Topic: DAF (1994-2012)
767 posts, 248339 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: DAF
Dominatrix
Victor92 wrote:Si eu m-am intrebat acest lucru. S-a explicat aici: viewtopic.php?f=12&t=40&start=252
Stateam si ma gandeam zilele astea de ce au fost preferate in locul autobuzelor Rocar.
- Dr2005
-
Posted:
-
- Citelis5396
-
Posted:
-
Re: DAF
Citelis5396
701 era la ora 8:30 tras pe dreapta, aproape de Piata 13 Septembrie, sens Autobaza Alexandria, avand probleme. Era turat in 427.
701 era la ora 8:30 tras pe dreapta, aproape de Piata 13 Septembrie, sens Autobaza Alexandria, avand probleme. Era turat in 427.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: DAF
Utilizator anonim
695 s-a rupt mai devreme pe Clabucet, a ajuns tractat de SPB jumatate ridicat cu spatele si garat in Bucurestii Noi.
695 s-a rupt mai devreme pe Clabucet, a ajuns tractat de SPB jumatate ridicat cu spatele si garat in Bucurestii Noi.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: DAF
Chev Celios
Pur si simplu autobuzu sa rupt in doua.A fost reparat si adus la cateva zile la ora 12 noaptea in garaj.
tot din categoria dafurilor un Daf a ramas fara frane si a intrat intr-un Citaro in garaj.Soferul a facut infarc si a cerut dupa aia sa se faca expertiza tehnica la autobuz, insa pana au venit sa faca expertiza tehnica masina a fost reparata si tot soferul a cazut de fraier.Aceste autobuze sunt niste cazaturi iar cat de cyrand soferi de la Floreasca nu vor mai iesi la traseu cu ele.
Utilizator anonim wrote:
695 s-a rupt mai devreme pe Clabucet, a ajuns tractat de SPB jumatate ridicat cu spatele si garat in Bucurestii Noi.
Pur si simplu autobuzu sa rupt in doua.A fost reparat si adus la cateva zile la ora 12 noaptea in garaj.
tot din categoria dafurilor un Daf a ramas fara frane si a intrat intr-un Citaro in garaj.Soferul a facut infarc si a cerut dupa aia sa se faca expertiza tehnica la autobuz, insa pana au venit sa faca expertiza tehnica masina a fost reparata si tot soferul a cazut de fraier.Aceste autobuze sunt niste cazaturi iar cat de cyrand soferi de la Floreasca nu vor mai iesi la traseu cu ele.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: DAF
Victor92
Foarte bine ! Macar cei de la Floreasca au curajul de a face asta. Aceste autobuze sunt un pericol public, mai ales cele aflate la Floreasca. Celor de RATB chiar nu le pasa ca viata soferilor, a calatorilor este pusa in pericol ?
Chev Celios wrote:Utilizator anonim wrote:
695 s-a rupt mai devreme pe Clabucet, a ajuns tractat de SPB jumatate ridicat cu spatele si garat in Bucurestii Noi.
Pur si simplu autobuzu sa rupt in doua.A fost reparat si adus la cateva zile la ora 12 noaptea in garaj.
tot din categoria dafurilor un Daf a ramas fara frane si a intrat intr-un Citaro in garaj.Soferul a facut infarc si a cerut dupa aia sa se faca expertiza tehnica la autobuz, insa pana au venit sa faca expertiza tehnica masina a fost reparata si tot soferul a cazut de fraier.Aceste autobuze sunt niste cazaturi iar cat de cyrand soferi de la Floreasca nu vor mai iesi la traseu cu ele.
Foarte bine ! Macar cei de la Floreasca au curajul de a face asta. Aceste autobuze sunt un pericol public, mai ales cele aflate la Floreasca. Celor de RATB chiar nu le pasa ca viata soferilor, a calatorilor este pusa in pericol ?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: DAF
Dr2005
Autobaza Floreasca a fost, la mai toate schimbările majore, un bastion al nesupunerii şi lipsei pupîncurismului faţă de conducere. Era o vreme când aveau şi prorpiul sindicat.
Probabil vă mai amintiţi de anul 2006, când şeful de atunci al autobazei i-a zis în faţă lui Aron ,,noi avem suficiente maşini fucnţionale, nu avem nevoie de maşini noi". Prin urmare, autobaza a pierdut traseele centrale (chiar dacă Ikarusurile lor erau în stare mai bună decât Rocarurile de Militari) şi i s-au casat şi Ikarusurile cu RK recent, doar-doar o accepta nişte CItaro băgate pe gât. Evident, directorul le-a refuzat, aşa că a fost scos la pensie forţat. Următoarul director a refuzat să accepte gioarsele aduse de la Ferentari (probabil nu a semnat că sunt apte de traseu... şi eu dacă aş fi pus să dau voie pe ochi frumoşi unor autobuze cu asemenea probleme, aş prefera să ajung şomer de a doua zi decât să am pe conştiinţă 100 de victime că a rămas (J)DAF-ul fără frâne pe pod la centură şi a zburat de pe el), aşa că a fost mazilit şi el. Păcat că sunt puţini ca dânşii (foarte puţini au demnitatea să nu pupe în ***** şi să refuze ordinele conducerii, ordine care ar periclita siguranţa călătorilor).
Autobaza Floreasca a fost, la mai toate schimbările majore, un bastion al nesupunerii şi lipsei pupîncurismului faţă de conducere. Era o vreme când aveau şi prorpiul sindicat.
Probabil vă mai amintiţi de anul 2006, când şeful de atunci al autobazei i-a zis în faţă lui Aron ,,noi avem suficiente maşini fucnţionale, nu avem nevoie de maşini noi". Prin urmare, autobaza a pierdut traseele centrale (chiar dacă Ikarusurile lor erau în stare mai bună decât Rocarurile de Militari) şi i s-au casat şi Ikarusurile cu RK recent, doar-doar o accepta nişte CItaro băgate pe gât. Evident, directorul le-a refuzat, aşa că a fost scos la pensie forţat. Următoarul director a refuzat să accepte gioarsele aduse de la Ferentari (probabil nu a semnat că sunt apte de traseu... şi eu dacă aş fi pus să dau voie pe ochi frumoşi unor autobuze cu asemenea probleme, aş prefera să ajung şomer de a doua zi decât să am pe conştiinţă 100 de victime că a rămas (J)DAF-ul fără frâne pe pod la centură şi a zburat de pe el), aşa că a fost mazilit şi el. Păcat că sunt puţini ca dânşii (foarte puţini au demnitatea să nu pupe în ***** şi să refuze ordinele conducerii, ordine care ar periclita siguranţa călătorilor).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: DAF
Chev Celios
Problema e ca sau scos Rocarurile care erau cel putin fata de Dafuri net superioare peste ,iar in locul lor au fost aduse niste Dafuri care sunt niste rable imputite.
Problema e ca sau scos Rocarurile care erau cel putin fata de Dafuri net superioare peste ,iar in locul lor au fost aduse niste Dafuri care sunt niste rable imputite.
- Axel
-
Posted:
-
Re: DAF
Axel
Vineri 09.09.2011. ora 7:40.
Am descoperit ultimul Daf de la Autobaza Alexandria:878.
In concluzie Autobaza Alexandria detine 7 Dafuri din care 2 Hispano si 5 Castrosua:701,738,787,788,789,845,878.
Posibil sa mai fie si al 8-lea dar nu cred ca din ce am vazut cele 3 linii periferice 427,438,453 au fiecare masina rezerva in caz de pica cealalta.
Dafurile sunt turate im felul urmator:
701,738 pe linia 453 .
787,789,878 pelinia 438(Linia 438 are dimineata 2 ture).
788,845 pe linia 427.
Acum sa il urmarim pe 878 pe linia 438 in statia de urcare ''Depoul Alexandria''.
Vineri 09.09.2011. ora 7:40.
Am descoperit ultimul Daf de la Autobaza Alexandria:878.
In concluzie Autobaza Alexandria detine 7 Dafuri din care 2 Hispano si 5 Castrosua:701,738,787,788,789,845,878.
Posibil sa mai fie si al 8-lea dar nu cred ca din ce am vazut cele 3 linii periferice 427,438,453 au fiecare masina rezerva in caz de pica cealalta.
Dafurile sunt turate im felul urmator:
701,738 pe linia 453 .
787,789,878 pelinia 438(Linia 438 are dimineata 2 ture).
788,845 pe linia 427.
Acum sa il urmarim pe 878 pe linia 438 in statia de urcare ''Depoul Alexandria''.
878-438,09.09.2011..JPG (96.57 KB; downloaded 3244 times)
878-vedere spate,09.09.2011..JPG (88.63 KB; downloaded 3245 times)
📖 Pagination options