Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
814 posts, 188422 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti
Nightwolf
Daca dai peste el esti vinovat ca nu te-ai asigurat la schimbarea directiei de mers. Asta unu la mana. Cat despre semaforul lui, la art. 161 lit. o mi se pare ca se reglementeaza circulatia biciclistilor ... si specifica unde ce si cum ... sincer acum la ora asta mi-e cam sila sa deschid regulamentul spete de genu asta am avut in general putine si marea majoritate pe trotuar ...
Indicatorul de at. biciclisti n-are relevanta in cazul mentionat de tine. Nu e acelasi lucru cu atentie tramvaie. Sau atentie animale. Biciclistul este, in esenta lui, participant la trafic, un vehicul in miscare. Ele sunt amplasate in general in zonele aglomerate, langa parcuri, etc. nu la orice intersectie unde sunt trasate piste de biciclisti ... Asa ar trebui instalate si indicatoare pt camioane, motociclisti sau, si mai rau, tantalai ai volanului
andrei11 wrote:
Voi tot nu ma intelegeti ! E vorba de biciclistii pe bicicleta care traverseaza strada "pe zebra lor" pe bicicleta si pedaland, ca sa fiu bine inteles, si nu de pietoni. Pietonii sau biciclestii care merg pe langa bicicleta, deci cu talpile picioarelor pe asfalt, e clar, au prioritate, nu se discuta. De fapt deviem un pic de la subiect, spuneti-mi si mie de ce semafoarele pentru biciclete din zona Hurmuzachi - Obor dupa ce s-au montat s-au demontat ? Aceasta este intrebarea. De fapt nu s-au demontat, au fost anulate ori prin scoaterea LED - urilor ori prin scoaterea sigurantelor de la tabloul general pentru ca nu mai functioneaza.
Daca dai peste el esti vinovat ca nu te-ai asigurat la schimbarea directiei de mers. Asta unu la mana. Cat despre semaforul lui, la art. 161 lit. o mi se pare ca se reglementeaza circulatia biciclistilor ... si specifica unde ce si cum ... sincer acum la ora asta mi-e cam sila sa deschid regulamentul spete de genu asta am avut in general putine si marea majoritate pe trotuar ...
Indicatorul de at. biciclisti n-are relevanta in cazul mentionat de tine. Nu e acelasi lucru cu atentie tramvaie. Sau atentie animale. Biciclistul este, in esenta lui, participant la trafic, un vehicul in miscare. Ele sunt amplasate in general in zonele aglomerate, langa parcuri, etc. nu la orice intersectie unde sunt trasate piste de biciclisti ... Asa ar trebui instalate si indicatoare pt camioane, motociclisti sau, si mai rau, tantalai ai volanului
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti
Dominatrix
Foto | Aceasta este cea mai semaforizată străduţă din Capitală!
Vă vine să credeţi? Primăria Capitalei a montat şapte semafoare pentru a facilita circulaţia pe o străduţă cu sens unic. Artera nu e deloc cea mai circulată din oraş, dar pentru angajaţii municipalităţii se pare că este un punct de inters maxim. Doar aşa se justifică faptul pentru care au pus atâtea semafoare aici.
Strada Pictor Ştefan Dimitrescu din sectorul 4 al Capitalei este cu sens unic, iar semafoarele au fost puse de curând la intersecţia cu Şos. Giurgiului. Aparatele de dirijare a traficului nu funcţionează încă, dar şoferii se tem că atunci când se va întâmpla asta va ieşi haos şi se vor forma cozi interminabile.
”Pentru ce trebuiau să pună semafor ca să oprească circulaţia pe şoseaua Giurgiului, când pe strada asta mică, cu sens unic (Pictor Ştefan Dumitrescu- n.r.) nu trec mai mult de 50 de maşini pe zi? Nu înţeleg. Va ieşi balamuc mare aici”, ne-a zis un şofer care frecventează zona. Deşi strada are doar o bandă pe sens, municipalitaea a montat chiar şi semafoare suspendate, de parcă nu erau suficiente cele montate pe marginea arterei.
Cât a costat toată afacerea? Am cerut această informaţie reprezentanţilor Administraţiei Străzilor în repetate rânduri, însă aceştia au refuzat să ne răspundă.
Fotografii si sursa: http://www.libertatea.ro/detalii/artico ... 58583.html
Foto | Aceasta este cea mai semaforizată străduţă din Capitală!
Vă vine să credeţi? Primăria Capitalei a montat şapte semafoare pentru a facilita circulaţia pe o străduţă cu sens unic. Artera nu e deloc cea mai circulată din oraş, dar pentru angajaţii municipalităţii se pare că este un punct de inters maxim. Doar aşa se justifică faptul pentru care au pus atâtea semafoare aici.
Strada Pictor Ştefan Dimitrescu din sectorul 4 al Capitalei este cu sens unic, iar semafoarele au fost puse de curând la intersecţia cu Şos. Giurgiului. Aparatele de dirijare a traficului nu funcţionează încă, dar şoferii se tem că atunci când se va întâmpla asta va ieşi haos şi se vor forma cozi interminabile.
”Pentru ce trebuiau să pună semafor ca să oprească circulaţia pe şoseaua Giurgiului, când pe strada asta mică, cu sens unic (Pictor Ştefan Dumitrescu- n.r.) nu trec mai mult de 50 de maşini pe zi? Nu înţeleg. Va ieşi balamuc mare aici”, ne-a zis un şofer care frecventează zona. Deşi strada are doar o bandă pe sens, municipalitaea a montat chiar şi semafoare suspendate, de parcă nu erau suficiente cele montate pe marginea arterei.
Cât a costat toată afacerea? Am cerut această informaţie reprezentanţilor Administraţiei Străzilor în repetate rânduri, însă aceştia au refuzat să ne răspundă.
Fotografii si sursa: http://www.libertatea.ro/detalii/artico ... 58583.html
- nemo
-
Posted:
-
Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti
nemo
Ca o parere personala, orice investitie care are rolul de a creste nivelul de siguranta a circulatiei este binevenita. Poate ca pe str. Stefan Dimitrescu nu se inregistreaza valori mari de trafic, insa in conditiile actuale este aproape imposibil sa iesi din aceasta straduta cu viraj stanga catre Sos. Giurgiului. Este foarte bine ca se va semaforiza acea intersectie, iar daca ar amenaja in acelasi timp si o trecere de pietoni acolo ar fi si mai bine. Daca noile semafoare ar fi corelate cu cele de la Piata Eroii Revolutiei (asa cum ar fi firesc), atunci nu s-ar forma cozi „interminabile” de vehicule.
Daca tot a fost deschis subiectul semafoarelor de pe Soseaua Giurgiului, am observat ca nu mai functioneaza de mult timp cele amplasate la intersectiile cu str. George Bacovia, str. Anghel Nuţu, precum si cele de la Cimitirul Evreiesc si de la CFR Progresul. Reactivarea acestor semafoare ar fi foarte necesara, mai ales in contextul in care majoritatea soferilor din zona conduc intr-un stil „sudic” sau „balcanic”, expunandu-i la riscuri inutile pe pietoni si pe ceilalti participanti la trafic.
Ca o parere personala, orice investitie care are rolul de a creste nivelul de siguranta a circulatiei este binevenita. Poate ca pe str. Stefan Dimitrescu nu se inregistreaza valori mari de trafic, insa in conditiile actuale este aproape imposibil sa iesi din aceasta straduta cu viraj stanga catre Sos. Giurgiului. Este foarte bine ca se va semaforiza acea intersectie, iar daca ar amenaja in acelasi timp si o trecere de pietoni acolo ar fi si mai bine. Daca noile semafoare ar fi corelate cu cele de la Piata Eroii Revolutiei (asa cum ar fi firesc), atunci nu s-ar forma cozi „interminabile” de vehicule.
Daca tot a fost deschis subiectul semafoarelor de pe Soseaua Giurgiului, am observat ca nu mai functioneaza de mult timp cele amplasate la intersectiile cu str. George Bacovia, str. Anghel Nuţu, precum si cele de la Cimitirul Evreiesc si de la CFR Progresul. Reactivarea acestor semafoare ar fi foarte necesara, mai ales in contextul in care majoritatea soferilor din zona conduc intr-un stil „sudic” sau „balcanic”, expunandu-i la riscuri inutile pe pietoni si pe ceilalti participanti la trafic.
- florin
-
Posted:
-
Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti
florin
Montarea semafoarelor la intersecţiile cu străduţele mici ajută şi la sincronizarea lor, pentru că degeaba ai 2 semafoare succesive sincronizate, dacă între ele ai o trecere de pietoni sau alt "obstacol" unde se opreşte coloana de maşini. Un exemplu ar fi Calea Victoriei la intersecţie cu Sevastopol, dimineaţa la trecerea aia de pietoni se formează cozi care ajung până în Piaţa Victoriei şi fac inutilă sincronizarea semafoarelor de pe Calea Victoriei.
Montarea semafoarelor la intersecţiile cu străduţele mici ajută şi la sincronizarea lor, pentru că degeaba ai 2 semafoare succesive sincronizate, dacă între ele ai o trecere de pietoni sau alt "obstacol" unde se opreşte coloana de maşini. Un exemplu ar fi Calea Victoriei la intersecţie cu Sevastopol, dimineaţa la trecerea aia de pietoni se formează cozi care ajung până în Piaţa Victoriei şi fac inutilă sincronizarea semafoarelor de pe Calea Victoriei.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti
Nightwolf
Art. de rahat, semafoarele exista de 4 ani si n-au functionat niciodata ... si nici nu vor functiona vreodata ....
Dominatrix wrote:
Foto | Aceasta este cea mai semaforizată străduţă din Capitală!
Vă vine să credeţi? Primăria Capitalei a montat şapte semafoare pentru a facilita circulaţia pe o străduţă cu sens unic. Artera nu e deloc cea mai circulată din oraş, dar pentru angajaţii municipalităţii se pare că este un punct de inters maxim. Doar aşa se justifică faptul pentru care au pus atâtea semafoare aici.
Strada Pictor Ştefan Dimitrescu din sectorul 4 al Capitalei este cu sens unic, iar semafoarele au fost puse de curând la intersecţia cu Şos. Giurgiului. Aparatele de dirijare a traficului nu funcţionează încă, dar şoferii se tem că atunci când se va întâmpla asta va ieşi haos şi se vor forma cozi interminabile.
”Pentru ce trebuiau să pună semafor ca să oprească circulaţia pe şoseaua Giurgiului, când pe strada asta mică, cu sens unic (Pictor Ştefan Dumitrescu- n.r.) nu trec mai mult de 50 de maşini pe zi? Nu înţeleg. Va ieşi balamuc mare aici”, ne-a zis un şofer care frecventează zona. Deşi strada are doar o bandă pe sens, municipalitaea a montat chiar şi semafoare suspendate, de parcă nu erau suficiente cele montate pe marginea arterei.
Cât a costat toată afacerea? Am cerut această informaţie reprezentanţilor Administraţiei Străzilor în repetate rânduri, însă aceştia au refuzat să ne răspundă.
Fotografii si sursa: http://www.libertatea.ro/detalii/artico ... 58583.html
Art. de rahat, semafoarele exista de 4 ani si n-au functionat niciodata ... si nici nu vor functiona vreodata ....
- nemo
-
Posted:
-
Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti
nemo
@Nightwolf : De ce nu vor functiona niciodata aceste semafoare? Atunci de ce s-au montat, de decor?
Celelalte patru semafoare nefunctionale de pe Soseaua Giurgiului (de la intersectiile cu str. George Bacovia, str. Anghel Nuţu, Cimitirul Evreiesc si CFR Progresul) vor mai functiona vreodata? Sau trebuie sa moara cineva pentru a fi puse in functiune (cum a fost cazul acelei femei pe strada Turda)?
@Nightwolf : De ce nu vor functiona niciodata aceste semafoare? Atunci de ce s-au montat, de decor?
Celelalte patru semafoare nefunctionale de pe Soseaua Giurgiului (de la intersectiile cu str. George Bacovia, str. Anghel Nuţu, Cimitirul Evreiesc si CFR Progresul) vor mai functiona vreodata? Sau trebuie sa moara cineva pentru a fi puse in functiune (cum a fost cazul acelei femei pe strada Turda)?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti
Dominatrix
S-au montat la dispozitiile Directiei de Transporturi, Drumuri si Siguranta Circulatiei din cadrul PMB pentru reducerea numarului de accidente, in intersectiile unde in ultimul an au avut loc minim 3 accidente rutiere produse din aceeasi cauza. Daca nu vor mai avea loc accidente asemanatoare in acele intersectii, vor fi lasate asa cum sunt. In caz contrar, vor deveni complet functionale. Eroarea principala a rationamentului este ca un nou semafor segmenteaza circulatia pe tronsonul respectiv, deci se reduce capacitatea de trafic a arterei, care in multe cazuri este oricum insuficienta pentru cererea existenta, mai ales la orele de varf.
S-au montat la dispozitiile Directiei de Transporturi, Drumuri si Siguranta Circulatiei din cadrul PMB pentru reducerea numarului de accidente, in intersectiile unde in ultimul an au avut loc minim 3 accidente rutiere produse din aceeasi cauza. Daca nu vor mai avea loc accidente asemanatoare in acele intersectii, vor fi lasate asa cum sunt. In caz contrar, vor deveni complet functionale. Eroarea principala a rationamentului este ca un nou semafor segmenteaza circulatia pe tronsonul respectiv, deci se reduce capacitatea de trafic a arterei, care in multe cazuri este oricum insuficienta pentru cererea existenta, mai ales la orele de varf.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Dominatrix
Ce străzi să eviți la orele de vârf, în Capitală: HARTA celor mai aglomerate artere
http://b365.ro/news/ce-stra ... te-artere/
Din teren, se poate constata că infrastructura rutieră a Bucureștiului este cu mult depășită. Însă acest fapt trece ca literă de lege şi în actele oficiale ale Primăriei Generale. În Planul Intergat de Dezvoltare Urbană se arată negru pe alb, ca pe unele artere din centru, volumul de trafic depășește capacitatea sectorului de drum, la orele de vârf.
Continuarea aici.
Ce străzi să eviți la orele de vârf, în Capitală: HARTA celor mai aglomerate artere
http://b365.ro/news/ce-stra ... te-artere/
Din teren, se poate constata că infrastructura rutieră a Bucureștiului este cu mult depășită. Însă acest fapt trece ca literă de lege şi în actele oficiale ale Primăriei Generale. În Planul Intergat de Dezvoltare Urbană se arată negru pe alb, ca pe unele artere din centru, volumul de trafic depășește capacitatea sectorului de drum, la orele de vârf.
Continuarea aici.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti
Nightwolf
Vezi raspunsul lui Dominatrix. Iar Turda n-are nicio legatura cu Giurgiului. Sa nu confundam rahatul turcesc cu ala romanesc ... sau invers. Sau acum incepem sa ne gandim daca ce s-a intamplat la Timisoara se va intampla la Giurgiu? N-au nicio legatura semafoarele cu accidentele. Legatura directa de cauzalitate o reprezinta in ordine -- mentalitatea, educatia si caracterul faptuitorului in comiterea infractiunii
nemo wrote:
@Nightwolf : De ce nu vor functiona niciodata aceste semafoare? Atunci de ce s-au montat, de decor?
Celelalte patru semafoare nefunctionale de pe Soseaua Giurgiului (de la intersectiile cu str. George Bacovia, str. Anghel Nuţu, Cimitirul Evreiesc si CFR Progresul) vor mai functiona vreodata? Sau trebuie sa moara cineva pentru a fi puse in functiune (cum a fost cazul acelei femei pe strada Turda)?
Vezi raspunsul lui Dominatrix. Iar Turda n-are nicio legatura cu Giurgiului. Sa nu confundam rahatul turcesc cu ala romanesc ... sau invers. Sau acum incepem sa ne gandim daca ce s-a intamplat la Timisoara se va intampla la Giurgiu? N-au nicio legatura semafoarele cu accidentele. Legatura directa de cauzalitate o reprezinta in ordine -- mentalitatea, educatia si caracterul faptuitorului in comiterea infractiunii
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
cornel001
Asta seara, dezastru pe Calea Victoriei. "Coincidenta", militienii "dirijau" prin intersectii (compar cu zilele trecute pe acelasi traseu aceeasi ora). Dobitocii dau carnet contra degustat organe genitale, stau la caldura in birouri cand se incalca regulile de circulatie zilnic fara numar, si cand se plictisesc mai ies pe strada sa ne-o traga. Daca as fi prim ministru i-as da afara pe toti, mai echilibrez bugetul.
realistul wrote:
Dupa ce o perioada dupa reconfigurarea intersectiei de la Razoare sa circulat foarte bine, de ceva vreme este dezastru in trafic.Or fi de vina politistii care dirijeaza sau craterele din asfalt
Asta seara, dezastru pe Calea Victoriei. "Coincidenta", militienii "dirijau" prin intersectii (compar cu zilele trecute pe acelasi traseu aceeasi ora). Dobitocii dau carnet contra degustat organe genitale, stau la caldura in birouri cand se incalca regulile de circulatie zilnic fara numar, si cand se plictisesc mai ies pe strada sa ne-o traga. Daca as fi prim ministru i-as da afara pe toti, mai echilibrez bugetul.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
aztec
@Cornel.
Depinde de ora la care ai circulat... a fost concert la sala palatului si tot in zona au venit basculante si bobcaturi sa stranga zapada ramasa pe trotuare. Iti spun asta pt ca lucrez in zona si am vazut asta.
@Cornel.
Depinde de ora la care ai circulat... a fost concert la sala palatului si tot in zona au venit basculante si bobcaturi sa stranga zapada ramasa pe trotuare. Iti spun asta pt ca lucrez in zona si am vazut asta.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Dr2005
Aropo de trafic... de ce nu se postează, din când în când, un miliţian la intersecţia Bd. Vasile Milea cu Bd. Iuliu Maniu? Ar da amenzi fără număr pentru:
- virat stânga peste linia de tramvai (interzis şi semnalizat a atare) dinspre Vasile Milea spre Iuliu Maniu (mbele sensuri)
- pătrundere în intersecţie pe linia de tramvai (Bd. Vasile Milea are cel puţin o bandă pe sens, prin urmare nu se admite intrarea în intersecţie pe linia de tramvai)
- depăşirea prin stânga a refugiului de tramvai
- neacordarea priorităţii pietonilor la întâlnirea semnalului verde intermitent
- întoarcere pe linia continuă pe Bd. Vasile Milea, peste linia continuă şi în zona de acţiune a indicatorului ,,Oprirea interzisă" (atât printre gardurile din zona Afi, cât şi mai jos, unde a păţit-o şi Lucescu)
- oprire în raza de acţiune a indicatorului ,,Oprirea interzisă"
- oprire pe colţul intersecţiei (mai ales taxiuri)
- parcare pe trotuar fără a asigura spaţiu de o lăţime de cel puţin 1m pentru pietoni
- oprire şi staţionare în staţii RATB marcate corespunzător cu indicator ,,staţie de autobuz"
- traversare neregulamentară a pietonilor
Orice poliţist s-ar duce acolo, în juma' de oră îşi face planul de amenzi pe toată luna! De unde concluzia că ori poliţaii noştrii sunt incompetenţi, ori li se rupe de lege (că dacă primaru' se şterge la cwr cu legea, organu' de ce să nu facă la fel?), pentru că în rarele ocazii când apare miliţian acolo, bizonii fac stânga peste linia de tramvai sau depăşesc refugiul pe stânga cu organu' în mijlocu' intersecţiei, care organ nu le zice nimic. Nu mai zic de pietonii care ţâşnesc de peste tot. Doar taximetriştii mai pleacă de pe colţul intersecţiei (dar nu întotdeauna) când văd organu' (care altfel nu îşi poate opri maşina să meargă la fast food din cauza taximetriştilor).
Aropo de trafic... de ce nu se postează, din când în când, un miliţian la intersecţia Bd. Vasile Milea cu Bd. Iuliu Maniu? Ar da amenzi fără număr pentru:
- virat stânga peste linia de tramvai (interzis şi semnalizat a atare) dinspre Vasile Milea spre Iuliu Maniu (mbele sensuri)
- pătrundere în intersecţie pe linia de tramvai (Bd. Vasile Milea are cel puţin o bandă pe sens, prin urmare nu se admite intrarea în intersecţie pe linia de tramvai)
- depăşirea prin stânga a refugiului de tramvai
- neacordarea priorităţii pietonilor la întâlnirea semnalului verde intermitent
- întoarcere pe linia continuă pe Bd. Vasile Milea, peste linia continuă şi în zona de acţiune a indicatorului ,,Oprirea interzisă" (atât printre gardurile din zona Afi, cât şi mai jos, unde a păţit-o şi Lucescu)
- oprire în raza de acţiune a indicatorului ,,Oprirea interzisă"
- oprire pe colţul intersecţiei (mai ales taxiuri)
- parcare pe trotuar fără a asigura spaţiu de o lăţime de cel puţin 1m pentru pietoni
- oprire şi staţionare în staţii RATB marcate corespunzător cu indicator ,,staţie de autobuz"
- traversare neregulamentară a pietonilor
Orice poliţist s-ar duce acolo, în juma' de oră îşi face planul de amenzi pe toată luna! De unde concluzia că ori poliţaii noştrii sunt incompetenţi, ori li se rupe de lege (că dacă primaru' se şterge la cwr cu legea, organu' de ce să nu facă la fel?), pentru că în rarele ocazii când apare miliţian acolo, bizonii fac stânga peste linia de tramvai sau depăşesc refugiul pe stânga cu organu' în mijlocu' intersecţiei, care organ nu le zice nimic. Nu mai zic de pietonii care ţâşnesc de peste tot. Doar taximetriştii mai pleacă de pe colţul intersecţiei (dar nu întotdeauna) când văd organu' (care altfel nu îşi poate opri maşina să meargă la fast food din cauza taximetriştilor).
- florin
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
florin
Îi doare undeva de lege. Am făcut acum mai bine de o lună o reclamaţie legată de o intersecţie unde se trece frecvent pe roşu şi sunt nevoit să fac slalom printre maşini pe culoarea verde pentru pietoni. Nu numai că n-am primit nicun răspuns, dar aseară, în aceiaşi intersecţie era să dea peste mine o maşină de poliţie care a trecut pe roşu (fără niciun fel semnal în funcţiune).
Îi doare undeva de lege. Am făcut acum mai bine de o lună o reclamaţie legată de o intersecţie unde se trece frecvent pe roşu şi sunt nevoit să fac slalom printre maşini pe culoarea verde pentru pietoni. Nu numai că n-am primit nicun răspuns, dar aseară, în aceiaşi intersecţie era să dea peste mine o maşină de poliţie care a trecut pe roşu (fără niciun fel semnal în funcţiune).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Chev Celios
Si la podul de la Mihai Bravu de peste Dambovita este crima si pedeapsa in fiecare zi. Nu inteleg de nu se repara acele semafoare.
Si la podul de la Mihai Bravu de peste Dambovita este crima si pedeapsa in fiecare zi. Nu inteleg de nu se repara acele semafoare.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination