 RON pe un abonament pe o zi), dar măcar să scrie mare la chioşc: 2 călătorii = 4,2 RON, nu 1 călătorie = 1,3 RON, iar dupăa aia să îţi zică ,,Ştiţi, trebuie să luaţi minim 2 călătorii şi trebuie să mai şi plătiţi 1,6 RON pe cartonul ăsta pe care noi îl cumpărăm cu 20 de bani".
Mai e şi problema raportului între preţul biletului şi cel al abonamentului. La noi e 8 RON abonamentul de o zi (+1,6 RON cartonul) şi 1,3 RON călătoria. Adică abonamentul ăla costă cât 6 călătorii şi nu e valabil decât la RATB, deşi, prin oraş, s-ar putea să mai ai nevoie de metrou, de tren, de dubă, sau de autobuzul de Chiajna care mai opreşte şi prin oraş. Pe când, în afară, abonamentul de o zi costă cam cât 3 călătorii şi e valabil şi la tramvai şi la autobuz şi la tren şi la autobuzele private şi la metrou.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
shoppy
Foarte simplu de unde iau bilet aia, isi ia card activ de la ratb sau de la banca si dupaia si-l administreaza online, ca sa nu zici ca sunt oameni care in fiecare sambata cumpara 2 bilete ratb ca sa se duca la cumparaturi.
Ridicol nu e ca un om care numara vehiculele nu poate vinde si un bilet, ridicol e ca in 2011 inca avem oameni care numara vehiculele, desi exista gps sau softuri pe calculatoarele de bord care fac chestia asta.
Foarte simplu de unde iau bilet aia, isi ia card activ de la ratb sau de la banca si dupaia si-l administreaza online, ca sa nu zici ca sunt oameni care in fiecare sambata cumpara 2 bilete ratb ca sa se duca la cumparaturi.
Ridicol nu e ca un om care numara vehiculele nu poate vinde si un bilet, ridicol e ca in 2011 inca avem oameni care numara vehiculele, desi exista gps sau softuri pe calculatoarele de bord care fac chestia asta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
Terminalul Barajul Dunarii, odinioara supra-aglomerat la orice ora, acum abia sunt 2 autobuze la pranz si 0 troleibuze.
Terminalul Barajul Dunarii, odinioara supra-aglomerat la orice ora, acum abia sunt 2 autobuze la pranz si 0 troleibuze.
Barajul Dunarii - 21.10.2011.JPG (378.97 KB; downloaded 3505 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Victor92
Situatia este asemantoare la terminalele Ghencea, Piata Presei Libere, Valea Ialomitei, Platforma Valea Oltului, Complex Comercial Baneasa, Carrefour Militari, Spitalul Fundeni si exemplele pot continua...
Gabi23 wrote:
Terminalul Barajul Dunarii, odinioara supra-aglomerat la orice ora, acum abia sunt 2 autobuze la pranz si 0 troleibuze.
Situatia este asemantoare la terminalele Ghencea, Piata Presei Libere, Valea Ialomitei, Platforma Valea Oltului, Complex Comercial Baneasa, Carrefour Militari, Spitalul Fundeni si exemplele pot continua...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination