Topic: Discuții diverse
1675 posts, 478136 views
📖 Pagination options
- costi
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Pai saracu' #4029 la cat de mazgalit a fost acolo... Tin minte ca i-a fost scris acel fond, la putin timp dupa ce a revenit de la montarea AC-ului. Ca tin minte eram indignat ca nu a fost curatat cat a stat in URAC de mazgalituri. Ma mir ca #205 este inca curat pe spate inca .
Pai saracu' #4029 la cat de mazgalit a fost acolo... Tin minte ca i-a fost scris acel fond, la putin timp dupa ce a revenit de la montarea AC-ului. Ca tin minte eram indignat ca nu a fost curatat cat a stat in URAC de mazgalituri. Ma mir ca #205 este inca curat pe spate inca .
- costi
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Eu inteleg ca linia 24 are putini calatori, dar sa ajungi cari bolovani ca sa fie greutatea vagonului mai mare . Hmm cred ca era o piatra daia istorica din Damaroaia . (Chiar de ce nu zicem ca e monument istoric ca pe Aviatorilor si sa o inlocuim peste 100 de ani)
Eu inteleg ca linia 24 are putini calatori, dar sa ajungi cari bolovani ca sa fie greutatea vagonului mai mare . Hmm cred ca era o piatra daia istorica din Damaroaia . (Chiar de ce nu zicem ca e monument istoric ca pe Aviatorilor si sa o inlocuim peste 100 de ani)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Da, amintiri din Damaroaia .
Chiar am mai vazut, cred ca este o moda de la B Noi sa se care pietre in tramvaie, nu reusesc sa inteleg ce fac cu ele, poate asa mai conving macazele.
Da, amintiri din Damaroaia .
Chiar am mai vazut, cred ca este o moda de la B Noi sa se care pietre in tramvaie, nu reusesc sa inteleg ce fac cu ele, poate asa mai conving macazele.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Imi amintesc ca la V3A si V2A clasice mai erau pusi bolovani la prima usa ca sa blocheze segmentul din dreptul cabinei. Si la Iasi, la vagoanele Timis puneau bolovani ca sa blocheze unele usi. Nu stiu de ce, pentru ca odata am scos bolovanul si usa deblocata functiona foarte bine.
Imi amintesc ca la V3A si V2A clasice mai erau pusi bolovani la prima usa ca sa blocheze segmentul din dreptul cabinei. Si la Iasi, la vagoanele Timis puneau bolovani ca sa blocheze unele usi. Nu stiu de ce, pentru ca odata am scos bolovanul si usa deblocata functiona foarte bine.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Pietrele alea pot bloca pedala om-mort când vatmanul nu are chef să o apese şi nu are tupeu să ăi scoată siguranţa.
E utilă şi la contactori... dacă se rup şi nu mai stau deschişi, trebuie blocaţi, să meargă vagonul la depou pe roţile lui.
Pietrele alea pot bloca pedala om-mort când vatmanul nu are chef să o apese şi nu are tupeu să ăi scoată siguranţa.
E utilă şi la contactori... dacă se rup şi nu mai stau deschişi, trebuie blocaţi, să meargă vagonul la depou pe roţile lui.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Sa vezi distractie dupa ce o sa se modernizeze si B Noi si Damaroaia ca nu o sa mai aiba de unde sa ia pietre, o sa inceapa sa si le fure intre ei, o sa vina la depou cu piatra in plasa sau o sa si-o incuie in dulap(daca au) .
Sa vezi distractie dupa ce o sa se modernizeze si B Noi si Damaroaia ca nu o sa mai aiba de unde sa ia pietre, o sa inceapa sa si le fure intre ei, o sa vina la depou cu piatra in plasa sau o sa si-o incuie in dulap(daca au) .
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Vor fi aprovizionati de URAC sau de EIELCC sau cum se cheama sectia aia, le vor cara cu magarii sau in remorci din alea din vagoane vechi Nu le plangeti de mila. Tramvaie sa fie, pietre sunt destule.
La urmatoareaa vizita dupa modrenizare, ni se va spune ca mormanul de pietre e solutia de backup in cazul in care tehnologia moderna nu face fata
Vor fi aprovizionati de URAC sau de EIELCC sau cum se cheama sectia aia, le vor cara cu magarii sau in remorci din alea din vagoane vechi Nu le plangeti de mila. Tramvaie sa fie, pietre sunt destule.
La urmatoareaa vizita dupa modrenizare, ni se va spune ca mormanul de pietre e solutia de backup in cazul in care tehnologia moderna nu face fata
- mindmasster
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Daca nu includem vagoanele utilitare, la ora actuala exista 497 de tramvaie.
369 VxA de toate tipurile
1 Bucur LF
11 Bucur "modernizate" din Tatra
116 Tatra
Pentru comparatie, la 1 ianuarie 2000 pe o infrastructura aproape identica (nu exista linia pe Calea Vitan) circulau 620 de tramvaie:
321 V3A
48 V2A
1 Bucur
128 Tatra
56 cupluri Rathgber + Duewag (existau 56 de vagoane motor si 67 de remorci)
66 Cupluri EP/V3A.
E adevarat ca o parte din Rathgeber si EP erau retrase la Giulesti, dar scaderea este oricum dramatica.
La 1 ianuarie 1991, existau:
362 V3A
48 V2A (4013 era deja la Craiova)
1 LHB (Retras in 1991 si casat in 1994-1995 la Giulesti)
130 Tatra
~ 130 cupluri EP, restul pana la 172 fie erau retrase din circulatie, fie circulau in cupluri de 3 vagoane.
Concluziile le poate trage oricine, dar se pare ca tocmai cine trebuie nu.
Daca nu includem vagoanele utilitare, la ora actuala exista 497 de tramvaie.
369 VxA de toate tipurile
1 Bucur LF
11 Bucur "modernizate" din Tatra
116 Tatra
Pentru comparatie, la 1 ianuarie 2000 pe o infrastructura aproape identica (nu exista linia pe Calea Vitan) circulau 620 de tramvaie:
321 V3A
48 V2A
1 Bucur
128 Tatra
56 cupluri Rathgber + Duewag (existau 56 de vagoane motor si 67 de remorci)
66 Cupluri EP/V3A.
E adevarat ca o parte din Rathgeber si EP erau retrase la Giulesti, dar scaderea este oricum dramatica.
La 1 ianuarie 1991, existau:
362 V3A
48 V2A (4013 era deja la Craiova)
1 LHB (Retras in 1991 si casat in 1994-1995 la Giulesti)
130 Tatra
~ 130 cupluri EP, restul pana la 172 fie erau retrase din circulatie, fie circulau in cupluri de 3 vagoane.
Concluziile le poate trage oricine, dar se pare ca tocmai cine trebuie nu.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
31/12/1988
Tramvaie: 885 (713 vagoane, 172 remorci):
LHB: 1, V3A: 352, T4R: 130, EP/V3A: 172, V2A: 49
remorci: EP/V3A: 92, V12/V3A: 80
Troleibuze: 335: DAC 112E: 11, DAC 117E: 324
31/12/1989
Tramvaie: 879 (707 vagoane, 172 remorci):
LHB: 1, V3A: 361, T4R: 130, EP/V3A: 172, V2A: 49
remorci: EP/V3A: 92, V12/V3A: 80
Troleibuze: 203: DAC 112E: 11, DAC 117E: 192
31/12/1990
Tramvaie: 881 (709 vagoane, 172 remorci):
LHB: 1, V3A: 362, T4R: 130, EP/V3A: 172, V2A: 49
remorci: EP/V3A: 92, V12/V3A: 80
Troleibuze: 205: DAC 112E: 5, DAC 117E: 192, DAC217E: 5, alte: 3
31/12/1991
Tramvaie: 847 (675 vagoane, 172 remorci):
V3A: 354, T4R: 130, EP/V3A: 172, V2A: 49
remorci: EP/V3A: 92, V12/V3A: 80
Troleibuze: 192: DAC 117E: 169, DAC217E: 15, DAC117EA: 8, alte: 3
LHB si V3A taiate: LHB - 1 (3501), V3A - 40 (001-004,009,011,035,038,040-043,046,048,058-060,065,070-072,074,077-079,081,082,084,085-089 -- lista incompleta)
31/12/1995
Tramvaie 786 (641 vagoane, 145 remorci):
V3A: 291, T4R: 130, EP/V3A: 117, V2A: 49, V3A-93: 30, Rathgeber München M4.65: 10, Rathgeber München M5.65: 4, Düwag Frankfurt/M. L: 10
remorci: EP/V3A: 60, V12/V3A: 57, Rathgeber München m4.65: 18, Düwag Frankfurt/M. l: 10
Troleibuze: 264: DAC 117E: 131, DAC217E: 38, DAC117EA: 69, Saurer: 20, alte: 6
EP/V3A casate (sau transformate in utilitare S01..S02: 55 (6004-6006,6008,6009,6012-6020,6023-6025,6028-6031,6033,6034,6036,
6039,6045,6052,6057-6060,6064,6075,6084,6096,6100,6124,6126-6129,6137,6138,6141,6145,6149,6161,6162,6165-6167,6169),
EP/V3A rem.- 40 (6204-6206,6208,6209,6212-6220,6223-6225,6228-6231,6233,6234,6236,6238,6239,6245,6248,6252,6257-6260,6264,
6269,6275,6284),
V12/V3A - 18 (6296,6300,6324,6326-6329,6337,6338,6341,6345,6349,6361,6362,6365-6367,6369)
31/12/1999
Tramvaie: 732 (620 vagoane, 112 remorci):
V3A: 149, T4R: 129, EP/V3A: 66, V2A: 48, V3A-93: 172, Rathgeber München M4.65: 18, Rathgeber München M5.65: 22, Rathgeber München P3.16: 2, Düwag Frankfurt/M. L: 9
remorci: EP/V3A: 30, V12/V3A: 27, Rathgeber München m4.65: 24, Rathgeber München m5.65: 27, Rathgeber München p3.17: 2, Düwag Frankfurt/M. l: 9
Troleibuze: 278: DAC 117E: 26, DAC217E: 38, DAC117EA: 69, Saurer: 22, Ikarus-Astra 415T: 105, alte: 18
4013 casat oficial in acel an.
31/12/2000
Tramvaie 610 (553 vagoane, 57 remorci):
V3A: 129, T4R: 128, V2A: 48, V3A-93: 192, Rathgeber München M4.65: 18, Rathgeber München M5.65: 22, Rathgeber München P3.16: 2, Düwag Frankfurt/M. L: 9
remorci: Rathgeber München m4.65: 24, Rathgeber München m5.65: 27, Rathgeber München p3.17: 2, Düwag Frankfurt/M. l: 9
Troleibuze: 274: DAC 117E: 16, DAC217E: 38, DAC117EA: 69, Saurer: 22, Ikarus-Astra 415T: 110, alte: 19
Datele nu sunt 100% corecte. Sursa: Andrzej Brzozowski.
31/12/1988
Tramvaie: 885 (713 vagoane, 172 remorci):
LHB: 1, V3A: 352, T4R: 130, EP/V3A: 172, V2A: 49
remorci: EP/V3A: 92, V12/V3A: 80
Troleibuze: 335: DAC 112E: 11, DAC 117E: 324
31/12/1989
Tramvaie: 879 (707 vagoane, 172 remorci):
LHB: 1, V3A: 361, T4R: 130, EP/V3A: 172, V2A: 49
remorci: EP/V3A: 92, V12/V3A: 80
Troleibuze: 203: DAC 112E: 11, DAC 117E: 192
31/12/1990
Tramvaie: 881 (709 vagoane, 172 remorci):
LHB: 1, V3A: 362, T4R: 130, EP/V3A: 172, V2A: 49
remorci: EP/V3A: 92, V12/V3A: 80
Troleibuze: 205: DAC 112E: 5, DAC 117E: 192, DAC217E: 5, alte: 3
31/12/1991
Tramvaie: 847 (675 vagoane, 172 remorci):
V3A: 354, T4R: 130, EP/V3A: 172, V2A: 49
remorci: EP/V3A: 92, V12/V3A: 80
Troleibuze: 192: DAC 117E: 169, DAC217E: 15, DAC117EA: 8, alte: 3
LHB si V3A taiate: LHB - 1 (3501), V3A - 40 (001-004,009,011,035,038,040-043,046,048,058-060,065,070-072,074,077-079,081,082,084,085-089 -- lista incompleta)
31/12/1995
Tramvaie 786 (641 vagoane, 145 remorci):
V3A: 291, T4R: 130, EP/V3A: 117, V2A: 49, V3A-93: 30, Rathgeber München M4.65: 10, Rathgeber München M5.65: 4, Düwag Frankfurt/M. L: 10
remorci: EP/V3A: 60, V12/V3A: 57, Rathgeber München m4.65: 18, Düwag Frankfurt/M. l: 10
Troleibuze: 264: DAC 117E: 131, DAC217E: 38, DAC117EA: 69, Saurer: 20, alte: 6
EP/V3A casate (sau transformate in utilitare S01..S02: 55 (6004-6006,6008,6009,6012-6020,6023-6025,6028-6031,6033,6034,6036,
6039,6045,6052,6057-6060,6064,6075,6084,6096,6100,6124,6126-6129,6137,6138,6141,6145,6149,6161,6162,6165-6167,6169),
EP/V3A rem.- 40 (6204-6206,6208,6209,6212-6220,6223-6225,6228-6231,6233,6234,6236,6238,6239,6245,6248,6252,6257-6260,6264,
6269,6275,6284),
V12/V3A - 18 (6296,6300,6324,6326-6329,6337,6338,6341,6345,6349,6361,6362,6365-6367,6369)
31/12/1999
Tramvaie: 732 (620 vagoane, 112 remorci):
V3A: 149, T4R: 129, EP/V3A: 66, V2A: 48, V3A-93: 172, Rathgeber München M4.65: 18, Rathgeber München M5.65: 22, Rathgeber München P3.16: 2, Düwag Frankfurt/M. L: 9
remorci: EP/V3A: 30, V12/V3A: 27, Rathgeber München m4.65: 24, Rathgeber München m5.65: 27, Rathgeber München p3.17: 2, Düwag Frankfurt/M. l: 9
Troleibuze: 278: DAC 117E: 26, DAC217E: 38, DAC117EA: 69, Saurer: 22, Ikarus-Astra 415T: 105, alte: 18
4013 casat oficial in acel an.
31/12/2000
Tramvaie 610 (553 vagoane, 57 remorci):
V3A: 129, T4R: 128, V2A: 48, V3A-93: 192, Rathgeber München M4.65: 18, Rathgeber München M5.65: 22, Rathgeber München P3.16: 2, Düwag Frankfurt/M. L: 9
remorci: Rathgeber München m4.65: 24, Rathgeber München m5.65: 27, Rathgeber München p3.17: 2, Düwag Frankfurt/M. l: 9
Troleibuze: 274: DAC 117E: 16, DAC217E: 38, DAC117EA: 69, Saurer: 22, Ikarus-Astra 415T: 110, alte: 19
Datele nu sunt 100% corecte. Sursa: Andrzej Brzozowski.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mindmasster
Concluzia este ca avem din ce in ce mai putine tramvaie. IN 1988 aveam aparoape 900 si acum avem pe jumatate in cazul in care traficul a crescut de 10 poate chiar de 20 de ori .
Concluzia este ca avem din ce in ce mai putine tramvaie. IN 1988 aveam aparoape 900 si acum avem pe jumatate in cazul in care traficul a crescut de 10 poate chiar de 20 de ori .
📖 Pagination options