Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateDiametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2709 posts, 430597 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 194
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei Utilizator anonim

A fost atacata si Piata Virgiliu, aici se demonteaza liniile de tramvai. In rest se lucreaza exclusiv la retelele edilitare, lucrarea cel putin la prima vedere pare deja sufocata de exproprieri. A inceput si demontarea statiei de la Vasile Parvan.

 


Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei Nightwolf

Punem pariu ca pana la vara nu cade nicio casa??

 


Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei shoppy

Vezi ca vara e peste 5 saptamani, ar fi bine sa inceapa demolarile peste 5 saptamani, cred ca ai vrut sa zici toamna :| .

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei Tom

Nightwolf wrote:
Punem pariu ca pana la vara nu cade nicio casa??
Dar pana atunci vom avea totusi cel putin un spectacol cu puradei urcati pe acoperis si care striga ca se arunca de acolo.

 


Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei ANTENA

Poate am mai spus, am o ruda pe Berzei, care e pe lista de demolari. Pana acum nu s-a obosit nimeni de la Primarie sa-i trimita vreo notificare.
A fost doar o discutie asa in principiu, acum vreo 2 ani, pentru despagubire in bani sau schimb cu apartament in alta parte, dar nimic concret.
Astia chiar au bani de exproprieri? Guvernul a declarat lucrarea "de utilitate publica", cu lege speciala? Asa trebuie, ca sa se poata apuce de demolari imediat, ca la Basarab.

 


Re: Lucrarile pe tronsonul Piata Virgiliu - Calea Plevnei Dominatrix

Nu inteleg de ce au inceput cu demontarea liniei de tramvai si nu cu exproprierile si demolarile, cum ar fi fost normal. Ar fi trebuit lasat transportul in comun pana cand s-ar fi rezolvat cel putin cu exproprierile, eventual s-ar fi si demolat o parte din case, apoi se ocupau de linia de tramvai.
Asa se va taragana inca ani buni de acum incolo, mai rau ca la Basarab, ca pe Berzei stau si oameni mai rasariti, nu numai minoritari si fetite ca pe Orhideelor.

Am vazut ca au demontat si linia de tramvai din statia de pe Calea Plevnei, la capatul de la Vasile Parvan. Se va mai reface bucla de tramvai pe Sf. Constantin - Aurora - Cobalcescu?

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia sloppy

Si unde or sa intoarca tramvaiele 24,45 daca se desfinteaza bucla de la Gara de Nord ??? :P  :D

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Dr2005

La Banu Manta sau la Vasile Pârvan... oricum, de ani buni cartierul Bucureştii-Noi e aproape izolat (ar dacă nu pica tovarăşul şi se finaliza metroul probabil dispăreau complet şi 20, 24, 97)... sunt, în schimb, n'şpe mii de legături cu Gara de Nord (de parcă toată lumea merge la Gara de Nord), în vreme ce spre P-ţa. Presei, de exemplu, trebuie să taxezi 2 bilete (că 331 nu merge direct), iar de legături directe cu Dr. Taberei sau măcar Crângaşi nici nu poate fi vorba, fără sute de metri de mers pe jos (Podul Grant) sau stat prin staţii cu zecile de minute (20/620) pentru a se ajunge la 41. Asta în condiţiile în care 645 întoarce la Clăbucet când ar putea merge liniştit până în centru (dar nu pe acelaşi traseu cu 300), iar 42 ar putea circula la 15 minute, că tramvaie sunt.€

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Costin

Din pacate, daca se face mega-bulevardul Uranus pana in Calea 13 Septembrie, problema semnalata de Dragos nu se rezolva, ca "centru" nu inseamna doar zona Izvor - Casa Poporului. Cea mai eleganta solutie, si chiar simplu de realizat, ar fi sa intinda in Piata Garii de Nord cativa metri de sarma si sa instaleze niste macaze si incrucisari si sa faca o linie de troleibuz Straulesti - Gara de Nord - Calea Plevnei - Kogalniceanu - Piata Rosetti. Pajura are legatura cu Piata Romana, de ce nu s'ar duce o linie din Bucurestii Noi la Universitate? Dar deja sunt offtopic...

Proiectul supralargirii strazilor Buzesti-Berzei nu aduce nimic bun transportului in comun, atata timp cat tramvaiele vor duce nicaieri (si anume, la Vasile Parvan). Cine merge acolo? E fix intre Universitate si Eroilor si singurele puncte de interes sunt Liceul Cervantes si capatul troleibuzelor, pentru cine doreste sa mearga in centru si nu a luat deja 300 de la Clabucet...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Tom

Pana se face bulevardul si linia, exista astazi o linie cu care ar putea face legatura cu alte zone: pe dr.Felix. Ar putea sa-l faca pe 24 intre Damaroaia si Pantelimon, pentru ca foarte probabil capatul dela Banu Manta va ramane nefolosit dupa punerea in functiune a liniei pe pasajul videan.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Dominatrix

Dupa ce se termina pasajul videan, eu l-as uni pe 24 cu 47 via dr. Felix si Pod Basarab, pentru ca ambele linii au frecventa asemanatoare. Ar iesi o linie Cet Vest - Grozavesti - Dr. Felix - Buc. Noi/Damaroaia.
Nu inteleg de ce nu le unesc acum pe 45 si 46 ca sa mai descongestioneze capatul de la Banu Manta, plus ca ambele linii au frecventa asemanatoare.
cos wrote:
Proiectul supralargirii strazilor Buzesti-Berzei nu aduce nimic bun transportului in comun, atata timp cat tramvaiele vor duce nicaieri (si anume, la Vasile Parvan). Cine merge acolo? E fix intre Universitate si Eroilor si singurele puncte de interes sunt Liceul Cervantes si capatul troleibuzelor, pentru cine doreste sa mearga in centru si nu a luat deja 300 de la Clabucet...
Exact. Capatul ala a fost dintotdeauna o improvizatie, aparuta ca urmare a ideilor cretine a Geniului Carpatilor. Un lucru mai putin cunoscut este ca in 1992 sau 1993, a existat un proiect de realizare a unei linii de tramvai de la Vasile Parvan pe str. Hasdeu - str. Izvor - Piata Puisor - Cal. 13 Septembrie  si mai departe spre Ghencea. Probabil ca nu s-a realizat din lipsa de fonduri si/sau din cauza protestelor 13 Septembrierilor.

Poate daca se face mizeria aia de Catedrala a Neamului Prost, gaseste dr. Oetker bani si pentru Bd. Uranus pana la Piata Chirigiu cu a sa linie de tramvai, ca proiectul exista de mult. Cererere ar fi si s-ar putea realiza multiple legaturi nord-sud.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Tavi

Deocamdata se munceste ca-n ... Africa :)
am trecut aseara pe Berzei. nu aveam pretentia sa vad pe cineva dar mai trecusem cu 2-3 sapt in urma si nu s-a miscat nimc :(
managerul si-o fi luat diploma pe shpaga oare?  ... nu inteleg de ce oare s-a pornit lucrarea fara resursele necesare?!
ufff
un link pentru destindere: http://www.trilulilu.ro/playlist/359288/play :)

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Dominatrix

Tavi wrote:
Deocamdata se munceste ca-n ... Africa :)
Ar fi excelent sa se lucreze asa. De exemplu, pasajul 26 iulie din Zamalek (Cairo) cam tot atat de lung cat Pasajul Baas-Arab de la noi s-a construit in 3 ani si ceva, deci mai repede decat la noi, si asta acum vreo 25 de ani. Nici n-ar trebui sa ne mire, fiindca egiptenii au mii de ani de constructii in spate, in timp ce romanii au vreo 600 de ani de istorie de demolat cetati si dat tribut sa nu se supere turcii si habsburgii. Sa vezi ce sistem de autostrazi au africanii in Johannesburg, netede ca in palma, ca daca ai face abstractie de peisajul inconjurator, ai zice ca esti in Germania. Si sa vezi ce tren urban isi trag, in timp ce noi abia am reusit sa facem o mocanita intre Gara de Nord si Otopeni, care nici macar nu te lasa la aeroport, ci undeva in camp. Ca sa nu mai zic ce tramvaie faine vor circula in Maroc, la Rabat, in timp ce noi in anul de gratie 2010 inca fabricam mici dinozauri de tipul V3A-2s cu actionare reostatica. Nu s-a realizat nici macar o schema de comanda ca usile de acces sa poata fi deschise simultan pe ambele parti, sau cel putin sa poata fi comandate din ambele cabine. 44 cand ajunge la cap de linie deschide usile pe o parte apoi le inchide pana se plimba vatmanul dintr-un cap in altul si le redeschide pe partea cealalta ca sa mai urce calatorii sositi intre timp.
Tavi wrote:
am trecut aseara pe Berzei. nu aveam pretentia sa vad pe cineva dar mai trecusem cu 2-3 sapt in urma si nu s-a miscat nimc :(
managerul si-o fi luat diploma pe shpaga oare? ... nu inteleg de ce oare s-a pornit lucrarea fara resursele necesare?!
ufff
un link pentru destindere: http://www.trilulilu.ro/playlist/359288/play :)
Lucrarile din Vomania nu sunt tergiversate din cauza lipsei banilor sau problemelor cu exproprierile... Acestea sunt povesti de servit credulilor, pe posturile TV. Cele mai multe amanari sunt datorate faptului ca atat timp cat e santierul deschis, ai de unde sa te "aprovizionezi", pentru tine si pentru cei de care depinzi, prietenii stiu de ce si cu ce. Un pasaj ca Baas-Arabul mai construieste vreun cartier de vile pe langa el. Daca ar merge repede, nu se poate face asta. Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese. Pauze strategice, evident.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Tavi

OK, paralelismul facut de mine jigneste putin Africa  :) .... Cairo nu e un oras e tara in toata regula (populatie Cairo+suburbii cam cat Romania cu tot cu capsunari). De S.Africa nu mai vorbim ... e o combinata anglo-olandeza cu insertii negre :)
A propos! Stiti cum se faceau autostrazile in Africa de Sud inainte de Mandela? Calcau negri cu buldozerul. Dar linia continua stiti cum o trageau? Pe aia din mijloc ii puneau sa rada... nu-s rasist, scuze celor care nu gusta bancuri de gen ... Cam asa e si pe meleagurile nostre doar ca ne calca pe portofel prin taxele pe care le platim noi, copii nostri, nepoti etc  :x

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 194
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Diametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433559 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use