Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 328377 views
📖 Pagination options
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
telvanni
Ce diferenta! ma uitam la zona din autostrada spre litoral unde lucreaza Max Boegl ca nu treceau cu "furnicutele" peste carosabil, transportul cu camionele se facea mereu pe langa autostrada astfel incat nu vedeai pic de pamant pe carosabil, aici vad ca e ca la turci...au calcat totul in "picioare".
Ce diferenta! ma uitam la zona din autostrada spre litoral unde lucreaza Max Boegl ca nu treceau cu "furnicutele" peste carosabil, transportul cu camionele se facea mereu pe langa autostrada astfel incat nu vedeai pic de pamant pe carosabil, aici vad ca e ca la turci...au calcat totul in "picioare".
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Tavi
Sper ca stirea este doar neprofesionista nu si reala. Desenele graficienilor de TV sunt ... sa folosesc un cuvant decent .... tampite? Comentariile? Pe masura desenelor! Judecati si voi ca poate eu sunt rautacios.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/se-intampla-ceva-nemaivazut-in-romania-la-50-km-de-bucuresti-se-lucreaza-la-autostrada.html
Sper ca stirea este doar neprofesionista nu si reala. Desenele graficienilor de TV sunt ... sa folosesc un cuvant decent .... tampite? Comentariile? Pe masura desenelor! Judecati si voi ca poate eu sunt rautacios.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/se-intampla-ceva-nemaivazut-in-romania-la-50-km-de-bucuresti-se-lucreaza-la-autostrada.html
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
DanCld
Sistemul cu 2 giratorii e penal si e justificabil numai in cazul existentei unei directii suplimentare de circulatie care nu apare mentionata nicaieri. Problema cea mai grava e ca traficul asteptat pe autostrada necesita de fapt un nod complex precum trifoiul de la intrarea in Constanta (DN3/A4); giratoriul va bloca de facto traficul de pe centura din directia Voluntari.
Sistemul cu 2 giratorii e penal si e justificabil numai in cazul existentei unei directii suplimentare de circulatie care nu apare mentionata nicaieri. Problema cea mai grava e ca traficul asteptat pe autostrada necesita de fapt un nod complex precum trifoiul de la intrarea in Constanta (DN3/A4); giratoriul va bloca de facto traficul de pe centura din directia Voluntari.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
andrei11
1) Nu inteleg de ce 2 sensgiratorii sunt penale ? Mai ales ca nu sunt "imbarligate".
2) Nu vor fi 2 sensgiratorii, ci unul cu centura. Celalalt "e fals". Dar asa cum a spus si Tavi, cei de la ProTv sunt foarte aproximativi in reprezentari grafice. Sensgiratoriul de la centura - daca va avea prioritatile clasice - va forma cozi la iesirea de pe autostrada si nicidecum pe centura. Mie asa "imi iese" rationamentul. Repet, daca prioritatile sunt clasice.
1) Nu inteleg de ce 2 sensgiratorii sunt penale ? Mai ales ca nu sunt "imbarligate".
2) Nu vor fi 2 sensgiratorii, ci unul cu centura. Celalalt "e fals". Dar asa cum a spus si Tavi, cei de la ProTv sunt foarte aproximativi in reprezentari grafice. Sensgiratoriul de la centura - daca va avea prioritatile clasice - va forma cozi la iesirea de pe autostrada si nicidecum pe centura. Mie asa "imi iese" rationamentul. Repet, daca prioritatile sunt clasice.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
andrei11
Deci pana la urma autostrada o sa ajunga in Bucuresti sau se opreste in Centura ? Evident e vorba de deceniul asta, nu ma intereseaza ca intr-un viitor foarte indepartat se va face legatura cu Bucurestiul.
Deci pana la urma autostrada o sa ajunga in Bucuresti sau se opreste in Centura ? Evident e vorba de deceniul asta, nu ma intereseaza ca intr-un viitor foarte indepartat se va face legatura cu Bucurestiul.
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Tavi
Pentru bucata CB - Petricani as zice ca e posibila finalizarea pana la sfarsitul lui 2012 (cum cred ca este si contractual). Singurul posibil mare impediment ar fi vreo descarcare arheologica grandioasa. Altfel, altfel lucrarile de arta nu-s nici multe nici complicate iar italienii se pricep sa le faca bine si repede daca aloca resursele corespunzatoare si nu cred ca se vor juca in an electoral.
andrei11 wrote:
:?: Deci pana la urma autostrada o sa ajunga in Bucuresti sau se opreste in Centura ? Evident e vorba de deceniul asta, nu ma intereseaza ca intr-un viitor foarte indepartat se va face legatura cu Bucurestiul.
Pentru bucata CB - Petricani as zice ca e posibila finalizarea pana la sfarsitul lui 2012 (cum cred ca este si contractual). Singurul posibil mare impediment ar fi vreo descarcare arheologica grandioasa. Altfel, altfel lucrarile de arta nu-s nici multe nici complicate iar italienii se pricep sa le faca bine si repede daca aloca resursele corespunzatoare si nu cred ca se vor juca in an electoral.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
andrei11
Atunci e bine, autostrada nu se opreste in CB, deci sensgiratoriul acela nu o sa fie chiar asa de "imposibil". Multa lume o sa intre si pe Petricani pentru ca apoi sa ajunga ori in Tei, ori in Colentina / Pantelimon pe la noua "penetratie" care actualmente este abandonata.
Atunci e bine, autostrada nu se opreste in CB, deci sensgiratoriul acela nu o sa fie chiar asa de "imposibil". Multa lume o sa intre si pe Petricani pentru ca apoi sa ajunga ori in Tei, ori in Colentina / Pantelimon pe la noua "penetratie" care actualmente este abandonata.
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Tavi
Aici ar trebui solutii pentru intersectiile Ghica Tei (probabil subtraversare) si Colentina (probabil supratraversare) si finalizarea noii penetratii.
Iar pentru sectoarele din sudul capitalei vitala ramane centura.
Atunci am fi ceva mai aproape de un standard civilizat. Desi sunt optimist, cred ca mai e mult pana departe ...
andrei11 wrote:Odata cu terminarea autostrazii pana in Petricani cei din sectorul 1 vor avea doua posibilitati: CB si Fabrica de glucoza (a carei supralargire ar cam trebui sa se termine concomitent cu autostrada) deci cred ca balamucul se va reduce simtitor atunci cand se termina autostrada si Fabrica de glucoza.
Atunci e bine, autostrada nu se opreste in CB, deci sensgiratoriul acela nu o sa fie chiar asa de "imposibil".
andrei11 wrote:
Multa lume o sa intre si pe Petricani pentru ca apoi sa ajunga ori in Tei, ori in Colentina / Pantelimon pe la noua "penetratie" care actualmente este abandonata.
Aici ar trebui solutii pentru intersectiile Ghica Tei (probabil subtraversare) si Colentina (probabil supratraversare) si finalizarea noii penetratii.
Iar pentru sectoarele din sudul capitalei vitala ramane centura.
Atunci am fi ceva mai aproape de un standard civilizat. Desi sunt optimist, cred ca mai e mult pana departe ...
- GAC
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
GAC
In ceea ce priveste racordarea A3 la Sos Petricani, vad posibile conflicte majore de trafic, iar o intersectie semaforizata, nu stiu in ce masura ar putea face fata, avand in vedere ca traficul va veni atat din directia Tei, cat si dinspre Pipera (mai ales dupa ce soseaua Pipera se va largi la 2 benzi pe sens intre podul peste M800 si giratoriu), deci cred ca este mai mult decat oportuna realizarea unui ansamblu de pasaje subteran + suprateran astfel incat cei ce vin dinspre giratoriul Pipera sa se inscrie pe autostrada fara a mai ceda trecerea la virajul stanga (sa treaca peste/pe sub celalalt sens al sos Petricani), iar cei ce vin de pe A3, de asemenea sa se poata inscrie direct pe Petricani in directia Tei, fara a mai ceda trecerea la virajul stanga celor ce vin dinspre Tei spre Pipera. Altfel ar fi o mare nebunie. De asemenea, consider ca acest tronson din A3 nu are nevoie de 3 benzi pe sens, traficul generat de 2 benzi de autostrada e mai mult decat suficient sa copleseasca orice bulevard de oras, mai ales ca la Pipera, acel giratoriu va crea probleme cu siguranta, iar in partea cealalta, Bul Lacul Tei este destul de problematic, pe de-o parte datorita masinilor parcate pe prima banda, iar pe de alta parte datorita faptului ca acest bulevard se termina in Barbu Vacarescu, iar Barbu Vacarescu cu St cel Mare nu fac casa buna in ceea ce priveste fluenta traficului. Nici Dna Ghica nu sta mai bine, intrucat intersecteaza Colentina, iar aceasta intersectie permite si viraje stanga, deci timpii de verde sunt mai scurti fata de o intersectie cum e Turda - Mihalache. O alta varianta ar fi si supralargirea Dimitrie Pompei la 2 benzi pe sens, dar ma tem ca tebuie ceva exproprieri sau sacrificarea culoarului unic al tramvaiului, astfel incat sina sa fie postata pe mijloc iar masinile sa o foloseasca ca pe o banda normala (mai ales ca 16 si 36 nu se simt f bine din punct de vedere al intervalului de succedare).
In ceea ce priveste racordarea A3 la Sos Petricani, vad posibile conflicte majore de trafic, iar o intersectie semaforizata, nu stiu in ce masura ar putea face fata, avand in vedere ca traficul va veni atat din directia Tei, cat si dinspre Pipera (mai ales dupa ce soseaua Pipera se va largi la 2 benzi pe sens intre podul peste M800 si giratoriu), deci cred ca este mai mult decat oportuna realizarea unui ansamblu de pasaje subteran + suprateran astfel incat cei ce vin dinspre giratoriul Pipera sa se inscrie pe autostrada fara a mai ceda trecerea la virajul stanga (sa treaca peste/pe sub celalalt sens al sos Petricani), iar cei ce vin de pe A3, de asemenea sa se poata inscrie direct pe Petricani in directia Tei, fara a mai ceda trecerea la virajul stanga celor ce vin dinspre Tei spre Pipera. Altfel ar fi o mare nebunie. De asemenea, consider ca acest tronson din A3 nu are nevoie de 3 benzi pe sens, traficul generat de 2 benzi de autostrada e mai mult decat suficient sa copleseasca orice bulevard de oras, mai ales ca la Pipera, acel giratoriu va crea probleme cu siguranta, iar in partea cealalta, Bul Lacul Tei este destul de problematic, pe de-o parte datorita masinilor parcate pe prima banda, iar pe de alta parte datorita faptului ca acest bulevard se termina in Barbu Vacarescu, iar Barbu Vacarescu cu St cel Mare nu fac casa buna in ceea ce priveste fluenta traficului. Nici Dna Ghica nu sta mai bine, intrucat intersecteaza Colentina, iar aceasta intersectie permite si viraje stanga, deci timpii de verde sunt mai scurti fata de o intersectie cum e Turda - Mihalache. O alta varianta ar fi si supralargirea Dimitrie Pompei la 2 benzi pe sens, dar ma tem ca tebuie ceva exproprieri sau sacrificarea culoarului unic al tramvaiului, astfel incat sina sa fie postata pe mijloc iar masinile sa o foloseasca ca pe o banda normala (mai ales ca 16 si 36 nu se simt f bine din punct de vedere al intervalului de succedare).
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
telvanni
Eu cred ca e nevoie de 3 benzi pe sens, sau cel putin sa fie doua benzi iar intre centura si capat banda de urgenta sa devina banda auto (am vazut si la Viena asa).
Nu stiu ce varianta se va folosi la intersectiile Petricani cu Pompeiu si Fabrica de Glucoza dar parerea mea e ca ar fi de preferat sa se faca pasaje subterane pe directia Petricani in detrimentul giratoriilor.
E in plan un pasaj denivelat acolo, peste Colentina. Imaginati-va ca dupa finalizarea intregului proiect, D-na Ghica va fi un bulevard foarte circulat.
Pana la urma, cate benzi va avea aceasta autostrada?
Eu cred ca e nevoie de 3 benzi pe sens, sau cel putin sa fie doua benzi iar intre centura si capat banda de urgenta sa devina banda auto (am vazut si la Viena asa).
Nu stiu ce varianta se va folosi la intersectiile Petricani cu Pompeiu si Fabrica de Glucoza dar parerea mea e ca ar fi de preferat sa se faca pasaje subterane pe directia Petricani in detrimentul giratoriilor.
GAC wrote:
Nici Dna Ghica nu sta mai bine, intrucat intersecteaza Colentina, iar aceasta intersectie permite si viraje stanga, deci timpii de verde sunt mai scurti
E in plan un pasaj denivelat acolo, peste Colentina. Imaginati-va ca dupa finalizarea intregului proiect, D-na Ghica va fi un bulevard foarte circulat.
Pana la urma, cate benzi va avea aceasta autostrada?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
bercenicity
La sud de Bd. Dimitrie Pompei este loc pentru inca doua benzi pe toata lungimea caii tramvaiului (sunt doar parcari, toate constructiile ne-temporare, inclusiv cladirea accesului la metrou, sunt retrase de la linia de tramvai). La fel e si pe Bd. Preciziei.
GAC wrote:
O alta varianta ar fi si supralargirea Dimitrie Pompei la 2 benzi pe sens, dar ma tem ca tebuie ceva exproprieri sau sacrificarea culoarului unic al tramvaiului, astfel incat sina sa fie postata pe mijloc iar masinile sa o foloseasca ca pe o banda normala (mai ales ca 16 si 36 nu se simt f bine din punct de vedere al intervalului de succedare).
La sud de Bd. Dimitrie Pompei este loc pentru inca doua benzi pe toata lungimea caii tramvaiului (sunt doar parcari, toate constructiile ne-temporare, inclusiv cladirea accesului la metrou, sunt retrase de la linia de tramvai). La fel e si pe Bd. Preciziei.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
DanCld
Dimitrie Pompei trebuie "deversat" cumva in Vacarescu si/sau Floreasca, preferabil prin intersectii denivelate. Dar sa lasam posibilitatile si sa vedem realitatea - in Libertatea au aparut poze din avion, nu foarte multe insa - link.
Dimitrie Pompei trebuie "deversat" cumva in Vacarescu si/sau Floreasca, preferabil prin intersectii denivelate. Dar sa lasam posibilitatile si sa vedem realitatea - in Libertatea au aparut poze din avion, nu foarte multe insa - link.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
telvanni
Asa zice Libertatea. Eu nu inteleg ce vrea sa spuna.
Autostrada va fi legată de centura Ploieştiului printr-un pod hobanat, care traversează DN1 prin Bărcăneşti
Asa zice Libertatea. Eu nu inteleg ce vrea sa spuna.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination