Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 328385 views
📖 Pagination options
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Tavi
Chiar nu spun decat niste prostioare sau, ca sa nu fiu rautacios, doar insiruie cateva cuvinte "la moda"
Daca se uitau si ei cu atentie macar pe acest forum aveau ce invata si evitau penibilitatile. Asa doar isi pastreaza dreptul, constitutional de altfel, si libertatea de a debita lucruri trasnite pe post de opinii docte.
telvanni wrote:Autostrada va fi legată de centura Ploieştiului printr-un pod hobanat, care traversează DN1 prin Bărcăneşti
Asa zice Libertatea. Eu nu inteleg ce vrea sa spuna.
Chiar nu spun decat niste prostioare sau, ca sa nu fiu rautacios, doar insiruie cateva cuvinte "la moda"
Daca se uitau si ei cu atentie macar pe acest forum aveau ce invata si evitau penibilitatile. Asa doar isi pastreaza dreptul, constitutional de altfel, si libertatea de a debita lucruri trasnite pe post de opinii docte.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
shoppy
Nu e legata, ci se termina in centura Ploiestiului ca mai departe nu urmeaza nimic, si e si un hobanat pe acolo, ca tot s-a fixat adanc in mintile bucurestenilor cuvantul asta. Bine, intr-un asemenea articol care si lauda si critica in acelasi timp autostrada e asa..., in aer..., vedem noi mai incolo, ne zice partidul la care cotizeaza patronu daca se termina aiurea in maracinii din mijlocul campului sau pe cele mai inalte culmi ale progresului etc etc.
Nu e legata, ci se termina in centura Ploiestiului ca mai departe nu urmeaza nimic, si e si un hobanat pe acolo, ca tot s-a fixat adanc in mintile bucurestenilor cuvantul asta. Bine, intr-un asemenea articol care si lauda si critica in acelasi timp autostrada e asa..., in aer..., vedem noi mai incolo, ne zice partidul la care cotizeaza patronu daca se termina aiurea in maracinii din mijlocul campului sau pe cele mai inalte culmi ale progresului etc etc.
- burli
-
Posted:
-
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
telvanni
Nu stiam de camera aceasta. Singura parte "rea" este ca imaginea e prea intunecata!
Nu stiam de camera aceasta. Singura parte "rea" este ca imaginea e prea intunecata!
barcanesti.JPG (24.51 KB; downloaded 2560 times)
- shoppy
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
telvanni wrote:Pasajul de la intersectia Colentina/Doamna Ghica, ramane de vazut cand se va face, dar vine ca un adaos la strapungerea Doamna Ghica - Delfinului - Chisinau, pentru completarea inelului median de circulatie.
E in plan un pasaj denivelat acolo, peste Colentina. Imaginati-va ca dupa finalizarea intregului proiect, D-na Ghica va fi un bulevard foarte circulat.
telvanni wrote:3 benzi intre km 0 si km 19,5 (adica pana la Moara Vlasiei) si 2 pe restul traseului. Trebuiau sa fie 3 benzi pe toata lungimea, dar n-a vrut Berceanu...
Pana la urma, cate benzi va avea aceasta autostrada?
bercenicity wrote:Conform SF'ului pentru supralargirea Bd. Dimitrie Pompei, linia de tramvai va fi mutata pe mijloc, dar ramane in sistem cale proprie si vine la pachet cu prelungirea ei pana in Barbu Vacarescu.GAC wrote:
O alta varianta ar fi si supralargirea Dimitrie Pompei la 2 benzi pe sens, dar ma tem ca tebuie ceva exproprieri sau sacrificarea culoarului unic al tramvaiului, astfel incat sina sa fie postata pe mijloc iar masinile sa o foloseasca ca pe o banda normala (mai ales ca 16 si 36 nu se simt f bine din punct de vedere al intervalului de succedare).
La sud de Bd. Dimitrie Pompei este loc pentru inca doua benzi pe toata lungimea caii tramvaiului (sunt doar parcari, toate constructiile ne-temporare, inclusiv cladirea accesului la metrou, sunt retrase de la linia de tramvai). La fel e si pe Bd. Preciziei.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
danielstan
Eu mi-aduc aminte ca Berceanu a lansat proiectul cu 2 benzi pe toata lungimea si 's-a razgandit' la 3 benzi pana la Moara Vlasiei dupa ce s-a castigat licitatia.
Razgandeala lui a dus la un contract aditional care a mai saltat pretul, fara licitatie.
Dominatrix wrote:telvanni wrote:3 benzi intre km 0 si km 19,5 (adica pana la Moara Vlasiei) si 2 pe restul traseului. Trebuiau sa fie 3 benzi pe toata lungimea, dar n-a vrut Berceanu...
Pana la urma, cate benzi va avea aceasta autostrada?
Eu mi-aduc aminte ca Berceanu a lansat proiectul cu 2 benzi pe toata lungimea si 's-a razgandit' la 3 benzi pana la Moara Vlasiei dupa ce s-a castigat licitatia.
Razgandeala lui a dus la un contract aditional care a mai saltat pretul, fara licitatie.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
@danielstan, nu ai dreptate.
Initial, proiectul a fost cu 2 benzi pe sens intre Moara Vlasiei si Ploiesti si 3 benzi pe sens intre Bucuresti si Moara Vlasiei: http://www.inpolitics.ro/autostrada-buc ... 7921.aspx#
Apoi, in 2009 s-a hotarat constructia tronsonului Moara Vlasiei - Ploiesti la 3 benzi pe sens: http://stiri.rol.ro/autostrada-bucurest ... 33287.html
http://www.zf.ro/zf-24/autostrada-bucur ... ro-4586231
Pe urma, MT a suspendat licitatia de largire a tronsonului Moara Vlasiei - Ploiesti: http://www.mediafax.ro/economic/autostr ... zi-4806282
Si asa a ramas de atunci.
@danielstan, nu ai dreptate.
Initial, proiectul a fost cu 2 benzi pe sens intre Moara Vlasiei si Ploiesti si 3 benzi pe sens intre Bucuresti si Moara Vlasiei: http://www.inpolitics.ro/autostrada-buc ... 7921.aspx#
Apoi, in 2009 s-a hotarat constructia tronsonului Moara Vlasiei - Ploiesti la 3 benzi pe sens: http://stiri.rol.ro/autostrada-bucurest ... 33287.html
http://www.zf.ro/zf-24/autostrada-bucur ... ro-4586231
Pe urma, MT a suspendat licitatia de largire a tronsonului Moara Vlasiei - Ploiesti: http://www.mediafax.ro/economic/autostr ... zi-4806282
Si asa a ramas de atunci.
- verdiuc
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
verdiuc
- DanCld
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
DanCld
Avem un topic dedicat autostrazii in chestiune aici: viewtopic.php?f=111&t=402
Dar pana sa intervina un moderator sa mute filmuletul si comentariile aferente acolo o sa incerc sa imi pun si eu parerea: in primul si in primul rand cine a impartit cei 62km la 4 constructori (in total) a facut prostia vietii lui. Nu ma mira ca exact cele 2 segmente din mijloc sunt si cele pe care s-a lucrat cel mai putin; in primul rand accesul utilajelor si a materialelor a fost mai greoi mai ales ca noul drum e construit la o distanta mare fata de reteaua de drumuri nationale iar drumurile judetene inseamna platforme asfaltice inguste cu restrictii serioase de tonaj.
De asemenea din cate vad nu s-a lucrat aproape deloc la podurile peste cursurile de apa; peste Prahova podul e gata insa la Ialomita si la cele 2 balti (Snagov si cum ii mai zice celei de la Caciulati) se vad pilonii de-abia iesiti din pamant; aici discutam de inca macar 6 luni de temperaturi pozitive - ceea ce adunat pana in vara viitoare nu o sa avem. E surprinzator fiindca aproape toate podurile care traverseaza autostrada (drumurile comunale si judetene) sunt gata si pare sa se circule pe ele in mod normal. Ma gandesc sa nu fi fost la mijloc o metoda de santaj, de a "mulge" mai multi bani de la CNADNR, metoda care se pare ca totusi a functionat!
Parerea mea e ca ar trebui sa intre in forta si pe campiile Voluntariului si sa dea drumul autostrazii cand va fi gata, evident in prag de alegeri. Desi s-ar putea ca valea Saulei sa necesite tot un viaduct si sa ajungem la alegerile prezidentiale
Avem un topic dedicat autostrazii in chestiune aici: viewtopic.php?f=111&t=402
Dar pana sa intervina un moderator sa mute filmuletul si comentariile aferente acolo o sa incerc sa imi pun si eu parerea: in primul si in primul rand cine a impartit cei 62km la 4 constructori (in total) a facut prostia vietii lui. Nu ma mira ca exact cele 2 segmente din mijloc sunt si cele pe care s-a lucrat cel mai putin; in primul rand accesul utilajelor si a materialelor a fost mai greoi mai ales ca noul drum e construit la o distanta mare fata de reteaua de drumuri nationale iar drumurile judetene inseamna platforme asfaltice inguste cu restrictii serioase de tonaj.
De asemenea din cate vad nu s-a lucrat aproape deloc la podurile peste cursurile de apa; peste Prahova podul e gata insa la Ialomita si la cele 2 balti (Snagov si cum ii mai zice celei de la Caciulati) se vad pilonii de-abia iesiti din pamant; aici discutam de inca macar 6 luni de temperaturi pozitive - ceea ce adunat pana in vara viitoare nu o sa avem. E surprinzator fiindca aproape toate podurile care traverseaza autostrada (drumurile comunale si judetene) sunt gata si pare sa se circule pe ele in mod normal. Ma gandesc sa nu fi fost la mijloc o metoda de santaj, de a "mulge" mai multi bani de la CNADNR, metoda care se pare ca totusi a functionat!
Parerea mea e ca ar trebui sa intre in forta si pe campiile Voluntariului si sa dea drumul autostrazii cand va fi gata, evident in prag de alegeri. Desi s-ar putea ca valea Saulei sa necesite tot un viaduct si sa ajungem la alegerile prezidentiale
- Tavi
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Tavi
Nu as vrea sa gresesc dar cred ca podul despre care spui ca este gata este cel de peste Teleajen (cel care apare intr-o padure).
Podul peste Prahova nu are decat coloane forate si capetele sparte ... parca nu am vazut culei, piloti sau altele... taversarea raului Prahova este in apropierea satului Independenta, comuna Gherghita (se vede cumva in dreapta).
Din pacate sunt la serviciu si am restrictie la stream-uri video tot ce am spus mai sus sunt din ce-mi aduc aminte de ce am vazut acasa. Ma mai uit diseara inca o data si o sa pun timpii cand apar podurile respective si rectific vreo prostioara.
Scuze daca am incurcat borcanele.
.. sau poate intre timp ne poate lamuri cineva ... dar sunt sigur 99,99% ca Teleajuenul este gata in timp ce Prahova este ca asta primavara
LE: min. 0.48 = pod Barcanesti (aproape gata), min. 1.55 = pod Teleajen (aproape gata), min. 2.12 = nod A5 Dumbrava (aproape inceput), min. 2.50 = pod Prahova (unde e ceva mai mult decat capete sparte), min. 3.49 = pod Ialomita (Idem Prahova), min. 5.05 = nod Snagov, min. 5.27 = pod Cociovalistea (mai "bine" decat Prahova). Apoi pe portiunea italiana au ramas doar capetele si trecerea pe sub firele de inalta tensiune min. 6.11 (unde nu s-a miscat Transelectrica).
Parerea mea este ca italienii termina usor zona dintre Km 7 si 19.5. Romanii or sa termine restul exact cand o sa termine italienii segmentul Km 0 - 7
DanCld wrote:
... peste Prahova podul e gata insa la Ialomita si la cele 2 balti (Snagov si cum ii mai zice celei de la Caciulati) se vad pilonii de-abia iesiti din pamant; ...
Nu as vrea sa gresesc dar cred ca podul despre care spui ca este gata este cel de peste Teleajen (cel care apare intr-o padure).
Podul peste Prahova nu are decat coloane forate si capetele sparte ... parca nu am vazut culei, piloti sau altele... taversarea raului Prahova este in apropierea satului Independenta, comuna Gherghita (se vede cumva in dreapta).
Din pacate sunt la serviciu si am restrictie la stream-uri video tot ce am spus mai sus sunt din ce-mi aduc aminte de ce am vazut acasa. Ma mai uit diseara inca o data si o sa pun timpii cand apar podurile respective si rectific vreo prostioara.
Scuze daca am incurcat borcanele.
.. sau poate intre timp ne poate lamuri cineva ... dar sunt sigur 99,99% ca Teleajuenul este gata in timp ce Prahova este ca asta primavara
LE: min. 0.48 = pod Barcanesti (aproape gata), min. 1.55 = pod Teleajen (aproape gata), min. 2.12 = nod A5 Dumbrava (aproape inceput), min. 2.50 = pod Prahova (unde e ceva mai mult decat capete sparte), min. 3.49 = pod Ialomita (Idem Prahova), min. 5.05 = nod Snagov, min. 5.27 = pod Cociovalistea (mai "bine" decat Prahova). Apoi pe portiunea italiana au ramas doar capetele si trecerea pe sub firele de inalta tensiune min. 6.11 (unde nu s-a miscat Transelectrica).
Parerea mea este ca italienii termina usor zona dintre Km 7 si 19.5. Romanii or sa termine restul exact cand o sa termine italienii segmentul Km 0 - 7
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Tavi
Exproprieri cu nume grele
http://www.moficial.ro/2011/0707.pdf
Se poate intelege de aici ca s-a dat drumul si la Km 0-7?
Exproprieri cu nume grele
http://www.moficial.ro/2011/0707.pdf
Se poate intelege de aici ca s-a dat drumul si la Km 0-7?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
Vezi cat plateste statul pe terenurile pentru tronsonul Bucuresti-Ploiesti
http://www.fin.ro/articol_67521/vezi-ai ... iesti.html
Vezi cat plateste statul pe terenurile pentru tronsonul Bucuresti-Ploiesti
http://www.fin.ro/articol_67521/vezi-ai ... iesti.html
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Dominatrix
Video de la ProTV: Autostrazile lungi ale Romaniei, mereu in constructie VIDEO
http://www.incont.ro/transporturi/autos ... uctie.html
Video de la ProTV: Autostrazile lungi ale Romaniei, mereu in constructie VIDEO
http://www.incont.ro/transporturi/autos ... uctie.html
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination