Topic: Metroul
185 posts, 83591 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
Dr2005
Păi conductor înseamnă naş... conducătorul de tren se numeşte mecanic.
Păi conductor înseamnă naş... conducătorul de tren se numeşte mecanic.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
bercenicity
Campanie anti-bizoneala in metrou/autobuz:
Campanie anti-bizoneala in metrou/autobuz:
subway_ad_prints_in_france_640_01.jpg (68.2 KB; downloaded 6145 times)
subway_ad_prints_in_france_640_02.jpg (73.13 KB; downloaded 6144 times)
subway_ad_prints_in_france_640_03.jpg (76.29 KB; downloaded 6145 times)
subway_ad_prints_in_france_640_04.jpg (72.96 KB; downloaded 6146 times)
subway_ad_prints_in_france_640_05.jpg (82.19 KB; downloaded 6144 times)
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
Esplanade de La Défense, vedere spre Pont De Neuilly
Palais Royal-Musée du Louvre, intrarea
http://www.panoramio.com/photo/414298
Rue de Rivoli, strada pe sub care trece
. Pe stanga aripa Richeleau de la Musée du Louvre
http://www.panoramio.com/photo/1095041
Palais Royal-Musée du Louvre
______________________________________
Zilele trecute s-a inaugurat tronsonul
de la Créteil - Préfecture la Créteil - Pointe du Lac, o statie.
Esplanade de La Défense, vedere spre Pont De Neuilly
Palais Royal-Musée du Louvre, intrarea
http://www.panoramio.com/photo/414298
414298 (1).jpg (31.8 KB; downloaded 6123 times)
Rue de Rivoli, strada pe sub care trece
. Pe stanga aripa Richeleau de la Musée du Louvre
http://www.panoramio.com/photo/1095041
1095041.jpg (62.32 KB; downloaded 6122 times)
Palais Royal-Musée du Louvre
______________________________________
Zilele trecute s-a inaugurat tronsonul
de la Créteil - Préfecture la Créteil - Pointe du Lac, o statie.
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
In legatura cu
este interesant ce modificari s-au produs de-a lungul timpului in partea de vest.
Daca initial capatul liniei la 1900 a fost la Porte Maillot, ulterior s-a dorit extinderea liniei spre vest. Dar a aparut o problema! Fix ''perpendicular'' pe linile lui
, imediat la vest de bucla de la Porte Mallot, chiar langa bucla se aflau liniile ferate ale liniei
, situate la acelasi nivel cu
. Evident ca
nu putea trece mai departe spre Esplanade de la Défense. Asa ca a trebuit sa se adanceasca
pentru a putea trece pe sub liniile
. Prin adancirea lui
statia Porte Maillot fiind la acelasi nivel cu
situata pe fost bucla de intoarcere a
, a ajuns inutilizabila, fiind acum ''ghost station''.
trece pe noul traseu pe sub fosta bucla, pe sub
si se realizeaza o noua statie la Porte Maillot (actuala statie). Acest tronson de o statie se deschise in 1936, iar in 1937 de la Porte Maillot se deschide si tronsonul de inca doua statii pana la Pont de Neuilly, dar problemele nu se termina aici.
O poza cu vechea statie Porte Maillot situata in bucla, si o poza cu bucla, vechiul capat de intoarcere a lui
Inderdit by dsankt, on Flickr
Sans poisson by dsankt, on Flickr
Problemele sunt departe de a lua sfarsit. Initial s-a vrut extinderea spre La Défense iar in 1937 statia Porte de Neuilly a ramas provizoriu capat de linie, s-a lasat chiar o amorsa pentru o viitoare subtraversare a Senei, dar la statia Pont de Neuilly s-a facut greseala, dealtfel ca la Bucuresti, la Bazilescu, sa nu puna niciun macaz pentru a intoarce trenurile de pe
. Acest tronson a ajuns un calvar pentru traficul de pe
din cauza capatului provizoriu de la Pont de Neuilly. A ramas provizoriu pe urmatorii 50 ani, pana in anii 90.
In anii 70, odata cu extinderea zonei se decide constructia unor amorse pentru doua viitoare statii La Défense - Michelet si La Défense-Élysée. Se spera totusi ca
sa traverseze o data Sena si sa treaca spre zona La Défense. Dar norocul nu ii surade nici de aceasta data. Abia in 1992 se traverseaza Sena, dar pe un pod la suprafata la nivel cu bulevardul(filmuetul de la postul anterior cu vedere spre est, dar si poza de mai jos cu vedere spre vest). Se renunta la ideea de o subtraversare deoarece era prea costisitor, iar cele doua amorse pentru statiile La Défense nu s-au mai utilizat.S-au construit doua noi statii pentru
, actualele Esplanade de la Défense si La Défense, iar acele amorse au ramas nefolosite.
Grande Arche de La Défense si liniile metroului care intra in subteran spre statia Esplanade de la Défense
La Défense Paris by Manuel.A.69, on Flickr
In legatura cu
este interesant ce modificari s-au produs de-a lungul timpului in partea de vest.
Daca initial capatul liniei la 1900 a fost la Porte Maillot, ulterior s-a dorit extinderea liniei spre vest. Dar a aparut o problema! Fix ''perpendicular'' pe linile lui
, imediat la vest de bucla de la Porte Mallot, chiar langa bucla se aflau liniile ferate ale liniei
, situate la acelasi nivel cu
. Evident ca
nu putea trece mai departe spre Esplanade de la Défense. Asa ca a trebuit sa se adanceasca
pentru a putea trece pe sub liniile
. Prin adancirea lui
statia Porte Maillot fiind la acelasi nivel cu
situata pe fost bucla de intoarcere a
, a ajuns inutilizabila, fiind acum ''ghost station''.
trece pe noul traseu pe sub fosta bucla, pe sub
si se realizeaza o noua statie la Porte Maillot (actuala statie). Acest tronson de o statie se deschise in 1936, iar in 1937 de la Porte Maillot se deschide si tronsonul de inca doua statii pana la Pont de Neuilly, dar problemele nu se termina aici.
O poza cu vechea statie Porte Maillot situata in bucla, si o poza cu bucla, vechiul capat de intoarcere a lui
Inderdit by dsankt, on Flickr
Sans poisson by dsankt, on Flickr
Problemele sunt departe de a lua sfarsit. Initial s-a vrut extinderea spre La Défense iar in 1937 statia Porte de Neuilly a ramas provizoriu capat de linie, s-a lasat chiar o amorsa pentru o viitoare subtraversare a Senei, dar la statia Pont de Neuilly s-a facut greseala, dealtfel ca la Bucuresti, la Bazilescu, sa nu puna niciun macaz pentru a intoarce trenurile de pe
. Acest tronson a ajuns un calvar pentru traficul de pe
din cauza capatului provizoriu de la Pont de Neuilly. A ramas provizoriu pe urmatorii 50 ani, pana in anii 90.
In anii 70, odata cu extinderea zonei se decide constructia unor amorse pentru doua viitoare statii La Défense - Michelet si La Défense-Élysée. Se spera totusi ca
sa traverseze o data Sena si sa treaca spre zona La Défense. Dar norocul nu ii surade nici de aceasta data. Abia in 1992 se traverseaza Sena, dar pe un pod la suprafata la nivel cu bulevardul(filmuetul de la postul anterior cu vedere spre est, dar si poza de mai jos cu vedere spre vest). Se renunta la ideea de o subtraversare deoarece era prea costisitor, iar cele doua amorse pentru statiile La Défense nu s-au mai utilizat.S-au construit doua noi statii pentru
, actualele Esplanade de la Défense si La Défense, iar acele amorse au ramas nefolosite.
Grande Arche de La Défense si liniile metroului care intra in subteran spre statia Esplanade de la Défense
La Défense Paris by Manuel.A.69, on Flickr
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
andrei11
Obiectia aceea cu "capul provizoriu 50 ani" mi se pare interesanta, vezi si "Parcul ..." nostru de pe M 4 care este tot asa, un cap provizoriu. Al nostru este inca "bebelus" nu are decat cateva luni.
Trei intrebari scurte
1) Bucla veche de la Porte Maillot o mai fi functionala ?
2) Intre noua statie Porte Maillot si statia Les Sablons ( mergand spre West), deci intre cele 2 statii sti cumva ce este ? Mi se par multe linii acolo.
3) Sti cumva "Atelierele Maillot" ce reprezinta ? Sau pur si simplu este "bucla"
Mi se pare mie, sau am cam ajuns la cap cu M 1 / Paris
Obiectia aceea cu "capul provizoriu 50 ani" mi se pare interesanta, vezi si "Parcul ..." nostru de pe M 4 care este tot asa, un cap provizoriu. Al nostru este inca "bebelus" nu are decat cateva luni.
Trei intrebari scurte
1) Bucla veche de la Porte Maillot o mai fi functionala ?
2) Intre noua statie Porte Maillot si statia Les Sablons ( mergand spre West), deci intre cele 2 statii sti cumva ce este ? Mi se par multe linii acolo.
3) Sti cumva "Atelierele Maillot" ce reprezinta ? Sau pur si simplu este "bucla"
Mi se pare mie, sau am cam ajuns la cap cu M 1 / Paris
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
E in stare de functionare, ca nu mai intorc metrourile acolo este altceva.
Bucla de la Porte Maillot, mai exact atelierele Maillot, este folosita pentru incercarea ramelor MP05 rame care vor inlocui vechile MP89 de pe
o data cu punerea in serviciu a lui
pe sistemul sans conducteurs in 2012
MP89 la Bastille
MP89 by EMFDMDS, on Flickr
si noile MP05, diferenta fiind defapt ca MP05 va circula in sistem sans conducteurs din 2012 si nu au cabina. Evident ca difera echipamentul electronic la ele. MP05 trebuie sa inceapa din noiembrie sa circule cu calatori, pana acum a fost doar in teste. Din noiembrie va fi cu calatori pentru ca deja portile la peron sunt montate.
Vue avant du MP 05 by greenski, on Flickr
MP05 la Nation in teste
cam da
Poate imi explici si mie pe forum la sectiunea de metrou Bucuresti cum se circula concret de la 1 Mai la Parc. Se circula doar pe un fir de la 1 Mai la Parc? Adica metroul pleaca din 1 Mai pe dreapta asa cum a venit, ajunge la Parc se intoarce pe acelasi fir pana la 1 Mai si de la 1 Mai merge normal mai departe tot pe dreapta? Celalt fir dintre 1 Mai si Parc presupun ca nu e utilizabil. Draguta gluma cu ''bebelusul''
andrei11 wrote:
Bucla veche de la Porte Maillot o mai fi functionala ?
E in stare de functionare, ca nu mai intorc metrourile acolo este altceva.
andrei11 wrote:
Sti cumva "Atelierele Maillot" ce reprezinta ? Sau pur si simplu este "bucla"
Bucla de la Porte Maillot, mai exact atelierele Maillot, este folosita pentru incercarea ramelor MP05 rame care vor inlocui vechile MP89 de pe
o data cu punerea in serviciu a lui
pe sistemul sans conducteurs in 2012
MP89 la Bastille
MP89 by EMFDMDS, on Flickr
si noile MP05, diferenta fiind defapt ca MP05 va circula in sistem sans conducteurs din 2012 si nu au cabina. Evident ca difera echipamentul electronic la ele. MP05 trebuie sa inceapa din noiembrie sa circule cu calatori, pana acum a fost doar in teste. Din noiembrie va fi cu calatori pentru ca deja portile la peron sunt montate.
Vue avant du MP 05 by greenski, on Flickr
MP05 la Nation in teste
andrei11 wrote:
Mi se pare mie, sau am cam ajuns la cap cu M 1 / Paris
cam da
andrei11 wrote:
vezi si "Parcul ..." nostru de pe M 4 care este tot asa, un cap provizoriu. Al nostru este inca "bebelus" nu are decat cateva luni.
Poate imi explici si mie pe forum la sectiunea de metrou Bucuresti cum se circula concret de la 1 Mai la Parc. Se circula doar pe un fir de la 1 Mai la Parc? Adica metroul pleaca din 1 Mai pe dreapta asa cum a venit, ajunge la Parc se intoarce pe acelasi fir pana la 1 Mai si de la 1 Mai merge normal mai departe tot pe dreapta? Celalt fir dintre 1 Mai si Parc presupun ca nu e utilizabil. Draguta gluma cu ''bebelusul''
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
andrei11
Ateliers de Charonne... locul de nastere al magistralei M 2. Apoi urmeaza o "megastatie" Nation. Cred ca e prima statie a lui M 2, o statie tip "bucla". Desi mi-am propus sa nu fiu ironic pe acest topic, totusi nu ma pot abtine sa ma gandesc ca noi la Unirii facem "mofturi" ca vor trebui sa treaca pe acolo intr-un viitor incert inca una sau 2 magistrale de metrou. Si cand ma gandesc ca la metroul francez la "Nation" vorbim de anii 1900, 1903, 1933... Pe vremea aia in Romania ne luptam cu taranii la Rascoala din 1907... No comment !
Asadar poftiti in vagoane, urmeaza statia "Avron", peron pe partea dreapta !
Ateliers de Charonne... locul de nastere al magistralei M 2. Apoi urmeaza o "megastatie" Nation. Cred ca e prima statie a lui M 2, o statie tip "bucla". Desi mi-am propus sa nu fiu ironic pe acest topic, totusi nu ma pot abtine sa ma gandesc ca noi la Unirii facem "mofturi" ca vor trebui sa treaca pe acolo intr-un viitor incert inca una sau 2 magistrale de metrou. Si cand ma gandesc ca la metroul francez la "Nation" vorbim de anii 1900, 1903, 1933... Pe vremea aia in Romania ne luptam cu taranii la Rascoala din 1907... No comment !
Asadar poftiti in vagoane, urmeaza statia "Avron", peron pe partea dreapta !
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
rosetti61
Tot pe linia 1, imediat dupa Argentine se afla statia Charles de Gaulle-Etoile - punct terminus pentru linia 6 si statie de transit pentru liniile 1 si 2.
Un plan al buclei de la Etoile din jurul anilor 1900 (planul e de pe amtuir.org, la sectiunea de metrou) si situatia actuala.
Tot pe linia 1, imediat dupa Argentine se afla statia Charles de Gaulle-Etoile - punct terminus pentru linia 6 si statie de transit pentru liniile 1 si 2.
Un plan al buclei de la Etoile din jurul anilor 1900 (planul e de pe amtuir.org, la sectiunea de metrou) si situatia actuala.
1900_cmp_plan_etoile_boucle_106.jpg (77.91 KB; downloaded 6017 times)
Porte Maillot - CdG-Etoile.JPG (91.07 KB; downloaded 6011 times)
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
Teroretic, da e punct terminus pentru
dar practic nu, pentru ca Charles de Gaulle Etoile e statie situata chiar in bucla, iar metrourile merg continuu, stationeaza putin acolo. Schimburile de mecanici de pe
se fac la urmatoarea statie la Kléber.Kléber are mai multe linii, iar metrourile pot astepta mai mult decat in bucla de la Charles de Gaulle-Etoile.
rosetti61 wrote:
se afla statia Charles de Gaulle-Etoile - punct terminus pentru linia 6
Teroretic, da e punct terminus pentru
dar practic nu, pentru ca Charles de Gaulle Etoile e statie situata chiar in bucla, iar metrourile merg continuu, stationeaza putin acolo. Schimburile de mecanici de pe
se fac la urmatoarea statie la Kléber.Kléber are mai multe linii, iar metrourile pot astepta mai mult decat in bucla de la Charles de Gaulle-Etoile.
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
Nation
Track map metrou Nation
http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 777&zoom=2
Track map RER Nation
http://carto.metro.free.fr/cartes/rer-idf/
Place de la Nation, 11, 12 arrt
http://en.wikipedia.org/wiki/Place_de_la_Nation
Uploaded with ImageShack.us
Nation
Paris Métro Nation 10 by paspog, on Flickr
Nation
métro Nation(2) by manuberman, on Flickr
Nation
Paris | métro Nation by thaiz_mm, on Flickr
Nation
métro Paris nation IMG_0419 by Patrick.Raymond, on Flickr
Nation
RER, Nation by Lamb_HYTseng, on Flickr
Nation
Track map metrou Nation
http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 777&zoom=2
N 1 (1).jpg (64.85 KB; downloaded 5974 times)
Track map RER Nation
http://carto.metro.free.fr/cartes/rer-idf/
N 4.jpg (76.91 KB; downloaded 5974 times)
Place de la Nation, 11, 12 arrt
http://en.wikipedia.org/wiki/Place_de_la_Nation
Uploaded with ImageShack.us
Nation
Paris Métro Nation 10 by paspog, on Flickr
Nation
métro Nation(2) by manuberman, on Flickr
Nation
Paris | métro Nation by thaiz_mm, on Flickr
Nation
métro Paris nation IMG_0419 by Patrick.Raymond, on Flickr
Nation
RER, Nation by Lamb_HYTseng, on Flickr
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
Ateliers de Charonne...este defapt locul de nastere al metroului parizian, ca sa spun asa. Ateliers de Charonne a fost deschis o data cu inaugurarea primului tronson din
avand aceeasi data de inaugurare. In track-mapul de mai jos apare si linia de legatura cu
spre statia Porte de Vincennes. Ateliers de Charonne sunt situate la suprafata, iar in drum spre
linia intra in subteran. Intre ateliere si intrarea liniei de legatura in subteran, se afla o trecere la nivel cu linia de legatura pe rue de Lagny(figurata pe track-map).
http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 781&zoom=2
Uploaded with ImageShack.us.
Pasajul de pe Rue de Lagny. In partea stanga se afla iesirea din Ateliers de Charonne, in dreapta linia se indreapta spre intrarea in subteran, iar in fata este un pasaj de la Petite Ceinture
Spuneam ca Ateliers de Charonne reprezinta locul de nastere a metroului parizian si a lui
pentru ca pe acolo au intrat primele rame pe reteaua de metrou, pe
. In partea de nord a atelierelor se afla un macaz care ducea chiar in calea ferata a Petite Ceinture, conectadu-se astfel cu complexul feroviar parzian. Petite Ceinture se afla pe un debleu, mult mai sus ca si Ateliers de Charonne, iar aceasta linie de legatura intre Petite Ceinture si Ateliers de Charonne era intr-o panta foarte accentuata. Petite Ceinture este dezafectata in prezent, a fost inchisa, deci prin urmare conectarea de la Charonne cu complexul feroviar parizian nu mai exista pentru ca linia de legatura nu mai e nici ea. Linia Petite Ceinture e dezafectata, dar nu demontata, dar deja asta reprezinta o alta discutie legata de complexul feroviar parizian.
Ateliers de Charonne, poza fotografiata chiar din Petite Ceinture. De sus, de aici pleca linia de legatura in jos la depou.
http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:At ... aronne.JPG
Uploaded with ImageShack.us
Ateliers de Charonne, pe dreapta linia Petite Ceinture
http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... gxOTQ5OTk3
Uploaded with ImageShack.us
Ateliers de Charonne, imagine sens opus. Perpendicular sub Petite Ceinture e rue de Lagny. In dreapta de Petite Ceinture e iesirea din depou, apoi trecerea la nivel, iar mergand pe linia metroului, situata intre Petite Ceinture si cladirea mare din dreapta, linia de metrou ajunge la intrarea in subteran
http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... gxOTQ5OTk3
Uploaded with ImageShack.us
O data cu inaugurarea
,se va face legatura
cu Ateliers de Charonne prin liniile care vin de la statia Nation, iar Ateliers de Charonne devine atat depou a lui
cat si depou a lui
. In 1934, cand
se extinde sper est, la Château de Vincennes si se construieste si depoul de la Fontenay, ramele de pe
, vor ramane in Fontenay, iar Ateliers de Charonne vor ramane pentru
.
andrei11 wrote:
Ateliers de Charonne... locul de nastere al magistralei M 2.
Ateliers de Charonne...este defapt locul de nastere al metroului parizian, ca sa spun asa. Ateliers de Charonne a fost deschis o data cu inaugurarea primului tronson din
avand aceeasi data de inaugurare. In track-mapul de mai jos apare si linia de legatura cu
spre statia Porte de Vincennes. Ateliers de Charonne sunt situate la suprafata, iar in drum spre
linia intra in subteran. Intre ateliere si intrarea liniei de legatura in subteran, se afla o trecere la nivel cu linia de legatura pe rue de Lagny(figurata pe track-map).
http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 781&zoom=2
Uploaded with ImageShack.us.
Pasajul de pe Rue de Lagny. In partea stanga se afla iesirea din Ateliers de Charonne, in dreapta linia se indreapta spre intrarea in subteran, iar in fata este un pasaj de la Petite Ceinture
rue de Lagny.jpg (95.47 KB; downloaded 5925 times)
Spuneam ca Ateliers de Charonne reprezinta locul de nastere a metroului parizian si a lui
pentru ca pe acolo au intrat primele rame pe reteaua de metrou, pe
. In partea de nord a atelierelor se afla un macaz care ducea chiar in calea ferata a Petite Ceinture, conectadu-se astfel cu complexul feroviar parzian. Petite Ceinture se afla pe un debleu, mult mai sus ca si Ateliers de Charonne, iar aceasta linie de legatura intre Petite Ceinture si Ateliers de Charonne era intr-o panta foarte accentuata. Petite Ceinture este dezafectata in prezent, a fost inchisa, deci prin urmare conectarea de la Charonne cu complexul feroviar parizian nu mai exista pentru ca linia de legatura nu mai e nici ea. Linia Petite Ceinture e dezafectata, dar nu demontata, dar deja asta reprezinta o alta discutie legata de complexul feroviar parizian.
Ateliers de Charonne, poza fotografiata chiar din Petite Ceinture. De sus, de aici pleca linia de legatura in jos la depou.
http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:At ... aronne.JPG
Uploaded with ImageShack.us
Ateliers de Charonne, pe dreapta linia Petite Ceinture
http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... gxOTQ5OTk3
Uploaded with ImageShack.us
Ateliers de Charonne, imagine sens opus. Perpendicular sub Petite Ceinture e rue de Lagny. In dreapta de Petite Ceinture e iesirea din depou, apoi trecerea la nivel, iar mergand pe linia metroului, situata intre Petite Ceinture si cladirea mare din dreapta, linia de metrou ajunge la intrarea in subteran
http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... gxOTQ5OTk3
Uploaded with ImageShack.us
O data cu inaugurarea
,se va face legatura
cu Ateliers de Charonne prin liniile care vin de la statia Nation, iar Ateliers de Charonne devine atat depou a lui
cat si depou a lui
. In 1934, cand
se extinde sper est, la Château de Vincennes si se construieste si depoul de la Fontenay, ramele de pe
, vor ramane in Fontenay, iar Ateliers de Charonne vor ramane pentru
.
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
Couronnes
Couronnes Métro Station by gsnedders, on Flickr
La 1903 in statia asta a avut loc un incendiu care a provocat moartea a peste 80 de oameni. Este cel mai grav incident produs la metroul parizian.
http://www.popularmechanics.com/science/4322631
Couronnes
Couronnes Métro Station by gsnedders, on Flickr
La 1903 in statia asta a avut loc un incendiu care a provocat moartea a peste 80 de oameni. Este cel mai grav incident produs la metroul parizian.
http://www.popularmechanics.com/science/4322631
couronnes disaster.jpg (181.92 KB; downloaded 5855 times)
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
MF01 la Stalingrad
Circulatia pe
se face cu rame de tip MF01
Stalingrad
Métro - Stalingrad by paul-henri, on Flickr
Metro station Stalingrad: Paris: September 2010 v5 by Barmy Bee, on Flickr
Stalingrad
Dezember in Paris VII by WeiterWinkel, on Flickr
Barbès-Rochechouart
barbes rochechouart by _leesa_, on Flickr
Barbès-Rochechouart metro station, Paris by Dan_DC, on Flickr
Pasajul de legatura de la Barbès-Rochechouart dintre
si
M comme Melville by Gabri Le Cabri, on Flickr
MF01 la Stalingrad
Circulatia pe
se face cu rame de tip MF01
Stalingrad
Métro - Stalingrad by paul-henri, on Flickr
Metro station Stalingrad: Paris: September 2010 v5 by Barmy Bee, on Flickr
Stalingrad
Dezember in Paris VII by WeiterWinkel, on Flickr
Barbès-Rochechouart
barbes rochechouart by _leesa_, on Flickr
Barbès-Rochechouart metro station, Paris by Dan_DC, on Flickr
Pasajul de legatura de la Barbès-Rochechouart dintre
si
M comme Melville by Gabri Le Cabri, on Flickr
- 2009
-
Posted:
-
Re: Franta-Metroul din Paris
2009
traverseaza si pachetul de linii ferate de la Gare du Nord,Gare de l'Est si Saint-Lazare. La ultima lucrurile stau putin mai complicat, voi explica mai tarziu de ce.
Pana atunci postez aceste doua imagini cu traversarea metroului la Gare du Nord. Metroul traverseaza tot pe estacade, dar fix deasupra liniilor tablierul este mai mare de tip pod grinzi cu zabrele. La fel este si la Gare de l'Est, numai ca acolo pachetul de linii ferate este mai rastrans.
Uploaded with ImageShack.us
http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... k0NDk5OTc=
Uploaded with ImageShack.us
Aici am postat doua filmulete youtube foarte bine realizate de pe
.
______________________________________
Portile de la peron in statia Bérault
traverseaza si pachetul de linii ferate de la Gare du Nord,Gare de l'Est si Saint-Lazare. La ultima lucrurile stau putin mai complicat, voi explica mai tarziu de ce.
Pana atunci postez aceste doua imagini cu traversarea metroului la Gare du Nord. Metroul traverseaza tot pe estacade, dar fix deasupra liniilor tablierul este mai mare de tip pod grinzi cu zabrele. La fel este si la Gare de l'Est, numai ca acolo pachetul de linii ferate este mai rastrans.
Uploaded with ImageShack.us
http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... k0NDk5OTc=
Uploaded with ImageShack.us
Aici am postat doua filmulete youtube foarte bine realizate de pe
.
______________________________________
Portile de la peron in statia Bérault
📖 Pagination options