Topic: Locomotive clasa 410 (ex 41) (Electroputere Craiova România)
1700 posts, 552389 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
41-0001-2 este un junghi de locomotiva, titulara de aproximativ 3 saptamani pe trenurile de Tg. Jiu vineri a crapat la Caracal, A1724 avand o intarziere de aproximativ 120 minute.
Astazi a revenit pe acest tren, dar se pare ca tot au fost ceva probleme, avand intarziere de aproximativ 50 minute.
41-0001-2 este un junghi de locomotiva, titulara de aproximativ 3 saptamani pe trenurile de Tg. Jiu vineri a crapat la Caracal, A1724 avand o intarziere de aproximativ 120 minute.
Astazi a revenit pe acest tren, dar se pare ca tot au fost ceva probleme, avand intarziere de aproximativ 50 minute.
IMG_0336.JPG (404.68 KB; downloaded 3924 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:Aceasta este locomotiva cu numarul 933 livrata la CFR in 1991, cea mai noua de fapt, care a preluat numarul locomotivei originale 040-EA-001, dupa ce aceasta a fost distrusa in accidentul din 1990?
41-0001-2
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Dr2005
Nu e chiar ultima... e o cutie abandonată prin EP şi (re)echipată după accidentul cu 001. Ultima livrată a fost şi ea redenumită, ca multe altele.
Nu e chiar ultima... e o cutie abandonată prin EP şi (re)echipată după accidentul cu 001. Ultima livrată a fost şi ea redenumită, ca multe altele.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
florin.lifticariu
Ufffff...e de fapt originala ASEA 060-EA-009....iar actuala 009 este de fapt 001 de dupa 1990....
Ufffff...e de fapt originala ASEA 060-EA-009....iar actuala 009 este de fapt 001 de dupa 1990....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
060-EA-009 care desi este EA, din ce stiu este in realitate EA1. Actuala 0001 era o caroserie pe care s-a incercat la EP implementarea actionarii in CA cu tiristoare, doar la nivel de prototip, scheletul lateral al acesteia fiind diferit de restul EAurilor, se vede si in poze o mica diferenta.
060-EA-009 care desi este EA, din ce stiu este in realitate EA1. Actuala 0001 era o caroserie pe care s-a incercat la EP implementarea actionarii in CA cu tiristoare, doar la nivel de prototip, scheletul lateral al acesteia fiind diferit de restul EAurilor, se vede si in poze o mica diferenta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Gabi23
Eu stiam ca actuala 41-0001 este de fapt construita din caroseria fostului prototip ASEA 060-EB-001. 060-EA-009 actuala, ar fi de fapt inversata cu 41-0931. Dar la cate inversiuni au fost de-a lungul timpului... nici nu li se mai stie numarul.
Eu stiam ca actuala 41-0001 este de fapt construita din caroseria fostului prototip ASEA 060-EB-001. 060-EA-009 actuala, ar fi de fapt inversata cu 41-0931. Dar la cate inversiuni au fost de-a lungul timpului... nici nu li se mai stie numarul.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Dominatrix
Dar pana la urma care este rostul inversiunilor? Renumerotari inteleg de ce s-au facut (de exemplu, ca sa casezi o locomotiva in stare proasta, si care nu merita reparata, dar care pe hartie nu are numarul de km necesari sau numarul de ani pentru casare), dar ce rost are o inversare intre 2 locomotive daca in continuare circula amandoua?
Dar pana la urma care este rostul inversiunilor? Renumerotari inteleg de ce s-au facut (de exemplu, ca sa casezi o locomotiva in stare proasta, si care nu merita reparata, dar care pe hartie nu are numarul de km necesari sau numarul de ani pentru casare), dar ce rost are o inversare intre 2 locomotive daca in continuare circula amandoua?
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
florin.lifticariu
nu pentru casari...ci pentru efectuarea reparatiilor planificate...mi-aduc aminte inainte de 1989 ce "inversiuni" erau la V3A-uri...azi il vedeai (exemplu teoretic) 230...peste 2 zile 174....si "noul" 230 aparea dupa o luna sau doua proapat iesit din URAC...
nu pentru casari...ci pentru efectuarea reparatiilor planificate...mi-aduc aminte inainte de 1989 ce "inversiuni" erau la V3A-uri...azi il vedeai (exemplu teoretic) 230...peste 2 zile 174....si "noul" 230 aparea dupa o luna sau doua proapat iesit din URAC...
- Mircea Hirjau
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Mircea Hirjau
EA 121 la tren Acc 1631 Constanta - Bucuresti
Bucuresti Nord
01.10.2011
EA 121 la tren Acc 1631 Constanta - Bucuresti
Bucuresti Nord
01.10.2011
EA 121.JPG (69.08 KB; downloaded 3766 times)
- Elful
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Elful
41-0001-2 este fosta ASEA 060-EA-009
060-EA-009 este fosta 41-0931-0
41-0931-0 este fosta 060-EB-001 ( prototipul trimis de ASEA )
Eu stiu ca EA-933 nu a iesit niciodata de pe portile fabricii si ca CFR-ul a primit 932 de locomotive, desi nu exista poze cu EA-932.
41-0001-2 este fosta ASEA 060-EA-009
060-EA-009 este fosta 41-0931-0
41-0931-0 este fosta 060-EB-001 ( prototipul trimis de ASEA )
Eu stiu ca EA-933 nu a iesit niciodata de pe portile fabricii si ca CFR-ul a primit 932 de locomotive, desi nu exista poze cu EA-932.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Chev Celios
Ieri era cu P8015.
Mircea Hirjau wrote:
EA 121 la tren Acc 1631 Constanta - Bucuresti
Bucuresti Nord
01.10.2011
Ieri era cu P8015.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
autob368
41-0747-0 la Expozitia Feroviara din Gara de Nord.
41-0747-0 la Expozitia Feroviara din Gara de Nord.
DSCN5741.JPG (47.18 KB; downloaded 4082 times)
- Elful
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Elful
A fost adusa de la Chitila, unde era rezerva, pentru a functiona aerul conditionat la vagoane, deoarecele acelea erau legate da ND2 GFR-ului si la Siemens-ul CTV-ului care erau oprite.
autob368 wrote:
41-0747-0 la Expozitia Feroviara din Gara de Nord.
A fost adusa de la Chitila, unde era rezerva, pentru a functiona aerul conditionat la vagoane, deoarecele acelea erau legate da ND2 GFR-ului si la Siemens-ul CTV-ului care erau oprite.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 41 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
294 asteptand sa plece spre gara Obor.
294 asteptand sa plece spre gara Obor.
IMG_3179.JPG (277.43 KB; downloaded 3929 times)
📖 Pagination options