Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

951 posts, 328921 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 68
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Dispecerizarea automată a transportului public Utilizator anonim

RATB în 2011: călătorii vor afla în cât timp vine autobuzul în staţie
Regia Autonomă de Transport București are planuri mari pentru 2011. Începând cu acest an, bucureștenii ar putea fi informați în stații, prin panouri electronice, în cât timp ajung mijloacele de transport. Pentru confortul călătorilor pe timpul verii, conducerea RATB vrea să doteze toate autobuzele cu aparate de aer condiționat.

Pe primul loc în planul de investiții al RATB este introducerea tuturor mijloacelor de transport în Sistemul de Management al Traficului din Capitală. În acest moment, doar 300 dintre cele 1500 de vehicule aflate în parcul circulant al RATB au fost integrate în acest sistem.

“Introducerea tuturor mijloacelor în Sistemul de Management al Traficului m-ar ajuta să monitorizez toate autovehiculele din București vizavi de respectarea programului de lucru. Nu ar trebui să mai am la capăt de linii niște angajați care ar putea fi redistribuiți. În acest moment la toate capetele de linii am niște angajați care verifică și pontează dacă autobuzul sau tramvaiul a ajuns. Cu noul sistem le-aș vedea pe toate prin GPS, nu mai am nevoie de personalul respectiv”, a precizat pentru B365.ro, Adrian Criț, director general al RATB, adăugând că această investiție ar costa câteva milioane de euro.

Reprezentanții Regiei intenționează să monteze în stații panouri electronice de informare astfel încât călătorul să știe cât mai are de așteptat până la sosirea mijlocului de transport în comun.

“Pe viitor am în strategie și o hartă a mijloacelor de transport în comun ca omul să vadă din casă, de pe internet sau să verifice printr-un sms când ajunge mijlocul de transport în stație”, a mai spus Adrian Criț.

În planul de buget pentru acest an, directorul RATB a introdus și un proiect privind dotarea tututor autobuzelor cu aparate de aer condiționat. Când au fost cumpărate cele o mie de noi autobuze, doar jumătate dintre ele avea instalate aparate de aer condiționat. Între timp încă 13 autobuze au mai fost îmbunătățite. “Mai avem 487 de autobuze care nu au aer condiționat. În funcție de buget, în acest an le vom dota și pe acestea cu aer condiționat”, a mai precizat directorul RATB.

Tot în acest an, conducerea RATB intenționează să instaleze în București automate de eliberat și încărcat carduri Activ. “Bucureștenii vor avea astfel tot timpul posibilitatea să achiziționeze carduri. Renunț la punctele de vânzare. De exemplu acum, duminica, doar anumite centre de vânzare sunt deschise”, a explicat Adrian Criț.

20% din liniile de tramvai ale RATB au nevoie de modernizare urgentă. Infrastructura în anumite zone nu a mai fost refăcută de aproximativ 30 de ani devenind un adevărat pericol public. “Am cerut modernizarea infrastructurii pe bulevardul Gloriei, pe Camil Ressu și Nicolae Teclu. Acestea întră într-un program multianual”, a precizat directorul RATB.

Pe lista de investiții pentru 2011 se mai regăsesc și modernizarea Uzinei RATB și a unui depou al Regiei. Toate aceste proiecte de investiții depind însă de Consiliul General al Municipiului București care va trebui să aprobe bugetul RATB.

https://b365.ro/ratb-in-2011-calatorii-v ... e-44147/

 


Re: Stiri, noutati, perspective Der Hofmeister

Utilizator anonim wrote:
RATB în 2011: călătorii vor afla în cât timp vine autobuzul în staţie
Regia Autonomă de Transport București are planuri mari pentru 2011. Începând cu acest an, bucureștenii ar putea fi informați în stații, prin panouri electronice, în cât timp ajung mijloacele de transport. Pentru confortul călătorilor pe timpul verii, conducerea RATB vrea să doteze toate autobuzele cu aparate de aer condiționat.

Pe primul loc în planul de investiții al RATB este introducerea tuturor mijloacelor de transport în Sistemul de Management al Traficului din Capitală. În acest moment, doar 300 dintre cele 1500 de vehicule aflate în parcul circulant al RATB au fost integrate în acest sistem.

“Introducerea tuturor mijloacelor în Sistemul de Management al Traficului m-ar ajuta să monitorizez toate autovehiculele din București vizavi de respectarea programului de lucru. Nu ar trebui să mai am la capăt de linii niște angajați care ar putea fi redistribuiți. În acest moment la toate capetele de linii am niște angajați care verifică și pontează dacă autobuzul sau tramvaiul a ajuns. Cu noul sistem le-aș vedea pe toate prin GPS, nu mai am nevoie de personalul respectiv”, a precizat pentru B365.ro, Adrian Criț, director general al RATB, adăugând că această investiție ar costa câteva milioane de euro.

Reprezentanții Regiei intenționează să monteze în stații panouri electronice de informare astfel încât călătorul să știe cât mai are de așteptat până la sosirea mijlocului de transport în comun.

“Pe viitor am în strategie și o hartă a mijloacelor de transport în comun ca omul să vadă din casă, de pe internet sau să verifice printr-un sms când ajunge mijlocul de transport în stație”, a mai spus Adrian Criț.

În planul de buget pentru acest an, directorul RATB a introdus și un proiect privind dotarea tututor autobuzelor cu aparate de aer condiționat. Când au fost cumpărate cele o mie de noi autobuze, doar jumătate dintre ele avea instalate aparate de aer condiționat. Între timp încă 13 autobuze au mai fost îmbunătățite. “Mai avem 487 de autobuze care nu au aer condiționat. În funcție de buget, în acest an le vom dota și pe acestea cu aer condiționat”, a mai precizat directorul RATB.

Tot în acest an, conducerea RATB intenționează să instaleze în București automate de eliberat și încărcat carduri Activ. “Bucureștenii vor avea astfel tot timpul posibilitatea să achiziționeze carduri. Renunț la punctele de vânzare. De exemplu acum, duminica, doar anumite centre de vânzare sunt deschise”, a explicat Adrian Criț.

20% din liniile de tramvai ale RATB au nevoie de modernizare urgentă. Infrastructura în anumite zone nu a mai fost refăcută de aproximativ 30 de ani devenind un adevărat pericol public. “Am cerut modernizarea infrastructurii pe bulevardul Gloriei, pe Camil Ressu și Nicolae Teclu. Acestea întră într-un program multianual”, a precizat directorul RATB.

Pe lista de investiții pentru 2011 se mai regăsesc și modernizarea Uzinei RATB și a unui depou al Regiei. Toate aceste proiecte de investiții depind însă de Consiliul General al Municipiului București care va trebui să aprobe bugetul RATB.

http://b365.ro/news/ratb-in-2011-calato ... in-statie/



Atatea vorbe goale pe centimetru patrat de pagina web mai rar...

Ca sa sublinieze eforturile constante ale domniei sale, ar fi putut sa spuna, de exemplu:  â€œMai avem DOAR 487 de autobuze care nu au aer condiÈ›ionat.” O nimica toata, avand in vedere ca s-au cam coit vreo doi ani sa termine de echipat 13 bucati...

Sunt curios daca macar 1% din ideile geni(t)ale exprimate mai sus se vor materializa in viitorul cat de cat apropiat.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Călătorii RATB vor afla de pe panouri electronice în cât timp ajunge autobuzul în stație

Bucureștiul se mai apropie un pic de marile capitale europene. Peste numai câteva luni, bucureștenii care circulă cu autobuzele și troleibuzele RATB vor fi informați în timp real asupra orei exacte la care mijlocul de transport dorit ajunge în stație. Sistemul va fi introdus pe toate liniile.
Regia Autonomă de Transport București intenționează să achiziționeze un sistem de monitorizare și control trafic în timp real pentru vehiculele sale. Mai exact, în acest sistem vor fi introduse cele 1000 de autobuze Mercedes ale Regiei și 100 troleibuze.

“Astăzi (n.r. luni) am trimis documentația de atribuire către ANRMAP pentru verificare și dacă totul merge bine în 15 zile va putea începe procesul de atribuire a contractului”, a precizat pentru B365.ro, directorul general al RATB, Adrian Criț.

Astfel, în stațiile RATB vor fi montate panouri electronice care vor informa călătorii asupra timpului de așteptare până la sosirea mijlocului de transport dorit.

“În câteva luni aceste sistem ar trebui să funcționeze în Capitală. Va fi introdus pe toate liniile”, a mai precizat directorul general RATB.

Costul estimat de achiziție al sistemului de monitorizare și control trafic este de 760.000 euro fără TVA.

Noua investiție a fost anunțată încă de la începutul anului. “Pe viitor am în strategie și o hartă a mijloacelor de transport în comun ca omul să vadă din casă, de pe internet sau să verifice printr-un sms când ajunge mijlocul de transport în stație”, spunea atunci Adrian Criț pentru B365.ro.

http://b365.ro/news/calator ... in-statie/

 


Re: Stiri, noutati, perspective Der Hofmeister

Vorbe in vant. Pana cand Crit nu decide ca RATB sa nu mai functioneze aproximativ sub cota de avarie (deci, mult sub cererea reala), acest sistem va oferi detalii cu caracter pur informativ. Pe scurt, ar fi degeaba. Cum in Bucuresti, cam toate se fac de dragul de a fi facute, fara a fi neaparat eficiente, RATB nu va reusi, ca de obicei, sa atraga clientela noua. Oamenii vor circula in continuare cu masinile personale, ambuteiajele vor fi la ordinea zilei, benzi dedicate pentru transportul in comun nu exista, deci de unde si pana unde ar trebui eu sa-l cred pe Crit ca "marea minune" va da roade?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Niciodata in ultimii 22 de ani transportul public din oras nu a avut de suferit si nu a fost batjocorit in halul in care este sub conducerea lui Crit.

Ce nu pare sa inteleaga acest individ este ca prin politica tembela pe care a dus-o nu va face decat sa indeparteze si mai mult clientela, care oricum scade vertigionos de niste anisori buni.  Pe langa asta, cu primarii si consilierii pe care ii avem, si care nu dau doi lei (vechi) pe transportul public si importanta sa intr-un oras mare precum Bucurestiul, aceasta investitie este fix tichia de margaritar.

Tot ce se face in acest domeniu, se face la misto: Gratuitati, facilitati pentru handicapati, carduri, GPS. Dar tocmai lucrurile esentiale lipsesc si nimeni nu observa: stabilitate si conformare rationala a traseelor, transparenta orarelor si programe adaptate cererii, statii amplasate la locul potrivit, senzatia de siguranta si confort.

 


Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Dar prin sistemele GPS care le au deja autobuzele Mercedes si troleibuzele Irisbus nu pot fi monitorizate aceste vehicule? Eu refuz sa cred ca nu se poate realiza acest lucru... :roll:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Ca sa monitorizezi vehiculele prin sistemul actual este necesar un sistem pentru transferul de date de la fiecare vehicul si un dispecerat central. Acest sistem, numit IT Radio, este integrat in Thoreb cu care sunt prevazute toate Mercedesurile si Irisbusurile. Problema este ca antenele montate din oras nu stiu daca functioneaza...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Articolul in cauza este o bazaconie de presa, sistemele ce sunt achizitionate vor fi utilizate exclusiv pentru a putea fi controlate autobuzele si troleibuzele din dispecerat, ca sa nu mai existe anomalii in trasee iar angajatii sa isi faca de cap la mers. Treaba cu panourile electronice va putea fi posibila prin implementarea acestui sistem dar numai dupa completarea cu sistemele de afisare din statii, pentru care inca nu suntem pregatiti dpdv al civilizatiei.

Utilizator anonim wrote:
Călătorii RATB vor afla de pe panouri electronice în cât timp ajunge autobuzul în stație

Bucureștiul se mai apropie un pic de marile capitale europene. Peste numai câteva luni, bucureștenii care circulă cu autobuzele și troleibuzele RATB vor fi informați în timp real asupra orei exacte la care mijlocul de transport dorit ajunge în stație. Sistemul va fi introdus pe toate liniile.
Regia Autonomă de Transport București intenționează să achiziționeze un sistem de monitorizare și control trafic în timp real pentru vehiculele sale. Mai exact, în acest sistem vor fi introduse cele 1000 de autobuze Mercedes ale Regiei și 100 troleibuze.

“Astăzi (n.r. luni) am trimis documentația de atribuire către ANRMAP pentru verificare și dacă totul merge bine în 15 zile va putea începe procesul de atribuire a contractului”, a precizat pentru B365.ro, directorul general al RATB, Adrian Criț.

Astfel, în stațiile RATB vor fi montate panouri electronice care vor informa călătorii asupra timpului de așteptare până la sosirea mijlocului de transport dorit.

“În câteva luni aceste sistem ar trebui să funcționeze în Capitală. Va fi introdus pe toate liniile”, a mai precizat directorul general RATB.

Costul estimat de achiziție al sistemului de monitorizare și control trafic este de 760.000 euro fără TVA.

Noua investiție a fost anunțată încă de la începutul anului. “Pe viitor am în strategie și o hartă a mijloacelor de transport în comun ca omul să vadă din casă, de pe internet sau să verifice printr-un sms când ajunge mijlocul de transport în stație”, spunea atunci Adrian Criț pentru B365.ro.

http://b365.ro/news/calator ... in-statie/

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Deci practic e vorba de programul de dispecerat electronic?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Exact.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Nu se va achizitiona nici un alt sistem GPS. Doar niste upgrade-uri de soft pentru Thoreb
pentru a putea face AVL in timp real, nu doar inregistrat cu descarcare la autobaza.
Si bineinteles, aplicatia pentru dispecerat.
La achizitionarea autobuzelor si troleibuzelor noi, s-a cerut sa fie AVL-ready. Acum se incearca
trecerea la AVL. Vom vedea insa ce si cum va fuctiona...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

R.A.T.B. - măsuri pentru fluidizarea circulaţiei propriilor vehicule

Circulaţia vehiculelor R.A.T.B. va fi net îmbunătăţită şi adaptată condiţiilor de trafic actuale,  graţie unui  sistem de monitorizare şi control al traficului în timp real, ce va fi achiziţionat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti.  

Sistemul, compus din echipamente de dirijare, dispecerizare şi monitorizare a parametrilor vehiculelor, precum şi din dispozitive de comunicaţie între personalul de bord şi dispeceri, va gestiona problemele de ritmicitate apărute pe liniile de transport în comun. Astfel, cele 1000 de autobuze Mercedes şi 100 de troleibuze IRISBUS pe care vor fi instalate echipamentele vor fi urmărite online în traseu şi vor fi dirijate în funcţie de condiţiile de trafic existente la moment.

“Investiţia în acest sistem, în cuantum de 760.000 de euro, are un dublu impact: creşte calitatea transportului public, dar ne ajută să realizăm şi o economie substantială. Investiţia va fi amortizată în mai puţin de un an, prin reducerea costurilor  aferente personalului de control din terminale”, declară Adrian Criţ, directorul general R.A.T.B.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=188

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Poate cumpără o cutie de siguranţe generale pentru Tatre, că m-am săturat să îmbătrânesc prin staţii că se arde siguranţa...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Axel

Utilizator anonim wrote:
R.A.T.B. - măsuri pentru fluidizarea circulaţiei propriilor vehicule

Circulaţia vehiculelor R.A.T.B. va fi net îmbunătăţită şi adaptată condiţiilor de trafic actuale,  graţie unui  sistem de monitorizare şi control al traficului în timp real, ce va fi achiziţionat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti.  

Sistemul, compus din echipamente de dirijare, dispecerizare şi monitorizare a parametrilor vehiculelor, precum şi din dispozitive de comunicaţie între personalul de bord şi dispeceri, va gestiona problemele de ritmicitate apărute pe liniile de transport în comun. Astfel, cele 1000 de autobuze Mercedes şi 100 de troleibuze IRISBUS pe care vor fi instalate echipamentele vor fi urmărite online în traseu şi vor fi dirijate în funcţie de condiţiile de trafic existente la moment.

“Investiţia în acest sistem, în cuantum de 760.000 de euro, are un dublu impact: creşte calitatea transportului public, dar ne ajută să realizăm şi o economie substantială. Investiţia va fi amortizată în mai puţin de un an, prin reducerea costurilor  aferente personalului de control din terminale”, declară Adrian Criţ, directorul general R.A.T.B.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=188


Astazi 13.10.2011. pe linia 311 circula numai autobuze cu statie emisie/receptie.:shock:

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433796 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use